https://keskustelu.suomi24.fi/t/19417990/raju-maahanmuuton-tiukennus-tulee-voimaan#comment-142680535
vai pitikö se olla hyvää muuttoa marjastus ja taksit sekä hoiva-ala?
puhutaan yhdessä
Mitä hyvää haittamuutto on tuonut Lappiin?
11
185
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Korkeimmat lukemat afrikkalais- ja länsiaasialaistaustaisilla
Helsingin yliopiston helmikuussa julkaistun Rikollisuustilanne 2024 -katsauksen mukaan ulkomaalaistaustaisten osuus raiskausrikoksista oli vuonna 2024 yhteensä 32 prosenttia.
Katsauksessa rikosepäilyjä tarkasteltiin väestöön suhteutettuna. Vertailu kohdistui 18–29-vuotiaisiin miehiin, joita tutkijat pitävät rikosaktiivisimpana aikuisväestönä.
Korkeimmat rikostasot havaittiin Saharan eteläpuolisista maista lähtöisin olevilla afrikkalaistaustaisilla sekä länsiaasialaistaustaisilla miehillä. Matalimmat tasot olivat itäaasialaistaustaisilla.
Katsauksessa käytettyyn Länsi-Aasiaan kuuluvat esimerkiksi Irak, Iran, Israel, Jordania, Kuwait, Libanon, Oman, Qatar, Saudi-Arabia, Syyria, Turkki, Yhdistyneet arabiemiirikunnat, Jemen sekä palestiinalaisalueet.
Tutkijoiden mukaan seksuaalirikosten määrän kasvuun on vaikuttanut myös vuoden 2023 alussa voimaan tullut seksuaalirikoslainsäädännön uudistus, joka muutti raiskauksen määritelmän suostumusperusteiseksi. Katsauksen mukaan raiskausrikoksia kirjattiin vuosina 2022–2024 yhteensä 9 608.
Suomen Uutiset - Anonyymi00002
helsinkiläisimaami levittänyt valeuutisia muslimilasten kaappauksista
Anonyymi-ap
2026-06-02 12:04:02
https://www.suomenuutiset.fi/is-vaimonsa-pahoinpidellyt-helsinkilaisimaami-levittanyt-valeuutisia-muslimilasten-kaappauksista/
Kohu malmilaisen moskeijan ympärillä ei laannu. Ensin uutisoitiin moskeijan hengellisen johtajan vankeusrangaistuksesta, jonka hän sai ex-vaimoonsa kohdistetusta väkivaltarikoksesta. Sitten ääneen pääsi moskeijan johtaja, joka puhui halveksuen seksuaalivähemmistöistä sekä sharia-lain tasa-arvosta ja sopivuudesta suomalaiseen yhteiskuntaan. Samainen johtaja kertoi myös avoimesti väestönvaihtoteoriasta, jossa muslimiväestö kasvaa Suomessa kohta viisinkertaiseksi kantaväestöön verrattuna.
ps. ainaki helsinkiä vallataan vauhdilla?- Anonyymi00003
Kumpi pahempi muslimi vai persu?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kumpi pahempi muslimi vai persu?
Muslimin ja persun risteytys on paras.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Muslimin ja persun risteytys on paras.
Saattaa olla tulossa. Naapurin Hassan näyttää taluttelevan yhden johtopersun tyttöä.
- Anonyymi00007
bbb
- Anonyymi00008
Mites asepalvelus ? lusmuilijat! Mitäs kun tosi paikka tulee ...
- Anonyymi00009
Tarkoitatko lusmuilla persuja Keskisarja, Halla-aho ja Tynkkynen, kaikki sivareita.
- Anonyymi00011
Hyviä takseja, paikallisten junttien tilalle
- Anonyymi00012
asas
- Anonyymi00013
meijän sukuun tuli ensinmäiset puoli afrikkalaiset käkkäräpäät hassunnäkösiä veijareita kolme kappaletta,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465