Töitä olisin hakemassa, asun Torniossa.
Silmään pisti tuo Kiinteistöhuolto Rautio.
Ainut vaan että Ikävää juttua olen kuullut tuosta kyseisestä firmasta. Ammattitaitoisia miehiä kuulemma lähtee pois tai potkitaan pellolle ilman pätevää syytä. Paskan jauhannan kyllä osaavat. Ei nyt jokanen entinen työntekijä oo voinu olla huono mitä ihmisiä tunnen. Mikä tuollaisessa firmassa on vikana? Kannattaako hakea? 🤣🤣
Onko sama kohtalo ku Myllykoskella? Kannattaako edes vaivautua vaikka työllisyys tilanne Lapissa on mitä on?🥱
Kiinteistöhuolto
20
753
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä usko paskanpuhujia. Rautio on hyvä firma.
- Anonyymi00006
Pas.......ja !
- Anonyymi00002
Se, mikä liittyy Rautioon, kannattaa kiertää kaukaa. 👍
- Anonyymi00003
Kukas tai ketkä sitä firmaa nykyään johtavat.
- Anonyymi00004
Raution johtajat ovat kieroa sakkia. Luottamusmiehenä firmassa toimii työnjohtaja ja toimitusjohtajalla on petoksia. Rautiota vastaan on nostettu syyte kun ovat väärentäneet nimikirjoituksen irtisanomislapusta. Voi voi tätä paskafirmaa. Kannattaa kiertää kaukaa ennenku sotkeutuu kädet.
- Anonyymi00009
Miten ihmeessä työnjohtaja voi toimia luottamusmiehenä? 🤣 Eikö luottamusmiehen pitäisi nimenomaan edustaa työntekijöitä?
- Anonyymi00005
Näillä tais olla jotaki oikeuskäsittelyjä päällä laittomista irtisanomisista
- Anonyymi00007
älä usko mitä puhuvat ja kirjottavat, hyvä Rautio on.
- Anonyymi00008
Joo ja laitonkin on laitonta vasta tuomion jälkeen jos jonkilaista juttua on edes olemassa. Olen ollut tekemisissä Raution firman kanssa monta kertaa ja kaikki on aina hoitunut aivan erinomaisesti. Suosittelen.
- Anonyymi00010
Jos ei nappaa nurmikonleikkuu kaatosateessa ja jatkuvat viikonlopputyöt lumien takia, niin kannattaa miettiä kahdesti.
- Anonyymi00011
tuntuu näilä,nyky aikuisilla olevan luulo, että maholisemman vähemmän töitä,kovalla palkalla,osaamistaso 1/5, mutta semppiä,työn hakuun, siperia opettaa.
- Anonyymi00012
Mielenkiintoista, että syy löytyy aina työnhakijoista. Harvemmin puhutaan siitä, miten joissakin työpaikoissa mahdollisuudet jaetaan tuttavuuksien eikä osaamisen perusteella.
- Anonyymi00013
Kun arvostelee muiden osaamistasoa 1/5:ksi, kannattaa ehkä ensin katsoa omaa tekstiään. Kirjoitusvirheiden perusteella taitaa kommentoijan oma osaaminen olla jäänyt ala-asteelle. Tai ehkä jopa kiertokouluun.
- Anonyymi00016
Onko se niin hankalaa joittenkin ihmisten ymmärtää, että on vaikea odottaa täysin samanlaista sitoutumista ihmiseltä, joka saa huomattavasti pienemmän korvauksen eikä hyödy yrityksen menestyksestä samalla tavalla kuin omistaja tai hänen kaverinsa?
Tuossa firmassa saat kyllä painaa töitä, ja vaikka tekisit joka kuukausi firmalle voittoa, niin minkäänlaisia tulospalkkioita et tule näkemään.
Yksi asia on kuitenkin totta: paskan jauhannan toisista he kyllä osaavat.
Vaikka kyseessä ovat aikuiset ihmiset ja vieläpä vanhempaa sukupolvea, käytökseltään he muistuttavat ennemmin lapsia.
- Anonyymi00014
4 työnjohtajaa ja 6 talkkaria?!?! Kertoo jo aika hyvin, miten tämä kokonaisuus on rakennettu – varsinainen työ tehdään kentällä, ei toimistolla.
Kiinteistöhuollossa arki pyörii niiden varassa, jotka kiertävät kohteita ja hoitavat käytännön työt. Kun puhutaan noin 200 kiinteistöstä ja 6 työntekijästä, sen luulisi jo itsessään kertovan hakijalle jotain.- Anonyymi00015
Hyvä firma kun pystyvät noin pienellä porukalla hoitamaan 200 kiinteistöä ja työnjälkikin on erinomainen. Työjohtajat osallistuvat tietenkin työntekoon ja omistajat tekevät pitkää päivää.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hyvä firma kun pystyvät noin pienellä porukalla hoitamaan 200 kiinteistöä ja työnjälkikin on erinomainen. Työjohtajat osallistuvat tietenkin työntekoon ja omistajat tekevät pitkää päivää.
Kyllähän ne hommat hoituu, ku porukka tekee kahen miehen työt yhden palkalla. Ei se silti mikään malli ole tulevaisuuteen.
Orjatyövoiman aika sais jo loppua Suomesta. - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hyvä firma kun pystyvät noin pienellä porukalla hoitamaan 200 kiinteistöä ja työnjälkikin on erinomainen. Työjohtajat osallistuvat tietenkin työntekoon ja omistajat tekevät pitkää päivää.
Kyllä tuossa firmassa työnjohdolla autot vaihtuvat nopeammin kuin tavallisella ihmisellä sukat. 😂
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hyvä firma kun pystyvät noin pienellä porukalla hoitamaan 200 kiinteistöä ja työnjälkikin on erinomainen. Työjohtajat osallistuvat tietenkin työntekoon ja omistajat tekevät pitkää päivää.
Olen asunut nykyisessä asunnossani 21 vuotta, ja koko sen ajan Rautio on hoitanut talkkaripalvelun. Aina on talkkaripalvelu toiminut moitteettomasti. Näin ei olisi, jos firmassa ei olisi työntekijöitä, tai vaihtuvuus olisi suuri. Nykyinen vakiotalkkari on hoitanut hommansa jo vuosia moitteettomasti.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olen asunut nykyisessä asunnossani 21 vuotta, ja koko sen ajan Rautio on hoitanut talkkaripalvelun. Aina on talkkaripalvelu toiminut moitteettomasti. Näin ei olisi, jos firmassa ei olisi työntekijöitä, tai vaihtuvuus olisi suuri. Nykyinen vakiotalkkari on hoitanut hommansa jo vuosia moitteettomasti.
Tässä taitaa kommentoijalla mennä sekaisin kaupungin vuokratalojen huoltohenkilöstö ja Raution tarjoama palvelu. Se, että yksi työntekijä on viihtynyt pitkään, ei vielä kerro koko yrityksen henkilöstön vaihtuvuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437