Urhonkatu 1 JKL, 3.6.2026 Poliisin Huutokauppa, paljon pyöriä myynnissä. Tarttukaa tilaisuuteen.
Ken pyöränostoa pähkailee
12
342
Vastaukset
- Anonyymi00002
Barbie ajaa sitten varmaan autolla.
- Anonyymi00003
Tiesittehän, että Ken söi kesävoin.
- Anonyymi00004
Hyviä käyttöpyöriä siellä on jaossa.
- Anonyymi00005
Parempia kuin Rajan huutiksissa.
- Anonyymi00006
Kiitti vinkistä
- Anonyymi00007
Jopa sähöjä, ilmeisesti ei ollut kiinnostanut omistajia seurata, mitä poliisin haaviin jää.
- Anonyymi00008
Millos seuraava ?
Kiinnostas tuollainen alle satkun sähö, jonka naapur huikkas ? - Anonyymi00009
Itteeni kiinnostaa nuo kaupattavat ruhot, juhannuskokon alle rosvopaistiksi.
- Anonyymi00010
Eivät ole yleensä takavarikkohuutokaupassa.
- Anonyymi00011
Noista saa hyviä työmatkapyöriä, ovat sisäänajettuja ja vakuutusyhtiön hylkäämiä.
- Anonyymi00012
Se mitä olen joskus seurannut niin huudot menee yleisessä hysteriassa turhan ylös, laatupyörille on turhan monta huutajaa ja ilman jääneet ostelee sitten markettipyöriä yli ovh:n luullen niitä paremmiksi kuin ne onkaan.
Toki suosittelen noin yleisesti käytetyn ostamista mutta osia voi joskus joutua vaihtamaan. Olen ostanut käytettyjä mm. fillari-lehden ilmoituksen perusteella, siellä yleensä pyynnit asiallisia vaikka jobbari olisikin asialla - ostin aikoinaan Nishikin kaverilta joka oli hakenut sen vakuutusyhtiön varastolta (ja antoi ostokuitin mukaan) ja ajelin sillä muutaman vuoden. Vaihtaja ei osunut ihan kohdalleen, vaihdoin parin vuoden jälkeen paremman takapakan ja ketjun sekä tahmaavat vaijerit niin uuden veroinenhan siitä tuli. - Anonyymi00013
Valtion poliisille määräämiä pyöriä myydään myös huuto.netissä ja hinnat ovat jääneet alhaisiksi. Nyt ei olla Uuraisilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522