Tarkoitan sitä, että laitatte esimerkiksi perunamuusin kylkeen vihanneksia ja kalamureketta. Hifistit laittaa jopa kastiketta.
Sitten sotkette ne mössöksi ja syötte. Minä joskus teen niin. Aika hölmöä, jopa junttia. Mutta mitä sitten?
>Simiti<
Oletteko sekaisinsyöjiä?
5
94
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mä luin taas aloituksen väärin. Sitten ihmettelin, mitä perunamuusilla, kalamurekkeella tai vihanneksilla on tekemistä asian kanssa.
Vilma- Anonyymi00002UUSI
Olen minäkin joskus lukenut väärin. Sitten paatoksen vallassa kirjoittanut vastausta. Oikeinkirjoitusta tarkistaessani olen huomannut, että luin väärin.
Hissukseen vain pyyhin vastaukseni pois. Harmi, kun sellaiset olisi olleet kovin väkevää paatosta. 😇
>Simiti<
- Anonyymi00003UUSI
Mä tykkään paatoksesta.
Se on vähän kuin huutaisi tunnelissa.
Sitten seuraa, mitä mölyä saa aikaiseksi.
Ei tietty aina ja aihe vaikuttaa.
Mulla jäi -ai- lukematta. - Anonyymi00004UUSI
Olen nimenomaan tällainen sekaisinsyöjä. Tulin tunti sitten kotiin älyttömän nälkäisenä, kun olen hoitanut asioita roppakaupalla kahvikupillisen ja ja smoothien voimalla.
Nyt laitoin omenanpaljoja, valkosipulia, punasipulia, auringonkukansiemeniä, cashewpähkinöitä ja parsakaalia myllyyn joka jauhaa kaiken mössöksi. Viereen kokonaisia vihreitä oliiveja ja paloiteltua keitettyä kylmää perunaa. Lurautin öljyä kaikan päälle ja viereen paistettua ahventa. Sitten sohvalle tv:n ääreen nauttimaan. Uskokaa tai älkää, se on taivaallisen hyvää. Simili: "Oletteko sekaisinsyöjiä?"
Emmää kyl oo kuullukaan, et joku ois menny sekasin syömisestä (paitsi pilaantuneesta lounaasta), mut sitä useemmin niiku juomisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6402944- 1091582
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721556Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831400- 1161307
- 1381276
- 1051147
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381061- 48970
- 49949