Onko teillä takatukka?

Anonyymi-ap

Omasta kaljustani puskee taas Fabion liehulettiä. Pidänkö kaljun/sängen, vai kasvatanko kunnon takatukan?

>Simiti<

15

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tukkaa on joka puolella...

Mutta kalapuikot minulta löytyy! 😄🥸

Sheivaan ne pois vain juhliin. 😛

🦄

• Anonyymi00002
        UUSI

Kalapuikot on niin retroa, ettei siinä ole enää järkeäkään. Ne vain tulee taas.

>Simiti<

• UUSI

Luokkakaveri naisella oli kalapuikot. Yleensä leikkasi ne pois, mutta välillä ei vaan jaksanut, kun ne tulivat niin nopeasti takaisin.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Luokkakaveri naisella oli kalapuikot. Yleensä leikkasi ne pois, mutta välillä ei vaan jaksanut, kun ne tulivat niin nopeasti takaisin.

Ai naisillakin voi kasvaa naamakarvat? Tuota en tiennyt

>Simiti<

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ai naisillakin voi kasvaa naamakarvat? Tuota en tiennyt

>Simiti<

No, yleensä naamakarvaisilla naisilla on PMOS (aikaisemmin PCOS).

Minulla ei ole sitä, mutta luonto on muuten vain kruunannut minut kalapuikoilla. ✨👌 Enkä todellakaan sheivaa niitä koko ajan sen vuoksi, että ne haittaisivat jotain vinkujainceliä. 😁

Ja hyvinhän ne sopivat yhteen vahvojen hartioiden kanssa. 💪

🦄

• scrg
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No, yleensä naamakarvaisilla naisilla on PMOS (aikaisemmin PCOS).

Minulla ei ole sitä, mutta luonto on muuten vain kruunannut minut kalapuikoilla. ✨👌 Enkä todellakaan sheivaa niitä koko ajan sen vuoksi, että ne haittaisivat jotain vinkujainceliä. 😁

Ja hyvinhän ne sopivat yhteen vahvojen hartioiden kanssa. 💪

🦄

PCOS tai PMOS taitaa aiheuttaa yksittäisiä tai muutamia suht isoja karvoja.

Sitten esim. välimerellisillä geeneillä on kai tavallisempaa että ylähuulen päällä on pientä nukkaa, joka tummana myös vähän erottuu. Ei se naisellisuutta poista.

Aasialaisissa sitten taas miehetkin ovat kai luonnostaan aika karvattomia.

• Anonyymi00008
        UUSI
        scrg kirjoitti:

PCOS tai PMOS taitaa aiheuttaa yksittäisiä tai muutamia suht isoja karvoja.

Sitten esim. välimerellisillä geeneillä on kai tavallisempaa että ylähuulen päällä on pientä nukkaa, joka tummana myös vähän erottuu. Ei se naisellisuutta poista.

Aasialaisissa sitten taas miehetkin ovat kai luonnostaan aika karvattomia.

Nooh, ihan olen suomalaista vankkaa maatiaisrotua ja hyvin puskee ylähuuli karvaa.
        💪🏻🥸

🦄

• UUSI

Minulla on Spede-tukka. Pitää ajella tiuhaan pää kaljuksi.

• Anonyymi00005
      UUSI

Aja koko kupolisi kaljuski jonka jälkeen menet torille räyhäämään hippeille jotta heidänkin tarttee tehdä samoin taikka jos eivät tee niin ovat homoja.

• UUSI

Kävin viikko sitten kampaajalla. Olen ollut jo vuosia uskollinen lyhyelle, sporttiselle ja naiselliselle hiusmallille. Helppohoitoisuus on tärkeä asia.
      Otin myös blondia väriä piristämään kesän alkua. 👱‍♀️🌸

• Anonyymi00006
      UUSI

Takatukka ja muhkeat pulisongit tekisi sinusta kyllä presidentin.

• Anonyymi00007
      UUSI

Mahtaako aloittaja olla darkfear

• UUSI

Oli sitä nuorempana tollanen mullet-tyylinen tukka, mut alkoi hiustenlähtö vaivaamaan niin oon pitänyt pitkään ihan rehellistä kaljua. Harkitsin mä finasteridi-kuuria, mut kerhon kaverit on sen verran ahdasmielisiä että eivät kuitenkaan olisi sitä hyväksyneet. Ja kyllähän se pisti miettimään kuinka paljon finakuuri olisi vaikuttanut penislihasreeneihin kun käyn useamman kerran viikossa salilla nostelemassa levypainoja ja kahvakuulia tolla lihaksikkaaksi bodatulla tribaalitatuoidulla keskijalalla

• UUSI

Ihan on kaikkea, takatukkaa, polokkas, ponnarii ja nutturaa, mutta ei ainakaan kukaan mene väittämään että kuontalo olisi kunnossa.

• UUSI

Mielestäni miehellä kalju on tyylikäs siinä vaiheessa, kun oma tukka ei enää kasva tasaisesti.

Mulla itselläni on olkapäihin ylettyvä, mutta leikkautan ehkä ensi viikolla polkan.

Erisävyisiä vaaleita raitoja löytyy, mutta kylmä vaalea olisi tarkoitus taas olla pohjalla.

Harmi, kun omistan sopivassa määrin myös punapigmenttiä, joka siis kellastuttaa sitä kylmää blondi-pohjaa.

Color maskilla saan onneksi kirkastettua vaaleutta sitten, kun se punapigmentin kellastuttava vaikutus alkaa tarpeeksi nyppimään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      46
      4934
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      62
      2777
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1094
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      1064
    5. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      222
      1061
    6. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1055
    7. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      127
      1026
    8. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      984
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      895
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49