Luulen muutamalla pelastusyksikön henkiöllä nousseen hymynkare huulille. Näky on ollut ilmeisen koominen.
Mitä ohjeita pelastushenkilöstö on antanut ko. naiselle? Jos peffa mahtui kehyskiikkuun vielä 5-vuotta sitten, se ei tarkoita sitä, että se mahtuisi siihen tänäkin päivänä:) Päivän kevennys. Tai, mahtuihan se, tosi tiiviisti.
YLE uutisoi seuraavaa.
"Pelastuslaitoksella oli harvinainen pelastustehtävä leikkipaikalla Joensuun Karhunmäessä aamupäivällä, kun aikuinen jäi jumiin lasten kehikkokeinuun.
Kehikkokeinu on pikkulapsille tarkoitettu keinu, jossa istuinosan ympärillä on kehys, joka estää keinujaa putoamasta.
Nainen oli istunut keinuun, mutta ei päässyt enää siitä pois. Paikalla oli myös muita ihmisiä, jotka eivät onnistuneet irrottamaan häntä ja soittivat hätänumeroon.
Pelastajat irrottivat keinun ketjuineen ja saivat maan tasalla naisen irti keinusta. Hänelle ei tullut tilanteesta vammoja. Myös keinu säilyi ehjänä."
AV
Palomiehet ja pelastusväki näkee välillä jotain tosi koomista
22
256
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kehyskiikku kävisi hyvin siveysvyöstä.
- Anonyymi00002
keinujen ergonomia on muutettava kaikille turvalliseksi.
- Anonyymi00004
Luin saman jutun. Kyseessä taisi olla aika pienikokoinen nainen. Itsellänihän ei mahtuisi, kuin häävin toinen kenkä.
>Simiti< - Anonyymi00005
palomiesten palkkakin normitasole eli korkeintaan 80euroa vbuodessa,
- Anonyymi00006
Niin tosiaan. Kerranhan poliisi tuli katsomaan olenko hengissä. Puhelin on muutaman päivän pois pelistä ja kaveri tiesi akuuteista sairauksistani.
Kerroin poliiseille, ettei tässä hätää. Iltapuuroa tehdessäni laitoin ajatuksissa puhelimen mikroon, enkä ole vielä hakenut uutta sim korttia ja puhelinta.
Poliisit ryhtyivät naureskelemaan ja tuumasivat soittavansa kaverilleni. Olivat kertoneet tapahtuman ja todenneet, että puuro mokoma jäi kylmäksi.
>Simiti< - Anonyymi00007
Naisilta kun puuttuu se taju siitä että lantio on leveämpi kuin toisilla. Jostain syystä se ei vaan niille rekisteröidy tajuntaan. Olen itse nähnyt kun nainen on juuttunut muoviseen puutarhatuoliin eikä olisi omin avuin päässyt pois. Kerran oli uutinen että murtovaras oli juuttunut takapuolestaan kioskin ikkunaan kiinni, lopulta poliisit saivat naisten irroitettua ikkunasta.
Se on aika kummallista, kun miehenä rekisteröin sen että hartiani ovat leveät enkä mahdu kapeista koloista läpi sen takia, se on itsestään selvä asia. Mutta naisilla se järki ei kait toimi ihan samanlailla.- Anonyymi00008
:)
Menevätkö naiset siis mielestäsi "peppu edellä" asioihin?
AV - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
:)
Menevätkö naiset siis mielestäsi "peppu edellä" asioihin?
AVEivät kun takana se seuraa aina, mutta naiset eivät jostain syystä ole siitä itse tietoisia että se seuraa sitä naista takana.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eivät kun takana se seuraa aina, mutta naiset eivät jostain syystä ole siitä itse tietoisia että se seuraa sitä naista takana.
Oletko nyt ihan varma? Miksi luulet tietäväsi kaiken, vaikka et tiedä oikeastaan yhtään mitään?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eivät kun takana se seuraa aina, mutta naiset eivät jostain syystä ole siitä itse tietoisia että se seuraa sitä naista takana.
Itse kerran seurasin yhden naisen ahteria takana.
Olin töissä ulkomailla ja menin hissiin, samaan hissiin tuli eteeni joku tumma "nigerialainen nainen". Hällä oli mihin tarttua, näin siitä jopa puolittaisia painajaisia. Peppu ja pakarat olivat niin suuret ja muodokkaat, ettei seksuaalinen akti olisi millään lailla onnistunut itseltäni takaapäin.
Mietin vain murheellisena miten kyseinen tapaus olisi jätettävä kovemmankin halun edessä niille paremman etuvarustuksen omaaville tummemmille miehille:)
AV - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oletko nyt ihan varma? Miksi luulet tietäväsi kaiken, vaikka et tiedä oikeastaan yhtään mitään?
No sen naisen naamallako se per-se kulkee jos se edellä menee????
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
No sen naisen naamallako se per-se kulkee jos se edellä menee????
Mitä sekoilet? Eikö ätmi tajua pointtia?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä sekoilet? Eikö ätmi tajua pointtia?
Ei per-ceessä ole pointtia. Ei ainakaan pitäisi olla.
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voi olla että en tajunnut jotain, olisitko hyvä ja voisitko selittää minulle että mikä minulta meni ohitse?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei per-ceessä ole pointtia. Ei ainakaan pitäisi olla.
Uuh. Kylläpäs juntti häikäisee älykkyydellään. NOT! Hitto mikä pelle!
>Simiti< - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Uuh. Kylläpäs juntti häikäisee älykkyydellään. NOT! Hitto mikä pelle!
>Simiti<No, vanha nainen voi kertoa tarkempia tietoja kun on omaperäistä kokemusta asioista.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
No, vanha nainen voi kertoa tarkempia tietoja kun on omaperäistä kokemusta asioista.
Uli uli junttipelle. Miksi kuvitteket minut naiseksi. Oletko paskanaama niin puutteessa. Ryhdy ätmipersuhomoksi, niin saat haluamaasi mustaa makkaraa.
>Simiti<
- Anonyymi00013
Tulisiko naisille olla kissan viikset? Kissahan sopii siitä raosta mistä sen viiksetkin koskematta mahtuvat?
AV Ap: "Palomiehet ja pelastusväki näkee välillä jotain tosi koomista."
Sukujuhlissa vaimoni sisko juuttui vessan istuimeen, eikä päässyt pois omin eikä siskojen avuin. Toisen siskon mies, urheilullinen poliisipäällikkö, tempaisi hänet voimalla pois pinteestä. Ei kukaan läsnäolijoista nähnyt siinä mitään koomista.- Anonyymi00022UUSI
Hauskaa, että sait ilon uutisesta.
Minä lupasin ostaa kevätjuhliin mekon tytölleni. Ikää tytöllä oli silloin ehkä 12....
Käytiin sovittamassa sitä hänen unelmamekkoa ja hän vslitsi koon...
Tottakai uskoin mitä hän valitsi ja mfntiin kotiin...
No illalla tyttö tuli mun luo mekko vyötäisiilään...sanoi, että se ei lähde pois...
Koetettiin yläkautta ja alakautta, mutta ei se lähtenyt...🙄
Sakset oli ainoat kivuttomst vaihtoehdot.
Minä luulen, että tuo oli tyttöni ensimmäinrn kokemus "naisellisista" muodoistaan...
Ei pidetty meteliä...hommattiin oikean kokoinrn mekko. - Anonyymi00023UUSI
Varmasti hassua kun ensiapuun tulee marxilaisia kesäkurpitsa pyllyyn kadonneena. Milläköhän viemäripumpulla ne sieltä pois pumpataan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa683520Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.232343Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1391995Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus171586- 631234
Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631217Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501062- 59893
Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää72889- 77869