Miksi miehen pitäisi alentaa itsensä?

Anonyymi-ap

Naisen edessä ja madella? Antaa tilaa naisen suurelle egolle.
Mielestäni ei vaan ole yhtään mitään järkevää syytä.

27

280

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samaa miettinyt itsekin. Ei mitään mieltä. Hullu maailma. Elän idioottien ympäröimänä.

• Anonyymi00008

Kun perseilee verisesti suhteessa, tuolloin kuuluu tehdä oikein. Yleensä kyrrrväheiluttelijat loukkaavat raasti ja pakenevat tai leikkivät ettei mitään tapahtunut. Jos ei osata pyytää anteeksi ja korjata asioita…välinpitämättömyys, vastuuttomuus jne.
        Hattu kourassa kuuluu tulla!

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kun perseilee verisesti suhteessa, tuolloin kuuluu tehdä oikein. Yleensä kyrrrväheiluttelijat loukkaavat raasti ja pakenevat tai leikkivät ettei mitään tapahtunut. Jos ei osata pyytää anteeksi ja korjata asioita…välinpitämättömyys, vastuuttomuus jne.
        Hattu kourassa kuuluu tulla!

Entä jos ei vaan edes tajua että on tehnyt jotain väärin? Entä jos omasta mielestään ei ole tehnyt mitään.

• Anonyymi00002

Ajattelet, että naisilla on suuri ego? Aloitteen voi tehdä kumpi vaan jos tulee tilaisuus. Madella ei tarvitse.

• Anonyymi00003

Ei tarvitse. Riittää, kun pitää oman egonsa kurissa.

• Anonyymi00004

Niin, siis alentaa oman egonsa. Jotta naisen ego saa tilaa.

Mutta jokainen mies TIETÄÄ että nainen ei vaan ole koskaan samalla tasolla miehen kanssa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mutta jokainen mies TIETÄÄ että nainen ei vaan ole koskaan samalla tasolla miehen kanssa.

Pakoiletko vastuuta? Jos satutat etkä pyydä anteeksi.. se on sun kusinen ego siinä satuttamassa naista.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei vaan pitää,sen kurissa. Alentaa ei tarvitse lainkaan. Egoistia ei katsele kumpikaan sukupuoli.

Minun egoni esimerkiksi ei tarvitse tilaa. Se ottaa tilansa vain, jos täytyy kalauttaa kaksi isoa egoa yhteen. Muutoin on oikein pieneen tilaan menevä ja sopiva. Kanssani ei vain kannata alkaa pörhistelemään. Sen tilanteen häviää väistämättä.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Yleensä ego on ainakin samanmittainen kuin vatsanympärys. Naisena pitää usein vaan kävellä yli, kun kiertämällä ei mahdu ohi. Siitä sinulle varmaan tuo kokemus eritasoisuudesta syntynyt.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

"Mutta jokainen mies TIETÄÄ että nainen ei vaan ole koskaan samalla tasolla miehen kanssa."

Kyllä jokainen mies tosiaan tietää, että on aina vähän naista alempana. Mitä paremmin mies tuon itse tiedostaa, niin sitä kovempi on tarve ja yritys alentaa naisia.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei vaan pitää,sen kurissa. Alentaa ei tarvitse lainkaan. Egoistia ei katsele kumpikaan sukupuoli.

Minun egoni esimerkiksi ei tarvitse tilaa. Se ottaa tilansa vain, jos täytyy kalauttaa kaksi isoa egoa yhteen. Muutoin on oikein pieneen tilaan menevä ja sopiva. Kanssani ei vain kannata alkaa pörhistelemään. Sen tilanteen häviää väistämättä.

"Kanssani ei vain kannata alkaa pörhistelemään. Sen tilanteen häviää väistämättä"

Et ole koskaan tavannut minua. Minä en peräänny, minä voitan.

• Anonyymi00005

Jos nyt heität yliajattelun mäkeen, sitä se ego haluaa.

• Anonyymi00006

Ei todellakaan tarvitse madella. Mies tekee selväksi että on kiinnostunut naisesta ja osoittaa käytöksellään johdonmukaisesti, että hänellä on tarjottavana hyvää elämää, hyvää kumppanuutta. Nainen sitten joko valitsee tai ei valitse. Kumpikaan ei matele. Reilu peli molemmille. Mies saa olla mies, nainen saa olla nainen. Siitä syntyy vetovoima, jos on syntyäkseen.

