Miten nainen reagoisit, jos olisit ilmais makkarakojulla makkarajonossa ja 50 makkaraa jonottavaa miestä olisi ennen sinua.
Olisit jonottanut jo 30 minuuttia ja sitten, kun vihdoin vuorosi tulisi, niin griillin kaadettaisiin jäisiä makkaroita, kun kaikki makkarat olisi jaettu ja menisi taas 20 minuttia, että olisivat lämmenneet.
Makkaran tarjoaja kysyisi miehiltä, että montako laitetaan ja laittaisi kaksi makkaraa, mutta naiselta ei kysytäisi, vaan vain yhden laittaisi.
Sitten liikuttaisiin seuraavalle pöydälle, jossa olisi sinappituubi ja ketsuppituubi ja mehuallas.
Aina, kun nainen yrittäisi ottaa sinappituubin, nin miehen koura sieppaisi sen ja ketsupin kanssa samoin.
Makkaransyöjämiehiä tulvisi niin, ettei nainen saisi sinappituubia, kun sen aina sieppaisi mieshen käsi ja mies hörähtelsi iloisesti, kun pursottaisi pari ruokalusikallista sinappia makkaroiden päälle.
Viimein nainen saisi sinappituubin, mutta se olisi jo tyhjä, eikä sinappia enää tulisi, vaikka nainen miten tahansa yrittäisi saada sinappia tuubista.
Nainen makkaran tarjoilujonossa
23
257
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sarjassamme Tarinoita Hölmölästä jälleenkerran.
- Anonyymi00002
Tuollaista se oli ennen kuin keksittiin tasa-arvoa ja feminismiä.... Naiset ei vaan pärjänneet.
- Anonyymi00003
Minä yleensä saan aina miehiltä luvan mennä ensin. Esim kassallakin😇oon niin kiltti
En alkuunkaan jäisi jonottamaan. Tykkään kyllä grillimakkarasta, mutta en sentään noin paljoa. Ohitan jonon itsekseni hymyillen. 😊
Meillä on grillimakkaraa kotona, ei tarvitse jäädä jonottamaan.- Anonyymi00004
En olisi tuollaisessa jonossa. En ylipäänsä ole varsinainen makkaran ystävä, enkä siis todellakaan oli tuollaisessa jonossa pelkän makkaran takia.
- Anonyymi00005
Ensinnäkään en jäisi jonottelemaan yhtä makkaraa jos jonoa olisi noin paljon ja toisekseen miksi edes vastasin tähän.
- Anonyymi00006
Järjestäjän tulisi laittaa varoitustsuli.
Varokaa nälkäisiä makkaramiehiä!
Syön niin harvoin grillimakkaraa, mutta muut savat sitä syödä.
Vilma
Ehkä tilaisuuden voisi videoida. Siitä voisi saada palkkion joltain luontokanavalta.- Anonyymi00009
Eläimellistä ja alkukantaista menoa. 🤭
luontokanavalla selostaja kuvailee käyttäytymistä ja miten homohomosabiens menettää naaraan kiinnostuksen ajautuen huomaattaan sukupuuttoon.
- Anonyymi00007
Mirva 48v maisteri vastaa kysyisin saisko ala huuleni kans makkaraa se on nälkäinen kuka antaa mirvalle makkaraa
- Anonyymi00008
Nainen haluaa makkaraa, muttei grillimakkaraa. Tilastojen mukaan 50 jonottavan miehen joukossa on ainakin yksi, jolla olisi naiselle mieluista makkaraa tarjota..
- Anonyymi00010
Kiitos tästä! En tosin voi vastata.
- Anonyymi00011
Niin. Olisko nuo jonkinlaiset orjamarkkinat; mies valitsee vastaavan ja nainen sen perusteella miehen.
Kovin olisi yksinkertaista.
Vilma Fiksu mies huomaisi tilanteen ja tarjoaisi toisen makkaran nälkäiselle naiselle. Niitä fiksuja miehiä ei välttämättä olisi jonoksi asti, mutta erottuupa huomaavaisuudellaan heti kättelyssä, johon nainen huikkaa: "Minä tarjoan ranut lähimmällä grillillä!" - Ja niin he hyppäisivät autoon ja ajaisivat yhdessä auringonlaskuun.
