Suomimiehet hakevat vaimonsa Thaimaasta

Anonyymi-ap

Ja suostuvat elättämään ja maksamaan kaikki heidän kulut. Mikä huuto alkaisi, jos Suominaiset vaatisivat samaa!? Samoin Thainaisella on ihan ok olla ollut useita kumppaneja baarityttönä. Suominainen saa heti "huonon" maineen. Täytyy olla Thainaisen toosa tiukkaa tavaraa.

45

323

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tää on muutes täysin totta! Sit viel haukkuvat miten naiset saa tummempien kans lapsia ja itse eivät halua kuin vain seksiä. Tekevät sitten itse niitä tummempia lapsia thaikkujen kanssa. Lähinnä toi kaksinaismoralismin tökkii.

      • Anonyymi00020

        Tynkkynen ja BBC.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Tynkkynen ja BBC.

        Tämäpä vasta on yhteensattuma 🤭. Tsekkasin juuri sattumalta Tynkyn ja hänen miehensä edustuskuvan. Puhtaasta kuriositeetista, sillä en oo aiemmin nähnyt miltä sen mies näyttää. Tiesin että se on jostain Saharan eteläpuolelta. Tsekkasin niiden kuvia ennen kuin edes näin viestisi. Ettei täsä vaan ois käsillä sellainen klassisenpuoleinen viha-rakkaussuhde Tynkyllä 😁? -💊-.


      • Anonyymi00029

        🤮🤮🤮🤮Älkää tehkö!


    • Ei tuo Thaimaassakaan ole mitään halpaa lystiä. Siellä sulhanen joutuu maksamaan morsianrahan. Tämä summa perustuu perheen ja sulhasen väliseen neuvotteluun.
      Gemini tietää kertoa: yleinen morsianraha on noin \(100 000 - 300 000\) bahtia (n. \(2 700 - 8 100\) euroa, tai jopa suurempi.

      Morsiaimen perheelle pitää myös ostaa tontti ja rakentaa talo, sekä sijoittaa perheen yritykseen, tai aloittaa uusi. Tuossa sulhanen roikkuu "löysässä hirressä" lopun ikänsä.

      • Anonyymi00002

        Juu, kyllä se thaikkunainen alkaa huutmaan, jos ei mieheltä saa rahaa.
        Thaimaassa huijaavat tyhmiä suomimiehiä.
        Niin kauan seuraa riittää, hymyä ja kosketusta, kun rahaa riittää.
        Heti loppuu hymyily, kosketus ja seuranpito, kun lompakko menee kiinni.
        Ei niitä suomi mies muuten kiinnosta, kuin hillotolppana ja pääsynä läntisen hyvinvoinnin pariin.
        Tosin ei läntistä hyvinvointiakaan anneta, moni suomalainenkin on jotunut tulottomana pärjäämään.


      • Tosis, asiallinen kommentti. Jos ap. jättää oleelliset tiedot mainitsematta, antaa asiasta tahallisesti vinon kuvan.

        Tiedämme myös, että thaivaimon hankinta ei ole kovin yleinen, joten ei ole syytä yleistää, kuten ap.: "Suomimiehet hakevat vaimonsa Thaimaasta"


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Juu, kyllä se thaikkunainen alkaa huutmaan, jos ei mieheltä saa rahaa.
        Thaimaassa huijaavat tyhmiä suomimiehiä.
        Niin kauan seuraa riittää, hymyä ja kosketusta, kun rahaa riittää.
        Heti loppuu hymyily, kosketus ja seuranpito, kun lompakko menee kiinni.
        Ei niitä suomi mies muuten kiinnosta, kuin hillotolppana ja pääsynä läntisen hyvinvoinnin pariin.
        Tosin ei läntistä hyvinvointiakaan anneta, moni suomalainenkin on jotunut tulottomana pärjäämään.

        Thaiiänaiben etsii itselleen parempaa elämää. Miksei hakisi? Tuossa vaan unohtuu, että se perhe/ suku tulee kaupanpäällisiksi.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Thaiiänaiben etsii itselleen parempaa elämää. Miksei hakisi? Tuossa vaan unohtuu, että se perhe/ suku tulee kaupanpäällisiksi.

        Autocorrect hölmöilee. Tuon piti olla Thainainen!


      • exKynis.mi kirjoitti:

        Tosis, asiallinen kommentti. Jos ap. jättää oleelliset tiedot mainitsematta, antaa asiasta tahallisesti vinon kuvan.

        Tiedämme myös, että thaivaimon hankinta ei ole kovin yleinen, joten ei ole syytä yleistää, kuten ap.: "Suomimiehet hakevat vaimonsa Thaimaasta"

        Ehkä ap. ei ole tietoinen Thaimaan kulttuurista ja tavoista? Provosointi on ilmeisesti helpompaa, kun jättää tosiasioita ulkopuolelle.


      • Anonyymi00030

        Erimieltä! Sul mitää talkkia ole hommattu. Tietäisit jos olis👈


    • Anonyymi00003

      Sosiaalisten taitojen puute, sexuaalipreferenssi orienttia r*tua kohtaan ja ehkä osittain protesti sille että tänne on kuitenkin haalittu ulkomailta ihmisiä keiden kanssa kantaväestö yhtyy. Suurin osa haalituista on nuoria miehiä.

    • Anonyymi00004

      so. so. ei pidä yleistää. ei kaikki suomi miehet hae taikku muijjia. kun jopa naapuri navetasta löytyy rehevämpi , antava emäntä. vai tarviiko sillekin järjestää jotain ghanan mustaa.

    • Anonyymi00005

      Thaikkunaiset ostaa vaatteensa lastenosastolta ja säästää rahaa.

      • Anonyymi00031

        Ne on heikkoja ja huono geenistä sakkia. Lilliputteja. Ei pidä päästää tänne sekoittumaan.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Ne on heikkoja ja huono geenistä sakkia. Lilliputteja. Ei pidä päästää tänne sekoittumaan.

        Pakko sanoa että olen hieman samaa mieltä. Mutta siinä ihan lähellä on esim. Malaysia ja Indonesia, missä naiset on kuin eläviä jumalattaren kuvia. Sieltä ottaisin mielummin kun thaimaasta, siis jos hakemaan lähtisin.


    • Anonyymi00006

      Thainainen hakkaa suomalaisen leveäperseen sata- nolla kaikilla osa- alueilla..

      • Anonyymi00032

        Päinvastoin. Pohjimmiltaan ne ei sopeudu. Kokoajan sairaana.


    • Anonyymi00008

      No, onkohan sen thaimaalainen nainen ehkä hieman eri näköinen ja kokoinen kuin suomi-nainen? Onkohan, eikait ole mitään eroa..... eihän.....

      • Anonyymi00033

        Heikot kääpiö kukkatikut. Mies versiot ovat langanlaihoja ja luut törröttää. Vehkeet puuttuu. Alimittaista kaikin puolin. Ei helvtti!


    • Anonyymi00009

      Miksi hakevat- emmekö me sitte ymmärrä niitä?

    • Anonyymi00010

      Suominainen nalkuttaa joka asiasta ja yrittää muuttaa miehen ja saada miehen täysin tossun alle

      • Anonyymi00034

        Toi on jo vanha vitsi.. lapsien länkätystä. Vinosilmä nalkuttaa kahta kovemmin. Aina sairaana ja heikkona.


    • Anonyymi00011

      Ei Thaimaan naiset niin nättejä ole. Kävin Vietnamissa ja siellä on kauniita naisia paljon. Olisin saanut vaimon heti ekana iltana baarissa kun iolin kaverin kanssa. Naiset tulee ihan itse sanomaan että tarviitko naisen joten ei tarvii edes iskeä. Naiset siellä tekee aloitteen. En minä silti vaimoa halunnut vaan pidin hauskaa naisen kanssa joka oli todella nätti. Sellaisen naisen tuominen suomeen on monen mutkan kautta ja en ala siihen.

      • Anonyymi00012

        Tais olla aataminomenan omaava "nainen" 😄


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Tais olla aataminomenan omaava "nainen" 😄

        Niillä on leikkauksia millä ne saa pois. esim thaimaassa kosmeettinen kirurgia maksaa vaan jotain satasia- tuhansia.


    • Anonyymi00013

      Hyvin usein löytyy myös lapsi valmiina tai parikin. 🙂

      • Anonyymi00035

        Sairasta🤬😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡


      • Anonyymi00036

        Tää joka puhuu lapsista sais tappaa ittensa


    • Anonyymi00014

      Tämäpä tämä. Jos Suomi nainen ALENTUISI hakemaan netistä rahalla ostettavaa nuorta ulkomaalaista ' lihaa' niin kauhea poru. Mutta kun suomirunkku tekee saman niin jees.👎

      • Anonyymi00016

        ei suominaisen tarvitse, kun se ulkomaalainen tulee kävellen rajan yli suominaisen kotiin asumaan.


    • Anonyymi00017

      Aasialaiset naiset ovat kunnollisen ja kiltin miehen ainoa vaihtoehto löytää se rakkaus minkä hän ansaitsee. Suomalaiset naiset olkoot niiden ryyppäävien jännämiesten kanssa joita niin kovasti haluavat.

      • Anonyymi00018

        Meinaatko, että rahalla saa rakkautta?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Meinaatko, että rahalla saa rakkautta?

        No aivan takuulla saa.


    • Anonyymi00022

      Kuka mitenkin, mutten käsitä miksi kukaan halausii itsellen puolison, jonka kanssa ei ole edes yhteistä kieltä vaann kommunikointi tapahtuu elekielellä, kunnes jompi kumpi oppii toisensa kielen. Tai kaipa Thaikuissakin puhutaan englantia, mutta siltikin.

      Erikoista kyllä on, että suomalaisia naisia arvostellaan jopa siitä, jos toivoo miehen tarjoavan treffeillä, mutta miehet ovat valmiita elättämään niin thaivaimon, kuin heidän sukunsakin.

      • Anonyymi00023

        Kyllä ne usein osaa englantia oikein hyvin. Mutta se ettei puhuta samaa kieltä on vain hyödyksi, se vähentää konflikteja noin 80%ttisesti.

        Edelleen et vaan ole valmis hyväksymään sitä että ne thaimaalaiset naiset on ehkä hieman eri näköisiä kuin suomalaiset naiset. Luuletko ettei se vaikuta siihen elättämis ja raha-asioihin mitenkään. Tyhmä olet jos niin luulet.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kyllä ne usein osaa englantia oikein hyvin. Mutta se ettei puhuta samaa kieltä on vain hyödyksi, se vähentää konflikteja noin 80%ttisesti.

        Edelleen et vaan ole valmis hyväksymään sitä että ne thaimaalaiset naiset on ehkä hieman eri näköisiä kuin suomalaiset naiset. Luuletko ettei se vaikuta siihen elättämis ja raha-asioihin mitenkään. Tyhmä olet jos niin luulet.

        No jos thaimaalaisten naisten ulkonäkö on mieleesi niin ei se ole minulta millään tavoin pois. Todellisuudessa edustat vähemmistöä, mutta yrität tehdä valinnastasi hyvinkin yleisen kuuloisen.

        Surullista, että tyydytään puolisoon, joka on suhteessa elättämisen takia. Toissaalt etpä sinä juttujesi perusteella haekaan puolisoa, jonka kanssa olis myös mielen yhteys ja keskusteluyhteys vaan nukkevaimoa, joka ei edes saa sanottua sinulle vastaan vaan tottelee mutisematta.

        Sen mitä olen kuullut niin, jos naisia kritisoidaan tietyiltä alueilta saapuneiden maahanmuuttajienkanssa olemisesta niin ei thaimaalaisista/aasialaisista naisista pitävillä miehilläkään ole erityisemmin hyvä maine.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        No jos thaimaalaisten naisten ulkonäkö on mieleesi niin ei se ole minulta millään tavoin pois. Todellisuudessa edustat vähemmistöä, mutta yrität tehdä valinnastasi hyvinkin yleisen kuuloisen.

        Surullista, että tyydytään puolisoon, joka on suhteessa elättämisen takia. Toissaalt etpä sinä juttujesi perusteella haekaan puolisoa, jonka kanssa olis myös mielen yhteys ja keskusteluyhteys vaan nukkevaimoa, joka ei edes saa sanottua sinulle vastaan vaan tottelee mutisematta.

        Sen mitä olen kuullut niin, jos naisia kritisoidaan tietyiltä alueilta saapuneiden maahanmuuttajienkanssa olemisesta niin ei thaimaalaisista/aasialaisista naisista pitävillä miehilläkään ole erityisemmin hyvä maine.

        Ei varmaankaan ole ollenkaan hyvä maine, kovasti on haukkumista niistä kuulunut, lähinnä ulkonäöstä ja olemuksesta, ja alholinkäytöstä. Ja toki se on aivan vastaava tilanne kuin naisilla jotka hakee mahdollisimman isoa ja mu-s-ta-a miestä etelästä päin.

        Pakko nyt myöntää että en henkilökohtaisesti pidä thai-naisista, koska he ovat aivan liian pienikokoisia ja laihoja, kuin pikkutyttöjä. Mutta ymmärrän täysin niitä miehiä jotka heitä pitävät oikein viehättävinä, onhan ne hyvin naisellisen oloisia.

        Tuo on toki totta että mikäli hakisin puolisisoa niin se pitäisi olla muuta kulttuuria kuin suomalaista, naisen pitää totella eikä sanoa vastaan. Se on aivan selvä asia eikä siitä ole poikkeamista. En oikein jaksa uskoa tuollaisiin mielen yhteyksiin ja keskusteluyhteyksiin sun muuhun soopaan.... kyllä kaikki sellainen on vain mielikuvitusjuttuja. Mitä vähemmän tarvitsee kommunikoida, sitä parempi. Ja sen takia eri kieliset suhteet toimivat paremmin kui n samankieliset.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kyllä ne usein osaa englantia oikein hyvin. Mutta se ettei puhuta samaa kieltä on vain hyödyksi, se vähentää konflikteja noin 80%ttisesti.

        Edelleen et vaan ole valmis hyväksymään sitä että ne thaimaalaiset naiset on ehkä hieman eri näköisiä kuin suomalaiset naiset. Luuletko ettei se vaikuta siihen elättämis ja raha-asioihin mitenkään. Tyhmä olet jos niin luulet.

        Tunnen monta tapausta jossa muija haettu taikusta ja voin sanoa että turmioon ovat päätyneet kaikin puolin. Murheen kryyniksi tuommoset menee ja lopputulema aina pska.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Tunnen monta tapausta jossa muija haettu taikusta ja voin sanoa että turmioon ovat päätyneet kaikin puolin. Murheen kryyniksi tuommoset menee ja lopputulema aina pska.

        Voi olla että sieltä lähtee mukaan just se nainen joka haluaa hyötyä miehistä, eikä välitä muusta. Se huonoin kaikista on aina innokkain ja tyrkyin.


    • Anonyymi00024

      Mistäs nuita saa pitääkö hakea bang cockista? Mitä jos tulee letkulla vaikka piti olla ilman?

      • Anonyymi00026

        tulee häppy end


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        tulee häppy end

        Kolkko hellvetti


    • Anonyymi00028

      Suomi miehillä junteil on kova vimma pyyhkiä natiivi suomalainen geeni pois maailman kartalta. Suomi muuttuu vinosilmiksi ja eihä siinä mitään järkeä ole. Yää on Pohjola eikä mikään kääpiö vinosilmiksi maa.

      Erkki

      • Anonyymi00042

        Ole hyvä ja ota susisuomalainen muija sitten sinä. Ei kukaan estä...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4969
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      61
      3989
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3564
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      103
      2885
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2708
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2644
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2433
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      62
      2110
    Aihe