Omasta kaljustani puskee taas Fabion liehulettiä. Pidänkö kaljun/sängen, vai kasvatanko kunnon takatukan?
>Simiti<
Onko teillä takatukka?
15
161
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tukkaa on joka puolella...
Mutta kalapuikot minulta löytyy! 😄🥸
Sheivaan ne pois vain juhliin. 😛
🦄- Anonyymi00002UUSI
Kalapuikot on niin retroa, ettei siinä ole enää järkeäkään. Ne vain tulee taas.
>Simiti< Luokkakaveri naisella oli kalapuikot. Yleensä leikkasi ne pois, mutta välillä ei vaan jaksanut, kun ne tulivat niin nopeasti takaisin.
- Anonyymi00003UUSI
Palstakamu kirjoitti:
Luokkakaveri naisella oli kalapuikot. Yleensä leikkasi ne pois, mutta välillä ei vaan jaksanut, kun ne tulivat niin nopeasti takaisin.
Ai naisillakin voi kasvaa naamakarvat? Tuota en tiennyt
>Simiti< - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ai naisillakin voi kasvaa naamakarvat? Tuota en tiennyt
>Simiti<No, yleensä naamakarvaisilla naisilla on PMOS (aikaisemmin PCOS).
Minulla ei ole sitä, mutta luonto on muuten vain kruunannut minut kalapuikoilla. ✨👌 Enkä todellakaan sheivaa niitä koko ajan sen vuoksi, että ne haittaisivat jotain vinkujainceliä. 😁
Ja hyvinhän ne sopivat yhteen vahvojen hartioiden kanssa. 💪
🦄 Anonyymi00004 kirjoitti:
No, yleensä naamakarvaisilla naisilla on PMOS (aikaisemmin PCOS).
Minulla ei ole sitä, mutta luonto on muuten vain kruunannut minut kalapuikoilla. ✨👌 Enkä todellakaan sheivaa niitä koko ajan sen vuoksi, että ne haittaisivat jotain vinkujainceliä. 😁
Ja hyvinhän ne sopivat yhteen vahvojen hartioiden kanssa. 💪
🦄PCOS tai PMOS taitaa aiheuttaa yksittäisiä tai muutamia suht isoja karvoja.
Sitten esim. välimerellisillä geeneillä on kai tavallisempaa että ylähuulen päällä on pientä nukkaa, joka tummana myös vähän erottuu. Ei se naisellisuutta poista.
Aasialaisissa sitten taas miehetkin ovat kai luonnostaan aika karvattomia.- Anonyymi00008UUSI
scrg kirjoitti:
PCOS tai PMOS taitaa aiheuttaa yksittäisiä tai muutamia suht isoja karvoja.
Sitten esim. välimerellisillä geeneillä on kai tavallisempaa että ylähuulen päällä on pientä nukkaa, joka tummana myös vähän erottuu. Ei se naisellisuutta poista.
Aasialaisissa sitten taas miehetkin ovat kai luonnostaan aika karvattomia.Nooh, ihan olen suomalaista vankkaa maatiaisrotua ja hyvin puskee ylähuuli karvaa.
💪🏻🥸
🦄
Minulla on Spede-tukka. Pitää ajella tiuhaan pää kaljuksi.
- Anonyymi00005UUSI
Aja koko kupolisi kaljuski jonka jälkeen menet torille räyhäämään hippeille jotta heidänkin tarttee tehdä samoin taikka jos eivät tee niin ovat homoja.
Kävin viikko sitten kampaajalla. Olen ollut jo vuosia uskollinen lyhyelle, sporttiselle ja naiselliselle hiusmallille. Helppohoitoisuus on tärkeä asia.
Otin myös blondia väriä piristämään kesän alkua. 👱♀️🌸- Anonyymi00006UUSI
Takatukka ja muhkeat pulisongit tekisi sinusta kyllä presidentin.
- Anonyymi00007UUSI
Mahtaako aloittaja olla darkfear
Oli sitä nuorempana tollanen mullet-tyylinen tukka, mut alkoi hiustenlähtö vaivaamaan niin oon pitänyt pitkään ihan rehellistä kaljua. Harkitsin mä finasteridi-kuuria, mut kerhon kaverit on sen verran ahdasmielisiä että eivät kuitenkaan olisi sitä hyväksyneet. Ja kyllähän se pisti miettimään kuinka paljon finakuuri olisi vaikuttanut penislihasreeneihin kun käyn useamman kerran viikossa salilla nostelemassa levypainoja ja kahvakuulia tolla lihaksikkaaksi bodatulla tribaalitatuoidulla keskijalalla
Ihan on kaikkea, takatukkaa, polokkas, ponnarii ja nutturaa, mutta ei ainakaan kukaan mene väittämään että kuontalo olisi kunnossa.
Mielestäni miehellä kalju on tyylikäs siinä vaiheessa, kun oma tukka ei enää kasva tasaisesti.
Mulla itselläni on olkapäihin ylettyvä, mutta leikkautan ehkä ensi viikolla polkan.
Erisävyisiä vaaleita raitoja löytyy, mutta kylmä vaalea olisi tarkoitus taas olla pohjalla.
Harmi, kun omistan sopivassa määrin myös punapigmenttiä, joka siis kellastuttaa sitä kylmää blondi-pohjaa.
Color maskilla saan onneksi kirkastettua vaaleutta sitten, kun se punapigmentin kellastuttava vaikutus alkaa tarpeeksi nyppimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444746Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.562595Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391044Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611015Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71984- 118921
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok71904- 137835
- 48820
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,51788