Myöskään maailmanrauhaa, tai mitään muutakaan höpöä et saisi toivoa. Ainoastaan itsekkäät toiveet toteutuisi.
Minä ainakin toivoisin terveyteni takaisin. Jos se ei onnistu, niin sitten pätkis karamellipatukka.
>Simiti<
Jos saisit yhden toiveen, eikä saisi toivoa lisää toiveita.
55
448
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voiko kommunismista parantua?
- Anonyymi00035
En tahdo sitä, toveri
- Anonyymi00003
Toivoisin että heräisin jonain aamuna parempaan todellisuuteen missä minulle sanottaisiin että äsken näkemäsi dystooppinen todellisuus oli pelkkää simulaatiota.
"Eikö tuntunutkin aidolta?", minulta kysyttäisiin. Simulaation kesto vaikutti pitkältä vaikka todellisessa eli paremmassa todellisuudessa olisi kulunut aikaa vain muutama tunti. Juustohampurilainen 10:llä pihvillä sekä juustolla.
- Anonyymi00004
Ehkä loputtomasti rahaa. Sillä voisin yrittää toteuttaa sitten vaikka sitä maailmanrauhaa.
Itsekkäät toiveet ovat aika pinnallisia, eikä kovin mielenkiintoisia.
Jos olisi annettu mahdollisuus, olisin toivonut supervoimia, mutta nyt pitää tyytyä vähempään.
Haluaisin itsekkäästi olla taloudellisesti riippumaton ja heittäytyä oloneuvokseksi. Perustaisin yrityksen, johon palkkaisin ammattitaitoista henkilökuntaa ja holding-yhtiön, jonka kautta maksaisin itselleni osinkoja. En siis nostaisi palkkaa ollenkaan.
Itse keskittyisin ajatushautomon johtamiseen.
Minulla on jatkuvasti kehityskelpoisia ajatuksia. Taloudellisesti riippumattomana niitä ideoita voisi alkaa jopa toteuttamaan.- Anonyymi00005
Mitä sillä tekis ei toiveetkaan toteudu jos ei itsekin jotain tee se että pystyy ne normaalit toiveensa edes toteuttaa pitää si olla jotain yliluonnollista
- Anonyymi00006
Sata miljardia euroa tilille rahaa. Ajattelisin että se riittäisi aika pitkälle kyllä, kun hieman harkiten kuluttaisi niin joku 20 vuotta se saattaisi piisata.
- Anonyymi00007
Siis oikea vastaus tuohon yhden toiveen kysymykseen on tietenkin "toivon sata toivetta lisää".
- Anonyymi00010
Eka ehto oli, että lisää toiveita ei saa toivoa. Mietipä vielä.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eka ehto oli, että lisää toiveita ei saa toivoa. Mietipä vielä.
Niin ja jos toivoo rahaa niin se rahan käyttö on sitten jo toinen toivomus. Eli saa rahaa, muttei saa käyttää.
- Anonyymi00018
JeroP kirjoitti:
Niin ja jos toivoo rahaa niin se rahan käyttö on sitten jo toinen toivomus. Eli saa rahaa, muttei saa käyttää.
Niin totta, siinä olikin ehtoja. SItten pitäsi ensin olla lista niistä kaikista ehdoista, mutta jos sitä erehtyy pyytää niin se on ainoa mitä saat.
Joo, aika tarkkana saa olla, jos toivoo miljardin rahaa tililleen niin saa sen, mutta tili lukittuu eikä sitä saa käytettyä mitenkään sieltä. Tuo toivomushenki on joku v-tun byrokraatti ihan selvästi... - Anonyymi00028
JeroP kirjoitti:
Jos toivoo käyttörahaa? 😁
xLiner - Anonyymi00037UUSI
JeroP kirjoitti:
Ei aloituksessa moista sanottu. Eikä rahan käyttö ole toivomus vaan toteutus, silloin kun rahaa on.
- Anonyymi00008
Toivoisin, että tänä kesänä olisi kaiken aikaa + 21 °C ja sataisi sunnuntai-iltsisin klo 21.30 jälkeen. Siis kerran viikossa. Tuuli voisi olla leudompi ja boforeita tosi vähän.
Vilma- Anonyymi00023
JeroP kirjoitti:
31 astetta ois varmaan parempi?
no eikai tästä mitään thaimaata ole tarkoitus tehdä
- Anonyymi00009
On yksi insinööri, jonka toivoisin olevan tässä vieressäni ja se saisi tykätä minusta ja hellästi silittää... Taisipa olla jo monta toivetta. Pahus.
