Urhonkatu 1 JKL, 3.6.2026 Poliisin Huutokauppa, paljon pyöriä myynnissä. Tarttukaa tilaisuuteen.
Vastaukset 12
- Anonyymi00002
Barbie ajaa sitten varmaan autolla.
- Anonyymi00003
Tiesittehän, että Ken söi kesävoin.
- Anonyymi00004
Hyviä käyttöpyöriä siellä on jaossa.
- Anonyymi00005
Parempia kuin Rajan huutiksissa.
- Anonyymi00006
Kiitti vinkistä
- Anonyymi00007
Jopa sähöjä, ilmeisesti ei ollut kiinnostanut omistajia seurata, mitä poliisin haaviin jää.
- Anonyymi00008
Millos seuraava ?
Kiinnostas tuollainen alle satkun sähö, jonka naapur huikkas ? - Anonyymi00009
Itteeni kiinnostaa nuo kaupattavat ruhot, juhannuskokon alle rosvopaistiksi.
- Anonyymi00010
Eivät ole yleensä takavarikkohuutokaupassa.
- Anonyymi00011
Noista saa hyviä työmatkapyöriä, ovat sisäänajettuja ja vakuutusyhtiön hylkäämiä.
- Anonyymi00012
Se mitä olen joskus seurannut niin huudot menee yleisessä hysteriassa turhan ylös, laatupyörille on turhan monta huutajaa ja ilman jääneet ostelee sitten markettipyöriä yli ovh:n luullen niitä paremmiksi kuin ne onkaan.
Toki suosittelen noin yleisesti käytetyn ostamista mutta osia voi joskus joutua vaihtamaan. Olen ostanut käytettyjä mm. fillari-lehden ilmoituksen perusteella, siellä yleensä pyynnit asiallisia vaikka jobbari olisikin asialla - ostin aikoinaan Nishikin kaverilta joka oli hakenut sen vakuutusyhtiön varastolta (ja antoi ostokuitin mukaan) ja ajelin sillä muutaman vuoden. Vaihtaja ei osunut ihan kohdalleen, vaihdoin parin vuoden jälkeen paremman takapakan ja ketjun sekä tahmaavat vaijerit niin uuden veroinenhan siitä tuli. - Anonyymi00013
Valtion poliisille määräämiä pyöriä myydään myös huuto.netissä ja hinnat ovat jääneet alhaisiksi. Nyt ei olla Uuraisilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022112Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271061- 71917
- 58898
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta108684