Ytm on joko räjähtävä alfa

Anonyymi-ap

Tai lipevä chad jota naiset oikeasti haluaa

KTM= Beta-elättäjä jonka ainoa valttikortti on vakaa tulo- ja työtilanne

AKTM/YATM= Kiltti kamupoika jolla on pienet mahdollisuudet kun ytm:ään ollaan pettyneitä

HC-ATM = Ulkoisesti vastenmielinen ja sosiaalisesti täysin awkward jota naiset välttelee kaikin tavoin

16

223

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä haluan vain ikäiseni miehen ystäväksi harrastuksiin! En ole ikinä ymmärtänyt sitä miksi projektiin valittiin mukaan "lapsia"!

• Anonyymi00002

Semmosta manosphere-aivopestyä soopapsykoosia sitten päätit tänne hourailla

• Anonyymi00006

Aloituksen termit ovat ajalta ennen manosfääriä.

Toki ne eivät ole alunperin ihan tuollaisia.

• Anonyymi00003

Mtzksk/kgxvkfd

Onko selitykdiä siitä, että vertaat itseäsi muihin ja olet vain KATEELLINEN.

Ja lyöt vettä vaan myllyyn, että sekoat?

• Anonyymi00004

Ytm saa upeita tempparinaisia, ktm juoksunsa juosseen kolmikymppisen naisen tämän lasten kera, atm ehkä jotain pubi ruusuja tai pissiksiä, hc-ätmi ei saa ollenkaan

• Anonyymi00005

Tuota, tempparinaiset eivät ole minusta se naisten parhaimmisto.

Tai miehet siinä sarjassa erityisen ihailtavia.

Vaikuttavat ihmisiltä, joista en halua ottaa mallia tai joiden kanssa en halua olla lähemmissä tekemisissä pidempään.

Toki olen katsonut vain puoli jaksoa, mutta silti.

• Anonyymi00008

Jonkuhan heistäkin on tykättävä. Draamaan valitaan draamaa. Parhaimmisto ei edes katso tuota.

• Anonyymi00007

Kuka mistäkin tykkää. Mene sinä noilla määritelmillä. Minä otan ihan tavallisen miehen, kiitos.

• Anonyymi00009

B:S

• Kjeh heh, minähän se trollasin nimettömänä aloituksen ja tuon Anonyymi nelosen kirjoittaman vastauksen.

Muut vastaukset olivat kuten odottaa saattoi. Naiset ja KTM:t eivät myönnä mitään, kun vanhat kunnon laasaslaiset termit osuu ja uppoaa kuin veitsi voihin. Ei muuta kun kivaa prismaperjantaita kaikille KTM:lle. Maksakaa aisurit maksakaa, siihen teidät on kelpuutettu vaikka kaikessa muussa ytm:t ja jopa osa ätmeistä mä mukaanlukien, pääsee helpommalla. Mitäs viikonlopun ruokalistalla on? Kultaiselle noutajalle sisäfilettä ja KTM:lle Pedigreetä?

• Anonyymi00010

Mä olen kyllä aina maksanut enemmänkin kuin oman osani. Mitä erityisen vaikeaa ja vaativaa noissa mainitsemissasi muuten on? Entä onko pakko hankkia joku hurtta?

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Mä olen kyllä aina maksanut enemmänkin kuin oman osani. Mitä erityisen vaikeaa ja vaativaa noissa mainitsemissasi muuten on? Entä onko pakko hankkia joku hurtta?

En mä edes pidä koirista, mutta aika usein jos miehellä on koira, poislukien aggressiiviset miehekkäät rodut, niin se heijastelee omistajan persoonaa aika paljon. Itellä ei ole nyt eläimiä, mutta kissat on paljon kivempia. Ne osaa vttuilla ja niille voi vttuilla ihan mennen tullen, kunhan sen tekee lempeällä äänellä 😅

Trollaushengessä tehdyn aloituksen pointtina on se, että ktm:n asema on valtavasti sidoksissa miehen elämäntilanteeseen. Ytmit on ihan oma lukunsa, mutta jos ajatellaan vaikka omaa mielisairaalareissua keväällä, niin eräs toinen potilas oli saikulla sota-ahdistuksen takia, ja kun kävi kotilomalla niin vaimo oli ottanut puheeksi että haluaa erota. Melkein kuin niistä mun Janica&Timppa novellleista, että "kulta meidän pitäisi vähän puhua..."
        Sen sijaan omaan tasooni ei koko keikka vaikuttanut mitenkään, joskaan en siitä huutele kauheasti ympäriinsä. Mutta pari-kolme tuttua naista ovat olleet samanlaisia hellyydenpuuskaisia lääppijöitä kuten ennenkin. Enkä tipu korkealta jos suhtautuminen jostain syystä muuttuisikin.

• Anonyymi00011
        hondakuski125 kirjoitti:

En mä edes pidä koirista, mutta aika usein jos miehellä on koira, poislukien aggressiiviset miehekkäät rodut, niin se heijastelee omistajan persoonaa aika paljon. Itellä ei ole nyt eläimiä, mutta kissat on paljon kivempia. Ne osaa vttuilla ja niille voi vttuilla ihan mennen tullen, kunhan sen tekee lempeällä äänellä 😅

Trollaushengessä tehdyn aloituksen pointtina on se, että ktm:n asema on valtavasti sidoksissa miehen elämäntilanteeseen. Ytmit on ihan oma lukunsa, mutta jos ajatellaan vaikka omaa mielisairaalareissua keväällä, niin eräs toinen potilas oli saikulla sota-ahdistuksen takia, ja kun kävi kotilomalla niin vaimo oli ottanut puheeksi että haluaa erota. Melkein kuin niistä mun Janica&Timppa novellleista, että "kulta meidän pitäisi vähän puhua..."
        Sen sijaan omaan tasooni ei koko keikka vaikuttanut mitenkään, joskaan en siitä huutele kauheasti ympäriinsä. Mutta pari-kolme tuttua naista ovat olleet samanlaisia hellyydenpuuskaisia lääppijöitä kuten ennenkin. Enkä tipu korkealta jos suhtautuminen jostain syystä muuttuisikin.

En kyllä ole huomannut noissa mitään yhteyttä miehen luonteeseen. Toki jos kyse on harrastekoirasta, niin sitten varmaan sen kanssa pitää harrastaa.

Loppujen lopuksi kissat ja koirat ovat varsin samanlaisia otuksia. En tiedä miksi monet kuvittelevat kissan kovin erilaiseksi. Eikö niiden kanssa ole sitten silleen touhuttu, että olisivat kasvaneet sosiaalisiksi? Itsellä on ollut kissoja, jotka noutavat palloa ja leikkivät muutoinkin kuin koirat. Vetoleikeissä nyt toki ovat kokonsa takia ihan vaan lattialuutuja, mutta liekö tuon väliä.

Jokainen uskokoon mihin tahtoo. Ihminen on lopulta tasan sitä mitä itse itsestään tekee. Jos haluaa sitoa oman arvonsa ja johonkin elämäntilanteeseen, niin sen kun sitten. Eipä sitä eroakaan tarvitse maailmanloppuna ottaa.

• Tarkottaaks se, et se ap:n ytm on vähän samaan tapaan niiku räjähtävä alfa, ku teekkaritarinoitten Orkku-orava?

Se vahingollisesti lounasti tynämenttipötkön ja siitä tuli räjähtävä Orkku.

• hondakuski125 kirjoitti:

Se on vähän niinku tällainen :)))))))))))))))))) https://youtu.be/6RGFP_g1FIw?si=rcNLTBn6KREFO8Cb

Alempi ytm tai ylempi ktm onkin vaikeampi määritellä. Ehkä naisen taso on hyvä indikaattori siinä. 🤔

Tasoja on aivan mielivaltainen määrä, koska todellisuudessa se on haluttavuuden jatkumo. Jatkumo sitten jaetaan niin moneen osaan, kuin on helppo käsitellä ja on huokeasti informatiivista, tavallisesti 3 tasoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe