Keskustan palstalaisille olittepa vasemmistolaisia tai keskustalaisia kysymyksiä

Anonyymi-ap

Liittyy politiikan kysymyksiin.
Ottakaa käyttöön arvosanat järjestyksen ja käytöksen vuoksi koulussa:
1. Ottakaa käyttöön arvosanat järjestyksen ja käytöksen vuoksi koulussa
2. Kieltää voiton jakaminen verorahoitetuissa kouluissa, terveydenhuollossa ja sosiaalihuollossa
3. Terveydenhuollon ja koulujen henkilöstön on ilmoitettava paperittomista maahanmuuttajista
4. Alle 15-vuotiaat lapset tulisi tuomita hoitoon, ei vankilaan
5. Ulkomaalaiset on karkotettava välittömästi, jopa yksinkertaisissa rikoksissa
6.Rikollisverkostoihin kuulumisesta pitäisi olla mahdollista rangaista ihmisiä
7. Poliisille annetaan lupa provosoida rikoksia vakavien rikosten paljastamiseksi
8. Rakenna uusia ydinvoimaloita
9. Poistakaa liikenteen päästöjen vähentämistavoite
10. Lapsilisää tulisi korottaa
11. Mahdollistaa kansalaisuuden peruuttamisen
12. Salli ydinaseet Suomen maaperällä
13. Maahanmuuttajien tulee täyttää tietyt vaatimukset saadakseen Suomaalaisen sosiaaliturvan

Vastaa, joko kieltävästi ja myöntäen.

11

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Onko persuilta ja muilta oikeistolaisilta vastaaminen kielletty?

      • Anonyymi00002

        Ei täällä persuja ole, kuten nähdään, ei yksikään persu ole vastannut. Tämä puolikommari vain.
        Ei vielä vaatinut pois.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Ei täällä persuja ole, kuten nähdään, ei yksikään persu ole vastannut. Tämä puolikommari vain.
        Ei vielä vaatinut pois.

        Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
        Heh !
        Puolikommarilta vietiin sanavalta.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
        Heh !
        Puolikommarilta vietiin sanavalta.

        No nythän paljastit ittes, persutrolli, ei kukaan muu mainitse kommunisteja.


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        No nythän paljastit ittes, persutrolli, ei kukaan muu mainitse kommunisteja.

        Nyt olis Samuel kerrankin asiakeskustelua ettei tarvi persutrollia hokea.
        Vai ekkönä osaa?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        No nythän paljastit ittes, persutrolli, ei kukaan muu mainitse kommunisteja.

        Sinä et toveri muuta näekkään kuin persuja. Aina persu oli mikä tahansa. Heh !


    • Anonyymi00007

      Ootko persutrolli sitä mieltä, että joku muu kuin persu voisi näihin kaikkiin vastata kyllä tai ei?

    • 1. Ei
      2. Ei - jos sallitaan näiden yksityistäminen, ei voida tietenkään kieltää voiton tavoittelua
      3. Kyllä ja ei - esim. ihmiskaupan kohteeksi joutuneesta paparittomasta pitäisi ilmoittaa, mutta ei yleistä ilmoitusveövollisuutta
      4. Omituinen kysymys. Ei kumpaakaan vaihtoehtoa, lapset eläkööt edelleen vapaina niin kuin tähänkin asti. Vankilaan alaikäisiä ei tule tuomita mistään rikoksista eikä Suomessa ketään tuomita hoitoon vaan sellaisen asian käsittely kuuluu terveysviranomaisille ja lastensuojeluviranomaisille, jos hoito tai lastensuojelutoimet ovat tarpeen.
      5. Ei
      6. Kyllä - jo nyt siitä voidaan rangaista
      7. Ei
      8. Kyllä periaatteessa, mutta päätökset riippuvat tarpeesta ja kustannustehokkuudesta.
      9. Ei
      10. Ei
      11. Kyllä - se on mahdollista jo nyt
      12. Ei - ei toistaiseksi tarvetta, mutta jos Nato hajoaa, kaikki joudutaan miettimään uusiksi.
      13. Kyllä - tämäkin on jo voimassa, myös suomalaisten tulee täyttää lain edellyttämät vaatimukset

    • Maalaisliitto.kuriin

      1. Kyllä
      2. Ei
      3 Koulut kyllä terveydenhuolto ei.
      4. Kyllä mikäli psykiatrinen diagnoosi on.
      5. Jos juoksukaljoja tarkoitat ei.
      6. Ei 7lman näyttöä syyllisyydestä rik8kseen.
      7. Tietyin 3hdoin Kyllä tuomioistuimen ei kyttien päätöksellä.
      8. Kyllä
      9. Ei.
      10. Lapsilisät tulee poistaa rikkailta
      11. Kyllä.
      12 ISO KYLLÄ.
      13. Kyllä.

    • Anonyymi00009

      Kommunistit taas unohtui.

    • Anonyymi00010

      1, Tottakai. Arvosanat joka aineesta ja käytöksestä sekä huolellisuudesta.
      2. Verorahoitteinen voi olla yksityinen jos se on tehokkaampi kuin julkinen. Silloin voitoakin voi syntyä. Pääasia että kustanuksiltaan alempi
      3. Ehdotomasti ja aina
      4. Rangaistusikärajaa pitää laskea. Nyt sitä käytetään väärin. Alaikäisiä houkutellaan/ hyväksikäytetään rikosten tekijöinä. Ilmiö tuttu Ruotsista, opitaan eikä toisteta samaa meillä.
      5. Ehdottomasti ja aina
      6. Kyllä, myös kansainvälisiin rikollisverkostoihin.
      7. Ei, poliisi tutkii, ei provosoi
      8. Tottakai, ja useita. Unohdetaan vihreä populismi tässä.
      9. Päästöistä puhumisesta pitää siirtyä aitoon luonnonsuojeluun. Hiilidioksidi on elämää kiihdyttävä aine. Saasteista pitää päästä eroon.
      10. Lapsilisä sama jokaisesta lapsesta, ensimmöisestä viimeiseen. Lisän nykytaso riittää inflaatiolla korjataan vuosittain.
      11. Ehdottomasti, aina rikoksista tuomituille. Syntyperäisille suomen kansalaisille kansalaisluottamuksen (esim. äänioikeus) menettäminen määräajaksi,.
      12. Tietysti. vastaiskukyky pitää olla maksimaalinen
      13. Päivän selvää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe