Laitan kyssärin joka kuuluisi ehkä nimensä mukaan toiselle palstalle, mutta toivon asiallisia vastauksia uuteen asiaan.
Miten mies tykkää että nainen tyydyttää, jos hän ei voi tilapäisesti rakastella eikä halua antaa suuseksiä?
Mitä kaikkia pitää huomioida ja ylipäätään tehdä ja toimia? Kiitän etukäteen rakentavista ohjeista.
Asiallisesti kannattaa kirjoittaa
10
188
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Voit kysyä kaveriasi tuuraamaan sinua.
- Anonyymi00002UUSI
Jospa kysyisit kyseiseltä mieheltä?
On kaksi mieluisaa mahdollisuutta.
1) Nainen levittää kaksin käsin ihanoitteellista vittuaan miehen nähtäväksi. Emättimen suloiset poimutkin näkyvät. Mies katsellessaan henkeä salpaavan kiihottavaa näkymää hyväilee kyrpäänsä orgasmiin asti.
2) Ilman mitään kummempaa nainen vain tuottaa miehelle orgasmin hyväilemällä kyrpää, kun mies on selällään.
Molempien edellä mainittujen välttämätön ehto on ystävällinen ja herttaileva tunnelma. Samat neuvot sekä ensi kertaa tavattaessa että pitkässä yhdessäolossa.- Anonyymi00004UUSI
Ykköseen en rupee, olen ujo. Kokisin itse tavattoman vastenmieliseksi tuon. Kakkosta tai vähän tuonne päin, olen yrittänyt mutten onnistunut laukaisemaan. Kiitos kannanotosta.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ykköseen en rupee, olen ujo. Kokisin itse tavattoman vastenmieliseksi tuon. Kakkosta tai vähän tuonne päin, olen yrittänyt mutten onnistunut laukaisemaan. Kiitos kannanotosta.
Tiedoksesi, tuo kirjoittaja on itse vanha nainen, älä ota mitään sen sanomaa tosissaan tai vakavasti.
Anonyymi00004 kirjoitti:
En toki pyri pakottamaan enkä kehottamaan, vain kertomaan, että sekin on sallittua.
- Anonyymi00005UUSI
"Miten mies tykkää että nainen tyydyttää, jos hän ei voi tilapäisesti rakastella eikä halua antaa suuseksiä?"
Hmm..tämä on aika paha kysymys. Miehen seksuaalinen asennoituminen ja se omakin innostuneisuus naiseen kun tulee yleisesti naisen halukkuuden kautta.
Kysymyksesi kuulostaa melko kuolleelta ajatukselta, mihin ei voi löytää mitään järkevää vastausta.
AV- Anonyymi00007UUSI
Aloittajalle tiedoksesi, tämäkin kirjoittaja on itse vanha nainen, älä ota mitään sen sanomaa tosissaan tai vakavasti.
- Anonyymi00008UUSI
Miehen pitää odottaa kärsivällisesti, että voi taas rakastella naisen kanssa.
Ihan pienenä vinkkinä: kannattaisi tuossa tilanteessa olla enemmän huolissaan miten itse tyydyttää naisen.
- SheenaVarmasti onkin naisen tyydyttäminen ensisijainen kysymys, mutta tilanne vaikuttaa sellaiselta, että nainen ei nyt voi eikä halua.
Kun aikoinaan olin poikalyseossa, ehdottomasti tärkein puheenaihe oli, miten nainen tyydytetään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762386IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk641854- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131247Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48945- 90874
- 71842
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43815- 28813