Toivon siis vain, että saisinpa!- Anonyymi00034
Sitten on keksittävä joku tekninen ongelma kaiketi, emt gubbe
- Anonyymi00011
Toivoisin, että saan aina sen mitä toivon.
Sit kerkee miettiä kyllä mitä kivaa sitä toivoo. :oD- Anonyymi00012
Mitä toivot?
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä toivot?
No vois vaikka toivoa päävoiton eurojackpotista.
- Anonyymi00033
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä toivot?
Sinet sitä halua tietää
Toivoishan sitä puolison. Mutta kyllä mulleki se pätkis riittää.
- Anonyymi00019
Tiedätkö, tuo ei tullut edes mieleenikään, mietin vaan miljardien rahasummia. Mutta naisen toivominen olisi todella tyhmää, sillä saisi vaan loputtomasti ongelmia itselleen.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tiedätkö, tuo ei tullut edes mieleenikään, mietin vaan miljardien rahasummia. Mutta naisen toivominen olisi todella tyhmää, sillä saisi vaan loputtomasti ongelmia itselleen.
Mutta jos toivoo soman naisen. Vai onks siinä jo kaks toivomusta?
- Anonyymi00036UUSI
JeroP kirjoitti:
Mutta jos toivoo soman naisen. Vai onks siinä jo kaks toivomusta?
Niin, ainakin siinä on kaksi sanaa. Mutta vaikka saisit soman naisen, niin kaikki muu siinä voisi olla pilalla. Jos meinaisi naista alkaa toivomaan niin siihen pitäisi määritellä noin kymmenen kohtaa, ulkonäkö, luonne, käytös, kuuliaisuus jne. muuten se olisi vaan katastrofi.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Niin, ainakin siinä on kaksi sanaa. Mutta vaikka saisit soman naisen, niin kaikki muu siinä voisi olla pilalla. Jos meinaisi naista alkaa toivomaan niin siihen pitäisi määritellä noin kymmenen kohtaa, ulkonäkö, luonne, käytös, kuuliaisuus jne. muuten se olisi vaan katastrofi.
Hankalalla miehellä varmasti noin.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Hankalalla miehellä varmasti noin.
Helpolle miehelle kelpaa helppo nainen jolla on nätti naama?
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Helpolle miehelle kelpaa helppo nainen jolla on nätti naama?
Jos hän sellaisesta naisesta tykkää. Vai kelvata myös vaikkapa vähemmän nätti ja mukava.
Anonyymi00048 kirjoitti:
Jos hän sellaisesta naisesta tykkää. Vai kelvata myös vaikkapa vähemmän nätti ja mukava.
Suurin osa naisista on nättejä. Somat sormet ja pienet varpit. Ja niille isokokosille ja hankalille löytyy myös isokokosia ja hankalia miehiä. Nainen saa olla haastava, mutta perusnäkemys pitää olla kunnossa. Ei saa olla rahan sokaisema.
- Anonyymi00013
Toivomuksissa on se paha puoli, että ne voivat toteutua. Täytyy tarkasti harkita toiveensa, ihan oikeastikin.
Pätkis taitaa saada äänen täältäkin. Kuulostaa tarpeeksi vaarattomalta, ja se ilahduttaa sopivasti oikeassa hetkessä.
xLiner - Anonyymi00014
Rahaa niin paljon että pärjäisin loppu elämäni.
- Anonyymi00015
Entä jos saisitkin vain kympin? Olisi lyhyt loppuelämä...
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Entä jos saisitkin vain kympin? Olisi lyhyt loppuelämä...
Ei kerkeisi muuta sanoa, kuin:
- Mä arvas....
Se olisi siinä ja se kymppi menisi ovenavaukseen, kun ruumisauto tulisi.
>Simiti<
- Anonyymi00017
Jos nyt alkajaisiksi typerät nainen mies yleistykset loppuisivat palstalta ja olisiko liikaa toivottu jos vaikka funeau palaisi höykyttämään paikallisen käyttäjistön aivosoluja :D
- Anonyymi00020
Käyttäisin sen yhden toiveeni siihen että saisin tämän yllä olevan henkilön lopullisesti pois palstalta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Käyttäisin sen yhden toiveeni siihen että saisin tämän yllä olevan henkilön lopullisesti pois palstalta.
22:35
Hän ylläsi oleva paljonkin painavampi ja kirjoittelee siinä ohessa tänne.
Saatko silti hengitettyä?
Vilma - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
22:35
Hän ylläsi oleva paljonkin painavampi ja kirjoittelee siinä ohessa tänne.
Saatko silti hengitettyä?
VilmaKyllä se ahdistaa kun noin saat_nan läski on yläpuolella. Sitä vaan toivoo että se katoaisi pois.
Anonyymi00020 kirjoitti:
😂 ai niinkö, keskustellaan aiheesta enemmän. Perustele hyvin niin saatan toteuttaa toiveesi 😄 ihan hyvän hyvyyttäni 🌞
- Anonyymi00024
Mä toivoisin taikasauvan millä pystyis taikomaan mitä vaan, vaikka lisää niitä uusia toivomuksia
- Anonyymi00041UUSI
Eikö kaikilla miehillä ole taikasauva. Toisilla toimii hyvin ja toisilla heikommin.
Simsalapim!
Vilma
- Anonyymi00025
Unelmatyö, jossa palkka vähintään 3 500 €/kk tai loton jättipotti. Saiai vapauden taloudellisesti stressaavasta tilanteesta ja energiaa riittäisi elämän oleellisiin puoliin, kuten ihmissuhteisiin, rakkauteen ja elämästä nauttimiseen.
- Anonyymi00026
Ihan sama tuli minullekin mieleen, minulla on kolme kroonista sairautta, joista viimeisin puhjennut sairaus haittaa eniten, koska se aiheuttaa kipua sormissa! Kyllä ne kaksi muutakin sairautta haittaavat elämää!
- Anonyymi00027
Lisää laadukasta seksiä.
Ei pitäisi olla paljon pyydetty.
🧟♀️ - Anonyymi00029
Minun ongelmat korjaantuisivat ihan vain rahalla.
- Anonyymi00031
Kaikki remontit saneeraukset ripset ihom fiiilaukset otan Baltiasta
- Anonyymi00039UUSI
Okeastaan kaikki ongelmat korjautuvat rahalla, ainakin herkellisesti, kunhan sitä rahaa vainnon tarpeeksi. Jotenkin kummasti nuo raharikkaat tuppaavat usein saamaan jopa eloa ja terveyttä pidemmäksi aikaa.
- Anonyymi00044UUSI
Ditto. Todellakin moni ongelma korjautuisi rahalla.
- Anonyymi00030
Olen kohtuullinen nainen
Saisin olla kohtalaisen terve ja sitten voisin ottaa jotain käsintehtyjä konvehteja. 🥹
- Anonyymi00043UUSI
että osaisin olla valihtematta helvettiä sieluni loppusijoitusmestaksi ois kyllä aika tärkeä kärkitoive
- Anonyymi00046UUSI
Voih kuule. Ei se ole meistä kenenkään itse päätettävissä mihin sielu päätyy. Tosin oletko sinä valehteelija vai onko sinusta valehdeltu? Monessa tapauksessa on kyse kertojan näkökulmasta.
- Anonyymi00045UUSI
Tällä hetkellä alkaa olla kohtalaisen korkealla toivelistalla se, ettei minulle enää suositeltaisi toistuvasti töitä joita yleensä suositellaan heille, jotka saapuvat Suomeen ilman suomenkielen osaamista.
Mitähän tässä typeryyksien listalla on ollut viime vuosina: Postinjakaja, ruokalähetti, taksikuski, tiskari, vartija, Prisma ja huoltoasemat, vanhustenhoito, varhaiskasvatus, tehdastyö, pizzanpaisto, simppeleistä simppelein baarityö tyyliin: availe tölkkejä ja hymyile nätisti, opi työssä jokin yksinkertainen hommeli, kiinteistönhoito, siivous, jäätelökioskin myyjä, varastotyö jne. Toisena kaikki riesatyöt, kuten puhelinmyyntityö ja feissarina työskentely. Kiitos painostuksen en enää koskaan tule lahjoittamaan rahaa yhdellekään hyväntekeväisyysjärjestölle.
Jospa vaikkapa töiden suosittelijat keskittyisivät omiin uriinsa ja antaisivat minun hakea niitä töitä, jotka minua henkilökohtaisesti kiinnostavat ja joissa näen kehittymisen- ja pidemmän aikavälin mahdollisuuden. - Anonyymi00047UUSI
Toivon että henkiset voimat edelleen säilyisivät niin että vaikeuksien jälkeenkin pääsisin taas jaloilleni jatkamaan normaalia elämää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271813
- 1211335
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401130- 491029
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni571007- 131960
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v247944Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77806Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58799Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179780