Kun meikäläinen lähtee normi pyörälenkille 40-50km.
Keskinopeus on 22-25km/h.
Ylämäkeen menee 18-20km/h keskinopeutta.
Vastatuuleen menee 20km/h.
Loivassa alamäessä mennään 30-35km/h.
Hiilikuitu maastopyörällä ajelen.
Pysyykö nainen perässä vai luovutatko...
Pysyykö nainen perässä
13
246
Vastaukset
- Anonyymi00001
Paljon huippunopeus? Mulla noin 60 km/t. Ei tuota tosin voi pitää kuin muutaman sekunnin ilmanvastuksen vuoksi, korvat soi ja ilmamassan suorastaan tuntee.
- Anonyymi00002
En, olin perillä jo pari tuntia sitten ja kyllästyin odottamaan 🥱
HERRASMIES ei kilpaile naisen kanssa, vaan valitsee nopeuden hitaimman mukaan.
- Anonyymi00003
En lähtisi tuolle lenkille mutta jos haluisin kanssasi olla, ehdottaisin hitaampaa, romanttista pyöräilyä jossa katseltaisiin luontoa.
- Anonyymi00004
Kyllä tuo minun auto kovempaa kulkee kuin pyörä, joten miksen pysyisi perässä?
- Anonyymi00005
Sellainen pari tunnin pyöräily jos oikein arvioin.. No en ole pyöräillyt moniin vuosiin ja nähtävästi en nouse minkäänlaiseen polkupyörän selkään toisin sanoen en pysyisi perässäsi. Tämä jääköön ainoastaan sinun harrastukseksi.
Näyttääpi siltä, että ap. joutuu kilpailemaan niiku ittensä kanssa, kun naiset haluis mieluummin jotain vähän romanttisempaa.
- Anonyymi00009UUSI
Jos maalataan se pyörä vaaleanpunaiseksi, niin silloin se on romanttinen.
- Anonyymi00006
Minä olen pulska peikko ja havaitsen työmatkani, 12 km suuntaansa, keskinopeuden olevan sama kuin aloittajalla.
Lujempaa ei käytännössä voi turvallisesti ajaa, sillä tiellä on lapsia, koiria, mummoja, tietöitä ja pari kaurista, drooni sekä mahdollisuus juuttua täysin yllättäen ja arvaamatta toffeeseen.
Että ei siinä siis mitenkään kovin kovaa mennä.
Mutta onko muutama tunti tuppisuu-pyöräilyä se, mitä naiset treffeiltä hakevat?
Piristeeksi laitetaan soimaan iloinen, huvud på cykeln, laulu!
https://youtu.be/AOy6ZfdTrAg?si=JYTgI3kHX1ighiJz - Anonyymi00007
En ole ollenkaan kilpailuhenkinen, joten et sovi kumppanikseni, jos harrastuksessakin pitää kilpailla.
- Anonyymi00008
Kyllähän sitä aina perässä pysyy. Pyrsk. Hihhih.
- Anonyymi00010UUSI
Minulle tämä kysymys ei voi olla, koska en harrasta pyöräilyä!
- Anonyymi00011UUSI
Poljetko metsässä tuota vauhtia? Kuulostaa kovalta keskinopeudelta, riippuen tietysti maastosta. Itselläni sähkömaastopyörällä keskinopeus alle 20km/h, mutta maasto aika vaativaa, eikä manuaalipyörällä pysy perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt284068Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.452105Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö451330- 821185
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381138Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251106Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä491047Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161935Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173861- 57845