Maailman onnellisin maa?

Anonyymi-ap

93

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

      Uskomatonta Suomi on maailman rasistisin maa,kun joku missityttö väänsi kasvoja ja se levisi someen. Oli lähellä maailmansota,huh. Ajatella kuuin huvin on asiat esim afgaanimisseillä. Siellä kuulema kaikki hyvin. Mikähän tässä maassa on kun heitä kuitenkin tulee kokoaja lisää näin huonoon maahan?

      • Anonyymi00032

        Kasvojen vääntäminen ei ole rasistista. Minä hieron usein ohimoani, eikä se ole rasistista millään tavalla. Kaikki riippuu asiayhteydestä.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Kasvojen vääntäminen ei ole rasistista. Minä hieron usein ohimoani, eikä se ole rasistista millään tavalla. Kaikki riippuu asiayhteydestä.

        Vain imbesilli vääntää kasvoja tai käyttää somea


      • Anonyymi00052

        Perustele miksi Suomi ei ole maailman rasistisia maa kiitos


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Perustele miksi Suomi ei ole maailman rasistisia maa kiitos

        Rasismi on sitä, kun syrjitään rasistin tunnusmerkit täyttävällä tavalla. Kaikki syrjintä ei kuitenkaan ole rasismia. Jotkut kuvittelevat ihan kaiken syrjinnän rasismiksi. Monesti syrjintä on syrjintää olematta rasismia.

        Onko syrjintä oikein, niin ei tietenkään ole. Se ei silti aina rasismia ole. Ikä on hyvä esimerkki. Ikä ei liity rasismiin. Ikään perustuva syrjintä on ikäsyrjintää, ei rasismia.


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Rasismi on sitä, kun syrjitään rasistin tunnusmerkit täyttävällä tavalla. Kaikki syrjintä ei kuitenkaan ole rasismia. Jotkut kuvittelevat ihan kaiken syrjinnän rasismiksi. Monesti syrjintä on syrjintää olematta rasismia.

        Onko syrjintä oikein, niin ei tietenkään ole. Se ei silti aina rasismia ole. Ikä on hyvä esimerkki. Ikä ei liity rasismiin. Ikään perustuva syrjintä on ikäsyrjintää, ei rasismia.

        Väännätkö siis kasvojasi?


    • Anonyymi00003

      Maa saattaa olla onnellinen ja 5 rikkainta prosenttia saattaa olla onnelllinen.
      Tätähän ei ole kysytty kansalta, se määritellään x-tavalla.
      Pitäisi tehdä gallup koko kansan mielipidettä kuunnellen niin saataisiin totuus selville !

      • Anonyymi00004

        Niin entä kun rahat loppuu ,loppunut! Vieläkö niitä vapaamatkustajia Suo.een Nasirin bisneskumppanit haalii ne nimitäin maksaa ,kysyppä milyä tuntuu hyvinvoinnin rakentaneelta hoivakodin asukiltä . Saako edes vettä tai vaihdetaanko vaippoja ?


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Niin entä kun rahat loppuu ,loppunut! Vieläkö niitä vapaamatkustajia Suo.een Nasirin bisneskumppanit haalii ne nimitäin maksaa ,kysyppä milyä tuntuu hyvinvoinnin rakentaneelta hoivakodin asukiltä . Saako edes vettä tai vaihdetaanko vaippoja ?

        Koko maa makaa omassa 💩


      • Anonyymi00053

        Juuri näin 🐒🌍


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Niin entä kun rahat loppuu ,loppunut! Vieläkö niitä vapaamatkustajia Suo.een Nasirin bisneskumppanit haalii ne nimitäin maksaa ,kysyppä milyä tuntuu hyvinvoinnin rakentaneelta hoivakodin asukiltä . Saako edes vettä tai vaihdetaanko vaippoja ?

        Vaippa ei tosiaan vaihdeta💩


      • Anonyymi00086

        Juuri näin 🐒🌍


    • Anonyymi00006
    • Anonyymi00007
    • Anonyymi00008

      Vastaan

      https://wwf.fi/uutiset/2026/03/tama-ei-ole-aprillia-suomen-ylikulutuspaiva-on-1-huhtikuuta/

      https://www.sll.fi/opi-lisaa/ylikulutus/

      https://yle.fi/a/74-20218454

      https://www.hs.fi/alueet/art-2000011032037.html

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ylikulutuspäivä

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011917324.html

    • Anonyymi00010
    • Anonyymi00012
    • Anonyymi00017

      Vastaan

      https://luontopaneeli.fi/ajankohtaista/luontopaneelin-raportti-suomen-luonnon-tila-ja-tulevaisuus/

    • Anonyymi00020
    • Anonyymi00021
    • Anonyymi00022

      Vastaan koska kaikki täällä on totta.

    • Anonyymi00023
      • Anonyymi00087

        Ei missään koska hyvä veli verkosto ja hyvä sisko verkostot


      • Anonyymi00093
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Ei missään koska hyvä veli verkosto ja hyvä sisko verkostot

        Juuri näin 🐒🌍


    • Anonyymi00025

      Vastaan

      Weaknesses:Resource Productivity: The country struggles in material and resource efficiency, which lowers its standing in environment-focused metrics.Business

      Commercialization: Ranks slightly lower (10th in Europe) in turning its high-end research into profitable business and creative market outputs.

    • Anonyymi00030
    • Anonyymi00031

      Vatipäiden ja asennevammaisten määrä tuntuu vaan lisääntyvän Suomessa ja se vähentää valitettavasti onnellisuuden tunnetta.

      • Anonyymi00033

        Mielensä pahoittajat jäi listauksesta pois.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Mielensä pahoittajat jäi listauksesta pois.

        Perustele miksi onnellisin vrt kaikki faktat täällä kiitos!


      • Anonyymi00050

        Määrittele vatipää ja asennevamma kiitos!

        Ja kerro miksi onnellisin verraten kaikki faktat täällä kiitos.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Mielensä pahoittajat jäi listauksesta pois.

        Määrittele Mielensäpahoittaja kiitos


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Määrittele Mielensäpahoittaja kiitos

        Pahoittavat mielensä ihan kaikesta ja kaikkien puolesta.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Pahoittavat mielensä ihan kaikesta ja kaikkien puolesta.

        Siis ilman faktoja täällä?


    • Anonyymi00036
    • Anonyymi00039

      Vastaan

      🐒🌏💩🇫🇮

    • Anonyymi00044
      • Anonyymi00045

        Onnellisesti eronnut. Vahvasti puolesta.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Onnellisesti eronnut. Vahvasti puolesta.

        Onnea🌈🏳️‍🌈🌈🍆🍆🍆


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Onnellisesti eronnut. Vahvasti puolesta.

        Kerro lisää miksi sinut jätettiin vaikka elit turvallisessa tilassa sateenkaari kumppanin kanssa?


    • Anonyymi00048
    • Anonyymi00054

      Sen verran vastenmielinen maa on että EU'n länsimaista
      ei haluta muuttaa Suomeen.
      Jos olisi joku "Onnela" Olisi tulijoita muualtakin kuin
      vain ongelma maista!

      • Anonyymi00056

        Onko Suomi länsimaa tai Pohjoismaat tai EU jäsenmaa?

        EI EI EI


      • Anonyymi00061

        Muutan heti Eurooppaan täältä kun pystyn enkä koskaan tule takaisin edes katsomaan sukua tai lapsia!


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Muutan heti Eurooppaan täältä kun pystyn enkä koskaan tule takaisin edes katsomaan sukua tai lapsia!

        Tai Tanskaan tai Ruotsiin tai Norjaan.


    • Anonyymi00058

      Kylien autioitumisen aiheuttama toivottomuus ja täydellinen turhautuminen elämäntehtävässään, on riittävä kuorma aiheuttaakseen sairautta ja kuolemaa. https://www.hs.fi/historia/art-2000012015192.html
      Outtako nähnynä raktorroonii ikänään?

      • Anonyymi00089

        Se on aika hienoa että paska kuolee?


    • Anonyymi00059

      Suomi on osa Balttiaa, Pohjoismaat on eri asia.
      Tämä serkku-Virokin on Balttiassa, kaksi-marjaa.
      Sama kielikin mutta eivät ymmärrä toisiaan.

      • Anonyymi00063

        Avaa tätä lisää kiitos.

        Suomen kieli on täysin outo ja lähellä Viroa?

        Silti koko maa on Ruotsin (1000 vuotta) ja Venäjän (100 vuotta) tekemä.

        Mikä tämä maa oikein on?


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Avaa tätä lisää kiitos.

        Suomen kieli on täysin outo ja lähellä Viroa?

        Silti koko maa on Ruotsin (1000 vuotta) ja Venäjän (100 vuotta) tekemä.

        Mikä tämä maa oikein on?

        Slaavi = Slave englanti

        Viikingit ottivat orjia tuhat vuotta ja koko slaavilaisen kulttuuri tulee siitä eli heikkoa on.


    • Anonyymi00067
    • Anonyymi00068
    • Anonyymi00069

      hei tulin just koneen ääreen siellä kopilla joku sanoi että olisi nähnyt natsin stadissa? pitääkö paikkaansa??

    • Anonyymi00070
      • Anonyymi00075

        Nalle on oligarkki kuten venäjä.

        Hävettää kun tsuhnat kutsuu tätä maata pohjoismaaksi.

        Tai EU jäsenmaa

        Tämä on paska maa💩


    • Anonyymi00078

      Hyvin menee, mutta menkööt. Ei mitään ongelmia.

      • Anonyymi00079

        Avaa tätä lisää kiitos

        Sinulla ei ole ongelmia maailman onnellisin maa vai koko maailman onnellisin maa ei ole ongelmia?

        Rikkaat possut voi hyvin?


      • Anonyymi00090

        Ei mitään ongelmia?

        Aikuisten oikeasti?


    • Anonyymi00083
    • Anonyymi00084

      Vastaan

      https://stat.fi/fi/julkaisu/cltcqq5wij6tw07w2y9ejc3x5

      https://www.eapn.fi/wp-content/uploads/2019/03/Köyhyyden-ja-huono-osaisuuden-ylisukupolvisuus-Johanna-Kallio.pdf

      https://itla.fi/uutiset/tutkimus-matala-tulotaso-ja-stressi-lisaavat-ylisukupolvisen-koyhyyden-riskia/

      https://www.soste.fi/uutiset/sosten-raportti-suomi-on-epaonnistunut-koyhyyden-vahentamisessa/

      https://www.unicef.fi/tyomme/ajankohtaista/uutiset-ja-nakokulmat/2023/suomi-sijoittuu-heikosti-unicefin-lapsiperhekoyhyysvertailussa/

      https://stat.fi/fi/julkaisu/cm1hepbcn62b107w03plmxg8u

      https://trepo.tuni.fi/bitstream/handle/10024/232019/RinkinevaLaura.pdf?sequence=2

      https://www.facebook.com/reel/984927914538142/

      https://yle.fi/a/20-289396

    • Anonyymi00092
      UUSI

      Vastaan

      https://op.europa.eu/webpub/eca/special-reports/ukraine-23-2021/fi/?afd_azwaf_tok=eyJraWQiOiIxNkY3M0JFMkNDMjZDOUM1ODBGMzM4NjAzN0I1ODRCQTc4REQ1ODcwQUFFRkJGNEZDRUJFOUZEQkNGMENGMTNEIiwiYWxnIjoiUlMyNTYifQ.eyJhdWQiOiJvcC5ldXJvcGEuZXUiLCJleHAiOjE3ODI1MDUzOTMsImlhdCI6MTc4MjUwNTM4MywiaXNzIjoidGllcjEtNTc2OTQ1ZDk4LXhyd3pkIiwic3ViIjoiMTIwOjlhMDk6YzQwODozYTpkOWRkOmE5NWM6YjljNzplNDAzIiwiZGF0YSI6eyJ0eXBlIjoiaXNzdWVkIiwicmVmIjoiMjAyNjA2MjZUMjAyMzAzWi1yMTU3Njk0NWQ5OHhyd3pkaEMxSEVMdXI3czAwMDAwMDA2dWcwMDAwMDAwMDQ1ODYiLCJiIjoidDhIVmdjUkNhM1Z4SkNqXzV0N0F4UzJWLVZPZXB2RGdtZzhRa2c1N01QVSIsImgiOiJ2Rk0wUF9mM2JISTJVYXQwMzd2Tm9RRG03SmtHZHV1LThvc3BxSUFVLWxJIn19.g6-hTH7WWWIa3qz6aQUiQoQqkFvt-0PLHsUHWJ6Z-7YW4iBCDup7BxNR4ES8XLvJe1UmC3u4zXPacMPyVHysTmR4JzAB_G3qsqtcxxGw284Vo5EtQvdgJYV_twVeXLdjbMAkqerj49bjvnTa3GBQ_5_NKDpXNTv6HmbYzqVvXtwUEzibdYgfkeNxQb-0t_wpDsO6-j2KNdTOVk4j1uMFxO-UFyHw_bVlhdFBk6t0oCGlHImWfHbfvT-pRamdqgDBEtXmwB-O63AHW7fVaFP0tZSmtc_dvs4eJCtKSclsEajT_QzlunCzZAuZJ8Jr0Qe-gqgrdDqk9gfLafpB6lYJhg.WF3obl2IDtqgvMFRqVdYkD5s

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Korruptio_Ukrainassa

      https://yle.fi/a/74-20194369

      https://www.hs.fi/maailma/art-2000011637252.html

      https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/49dafb91-7b70-4739-a541-d0ecc699ead5

      https://www.uusijuttu.fi/juttu/skhE6Vh5-a9IALZQd-62fd2

      https://juristiliitto.fi/blogit/blogi-ukrainan-jalleenrakentaminen-on-tarkka-paikka-korruption-kitkemiseksi/

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011404008.html

      https://um.fi/suomen-tuki-ukrainalle

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-suomi-on-tukenut-ukrainaa-tahan-mennessa-tata-mielta-puolueet-ovat-tuen-jatkamisesta/9313352

      https://www.verkkouutiset.fi/a/ukrainaa-tuettu-267-miljardilla-eurolla-suomi-sijoittuu-listalla-korkealle/#5fb2b87a

      https://valtioneuvosto.fi/-/236553176/suomi-antaa-40-miljoonaa-euroa-lisaa-ukrainaa-tukevaan-purl-aloitteeseen

      https://yle.fi/a/74-20010573/64-3-287540

      https://valtioneuvosto.fi/-/suomen-myontama-humanitaarinen-apu-vastaa-hataan-ukrainassa

    • Anonyymi00096
      UUSI

      Vastaan

      https://tasa-arvo.fi/hairinta

      https://www.kesarauha.fi/info/

      https://naistenlinja.fi/seksuaalinen-hairinta-tyopaikalla/

      https://www.is.fi/viihde/art-2000008994147.html

      https://www.riku.fi/rikosuhripaivystys/riku-lehti/riku-lehti-1-2018/metoo-seksuaalinen-hairinta-ja-laki/

      https://www.vaestoliitto.fi/seksuaalisuus/seksuaalinen-hairinta-ja-seksuaalivakivalta/

      https://yle.fi/a/74-20040442

      https://www.verkkouutiset.fi/a/nain-moni-kokee-hairintaa-festivaaleilla-yksi-ryhma-ylitse-muiden/#5fb2b87a

      https://www.theseus.fi/handle/10024/154743

      https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005727231.html

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2700be47-6078-44d7-ae00-beb53e37bf83

    • Anonyymi00098
      UUSI

      Ei Suomi voi olla maailman onnellisin maa. Ei taatusti! Kaukana siitä. Nykyinen Suomi on asukkaalle paljon pahempi kuin mitä Suomi oli vielä muutamaa kymmentä vuotta sitten. Euroopan suurin työttömyys. Se ei tee onnelliseksi. Päinvastoin. Kehitys on mennyt huonoon suuntaan. Yhteiskunta on muuttunut häikäilemättömäksi. Ystävällinen ja leppoisa tunnelma on kadonnut johonkin. Maailma on muuttunut kovaksi paikaksi elää. Siinä ei sääliä tunneta! Tätä Mieltä!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe