Asiallisesti kannattaa kirjoittaa

Anonyymi-ap

Laitan kyssärin joka kuuluisi ehkä nimensä mukaan toiselle palstalle, mutta toivon asiallisia vastauksia uuteen asiaan.
Miten mies tykkää että nainen tyydyttää, jos hän ei voi tilapäisesti rakastella eikä halua antaa suuseksiä?
Mitä kaikkia pitää huomioida ja ylipäätään tehdä ja toimia? Kiitän etukäteen rakentavista ohjeista.

28

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voit kysyä kaveriasi tuuraamaan sinua.

• Anonyymi00009

Olen aivan varma että kukaan kavereistani ei tulisi.

• Anonyymi00002

Jospa kysyisit kyseiseltä mieheltä?

• Anonyymi00010

Tietenkin olen kysynyt, mutta hänen neuvoillaan en saa häntä laukeamaan. Siksi ajattelin että jos keksisin sellaisen keinon, että voisin vähän yllättää, niin sitten onnistuisi.

• Anonyymi00005

"Miten mies tykkää että nainen tyydyttää, jos hän ei voi tilapäisesti rakastella eikä halua antaa suuseksiä?"

Hmm..tämä on aika paha kysymys. Miehen seksuaalinen asennoituminen ja se omakin innostuneisuus naiseen kun tulee yleisesti naisen halukkuuden kautta.

Kysymyksesi kuulostaa melko kuolleelta ajatukselta, mihin ei voi löytää mitään järkevää vastausta.

AV

• Anonyymi00007

Aloittajalle tiedoksesi, tämäkin kirjoittaja on itse vanha nainen, älä ota mitään sen sanomaa tosissaan tai vakavasti.

• Anonyymi00013

".... innostuneisuus naiseen kun tulee yleisesti naisen halukkuuden kautta."
        Tässä tapauksessa ei pidä paikkaansa, hän käy kuumana usein, jopa unissaan niin että aika kova tarve on. Siksi tässä kyselenkin että haluaisin asian hoitaa, suhteessamme on - just tää on se oikea - tunne.

• Anonyymi00008

Miehen pitää odottaa kärsivällisesti, että voi taas rakastella naisen kanssa.

Ihan pienenä vinkkinä: kannattaisi tuossa tilanteessa olla enemmän huolissaan miten itse tyydyttää naisen.

- Sheena

• Varmasti onkin naisen tyydyttäminen ensisijainen kysymys, mutta tilanne vaikuttaa sellaiselta, että nainen ei nyt voi eikä halua.

Kun aikoinaan olin poikalyseossa, ehdottomasti tärkein puheenaihe oli, miten nainen tyydytetään.

• Anonyymi00014
        exKynis.mi kirjoitti:

Varmasti onkin naisen tyydyttäminen ensisijainen kysymys, mutta tilanne vaikuttaa sellaiselta, että nainen ei nyt voi eikä halua.

Kun aikoinaan olin poikalyseossa, ehdottomasti tärkein puheenaihe oli, miten nainen tyydytetään.

Hän saa minulle orgasmin ilman panoa, ei minulla ole hätä itsestäni, eikä olisi tässä tapauksessa vaikken orgasmia saisikaan. Häntä tässä ajattelen ja toivon oppivani oikean menetelmän. Hän on hyvin tärkeä ihminen. Kiitos vastauksista, en meinaa millään töiltäni ehtiä tänne kirjoittelemaan, mutta tätä ketjua seuraan jonkin aikaa.

• Anonyymi00012

Mikä siihen on syynä ettei nainen halua seksiä

• Anonyymi00015

Siitä varmaan tarvitsisi ihan oman ketjun, tässä ei näköjään ole siitä kyse. Syitä on lähes lukemattomia, naistenlehdissä on juttuja niistä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Siitä varmaan tarvitsisi ihan oman ketjun, tässä ei näköjään ole siitä kyse. Syitä on lähes lukemattomia, naistenlehdissä on juttuja niistä.

Kerro oma syysi muuten vaikea vastata

• Aina ei auta, vaikka olisi kuinka asiallinen, jossain vaiheessa palaa käämit, kun samaa asiaa jankutetaan ja olet yrittänyt kaikkesi ymmärtää jotain tyhmää tyyppiä.

Eipä mulla ole sulle hyvää vastausta. Itse tykkään suukivoista ja temppuilen mielellään myös alakerralla, mutta jos kädet on ainoa vaihtoehto, niin tiukentaisin otteita, hieroisin eri tavalla ja käyttäisin molempia käsiä.

• Anonyymi00018

Tuo taitaa jäädä ainoaksi vaihtoehdoksi "niin tiukentaisin otteita, hieroisin eri tavalla ja käyttäisin molempia käsiä." Eli sitkeyttä ja pitkäjännitteisyyttä peliin. Ehkä se siitä ja jos ei, niin ei voi mitään.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tuo taitaa jäädä ainoaksi vaihtoehdoksi "niin tiukentaisin otteita, hieroisin eri tavalla ja käyttäisin molempia käsiä." Eli sitkeyttä ja pitkäjännitteisyyttä peliin. Ehkä se siitä ja jos ei, niin ei voi mitään.

Ei se nyt noin vaikeeta pitäisi olla. Pidät yhdellä kädellä ylempää kiinni, ja toisella kädellä tartut alempaa tiukasti, sitten alat vatkaamaan kuin tehosekoitin, ja homma on valmis parissa minuutissa ihan sen "tehosekoittimen" nopeudesta riippuen.

Mies ei ole monimutkainen olento, ei yritetä tehdä siitä nyt sellaista.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei se nyt noin vaikeeta pitäisi olla. Pidät yhdellä kädellä ylempää kiinni, ja toisella kädellä tartut alempaa tiukasti, sitten alat vatkaamaan kuin tehosekoitin, ja homma on valmis parissa minuutissa ihan sen "tehosekoittimen" nopeudesta riippuen.

Mies ei ole monimutkainen olento, ei yritetä tehdä siitä nyt sellaista.

Niin ja älä säikähdä sitä ulinaa ja voihkintaa mitä siitä seuraa, se kuuluu asiaan ja on indikaattori että homma toimii.

• Anonyymi00017

Jokaisella on omat mieltymyksensä. Uskoakseni aikuisilla ihmisillä on jo käsitys siitä mikä tuntuu itsestä hyvältä.

Siispä selvitä sen kumppanisi kanssa tuo asia. Vinkkejä voit tietysti etsiä piiskaamisesta ja vauvailusta lähtien, mutta hedelmällisintä on kohdata se toinen ihminen asian tiimoilta. Kun on hyvä saada toisen hyväksyntä sille toiminnalle.

xLiner

• Anonyymi00019

Keskustelu jo käsiteltiin ylempänä. Mihinkään vaaralliseen ja jälkiä jättävään en ala.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Keskustelu jo käsiteltiin ylempänä. Mihinkään vaaralliseen ja jälkiä jättävään en ala.

Mutta tärkein jäi selvittämättä eli miksi sinä et halua seksiä

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mutta tärkein jäi selvittämättä eli miksi sinä et halua seksiä

Se tässä on se oikea ongelma, eikä tuo mitä aloittaja kyseli.

• Anonyymi00024

Kiihottuminenhan lähtee aivoista ja mielikuvista. Jos mies ei laukea, hän ei välttämättä koe tilannetta kiihottavaksi tai ei osaa ajatella mitään kiihottavaa, että laukeaisi edes omille ajatuksilleen. Muidenko tämä sitten pitäisi arvata, olisiko hänellä salainen pimeä puoli?

Olisiko miehellä äitijuttuja? Toteat, että nyt hoidellaan äidin pikkupoika ja laukeaa kattoon tai juoksee vessaan piiloon. Ei näitä muut voit mitenkään tietää.

• Anonyymi00025

No johan nyt menee psykologiseksi. Ihan tavallinen järkevät heppu hän on. Ei hänessä näy mitään outoja juttuja. Mutta voihan noitakin tyyppejä olla.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

No johan nyt menee psykologiseksi. Ihan tavallinen järkevät heppu hän on. Ei hänessä näy mitään outoja juttuja. Mutta voihan noitakin tyyppejä olla.

Eikö hän osaa itse hoitaa hommaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      64
      1790
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1682
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      136
      1258
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1145
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      162
      741
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      412
      652
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe