Taisi SDP mahdollisuus mennä, nyt ryypätä kohtuullisesti, yökerhot unohtaa

Anonyymi-ap

Kommentti: Räsänen kärysi ratista kohtalokkaalla hetkellä – lipeääkö pääministerin paikka Lindtmanilta?
Kokoomus on odottanut talouden hyviä signaaleja tai Sdp:n emämokausta, mieluusti molempia. Nyt saattoi tärpätä.

Samaan aikaan, kun Sdp:n kansanedustaja Joona Räsänen ja harmistunut puoluejohto pahoittelivat Räsäsen rattijuopumusta median edessä keskiviikkona, toisessa leirissä oli täysin vastakkainen tunnelma.

Oikeistossa riemuittiin siitä, kuinka Suomen taloudesta on tällä viikolla vihdoin saatu positiivisia uutisia. Tuoreiden tilastojen ja arvioiden mukaan Suomen teollisuustuotanto nousi korkeimmalleen sitten vuoden 2008, vientisektori alkoi vetää, teollisuuden työllisyys kääntyi ujoon kasvuun ja kotitalouksien kulutuskin virkosi viimein.

Nämä uutiset tulivat kreivin aikaan kokoomukselle ja perussuomalaisille, joiden kannatus on kärsinyt surkeasta taloustilanteesta, leikkauksista ja Euroopan korkeimmista työttömyysluvuista.

Keskustalla on nyt paikka nostaa kannatustaan, SDP tarjoaa hopeatarjottimella. "palatkaa takaisin" mistä tulittekin. SDP:ssä nyt paljon keksustalaista joka osin persujen kautta sinen siirtynyt, muka tekemään sosialististä Suomea. SDP:ssä ahneet johtajat vie päältä kuin AY-johtajatkin 2x ministerin palkoilla, ja huimilla muilla eduilla mm asunto ja auto edut, jotka veronmaksajille korkeita summia, nämä saa ilmaiseksi. Vetoton liitot maksaa näille santraapeille.

34

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Viimeistä kappaletta lukuunottamatta tässä oli järkevää pohdiskelua.

      Vaan tuon viimeisen kappaleen ajatuksenjuoksua en oikein ymmärtänyt. Keitä IHMEITÄ olisivat Keskustasta demareihin siirtyneet? En usko tällaista siirtymää tapahtuvan tai tapahtuneen - en varsinkaan siten, että ensin oltaisiin siirrytty Keskustasta persuihin ja sitten persuista demareihin!!!

      Persuista demareihin siirtyneet on varmasti lähes poikkeuksetta olleet kaupunkien ja pienempien paikkakuntien duunareita - ei heillä ole ollut Keskustan kanssa tekemistä!

      Ja sitten Keskustasta persuihin siirtyneet ovat olleet pienempien paikkakuntien viljelijöitä, maanomistajia ja yrittäjiä, ja monet heistä ovat jo palanneet gallupeissa takaisin Keskustaan. Vaan vielä voi monet palatakin, onneksi!

    • Anonyymi00003

      Kyllä sdp on sortunut keskenään kinasteluun ja kaikenlaisia selvityksiä tehdään. Vähättelyjen, häirinnän ja rattijuopumuksen jälkeen varakansanedustaja M-A Heiskanen ja kansanedustaja Pia Hiltunen tehneet toisistaan useampia häirintä-, kiusaamis- ja mustamaalaamis ilmoituksia. Vaalikiimaa pukkaa

    • Anonyymi00004

      Ryyppäämisestä se Persu on huolissaan? Taitaa olla perso juoppo kun jo juodut viinat kiinnostaa?

      Persuilla kun on tapana ampua kadulla päissään!

      Ja tässäkö ovat Persun huolet? Ei kovin huoleta Euroopan suurimman massatyöttömyyden aikaansaanti? Vaikka tuli luvattua että ihan 100 tuhatta uutta työpaikkaa oli tulossa ja ilman että köyhään tarvii koskea??

      Olemmeko kuulleet kalavaleita?

      Persu on Kokoomuksen kaveri ja hyppii nyt innoissaan kun leikkaavat maahanmuuttajilta työttömyystukia? Vaikka hallitus ihan itse tuo maahan 45 tuhatta maahanmuuttajaa viime vuonna! Ja kun ministeri Satonen kävi ulkomaita myöten houkuttelemassa Suomeen halpatyövoimaa, se ei laisinkaan Persuja huoleta.

      Vain yksi suomalainen mies joka hyppäsi auton rattiin liian aikaisin aamulla kun kossua oli veressä.

      Kokoomus on työperäisen halpatyövoiman mestari, joita Suomeen pitää hakemalla hakea, mutta sitten kun niitä tuli liikaa houkutelleeksi, tuli ihan työttömiksi asti

      No pikkuPersu imee tyytyväisyyttä näiden liikatyöttömien maksun alennuksesta, jonka ihan itse kaverinsa Kokoomuksen kanssa tekivät.

      Suomessa on yksi oivallinen kansa eli Hölmölät! Tämä tuli mieleen tästä aloituksesta.

      Eikös vaan?

      • Anonyymi00007

        Hesan asumismenot, jossa bväki tiheys suurin
        Jos ruokakunnassa on
        1 henkilö, asumismenoiksi hyväksytään enintään 563 e/kk
        2 henkilöä, asumismenoiksi hyväksytään enintään 808 e/kk
        3 henkilöä, asumismenoiksi hyväksytään enintään 1 019 e/kk
        4 henkilöä, asumismenoiksi hyväksytään enintään 1 188 e/kk
        yli 4 henkilöä, asumismenoiksi hyväksytään enintään 1 188 e/kk + 148 e/kk jokaista

        Helsingissä yleistä asumistukea saavat 87 300 ruokakuntaa maaliskuussa, mikä on 31,5 % verrattuna vuoden 2024 alusta alkaen. Yleistä asumistukea saavat myös 192 500 eläkkeensaaja ja 147 500 opiskelija.
        Helsingissä täysin tukien varassa n 50000.

        Helsinki ghetto, puolet saa yleisiä tukeja. Veroton AY-liike vielä päälle, joita paljon Hesassa.

        Eikö nyt jotain olisi hyväksi tehdä. Kalleinta kulmaa asutetaan yhteiskunnan varoilla.
        Tuskin tuollainen kestävää on pitkän päälle.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hesan asumismenot, jossa bväki tiheys suurin
        Jos ruokakunnassa on
        1 henkilö, asumismenoiksi hyväksytään enintään 563 e/kk
        2 henkilöä, asumismenoiksi hyväksytään enintään 808 e/kk
        3 henkilöä, asumismenoiksi hyväksytään enintään 1 019 e/kk
        4 henkilöä, asumismenoiksi hyväksytään enintään 1 188 e/kk
        yli 4 henkilöä, asumismenoiksi hyväksytään enintään 1 188 e/kk 148 e/kk jokaista

        Helsingissä yleistä asumistukea saavat 87 300 ruokakuntaa maaliskuussa, mikä on 31,5 % verrattuna vuoden 2024 alusta alkaen. Yleistä asumistukea saavat myös 192 500 eläkkeensaaja ja 147 500 opiskelija.
        Helsingissä täysin tukien varassa n 50000.

        Helsinki ghetto, puolet saa yleisiä tukeja. Veroton AY-liike vielä päälle, joita paljon Hesassa.

        Eikö nyt jotain olisi hyväksi tehdä. Kalleinta kulmaa asutetaan yhteiskunnan varoilla.
        Tuskin tuollainen kestävää on pitkän päälle.

        Veroton ay liike tässä kohtaa hesassa tarkoittaa!???, populistin kakkakatkeraa itkua kun unohtaa että työnantajan liitoilla on yhtäläinen verovapaus että silleen.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Hesan asumismenot, jossa bväki tiheys suurin
        Jos ruokakunnassa on
        1 henkilö, asumismenoiksi hyväksytään enintään 563 e/kk
        2 henkilöä, asumismenoiksi hyväksytään enintään 808 e/kk
        3 henkilöä, asumismenoiksi hyväksytään enintään 1 019 e/kk
        4 henkilöä, asumismenoiksi hyväksytään enintään 1 188 e/kk
        yli 4 henkilöä, asumismenoiksi hyväksytään enintään 1 188 e/kk 148 e/kk jokaista

        Helsingissä yleistä asumistukea saavat 87 300 ruokakuntaa maaliskuussa, mikä on 31,5 % verrattuna vuoden 2024 alusta alkaen. Yleistä asumistukea saavat myös 192 500 eläkkeensaaja ja 147 500 opiskelija.
        Helsingissä täysin tukien varassa n 50000.

        Helsinki ghetto, puolet saa yleisiä tukeja. Veroton AY-liike vielä päälle, joita paljon Hesassa.

        Eikö nyt jotain olisi hyväksi tehdä. Kalleinta kulmaa asutetaan yhteiskunnan varoilla.
        Tuskin tuollainen kestävää on pitkän päälle.

        Ja se kulma huomioon kuinka paljon omistajat nostavat vuokria , kun ne vaan voi ja yhteiskunta sen sallii sen mukaan kun asuntolainojen korot nousee, vaikka elinkustannukset muutenkin tapissa ja palkka käteen aika nafti ostaa yrittäjiltä palvelua joten niitä kaatuu!
        Ja kaatuu ja kuka maksaa se entistä köyhtyneempi työläinen , veronmaksaja joista onnettomimmat ovat ääänestänee kokoomuksen syli koira puoluetta työntekijää alistamaan.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Veroton ay liike tässä kohtaa hesassa tarkoittaa!???, populistin kakkakatkeraa itkua kun unohtaa että työnantajan liitoilla on yhtäläinen verovapaus että silleen.

        Loiseläjät verolle, punikki ayliike.


    • Anonyymi00005

      "Vaan tuon viimeisen kappaleen ajatuksenjuoksua en oikein ymmärtänyt. Keitä IHMEITÄ olisivat Keskustasta demareihin siirtyneet? En usko tällaista siirtymää tapahtuvan tai tapahtuneen - en varsinkaan siten, että ensin oltaisiin siirrytty Keskustasta persuihin ja sitten persuista demareihin!!!"

      Hetki sitten SDP oli 16,5 %:ssa, mistä kuvittelisit sen lisän nyt tulleen joka nyt 19,9 %.
      Ei nyt gallupeihin niin ottaa kantaa, kun ne elää niiden mukaan miten ne tehdään ja kun 1000 tai 2000 joiden mielipiteistä gallupit tehdään, ei edusta nyt vaalien pätevyyttä.
      2019 oli SDP 17,7 % EK vaalissa, sitä ennen 16.5 %. Näkemys olisi että nyt 2027 vaalissa SDP olisi 16,5 - 17,7 % kannatuksessa. SDP:llä ei ole antaa vakautta, sitä ei Pride marsseilla saada, Sannan joupotteluista tuskin kannatusta tulee, vaikka äänekkäimmät toverit puoltaakin. Sanna huumetestikin oli niin mönkään heitetty, tarkoituksella kuin olla voi, 13 päivää huumeseulaan kun aika enintään1-4 päivää.
      Johan nyt jokainen näkee mitä verissä on.

      • Anonyymi00006

      • Anonyymi00008

        Et ole ollenkaan seurannut Suomen politiikkaa, jos et ymmärrä oppositioaseman antamaa etua sekä vaaleissa että gallupeissa.

        Et myöskään ole kenties seurannut Suomen nykyisen hallituksen politiikkaa, etkä tiedä, että se on ollut erittäin oikeistolaista politiikkaa? Ja mikä on sellaiselle politiikalle vastavoimana? No tietysti vasemmistopuolueet!

        Vuonna 2019 SDP nousi kuitenkin 17,7 prosentin kannatuksesta huolimatta suurimmaksi puolueeksi ja pääministeripuolueeksi. Silloin oppositioasemasta. Heidän kannatuksensa olisi silloin kyllä ollut selvästi suurempi, jos vuonna 2015 aloittanut hallitus olisi jatkanut loppuun asti. Vaan persuissa tapahtuneet asiat antoivat vaaleihin 2019 myös persuille oppositioedun, ja sen takia KAIKKIEN puolueiden kannaytus jäi vaaleissa 2019 poikkeuksellisesti alle 18 prosentin!


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Et ole ollenkaan seurannut Suomen politiikkaa, jos et ymmärrä oppositioaseman antamaa etua sekä vaaleissa että gallupeissa.

        Et myöskään ole kenties seurannut Suomen nykyisen hallituksen politiikkaa, etkä tiedä, että se on ollut erittäin oikeistolaista politiikkaa? Ja mikä on sellaiselle politiikalle vastavoimana? No tietysti vasemmistopuolueet!

        Vuonna 2019 SDP nousi kuitenkin 17,7 prosentin kannatuksesta huolimatta suurimmaksi puolueeksi ja pääministeripuolueeksi. Silloin oppositioasemasta. Heidän kannatuksensa olisi silloin kyllä ollut selvästi suurempi, jos vuonna 2015 aloittanut hallitus olisi jatkanut loppuun asti. Vaan persuissa tapahtuneet asiat antoivat vaaleihin 2019 myös persuille oppositioedun, ja sen takia KAIKKIEN puolueiden kannaytus jäi vaaleissa 2019 poikkeuksellisesti alle 18 prosentin!

        Et ole seurannut, kuitenkin olet seurannut. Pelle demari. Valmistautukaa alle16,5% kannatukseen, torjunta voitto,. Gallupissa 26 %.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Et ole seurannut, kuitenkin olet seurannut. Pelle demari. Valmistautukaa alle16,5% kannatukseen, torjunta voitto,. Gallupissa 26 %.

        Minähän olen todennäköisempi keskustalaisempi kuin sinä olet. Ainakin olen keskustalainen tai keskustahenkinen, jolla on JALAT TUKEVASTI MAASSA.

        Sen takia en ollenkaan ymmärrä tuollaista haihattelua, jota sinä harjoitat. Itselleni Vasemmistoliittoa ja Vihreitä äänestävät ovat niitä, joihin haihattelun ensisijaisesti puolueista yhdistän. Ja koska sinä olet täällä tunnettu jatkuvasta todellisuuspakoisesta haihattelusta, niin toivoisin, että kertoisit olevasi Vasemmistoliittoa tai Vihreitä äänestävä, etkä pilaisi Keskustan mainetta tuollaisella! ... No, tietysti voit olla myös piilopersu... Persuissa sitä haihattelua myös varmasti esiintyy.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Et ole seurannut, kuitenkin olet seurannut. Pelle demari. Valmistautukaa alle16,5% kannatukseen, torjunta voitto,. Gallupissa 26 %.

        Näinkö se ottaa koville putoaminen 20%:sta 13%:in pikkupuolueeksi pojilla?

        Ihan itkua pitää täällä vääntää?

        Vihervasemmmisto jo 44%. Hallitus 37%.

        Parasta Suomelle on jos Vihervasemmisto ylittää yksin 50% rajan.

        Saa taas Persut huutaa kurkun kipeäksi oppositiossa!

        Protestipuolue Persut kelpaa vain huutamaan, ei muuhun. Nyt on nähty että mitään osaamista ei puolueesta löydy. Yli 3 vuotta ja Suomi saatu konkurssi tilaan!!

        Kaikki on mennyt perseelleen!!


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Näinkö se ottaa koville putoaminen 20%:sta 13%:in pikkupuolueeksi pojilla?

        Ihan itkua pitää täällä vääntää?

        Vihervasemmmisto jo 44%. Hallitus 37%.

        Parasta Suomelle on jos Vihervasemmisto ylittää yksin 50% rajan.

        Saa taas Persut huutaa kurkun kipeäksi oppositiossa!

        Protestipuolue Persut kelpaa vain huutamaan, ei muuhun. Nyt on nähty että mitään osaamista ei puolueesta löydy. Yli 3 vuotta ja Suomi saatu konkurssi tilaan!!

        Kaikki on mennyt perseelleen!!

        Maatlus lopettaa, metsä ja pelto ojat tukkia, yinvoima lopettaa, puunpoltto kieltää...
        Pisteitä Pride marssista, jolla saa ilmaisia seksileluja..

        Punavihreää.
        Jos paska tulee vastaan kymppi takaisin.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Maatlus lopettaa, metsä ja pelto ojat tukkia, yinvoima lopettaa, puunpoltto kieltää...
        Pisteitä Pride marssista, jolla saa ilmaisia seksileluja..

        Punavihreää.
        Jos paska tulee vastaan kymppi takaisin.

        Kijoitus ei lene vahvin lajisi?


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Maatlus lopettaa, metsä ja pelto ojat tukkia, yinvoima lopettaa, puunpoltto kieltää...
        Pisteitä Pride marssista, jolla saa ilmaisia seksileluja..

        Punavihreää.
        Jos paska tulee vastaan kymppi takaisin.

        Miten niin maatalous lopettaa?


      • Anonyymi00040

    • Anonyymi00013

      Joona meripedon vatsassa.

    • Anonyymi00015

      Keskustalaiset suurin blogi 84 kansanedustajaa.

      • Anonyymi00017

        Ei vaan bloki.


      • Anonyymi00024

        Ei ole olemassa mitään tuollaista, koska Suomessa ei ole kuin yksi keskustalainen puolue.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään tuollaista, koska Suomessa ei ole kuin yksi keskustalainen puolue.

        Kyllä nämä keskuaan kuuluu keskutan ohella; PS, RKP, krist., myös Liike Nyt kesk. ajatus maailmassa. SDP ja vasurit et siinä olevat kommunistit 26 %. sillä tuskin hallitusta tehdään.


    • Anonyymi00025

      Syndikaatin tavat ja toimet eivät muutu vaikka sen nimitykset vaihtuvatkin

    • Anonyymi00031

      Eipä poistu palstalta, sdp on aiheena ylläpidon suosikki.

    • Anonyymi00034

      Räsäsen rattijuopumus ei hetkauta puolueen kannatusta. Eihän Hakkaraisen ja Vornasenkaan täyssekkoilut horjuttaneet persujen kannatusta. Pensakankaallakin kortti koko ajan hyllyllä. Kepun johdossakin on vankeustuomion saanut mies.

      Suomen talouden kohentuminen alkuvuonna on tosiasia, mutta sen jatkuminen onkin sitten jo enemmän kuin arvoitus. Talouskasvu ei ole johtanut työllisyyden parantumiseen eikä investointeihin. Trumpin hyökkäyssodan vaikutukset todennäköisesti nollaavat koko orastavan kasvu. Jo nyt vaikuttaa siltä, että sodan seuraukset alkavat olla tuhoisat, vaikka jonkinlainen rauhansospimus saataisiinkin solmittua. Näyttää kuitenkin siltä, että sota ennemmin kiihtyy kuin kesynee. Israel pyrkii näkyvästi siihen, ettei rauhaa syntyisi pitkiin aikoihin. Trumpin kuusiviikkoinen sota voi revetä ensi alkuun kuusikuukautiseksi eikä mitään loppua ole näkyvissä Trumpin jatkuvista höinöistä huolimatta. Todennäköisesti Trump yrittää valheillaan vain rauhoitella öljymarkkinoita.

      Jos tämän seurauksena on inflaation kiihtyminen, tulevat talouskasvunumerot voivat olla loppuvuodesta jo negatiiviset eli miinusmerkkiset. Ei siinä silloin hallituspuolueiden kannatus ainakaan ylämäkeen lähde. Persut ovat jopa niin hulluja, että he tukevat eniten tätä Trumpin hyökkäyssotaa ymmärtämättä, että jokainen sotimisen päivä heikentää myös Suomen taloutta. Niin tyhmiä persut vaan ovat.

      • Tämä tietty mun kynästä.


      • Anonyymi00035
        mielipidepankki kirjoitti:

        Tämä tietty mun kynästä.

        Et ole demokratian kannattaja, että kukin vuorollaan. Vasemmiston diktatuuria kannatat mpp.


      • Anonyymi00035 kirjoitti:

        Et ole demokratian kannattaja, että kukin vuorollaan. Vasemmiston diktatuuria kannatat mpp.

        Ei ole mitään vuorojärjestystä. Vaalit ratkaisevat. Jos nykyisen hallituksen puoliueet voittavat, se jatkaa. Ei demarien ja Kepun vuoro tulee minkään vuoronumeron mukaan. Sekoitat tässä nyt asian varmaankin suurten markettien kala- ja lihatiskien vuoronumeroihin.


      • Anonyymi00036

        On se vaan niin väärin kun talous kohenee, on se VÄÄRIN, huutaa MPP


      • Anonyymi00036 kirjoitti:

        On se vaan niin väärin kun talous kohenee, on se VÄÄRIN, huutaa MPP

        Oletko venäläinen, kun et ymmärrä suomenkieltä.

        Talouden kohentuminen on hyvä asia. Mutta epäilen, että kohentuminen voi jäädä kananlennoksi. Syy ei ole Suomen hallituksessa siltä osin vaan täyskahjossa Trumpissa, joka sekoittaa kaikin tavoin maailmantaloutta ja pelkästään huonoon suuntaan. Hänen toimensa ja niistä tällä kertaa erityisesti Iranin sota on äärettömän suuri riski myös Suomen taloudelle. Jos tässä on joku on todella väärin, se on Trumpin toiminta. Ja persuhölmöt tukevat selvästi eniten hänen idioottimaista hyökkäyssotaansa. Siinä hulluudella ei näytä olevan mitään rajaa. Trump saattaa olla jo vaarallisempi johtaja maailmanrauhalle ja erityisesti taloudelle kuin toinen kaheli eli putler. Trumpilla on vielä oma yllyttäjänsä hulluuteen eli yksi näistä pienemmistä hulluista, Netanjahu.


      • Anonyymi00038
        mielipidepankki kirjoitti:

        Oletko venäläinen, kun et ymmärrä suomenkieltä.

        Talouden kohentuminen on hyvä asia. Mutta epäilen, että kohentuminen voi jäädä kananlennoksi. Syy ei ole Suomen hallituksessa siltä osin vaan täyskahjossa Trumpissa, joka sekoittaa kaikin tavoin maailmantaloutta ja pelkästään huonoon suuntaan. Hänen toimensa ja niistä tällä kertaa erityisesti Iranin sota on äärettömän suuri riski myös Suomen taloudelle. Jos tässä on joku on todella väärin, se on Trumpin toiminta. Ja persuhölmöt tukevat selvästi eniten hänen idioottimaista hyökkäyssotaansa. Siinä hulluudella ei näytä olevan mitään rajaa. Trump saattaa olla jo vaarallisempi johtaja maailmanrauhalle ja erityisesti taloudelle kuin toinen kaheli eli putler. Trumpilla on vielä oma yllyttäjänsä hulluuteen eli yksi näistä pienemmistä hulluista, Netanjahu.

        On se vaan niin väärin kun talous kohenee, on se VÄÄRIN, huutaa MPP, koska Trump. Joka osti Suomesta jäänmurtajia, jotka toi työtä tuhansille.

        Ja kun vielä metsäteollisuuskin kohenee, ja puolustusteollisuus, kaikki se mitä MPP VIHAA. Aseita maailmalle, ja fossiilisia korvaavaa sellua, hyi hyi hyi sanoo MPP


    • Anonyymi00037

      Verottomat liitot maksaa näille kommari santraapeille.

    • Anonyymi00039

      Täällä demarit pääosin suurimpana.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe