Myöskään maailmanrauhaa, tai mitään muutakaan höpöä et saisi toivoa. Ainoastaan itsekkäät toiveet toteutuisi.
Minä ainakin toivoisin terveyteni takaisin. Jos se ei onnistu, niin sitten pätkis karamellipatukka.
>Simiti<
Jos saisit yhden toiveen, eikä saisi toivoa lisää toiveita.
81
608
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voiko kommunismista parantua?
- Anonyymi00035
En tahdo sitä, toveri
- Anonyymi00003
Toivoisin että heräisin jonain aamuna parempaan todellisuuteen missä minulle sanottaisiin että äsken näkemäsi dystooppinen todellisuus oli pelkkää simulaatiota.
"Eikö tuntunutkin aidolta?", minulta kysyttäisiin. Simulaation kesto vaikutti pitkältä vaikka todellisessa eli paremmassa todellisuudessa olisi kulunut aikaa vain muutama tunti. Juustohampurilainen 10:llä pihvillä sekä juustolla.
- Anonyymi00004
Ehkä loputtomasti rahaa. Sillä voisin yrittää toteuttaa sitten vaikka sitä maailmanrauhaa.
Itsekkäät toiveet ovat aika pinnallisia, eikä kovin mielenkiintoisia.
Jos olisi annettu mahdollisuus, olisin toivonut supervoimia, mutta nyt pitää tyytyä vähempään.
Haluaisin itsekkäästi olla taloudellisesti riippumaton ja heittäytyä oloneuvokseksi. Perustaisin yrityksen, johon palkkaisin ammattitaitoista henkilökuntaa ja holding-yhtiön, jonka kautta maksaisin itselleni osinkoja. En siis nostaisi palkkaa ollenkaan.
Itse keskittyisin ajatushautomon johtamiseen.
Minulla on jatkuvasti kehityskelpoisia ajatuksia. Taloudellisesti riippumattomana niitä ideoita voisi alkaa jopa toteuttamaan.- Anonyymi00005
Mitä sillä tekis ei toiveetkaan toteudu jos ei itsekin jotain tee se että pystyy ne normaalit toiveensa edes toteuttaa pitää si olla jotain yliluonnollista
- Anonyymi00006
Sata miljardia euroa tilille rahaa. Ajattelisin että se riittäisi aika pitkälle kyllä, kun hieman harkiten kuluttaisi niin joku 20 vuotta se saattaisi piisata.
- Anonyymi00007
Siis oikea vastaus tuohon yhden toiveen kysymykseen on tietenkin "toivon sata toivetta lisää".
- Anonyymi00010
Eka ehto oli, että lisää toiveita ei saa toivoa. Mietipä vielä.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eka ehto oli, että lisää toiveita ei saa toivoa. Mietipä vielä.
Niin ja jos toivoo rahaa niin se rahan käyttö on sitten jo toinen toivomus. Eli saa rahaa, muttei saa käyttää.
- Anonyymi00018
JeroP kirjoitti:
Niin ja jos toivoo rahaa niin se rahan käyttö on sitten jo toinen toivomus. Eli saa rahaa, muttei saa käyttää.
Niin totta, siinä olikin ehtoja. SItten pitäsi ensin olla lista niistä kaikista ehdoista, mutta jos sitä erehtyy pyytää niin se on ainoa mitä saat.
Joo, aika tarkkana saa olla, jos toivoo miljardin rahaa tililleen niin saa sen, mutta tili lukittuu eikä sitä saa käytettyä mitenkään sieltä. Tuo toivomushenki on joku v-tun byrokraatti ihan selvästi... - Anonyymi00028
JeroP kirjoitti:
Niin ja jos toivoo rahaa niin se rahan käyttö on sitten jo toinen toivomus. Eli saa rahaa, muttei saa käyttää.
Jos toivoo käyttörahaa? 😁
xLiner - Anonyymi00037
JeroP kirjoitti:
Niin ja jos toivoo rahaa niin se rahan käyttö on sitten jo toinen toivomus. Eli saa rahaa, muttei saa käyttää.
Ei aloituksessa moista sanottu. Eikä rahan käyttö ole toivomus vaan toteutus, silloin kun rahaa on.
- Anonyymi00008
Toivoisin, että tänä kesänä olisi kaiken aikaa + 21 °C ja sataisi sunnuntai-iltsisin klo 21.30 jälkeen. Siis kerran viikossa. Tuuli voisi olla leudompi ja boforeita tosi vähän.
Vilma- Anonyymi00023
JeroP kirjoitti:
31 astetta ois varmaan parempi?
no eikai tästä mitään thaimaata ole tarkoitus tehdä
- Anonyymi00009
On yksi insinööri, jonka toivoisin olevan tässä vieressäni ja se saisi tykätä minusta ja hellästi silittää... Taisipa olla jo monta toivetta. Pahus.
Toivon siis vain, että saisinpa!- Anonyymi00034
Sitten on keksittävä joku tekninen ongelma kaiketi, emt gubbe
- Anonyymi00011
Toivoisin, että saan aina sen mitä toivon.
Sit kerkee miettiä kyllä mitä kivaa sitä toivoo. :oD- Anonyymi00012
Mitä toivot?
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä toivot?
No vois vaikka toivoa päävoiton eurojackpotista.
- Anonyymi00033
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä toivot?
Sinet sitä halua tietää
Toivoishan sitä puolison. Mutta kyllä mulleki se pätkis riittää.
- Anonyymi00019
Tiedätkö, tuo ei tullut edes mieleenikään, mietin vaan miljardien rahasummia. Mutta naisen toivominen olisi todella tyhmää, sillä saisi vaan loputtomasti ongelmia itselleen.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tiedätkö, tuo ei tullut edes mieleenikään, mietin vaan miljardien rahasummia. Mutta naisen toivominen olisi todella tyhmää, sillä saisi vaan loputtomasti ongelmia itselleen.
Mutta jos toivoo soman naisen. Vai onks siinä jo kaks toivomusta?
- Anonyymi00036
JeroP kirjoitti:
Mutta jos toivoo soman naisen. Vai onks siinä jo kaks toivomusta?
Niin, ainakin siinä on kaksi sanaa. Mutta vaikka saisit soman naisen, niin kaikki muu siinä voisi olla pilalla. Jos meinaisi naista alkaa toivomaan niin siihen pitäisi määritellä noin kymmenen kohtaa, ulkonäkö, luonne, käytös, kuuliaisuus jne. muuten se olisi vaan katastrofi.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Niin, ainakin siinä on kaksi sanaa. Mutta vaikka saisit soman naisen, niin kaikki muu siinä voisi olla pilalla. Jos meinaisi naista alkaa toivomaan niin siihen pitäisi määritellä noin kymmenen kohtaa, ulkonäkö, luonne, käytös, kuuliaisuus jne. muuten se olisi vaan katastrofi.
Hankalalla miehellä varmasti noin.
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Hankalalla miehellä varmasti noin.
Helpolle miehelle kelpaa helppo nainen jolla on nätti naama?
- Anonyymi00048
Anonyymi00042 kirjoitti:
Helpolle miehelle kelpaa helppo nainen jolla on nätti naama?
Jos hän sellaisesta naisesta tykkää. Vai kelvata myös vaikkapa vähemmän nätti ja mukava.
Anonyymi00048 kirjoitti:
Jos hän sellaisesta naisesta tykkää. Vai kelvata myös vaikkapa vähemmän nätti ja mukava.
Suurin osa naisista on nättejä. Somat sormet ja pienet varpit. Ja niille isokokosille ja hankalille löytyy myös isokokosia ja hankalia miehiä. Nainen saa olla haastava, mutta perusnäkemys pitää olla kunnossa. Ei saa olla rahan sokaisema.
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Jos hän sellaisesta naisesta tykkää. Vai kelvata myös vaikkapa vähemmän nätti ja mukava.
Siis vähemmän nätti ruma läski iso nainen. Olihan oikeen toivomus tuokin. Kyllä tuommosta kannattaakin toivoa ja se ainoa toive käyttää just tuohon.
- Anonyymi00013
Toivomuksissa on se paha puoli, että ne voivat toteutua. Täytyy tarkasti harkita toiveensa, ihan oikeastikin.
Pätkis taitaa saada äänen täältäkin. Kuulostaa tarpeeksi vaarattomalta, ja se ilahduttaa sopivasti oikeassa hetkessä.
xLiner - Anonyymi00014
Rahaa niin paljon että pärjäisin loppu elämäni.
- Anonyymi00015
Entä jos saisitkin vain kympin? Olisi lyhyt loppuelämä...
- Anonyymi00040
Anonyymi00015 kirjoitti:
Entä jos saisitkin vain kympin? Olisi lyhyt loppuelämä...
Ei kerkeisi muuta sanoa, kuin:
- Mä arvas....
Se olisi siinä ja se kymppi menisi ovenavaukseen, kun ruumisauto tulisi.
>Simiti<
- Anonyymi00017
Jos nyt alkajaisiksi typerät nainen mies yleistykset loppuisivat palstalta ja olisiko liikaa toivottu jos vaikka funeau palaisi höykyttämään paikallisen käyttäjistön aivosoluja :D
- Anonyymi00020
Käyttäisin sen yhden toiveeni siihen että saisin tämän yllä olevan henkilön lopullisesti pois palstalta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Käyttäisin sen yhden toiveeni siihen että saisin tämän yllä olevan henkilön lopullisesti pois palstalta.
22:35
Hän ylläsi oleva paljonkin painavampi ja kirjoittelee siinä ohessa tänne.
Saatko silti hengitettyä?
Vilma - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
22:35
Hän ylläsi oleva paljonkin painavampi ja kirjoittelee siinä ohessa tänne.
Saatko silti hengitettyä?
VilmaKyllä se ahdistaa kun noin saat_nan läski on yläpuolella. Sitä vaan toivoo että se katoaisi pois.
Anonyymi00020 kirjoitti:
Käyttäisin sen yhden toiveeni siihen että saisin tämän yllä olevan henkilön lopullisesti pois palstalta.
😂 ai niinkö, keskustellaan aiheesta enemmän. Perustele hyvin niin saatan toteuttaa toiveesi 😄 ihan hyvän hyvyyttäni 🌞
Ex-Lukka kirjoitti:
😂 ai niinkö, keskustellaan aiheesta enemmän. Perustele hyvin niin saatan toteuttaa toiveesi 😄 ihan hyvän hyvyyttäni 🌞
Harmi, kerrankin olisin vaivautunut keskustelemaan ja luopunut hetkiseksi monoloogisuudesta yhteisen hyvän nimissä... eikä herjan herjaa viihteeksi tällekään päivää, kyllä sitä nyt vähän enemmän pitäisi viitsiä nähdä vaivaa poishäätämisessä, olen suorastaan pettynyt 🙄.
Kiitän kuitenkin tähän asti saamistani kommenteista ja lupaan edelleenkin jatkossa olla häiritsemästä enemmistöä pysyen kuivalla kommenttilinjalla, toki olen edelleen avoin kaikille ehdotuksille mitkä koskevat läsnäoloani palstalla 👍- Anonyymi00049
Ex-Lukka kirjoitti:
Harmi, kerrankin olisin vaivautunut keskustelemaan ja luopunut hetkiseksi monoloogisuudesta yhteisen hyvän nimissä... eikä herjan herjaa viihteeksi tällekään päivää, kyllä sitä nyt vähän enemmän pitäisi viitsiä nähdä vaivaa poishäätämisessä, olen suorastaan pettynyt 🙄.
Kiitän kuitenkin tähän asti saamistani kommenteista ja lupaan edelleenkin jatkossa olla häiritsemästä enemmistöä pysyen kuivalla kommenttilinjalla, toki olen edelleen avoin kaikille ehdotuksille mitkä koskevat läsnäoloani palstalla 👍Latinan sananlasku "omia mea mecum porto" tarkoittaa "kannan kaiken omaisuuteni mukanani" riittänee. Kielitaidoton on tietty heti väärillä jäljillä ja liikapainoinen väärillä jaloilla helposti.
Vilma - Anonyymi00065
Anonyymi00049 kirjoitti:
Latinan sananlasku "omia mea mecum porto" tarkoittaa "kannan kaiken omaisuuteni mukanani" riittänee. Kielitaidoton on tietty heti väärillä jäljillä ja liikapainoinen väärillä jaloilla helposti.
VilmaSe on "omnia"...
- Anonyymi00024
Mä toivoisin taikasauvan millä pystyis taikomaan mitä vaan, vaikka lisää niitä uusia toivomuksia
- Anonyymi00041
Eikö kaikilla miehillä ole taikasauva. Toisilla toimii hyvin ja toisilla heikommin.
Simsalapim!
Vilma - Anonyymi00051
Eiköhän tuo taikasauva kuitenkin menisi siihen lisätoiveiden kategoriaan. Huomaa että tämä kysymys oli byrokraatin laatima.
- Anonyymi00025
Unelmatyö, jossa palkka vähintään 3 500 €/kk tai loton jättipotti. Saiai vapauden taloudellisesti stressaavasta tilanteesta ja energiaa riittäisi elämän oleellisiin puoliin, kuten ihmissuhteisiin, rakkauteen ja elämästä nauttimiseen.
- Anonyymi00026
Ihan sama tuli minullekin mieleen, minulla on kolme kroonista sairautta, joista viimeisin puhjennut sairaus haittaa eniten, koska se aiheuttaa kipua sormissa! Kyllä ne kaksi muutakin sairautta haittaavat elämää!
- Anonyymi00027
Lisää laadukasta seksiä.
Ei pitäisi olla paljon pyydetty.
🧟♀️ - Anonyymi00029
Minun ongelmat korjaantuisivat ihan vain rahalla.
- Anonyymi00031
Kaikki remontit saneeraukset ripset ihom fiiilaukset otan Baltiasta
- Anonyymi00039
Okeastaan kaikki ongelmat korjautuvat rahalla, ainakin herkellisesti, kunhan sitä rahaa vainnon tarpeeksi. Jotenkin kummasti nuo raharikkaat tuppaavat usein saamaan jopa eloa ja terveyttä pidemmäksi aikaa.
- Anonyymi00044
Ditto. Todellakin moni ongelma korjautuisi rahalla.
- Anonyymi00030
Olen kohtuullinen nainen
Saisin olla kohtalaisen terve ja sitten voisin ottaa jotain käsintehtyjä konvehteja. 🥹
- Anonyymi00052
Kauhesti jankataan sitä terveyttä tässä ketjussa.
Ok, simsalabim ja olitsit täysin terve.
MItä sitten tekisit seuraavaksi?
Menisit töihin ja tekisit 16 tunnin päiviä, kun kerran olet terve ja pystyt siihen. Anonyymi00052 kirjoitti:
Kauhesti jankataan sitä terveyttä tässä ketjussa.
Ok, simsalabim ja olitsit täysin terve.
MItä sitten tekisit seuraavaksi?
Menisit töihin ja tekisit 16 tunnin päiviä, kun kerran olet terve ja pystyt siihen.Minusta tämä ketju on keskittynyt enemmän rahaan. Noh, kyllä minä laittaisin toki taloudenkin kuntoon, mutta en terveyden kustannuksella.
- Anonyymi00043
että osaisin olla valihtematta helvettiä sieluni loppusijoitusmestaksi ois kyllä aika tärkeä kärkitoive
- Anonyymi00046
Voih kuule. Ei se ole meistä kenenkään itse päätettävissä mihin sielu päätyy. Tosin oletko sinä valehteelija vai onko sinusta valehdeltu? Monessa tapauksessa on kyse kertojan näkökulmasta.
- Anonyymi00053
Siis toivoisit että olisit joku muu henkilö kuin nyt olet.
- Anonyymi00045
Tällä hetkellä alkaa olla kohtalaisen korkealla toivelistalla se, ettei minulle enää suositeltaisi toistuvasti töitä joita yleensä suositellaan heille, jotka saapuvat Suomeen ilman suomenkielen osaamista.
Mitähän tässä typeryyksien listalla on ollut viime vuosina: Postinjakaja, ruokalähetti, taksikuski, tiskari, vartija, Prisma ja huoltoasemat, vanhustenhoito, varhaiskasvatus, tehdastyö, pizzanpaisto, simppeleistä simppelein baarityö tyyliin: availe tölkkejä ja hymyile nätisti, opi työssä jokin yksinkertainen hommeli, kiinteistönhoito, siivous, jäätelökioskin myyjä, varastotyö jne. Toisena kaikki riesatyöt, kuten puhelinmyyntityö ja feissarina työskentely. Kiitos painostuksen en enää koskaan tule lahjoittamaan rahaa yhdellekään hyväntekeväisyysjärjestölle.
Jospa vaikkapa töiden suosittelijat keskittyisivät omiin uriinsa ja antaisivat minun hakea niitä töitä, jotka minua henkilökohtaisesti kiinnostavat ja joissa näen kehittymisen- ja pidemmän aikavälin mahdollisuuden.- Anonyymi00054
Olisko nyt niin että ne suosittelijat kategorisoivat sinut jostain syystä samalle tasolle kuin kielitaidottomat maahanmuuttajat jotka eivät osaa lukea tai kirjoittaa millään tunnetulla kielellä.
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Olisko nyt niin että ne suosittelijat kategorisoivat sinut jostain syystä samalle tasolle kuin kielitaidottomat maahanmuuttajat jotka eivät osaa lukea tai kirjoittaa millään tunnetulla kielellä.
Millähän perusteella?
Jostakin syystä johtuen minua on yritetty hiertää heidän joukkoonsa vuosikausia ja vielä kaupanpäälle yritetty herättää kutsumusta erityisesti heidän auttamiseensa mukaan lukien suomenkielen opettaminen. Kuitenkin ehdotettu arabian ja somalikielen opettelemista, jotta voisin olla tulkkina. Toisaalta muistettu kritisoida joka ikisestä pilkku tai lyöntivirheestä ja vaadittu luopumaan kaikesta, koska eihän jokaisella maailmassa ole samoja mahdollisuuksia kuin Suomeen syntyneellä.
Minulla ei ole kuitenkaan harmainta aavistusta mistä tämä paska on saanut alkunsa eikä etenkään siitä miksi, koska aihe ei ole koskaan ollut lähellä sydäntäni.
Arvata saattaa ettei tämän kaiken jälkeen löydy tippaakaan sympatiaa heitä kohtaan. - Anonyymi00062
Anonyymi00056 kirjoitti:
Millähän perusteella?
Jostakin syystä johtuen minua on yritetty hiertää heidän joukkoonsa vuosikausia ja vielä kaupanpäälle yritetty herättää kutsumusta erityisesti heidän auttamiseensa mukaan lukien suomenkielen opettaminen. Kuitenkin ehdotettu arabian ja somalikielen opettelemista, jotta voisin olla tulkkina. Toisaalta muistettu kritisoida joka ikisestä pilkku tai lyöntivirheestä ja vaadittu luopumaan kaikesta, koska eihän jokaisella maailmassa ole samoja mahdollisuuksia kuin Suomeen syntyneellä.
Minulla ei ole kuitenkaan harmainta aavistusta mistä tämä paska on saanut alkunsa eikä etenkään siitä miksi, koska aihe ei ole koskaan ollut lähellä sydäntäni.
Arvata saattaa ettei tämän kaiken jälkeen löydy tippaakaan sympatiaa heitä kohtaan.Ohhoh! Että olisi pitänyt alkaa opettelemaan somaliaa! Mitä ihmettä??
Siis nyt ei voi olla mistään muusta kyse kuin siitä että ihonvärisi on tummempi kuin tyypillisellä suomalaisella. Siis toisinsanoen kyse on rasismista. - Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ohhoh! Että olisi pitänyt alkaa opettelemaan somaliaa! Mitä ihmettä??
Siis nyt ei voi olla mistään muusta kyse kuin siitä että ihonvärisi on tummempi kuin tyypillisellä suomalaisella. Siis toisinsanoen kyse on rasismista.No veetuilepa siinä.
Ihoni on erittäin vaalea ja itseasiassa rasismi on näiden kokemusten jälkeen suorastaan lähellä sydäntäni. - Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
No veetuilepa siinä.
Ihoni on erittäin vaalea ja itseasiassa rasismi on näiden kokemusten jälkeen suorastaan lähellä sydäntäni.Ai? Mutta silti kyse voi olla tavallaan rasismista mutta sen erityisen vaalean ihosi takia. He olettavat että olet "suvi suvakkila" ja haluat olla tekemissä somalien kanssa.... En tiedä kumpi on pahempaa, rasismi vai tuo... melkein tämä jälkimmäinen taitaisi olla. Jos olisit ollut tummapintainen niin olisit voinut tehdä jonnekin ilmoituksen rasistisesta kohtelusta, mutta vaalean henkilön kohdalla taitaa olla mahdotonta.
Siis olen ihan aidosti yllättynyt, enkä kettuile sinulle.
- Anonyymi00047
Toivon että henkiset voimat edelleen säilyisivät niin että vaikeuksien jälkeenkin pääsisin taas jaloilleni jatkamaan normaalia elämää.
- Anonyymi00055
Normaali elämä = klo. 8-16 töitä.
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Normaali elämä = klo. 8-16 töitä.
Onpa sinulla suppea käsitys normaali elämästä, jos supistat normaalin elämän ainoastaan virastotyöaikaan. Ovatko mielestäsi yrittäjät ja vuorotyötä tekevät epänormaaleja? Entäpä ns. normaalin elämän sisältö, kuten ihmissuhteet, parisuhde, harrastukset jne.
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Onpa sinulla suppea käsitys normaali elämästä, jos supistat normaalin elämän ainoastaan virastotyöaikaan. Ovatko mielestäsi yrittäjät ja vuorotyötä tekevät epänormaaleja? Entäpä ns. normaalin elämän sisältö, kuten ihmissuhteet, parisuhde, harrastukset jne.
No okei, määrittele nyt sitten normaalin terveen ihmisen normaali päivä, miten se menee?
- Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
No okei, määrittele nyt sitten normaalin terveen ihmisen normaali päivä, miten se menee?
Normaalin määritelmä on hyvin pitkälti riippuvainen siitä minkä kukakin kokee normaaliksi vaikka toki on normeja, jotka toistuvat yleisesti.
minulle normaali päivä olisi lähteä aamulla, tai mihin aikaan työvuoro sijoittuukaan, töihin. Työskentelyä ja töiden jälkeen pikainen käväisy kotona ja lähtö harrastukseen tai treenaamaan tms. illalla kokkaaminen ja seuraavan päivän eväiden valmiiksi laittaminen. Ehkä saunominen ja jonkin sarjan tai elokuvan katsomista tai lukemista tai opiskelua.
Jos olisin parisuhteessa niin ajanviettoa puolison kanssa tai yhdessä lenkillä käyminen. Tietenkin rytmi vaihtelisi päivittäin ja viikonloppuisin olisi vaihtelua arkirytmiin. Se on minulle normaalia elämää ja valitettavasti olen elänyt nyt muutaman vuoden äärimmäisen epätyydyttävää ja itselleni epänormaalia elämäntapaa ja rytmiä.
Se taasen mikä on kenellekin normaalia riippuu pitkälti siitä mihin he ovat tottuneet. Esiintyvän taiteilijan tai reissutyötä tekevän elämänrytmi on hyvin erilainen, kuin 8-16 työaikarytmissä työskentelevän ja suoraan sanottuna minulle sopii huomattavasti paremmin vaihteleva ryrmi kuin päivästä toiseen samassa rutiinissa ja aikataulussa jurnuttaminen. - Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Normaalin määritelmä on hyvin pitkälti riippuvainen siitä minkä kukakin kokee normaaliksi vaikka toki on normeja, jotka toistuvat yleisesti.
minulle normaali päivä olisi lähteä aamulla, tai mihin aikaan työvuoro sijoittuukaan, töihin. Työskentelyä ja töiden jälkeen pikainen käväisy kotona ja lähtö harrastukseen tai treenaamaan tms. illalla kokkaaminen ja seuraavan päivän eväiden valmiiksi laittaminen. Ehkä saunominen ja jonkin sarjan tai elokuvan katsomista tai lukemista tai opiskelua.
Jos olisin parisuhteessa niin ajanviettoa puolison kanssa tai yhdessä lenkillä käyminen. Tietenkin rytmi vaihtelisi päivittäin ja viikonloppuisin olisi vaihtelua arkirytmiin. Se on minulle normaalia elämää ja valitettavasti olen elänyt nyt muutaman vuoden äärimmäisen epätyydyttävää ja itselleni epänormaalia elämäntapaa ja rytmiä.
Se taasen mikä on kenellekin normaalia riippuu pitkälti siitä mihin he ovat tottuneet. Esiintyvän taiteilijan tai reissutyötä tekevän elämänrytmi on hyvin erilainen, kuin 8-16 työaikarytmissä työskentelevän ja suoraan sanottuna minulle sopii huomattavasti paremmin vaihteleva ryrmi kuin päivästä toiseen samassa rutiinissa ja aikataulussa jurnuttaminen.Esiintyvässä taiteilijassa ei ole mitään normaalia. Tai jossain "reissutyössä", ei se ole normaalia.
No, siis normaali päiväsi olisi suurin osa töitä, sitten harrastuksiin, sitten kokkaamista, saunomista, opiskelua. Siis jatkuvasti ja kokoajan jotain tekemistä aamusta iltaan asti.
Ei kovinkaan moni tuollaiseen pysty eikä kykene.
Useimmilla taitaa olla sen työpäivän jälkeen vaan kotona makaamista ja telkan katselua.
Sinua vaan tuossa elämäntyylissä viehättää se ettei tarvitse pysähtyä miettimään mitään kun on kokoajan jotain muuta. - Anonyymi00063
Anonyymi00061 kirjoitti:
Esiintyvässä taiteilijassa ei ole mitään normaalia. Tai jossain "reissutyössä", ei se ole normaalia.
No, siis normaali päiväsi olisi suurin osa töitä, sitten harrastuksiin, sitten kokkaamista, saunomista, opiskelua. Siis jatkuvasti ja kokoajan jotain tekemistä aamusta iltaan asti.
Ei kovinkaan moni tuollaiseen pysty eikä kykene.
Useimmilla taitaa olla sen työpäivän jälkeen vaan kotona makaamista ja telkan katselua.
Sinua vaan tuossa elämäntyylissä viehättää se ettei tarvitse pysähtyä miettimään mitään kun on kokoajan jotain muuta.Reissutyössä ja esiintyvälle taitelijalle vaihtuvuus on normaalia. Se vain ei ole suurimman osan normaali.
Noh tässähän on useamman vuoden jo miettinyt kaikkea mahdolista turhanpäiväistä eikä elämä todellakaan ole erityisen mielekästä jatkuvalla vatvomisella ja pohdiskelulla vaikka silläkin on aikansa ja paikkansa.
Aiemmin kuvaamani oli jossakin vaiheessa normaalini ja elämäntapa, josta nautin. Samoin esiintymisestä ja työn vaihtelevuudesta.
Mikä on se mitä pitäisi pysähtyä miettimään ja ketä varten? - Anonyymi00067
Anonyymi00063 kirjoitti:
Reissutyössä ja esiintyvälle taitelijalle vaihtuvuus on normaalia. Se vain ei ole suurimman osan normaali.
Noh tässähän on useamman vuoden jo miettinyt kaikkea mahdolista turhanpäiväistä eikä elämä todellakaan ole erityisen mielekästä jatkuvalla vatvomisella ja pohdiskelulla vaikka silläkin on aikansa ja paikkansa.
Aiemmin kuvaamani oli jossakin vaiheessa normaalini ja elämäntapa, josta nautin. Samoin esiintymisestä ja työn vaihtelevuudesta.
Mikä on se mitä pitäisi pysähtyä miettimään ja ketä varten?Se sinun pitäisi selvittää ihan itse.... ja itseäsi varten, ei ketään muuta.
No, ehkä voit keksiä jotain muuta millä saat ajatuksesi pois todellisuudesta, ja voit keskittää ne poispäin itsestäsi. Onhan sitä kaikenlaista. Sen jatkuvan tekemisen ja liikkeellä olemisen tilalle vaan pitää keksiä jotain muuta harrastusta. - Anonyymi00068
Anonyymi00063 kirjoitti:
Reissutyössä ja esiintyvälle taitelijalle vaihtuvuus on normaalia. Se vain ei ole suurimman osan normaali.
Noh tässähän on useamman vuoden jo miettinyt kaikkea mahdolista turhanpäiväistä eikä elämä todellakaan ole erityisen mielekästä jatkuvalla vatvomisella ja pohdiskelulla vaikka silläkin on aikansa ja paikkansa.
Aiemmin kuvaamani oli jossakin vaiheessa normaalini ja elämäntapa, josta nautin. Samoin esiintymisestä ja työn vaihtelevuudesta.
Mikä on se mitä pitäisi pysähtyä miettimään ja ketä varten?Niin, lisättäköön että itse olen miettinyt asioita ja pysynyt paikallaan noin kolmenkymmenen vuoden ajan. Olen muuttunut paljon sinä aikana henkisesti, enkä välttämättä aina niin hyvään suuntaan, riippuu kuka senkin määrittelee.
- Anonyymi00071
Anonyymi00055 kirjoitti:
Normaali elämä = klo. 8-16 töitä.
Orjat
- Anonyymi00059
Minä että en koskaan olisi muuttanut Suomeen takaisin j
- Anonyymi00069
Maailmanrauha ja tasa-arvo! Resurssit kaikille!
- Anonyymi00070
Et yks äijä sais takas korkojen kera kaiken julmuuden.
Miksi pitäisi olla itsekäs toive? Itse toivoisin, että kaikki maailman ihmiset olisivat onnellisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514