Yleensä nukkumaan tai ainakin yrittää mennä nukkumaan ja onko arkisin ja viikonloppuna sama nukkumaan meno aika ja entä milloin heräät arkena ja viikonloppuna
Mihinkä aikaa menet
16
301
Vastaukset
- Anonyymi00001
Menen klo 20:30 ja herään 3lta joskus ennen joskus puoli tuntia jälkeen
- Anonyymi00003
Miksi noin aikaisin heräät ja eikö jo 7 illalla täytyis mennä nukkumaan et unta tulee 8 tuntia
Arkiviikolla noin klo 22 aikoihin, viikonloppuna menee myöhempään. Joskus unettomuus vaivaa ja hillun aamutunneille, mutta harvemmin.
Yritän pitää unirytmin mahdollisimman säännöllisenä.- Anonyymi00002
Oikeaa meininkiä pitää uni rytmi säännöllisenä
- Anonyymi00005
10:30 ja tuuti lullaa.
Vilma- Anonyymi00006
Eli nukut päivät miksi
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli nukut päivät miksi
Ooohhh. Siis 22:30
Bardoo.
Vilma
Kylä meinaan ryö viikolla pitää mennä nukkumaan jo kymmeneltä että jaksaa nousta kuudeksi lokistiikka keskukseen painamaan röitä. Seommeinaan toi kasi pätkä Volvo todella mukava reemium luokan penkeillä, niin aamulla pitää laittaa Matti ja Teppo tai Kari Tapio soimaan C kasetilta ettei nukahra rattiin.
Seommeinaan ollut ennen Volvoa vallan Hiaseja ja Carinoita käytössä, eikä meinaan kertaakaan tarvinnut pelätä että nukahtaisi rattiin. Siellä ne Hiaset varmaan vieläkin jyrisee ja rutkuttaa mutta jumankautammeinaan toimii Afriikassa jonkun perheen tai virman jokapäiväisenä käyttöautona.Yleensä arkisin kesäaikaan viimeistään klo 22 ja talviaikaan noin tuntia aiemmin. Hyvät yöunet on mulle tosi tärkeät.
Karkasi.. Herään yleensä klo 5.30 viimeistään.
Talvella unentarve on huomattavasti kovempi kuin kesällä.
Viikonloppuna otan vähän rennommin ja saatan nukkuakin jopa puoli kymppiin.
- Anonyymi00008
Kesällä nukkumaan n klo 23, herään kellon soittoon noin 6.15. Talvella aiemmin nukkumaan ja kello soi herätyksen samaan aikaan.
Viikonloppuna pyrin menemään viimeistään klo 24 nukkumaan, ja nukkua voin klo 9-10 asti, etenkin talvisin. - Anonyymi00009
03 -04 aikoihin yritän mennä sänkyyn. joskus on mennyt pidempäänkin kyllä.
Juu näihin aikoihin nukkuun ja sitten 6.20 ylös. Viikolloppuna puoleen yöhön ja nukun puoleen päivään eli 12 tuntia nukuin viikolloppuna.
- Anonyymi00010
Aika sama on ympäri viikon, eli n. klo 1.00.
Herään sitten kun herätyttää, jos ei ole mitään ohjelmoitua, eli n. 8.00 - 10.00
-keinovaginamies- - Anonyymi00011
Joooo
- Anonyymi00012
Puolen yön aikoihin ja arkena 8 ja viikonloppuna 9-10
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612