Öinen meteli

Anonyymi-ap

Kello 3 ajetaan Tornion keskustassa korttelirallia,
auton stereot niin kovalla, että talojen ikkunat tärisevät.
Hankalaa vähänkään herkkäuniselle.
Katsotaan, kuka hermostuu ensimmäiseksi ?

26

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Piikkimattoja vaan vatipää jonnejen alitehoisten Mersun paskojen ja koppi mönkijöiden eteen. Sen jälkeen puukolla subbareista kalvot puhki. Jos ei tuosta usko niin painaa kylmän viileästi turpaan. Kai se vajaaälyinenkin joskus oppii

      • Anonyymi00002

        Juuri näin. Katsotaan kauanko isin rahat riittää ostaa uusia bimmereitä. On kyllä niin vitun laiskaa ja saamatonta tämä minäminäminäTiktoksnapchatmegaforcevape sukupolvi että hohhoijaa. Ainoa "työ" minkä tietävät on joku vitun tubettaja tai inflyensseri. Ja sekin on vain työ niille joista ei ole menemään oikeisiin töihin.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Juuri näin. Katsotaan kauanko isin rahat riittää ostaa uusia bimmereitä. On kyllä niin vitun laiskaa ja saamatonta tämä minäminäminäTiktoksnapchatmegaforcevape sukupolvi että hohhoijaa. Ainoa "työ" minkä tietävät on joku vitun tubettaja tai inflyensseri. Ja sekin on vain työ niille joista ei ole menemään oikeisiin töihin.

        Olisi mahtavaa nähdä nämä saatanan hipit, rappiotubettajat, manösfäärikusipäät, narkit, jonnet, zen-, pan-, tzum- , blömseksuaalit ja LBQTMSTOCNRT-seta paasaajat rintamalla kun Venäjä hyökkäisi. Noh, ainakin saisi katsoa livestriimiä tilanteesta😅😅😅


    • Anonyymi00004

      Jos sinulla parveke sopivasti finninaamojen pillurallireitin varrella noin aloita viskominen kananmunilla ja siirry pikkuhiljaa järeämpiinn aseisiin kuten vaikka ulosteisiin...

      • Anonyymi00005

        Pilluralli osaltaan estää väestön vanhenemista.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Pilluralli osaltaan estää väestön vanhenemista.

        Totta. Toki toivoisin että TikTok jonnet ottaisivat oppia ämerikkäläisistä ja lisäisivät ajeluunsa niin sanotun driveby shooting elementin. Tämä taas edesauttaisi väestön keskimääräisen älykkyysosamäärä nousua.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Pilluralli osaltaan estää väestön vanhenemista.

        Toki pitää muistaa että pillurallijonnelle se itse pillun saanti on hyvin epätodennäköistä, lukuunottamatta sitä kyläritsaa ja sekin voi olla paksuna vain yhdelle kerrallaan.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Toki pitää muistaa että pillurallijonnelle se itse pillun saanti on hyvin epätodennäköistä, lukuunottamatta sitä kyläritsaa ja sekin voi olla paksuna vain yhdelle kerrallaan.

        Äläpä nyt höpötä. Itsekin ajelin pillurallia aikanaan ja kyllä kannatti.
        Kaupungin pitäisi tyhjentää keskusta asukkaista ainakin viikonlopun ajaksi ja pyhittää se pelkästään pillurallin ajoa varten.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Äläpä nyt höpötä. Itsekin ajelin pillurallia aikanaan ja kyllä kannatti.
        Kaupungin pitäisi tyhjentää keskusta asukkaista ainakin viikonlopun ajaksi ja pyhittää se pelkästään pillurallin ajoa varten.

        Niin sait siltä kylän jakorasialta niinkuin kaikki muutkin.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Äläpä nyt höpötä. Itsekin ajelin pillurallia aikanaan ja kyllä kannatti.
        Kaupungin pitäisi tyhjentää keskusta asukkaista ainakin viikonlopun ajaksi ja pyhittää se pelkästään pillurallin ajoa varten.

        Ehdottaisin päinvastaista. Pilluralli paikalliselle raviradalla. Keskelle jäävälle nurmialueelle sitten tarjonta...paikalliset halukkaat ritsat ja muutama aasi niistä tykkääville.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ehdottaisin päinvastaista. Pilluralli paikalliselle raviradalla. Keskelle jäävälle nurmialueelle sitten tarjonta...paikalliset halukkaat ritsat ja muutama aasi niistä tykkääville.

        Pilluralli muuten sanana hyvin harhaan johtava. Sitä kuitenkin harrastavat lähinnä ne jotka pillua eivät saa ja rallia eivät osaa ajaa.
        Veikkaisin että Kalle Rovanperä on saanut enemmän pesää kuin Tornion vatipääjonnet yhteensä, osaa rattiakin kääntää eikä ole persaukinen pummi niin tarkoittaako tämä että oikeastaan rallin mm sarja on se OG pilluralli


      • Anonyymi00016

        No sitten olet ajellut pillurallia hyvin kaukana🤣


    • Anonyymi00017

      Kaikki mopojonnet, koppimönkijäjonnet, bemari-, audi-, mersu-, volvo- ja saab- ja jenkkiautokuskit sekä kaiken maailman vitun pärinäpetterit ja moottorienpäällerunkkaajat autoineen, mopoineen ja mönkijöineen Ukrainan rajalle "ihmis"kilviksi. Olisi maailma taas hetken parempi paikka.

      • Anonyymi00018

        Mee ite. Me ajetaan pillurallia koppimönkkärillä jonka iskä osti sitä varten. Se pelkäs että meistä muuten tulis suvaitsemattomia kusipäitä jotka työkseen kitisevät jos joku ajaa vaikka pillurallia. Pilluralli on parasta mitä voi tehä housut jalassa.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Mee ite. Me ajetaan pillurallia koppimönkkärillä jonka iskä osti sitä varten. Se pelkäs että meistä muuten tulis suvaitsemattomia kusipäitä jotka työkseen kitisevät jos joku ajaa vaikka pillurallia. Pilluralli on parasta mitä voi tehä housut jalassa.

        🤣🤣🤣 eipä mittään, aja sinä kuule sitä pillurallia kun et muuta osaa. Ehkä se isäsikin tajusi että taisi vähän lirahtaa kusta mällin joukkoon kun eihän teistä muuhun ole eikä tule koskaan olemaan... kuin pillurallin ajoon ja housutkin pysyy jalassa. Aika säälittävää


    • Anonyymi00020

      Hyvin huomaa, että ainoat jotka tätä suvaitsee ovat elämäm koululaiset joiden ei tarvitse herätä aamulla töihin ja todennäköisesti ne isät jotka ovat ostaneet sen Mersu paskan kakaralleen juuri sen takia että eivät jaksa katsella eivätkä kuunnella idiootin tasolla olevaa kakaraansa.

      • Anonyymi00021

        Koppimönkkärit pakolliseksi kaikille ja pillurallia ajamaan. Näkyvät ärsyttävän kusipäisiä tosikoita tosi mukavasti.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Koppimönkkärit pakolliseksi kaikille ja pillurallia ajamaan. Näkyvät ärsyttävän kusipäisiä tosikoita tosi mukavasti.

        Ei läheskään yhtä paljon kuin tuollaiset elämä koululaiset peräkammarin hinttipojat


    • Anonyymi00024

      Täälläpäin joku lähi-idän asukki hakee alakerran teinityttöä aika ajoin "ajelulle" islamtekno raikaa, mutta hienointa on ettei vaivaudu edes ovelle menemään vaan huudattaa äänitorvena niin kauan että lumppu saa tilattua itsensä pihalle. Myös öisin

    • Anonyymi00025

      Kyllä täällä maalla on mukava asustaa... :D

      • Anonyymi00029

        Naapurin Hassan aikoi ostaa kaikille lapsilleen koppimönkkärit.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Naapurin Hassan aikoi ostaa kaikille lapsilleen koppimönkkärit.

        Ei ne hassanit maalla viihy ! ja sitä paitsi ne tulee kaupunkiin rällään ! :D


    • Anonyymi00031

      Kun ajoi pillurallia 70-luvulla niin Aina pillua sai, Ja varsinkin jos oli ruotsalaiset rekisterikilvet 😋

      • Anonyymi00032

        taisivat olla ne ruottalaiset sillo ja nytten enemmän poikien perässä, ei ne tytöistä perusta vaan törniön pojista.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        taisivat olla ne ruottalaiset sillo ja nytten enemmän poikien perässä, ei ne tytöistä perusta vaan törniön pojista.

        Tornio tytöt eivät tykänneet suomalaisista lökäpöksyistä😩Ruotsalainen oli parempi ja tuoksui puhtaammalta 😁😁


    • Anonyymi00034

      "Öinen meteli"
      Huonounisten ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe