Outoa turvallisuuden lisäämistä

Anonyymi-ap

Nyt se on sitten viety ylitorniolaisilta vuodeosastokin.

Ihmiset ovat jo kauhusta kankeina miettiessään, mitä heille tapahtuu seuraavaksi.

Ja puoltajia ei Laphasta löytynyt riittävästi.

Vanhat, ja myös sairaat nuoremmatkin, halutaan tappaa koteihinsa, hoidon puutteessa.

Droonit eivätkä ohjukset ja hävittäjät luo, eivätkä tuo ihmisille turvaa.

Rahat syydetään rikkaille, sotaan ja aseisiin suomen ääriporvariston, kokoomuslaisten, ja heidän edelleen menneiden persujen toimesta hallituksessa ja myös muiden samaan leiriin kuuluvien päättäjien toimesta.
.

6

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sisällissota, tappajaiset, on suomessa alkanut totaalisesti.

1918 tapettiin ja kuoli 40 000 köyhää suomalaista, pikateloituksissa, vankileireillä, ja myös sen jälkeen heikkouteen sairauksissa vastustuskyvyn puuttuessa, espanjantauti tappoi heistä monia..

Hallitus ja päättäjät taitavat tähdätä samoihin lukuihin, ja jos ei tahti muutu terveydenhuollon suhteen,, onnistuvatkin siinä, ja vielä varsin hyvin.

• Anonyymi00002
      UUSI

Köyhä taas kitisee.

• Anonyymi00003
      UUSI

Hyvä että loppu turha kuluerä kunnale

• Anonyymi00004
      UUSI

Saattaa se osua sinuunkin se poistuminen näyttämöltä.
      Taitaisi olla parempi olla raakumatta ja toivoa muiden kuolemaa.

Yllätys, yllätys, monesti on käynyt niin.

Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa, sanoo vanha ja viisas sananlasku.

• Anonyymi00005
      UUSI

Ja tiedä häntä, vaikka itse olet kunnalle se kivirippa?

• Anonyymi00006
      UUSI

Vuodeosaston sulkeminen ei koske pelkästään vanhuksia vaan kaikkia ihmisiä.Oli nuori tai vanha.Tätä ei ymmärretä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      5
      1254
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      166
      1168
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      102
      1035
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      987
    5. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      71
      874
    6. Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria

Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt
      NATO
      271
      869
    7. Mitä kirjainta haluaisit rakastella?

Ehdottomasti?
      Ikävä
      129
      867
    8. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      776
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      45
      763
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      395
      753
    Aihe