Onko kuultu uutisia. Kuka se vuoti sen häirintäilmoituksen. Sen jolla Penttiselle pantiin kepit hihoihin ja marjasatoa vartioimaan. Onko poliisi edistynyt, Onko Veikko kertonut. Mistä löysi Penttisen sähköpostiviestiä. Kuka kuitenkin lähetti vai antako käteen. Voi kun jännittää. Mistä se Nesteelle pääty.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Luultavasti joku tai jopa lasjempikin joukko, joka saavutti tavoitteensa "vuodon" avustamana ja luultavasti hyötyy myöhemminkin siitä. Yleensähän teoilla tavoitellaan jotakin, valitettavasti politiikassa se tahtoo olla valtaa ja omaa etua. Nykyään vain röyhkeys ja ylimielisyys on lisääntynyt sen suhteen.
- Anonyymi00002
Ilmoitus tutkittu ja todettu perusteettomaksi. Nolo juttu Penttisen osalta.
- Anonyymi00003
Sodankylän poliisi. Kuka niitä uskoo. Kerro heti.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sodankylän poliisi. Kuka niitä uskoo. Kerro heti.
Ei kai poliisi kunnan häirintäilmoituksia tutki? Vai soittiko joku 112, kun sanoi poikkipuolisen sanan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "214781- 67672
- 45596
- 45590
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513