• Anonyymi00007

Fiksulla naisella ei ole iso ego. Mutta mies ei myöskään voi vierittää omaa osuuttaan naisen niskoille. Sellaiset miehet, jotka eivät pysty tarjoamaan mitään kummoista lisäarvoa naisen elämään (enkä tarkoita rahaa tai materiaa!), haluavat tietysti että nainen tekisi aloitteen, koska silloin mieheltä ei jatkossakaan vaadita mitään. Mies tuskin tekee suhteessa töitä sellaisen naisen eteen, jota hänen ei ole koskaan tarvinnut tavoitella. Vaan lähtee myöhemmin sellaisen matkaan, jota haluaa niin paljon, että pistää itsensä likoon.

• Anonyymi00010

Tietenkään ei tarvitse madella vaan olla ryhdikäs, luotettava ja huomioiva. Yleensä kaikki edellämainittu tulee mieheltä luonnostaan, jos hän on kiinnostunut naisesta.

Ei rakastumisessa ole kyse kummankaan egosta saatika tarpeesta egoilla. Jos egot kolahtelvat vastakkain niin ei silloin ole kyse rakastumisesta.

Henkilökohtaisesti mateleminen ja mielistely vaisi kaiken mielenkiinnon miestä kohtaan vaikka olisinkin alunperin ollut kiinnostunut.

• Anonyymi00011
      UUSI

Vähänkin jos on ylimielisyyttä ja tietynlaista testailua havaittavissa homma on siinä, arvostus menetetty naiseen 🙂 Pitää voida olla tasapuolisesti oma itsensä.

• Anonyymi00012
        UUSI

Sama. Jos mies sallii itselleen tietynlaista käytöstä, mutta ei kestä sitä toiselta osapuolelta, niin se on sitten siinä. 🤔

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sama. Jos mies sallii itselleen tietynlaista käytöstä, mutta ei kestä sitä toiselta osapuolelta, niin se on sitten siinä. 🤔

Ei ole mistään sellaisesta kyse, vain toisella osapuolella tuollaista havaittu... 😮

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kommenttisi jo suoriltaan osoittaa että haet kitkaa ihmissuhteissa ja väärät tulkinnat miehen käytöksestä ja vastaaminen "samalla mitalla" osoittavat sen.

Kaivat vain syvempää kuoppaa teidän tulevalle kanssakäymisellekään.

• UUSI

Masokistimies sanoi sadistrouvalle: "Häväise minua, pilkkaa minua."

Sadistirouva: "Emmää viiti."

• Anonyymi00014
      UUSI

Rakastunut mies saattaa toimia alentuvasti vaaleanpunainen höyry päässään tarkoittaen hyvää, mutta toimii itseään vastaan.
      Herääminen sitten tekee kipeää.
      Vilma

• Anonyymi00016
      UUSI

Miksi naisen pitäisi tehdä niin miehen edessä ihan sama kysymys sukupuoliroolit vaihdettuina kuinka ajatella toisen näkökulmasta vaatiko muta jotain enemmän

• Anonyymi00024
        UUSI

Koska mies on naisen yläpuolella kaikin mahdollisin tavoin.

• Anonyymi00020
      UUSI

Hommaa incel itsetunto.

>Simiti<

• UUSI

Soidinmenot. Tosin jos päättää jäädä ilman parittelua, niin mikäs siinä.

• Anonyymi00025
        UUSI

Kuinka paljon olet valmis alentamaan itseäsi ja matelemaan naisen edessä vain päästäksesi parittelemaan? Mieti sitä tarkkaan. Menetkö polvillesi naisen eteen.

Minä en suostu siihen. En alenna itseäni SENTTIÄKÄÄN jonkun naisen takia.

• Anonyymi00021
      UUSI

Miten sinä matelet? Kerro esimerkkejä miten madallat itseäsi. 🐛

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      41
      4638
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2514
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1034
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1005
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      68
      889
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      113
      878
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      844
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      795
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      790
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      736
    Aihe