- Anonyymi00012
Näinhän se on mennytkin. Ei kai siinä mitään, söisin makkaran ja unohtaisi koko jutun. Kotona tekisin riistalihapullia ja nauraisin, kun elämä on niin helppoo...
- Anonyymi00013
Aivan outoa tuo esimerkki. Mulle kävis niinku yleensä, että joku miehistä tarjollisi sopivan kypsän makkaran ja kysyisi laitetaanko mitä mausteita neidille. Tämä vaan siksi, sanoisi mies, ettei noin nätin naisen tarvi tuntikausia jonottaa nälissään...
- Anonyymi00016UUSI
Et ole koskaan osannutkaan kieltäytyä kun makkaraa on tarjottu
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Et ole koskaan osannutkaan kieltäytyä kun makkaraa on tarjottu
Kukapa ei, kun on nälissään. Mietippä sitä.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kukapa ei, kun on nälissään. Mietippä sitä.
Tämä söisi makkaran kun noin kohtelias mies tarjoaa vaikkei olisi nälissäänkään.
- Anonyymi00014UUSI
Viime kesänä olin Puuilon makkarajonossa, jossa oli ainakin 30 makkaran jonottajaa edellä.
Mielummin sitä makkaraa jonottaa, kuin ämpäriä, en ole koskaan ämpäriä jonottanut.
Samaan aikaan oli Caravanladiassa hotdog tarjoilu siinä ihan viereisessä liikkeessä.
Kas kummaa, siellä ei ollut kuin kolme jonottamassa, vaikka hotdog oli paljon paremman mkuinen, kuin makkara.
Hotdogissa on sentään sämpylä, nakki, kurkkusalaattia, paahdettua sipulia, sinappia, ketsuppia, majoneesia eli paljon enemmän täytteitä.
Oli kyllä mukavaa, kun sai nauttia grilimakkaran ja hotdogin.... - Anonyymi00015UUSI
Minulle nämä makkara tarjoilut, hotdog tarjoilut, munkkikahvi tarjoilut, täytekakku tarjoilut ovat elämän kohokohtia.
Lehdestä huomaan ilmoituksen ja sitten odotan sitä päivää, kun on tarjoilua.
Tarjoiluihin mene polkupyörällä, autolla en mene, koska se tarkoittaisi rahan menoa, eikä tarjoilut olisi enää ilmaiset.
Tarjoilusta nautin ja fiilistelen, että ai kun on mukavaa, kun saa nauttia sitä mitä tarjotaan ja samalla katslen, kun muutkin ympärillä olevat nauttivat. - Anonyymi00017UUSI
En tiedä muuta kuin nyt kohta vedän Wilhelmin jotain hottia maggaraa nälkääni...😁
Mitähän tuli ostettua..???
Huomenna tietää, kun pylly koittaa hörppiä "lauhdutusvettä" pöntöstä. 🤣 - Anonyymi00019UUSI
Olin muutama vuosi sitten automyymälän grillimakkara tarjoiluissa.
Ajattelin, että varmasti on parasta grillimakkaraa tarjolla, kun autoliike tarjoilee.
Makkara maistuikin oikein herkulliselle ja ajattelin, etä mitähän makkaraa tämä on.
Pahvilaatikossa oli tyhjiä makkarapakkauksia ja arvaattekos mitä makkaraa se oli.
Poprilliä oli, halvinta mhdollista makkaraa, en olisi koskaan uskonut, että poprilliä.
Miten se maistui paljon paremmalle, olen poprilliä kaasugrillissä grillanut, eikä
läheskään yhtä maukkaalta maistunut.
Onkohan lumevaikutus ollut, kun oletti makaran olevat jotain vähintään Vilhelmiinaa tai Snellmannin grillimakaraa.
Minimanissa olin makkaratarjoilussa ja siellä oli Snellmannin grillimakkaraa ja se
on vielä paremman makuista, kuin Wilhelm. - Anonyymi00021UUSI
Jonottaminenhan on kuulemna suomalaisten kansallishuvia. Itse en taida olla syntyperästäni huolimatta kovinkaan suomalainen, kun en tuota huvia ymmärrä. Yli kymmenen hengen jonoihin en mene, ellei ole pakko ja ilmaismakkaran takiahan ei ole pakko. Minä mielummin ostan sen makkarani ja vaikka grillaan itse, jos sillä välttää jonot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa683520Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.232343Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1391995Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus171586- 631234
Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631217Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501062- 59893
Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää72889- 77869