Nainen makkaran tarjoilujonossa

Anonyymi-ap

Miten nainen reagoisit, jos olisit ilmais makkarakojulla makkarajonossa ja 50 makkaraa jonottavaa miestä olisi ennen sinua.
Olisit jonottanut jo 30 minuuttia ja sitten, kun vihdoin vuorosi tulisi, niin griillin kaadettaisiin jäisiä makkaroita, kun kaikki makkarat olisi jaettu ja menisi taas 20 minuttia, että olisivat lämmenneet.
Makkaran tarjoaja kysyisi miehiltä, että montako laitetaan ja laittaisi kaksi makkaraa, mutta naiselta ei kysytäisi, vaan vain yhden laittaisi.
Sitten liikuttaisiin seuraavalle pöydälle, jossa olisi sinappituubi ja ketsuppituubi ja mehuallas.
Aina, kun nainen yrittäisi ottaa sinappituubin, nin miehen koura sieppaisi sen ja ketsupin kanssa samoin.
Makkaransyöjämiehiä tulvisi niin, ettei nainen saisi sinappituubia, kun sen aina sieppaisi mieshen käsi ja mies hörähtelsi iloisesti, kun pursottaisi pari ruokalusikallista sinappia makkaroiden päälle.
Viimein nainen saisi sinappituubin, mutta se olisi jo tyhjä, eikä sinappia enää tulisi, vaikka nainen miten tahansa yrittäisi saada sinappia tuubista.

23

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sarjassamme Tarinoita Hölmölästä jälleenkerran.

• Anonyymi00002

Tuollaista se oli ennen kuin keksittiin tasa-arvoa ja feminismiä.... Naiset ei vaan pärjänneet.

• Anonyymi00003

Minä yleensä saan aina miehiltä luvan mennä ensin. Esim kassallakin😇oon niin kiltti

• En alkuunkaan jäisi jonottamaan. Tykkään kyllä grillimakkarasta, mutta en sentään noin paljoa. Ohitan jonon itsekseni hymyillen. 😊

Meillä on grillimakkaraa kotona, ei tarvitse jäädä jonottamaan.

• Anonyymi00004

En olisi tuollaisessa jonossa. En ylipäänsä ole varsinainen makkaran ystävä, enkä siis todellakaan oli tuollaisessa jonossa pelkän makkaran takia.

• Anonyymi00005

Ensinnäkään en jäisi jonottelemaan yhtä makkaraa jos jonoa olisi noin paljon ja toisekseen miksi edes vastasin tähän.

• Anonyymi00006

Järjestäjän tulisi laittaa varoitustsuli.
      Varokaa nälkäisiä makkaramiehiä!
      Syön niin harvoin grillimakkaraa, mutta muut savat sitä syödä.
      Vilma
      Ehkä tilaisuuden voisi videoida. Siitä voisi saada palkkion joltain luontokanavalta.

• Anonyymi00009

Eläimellistä ja alkukantaista menoa. 🤭

luontokanavalla selostaja kuvailee käyttäytymistä ja miten homohomosabiens menettää naaraan kiinnostuksen ajautuen huomaattaan sukupuuttoon.

• Anonyymi00007

Mirva 48v maisteri vastaa kysyisin saisko ala huuleni kans makkaraa se on nälkäinen kuka antaa mirvalle makkaraa

• Anonyymi00008

Nainen haluaa makkaraa, muttei grillimakkaraa. Tilastojen mukaan 50 jonottavan miehen joukossa on ainakin yksi, jolla olisi naiselle mieluista makkaraa tarjota..

• Anonyymi00010

Kiitos tästä! En tosin voi vastata.

• Anonyymi00011

Niin. Olisko nuo jonkinlaiset orjamarkkinat; mies valitsee vastaavan ja nainen sen perusteella miehen.
      Kovin olisi yksinkertaista.
      Vilma

• Fiksu mies huomaisi tilanteen ja tarjoaisi toisen makkaran nälkäiselle naiselle. Niitä fiksuja miehiä ei välttämättä olisi jonoksi asti, mutta erottuupa huomaavaisuudellaan heti kättelyssä, johon nainen huikkaa: "Minä tarjoan ranut lähimmällä grillillä!" - Ja niin he hyppäisivät autoon ja ajaisivat yhdessä auringonlaskuun.

• Anonyymi00012

Näinhän se on mennytkin. Ei kai siinä mitään, söisin makkaran ja unohtaisi koko jutun. Kotona tekisin riistalihapullia ja nauraisin, kun elämä on niin helppoo...

• Anonyymi00013

Aivan outoa tuo esimerkki. Mulle kävis niinku yleensä, että joku miehistä tarjollisi sopivan kypsän makkaran ja kysyisi laitetaanko mitä mausteita neidille. Tämä vaan siksi, sanoisi mies, ettei noin nätin naisen tarvi tuntikausia jonottaa nälissään...

• Anonyymi00016

Et ole koskaan osannutkaan kieltäytyä kun makkaraa on tarjottu

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Et ole koskaan osannutkaan kieltäytyä kun makkaraa on tarjottu

Kukapa ei, kun on nälissään. Mietippä sitä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kukapa ei, kun on nälissään. Mietippä sitä.

Tämä söisi makkaran kun noin kohtelias mies tarjoaa vaikkei olisi nälissäänkään.

• Anonyymi00014

Viime kesänä olin Puuilon makkarajonossa, jossa oli ainakin 30 makkaran jonottajaa edellä.
      Mielummin sitä makkaraa jonottaa, kuin ämpäriä, en ole koskaan ämpäriä jonottanut.
      Samaan aikaan oli Caravanladiassa hotdog tarjoilu siinä ihan viereisessä liikkeessä.
      Kas kummaa, siellä ei ollut kuin kolme jonottamassa, vaikka hotdog oli paljon paremman mkuinen, kuin makkara.
      Hotdogissa on sentään sämpylä, nakki, kurkkusalaattia, paahdettua sipulia, sinappia, ketsuppia, majoneesia eli paljon enemmän täytteitä.

Oli kyllä mukavaa, kun sai nauttia grilimakkaran ja hotdogin....

• Anonyymi00015

Minulle nämä makkara tarjoilut, hotdog tarjoilut, munkkikahvi tarjoilut, täytekakku tarjoilut ovat elämän kohokohtia.
      Lehdestä huomaan ilmoituksen ja sitten odotan sitä päivää, kun on tarjoilua.
      Tarjoiluihin mene polkupyörällä, autolla en mene, koska se tarkoittaisi rahan menoa, eikä tarjoilut olisi enää ilmaiset.
      Tarjoilusta nautin ja fiilistelen, että ai kun on mukavaa, kun saa nauttia sitä mitä tarjotaan ja samalla katslen, kun muutkin ympärillä olevat nauttivat.

• Anonyymi00017

En tiedä muuta kuin nyt kohta vedän Wilhelmin jotain hottia maggaraa nälkääni...😁

Mitähän tuli ostettua..???

Huomenna tietää, kun pylly koittaa hörppiä "lauhdutusvettä" pöntöstä. 🤣

• Anonyymi00019

Olin muutama vuosi sitten automyymälän grillimakkara tarjoiluissa.
      Ajattelin, että varmasti on parasta grillimakkaraa tarjolla, kun autoliike tarjoilee.
      Makkara maistuikin oikein herkulliselle ja ajattelin, etä mitähän makkaraa tämä on.
      Pahvilaatikossa oli tyhjiä makkarapakkauksia ja arvaattekos mitä makkaraa se oli.
      Poprilliä oli, halvinta mhdollista makkaraa, en olisi koskaan uskonut, että poprilliä.
      Miten se maistui paljon paremmalle, olen poprilliä kaasugrillissä grillanut, eikä
      läheskään yhtä maukkaalta maistunut.
      Onkohan lumevaikutus ollut, kun oletti makaran olevat jotain vähintään Vilhelmiinaa tai Snellmannin grillimakaraa.

Minimanissa olin makkaratarjoilussa ja siellä oli Snellmannin grillimakkaraa ja se
      on vielä paremman makuista, kuin Wilhelm.

• Anonyymi00021

Jonottaminenhan on kuulemna suomalaisten kansallishuvia. Itse en taida olla syntyperästäni huolimatta kovinkaan suomalainen, kun en tuota huvia ymmärrä. Yli kymmenen hengen jonoihin en mene, ellei ole pakko ja ilmaismakkaran takiahan ei ole pakko. Minä mielummin ostan sen makkarani ja vaikka grillaan itse, jos sillä välttää jonot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      64
      1790
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1682
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      136
      1258
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1145
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      162
      741
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      412
      652
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe