Ei onnistunut eilen eikä tänään sen paremmalla onnella. Tärkeämmäksi setä koki homotella ja änkyttää, piipittää sanoja mun suuhun. No, setä on juuri sellainen kun täällä on kirjoiteltukin
Elisa
Ei ollut Heinolan sedästä tapaamiseen
113
428
Vastaukset
Kato ku sä homo tajusit taas änkyttää itestäs
- Anonyymi00003UUSI
Onko tuo sun vakiovastaus kaikkeen? Sitäpaitsi ihan helvetin junttia nimitellä homoksi! Tuollaisen idiootin kanssa ei oikein henkeviä keskusteluita saa aikaan
Elisa - Anonyymi00004UUSI
Tulipa nyt sedästä totuus esiin! Elisa
- Anonyymi00005UUSI
Ranesta kannattaa viimein mahdollisimman usean tehdä huoli-ilmoitus ja nettivihje poliisille.
Hänet on saatava viimein vastuuseen rikoksistaan ja toiminnastaan. Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko tuo sun vakiovastaus kaikkeen? Sitäpaitsi ihan helvetin junttia nimitellä homoksi! Tuollaisen idiootin kanssa ei oikein henkeviä keskusteluita saa aikaan
ElisaNiinhän sä änkytät tollasta paskaa ettei saa muka asiallisia keskusteluja aikaa.
Jos olisit aito muija ni sä et todellakaa oo sellanen mitä etsin.
Yks asia on ettet edes voi kertoa itestäs- Anonyymi00007UUSI
Raunosetäkiihkeenä kirjoitti:
Niinhän sä änkytät tollasta paskaa ettei saa muka asiallisia keskusteluja aikaa.
Jos olisit aito muija ni sä et todellakaa oo sellanen mitä etsin.
Yks asia on ettet edes voi kertoa itestäsSinä täällä paskaa änkytät ja valehtelet itestäs minkä ehdit! Yks asia on että keksit aina tekosyyn mikset pääse tapaamaan, uhriudut, tunget sanoja naisen suuhun, haukut homoksi ja piipität sata uutta aloitusta. Ei kauhean älykästä
Elisa Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä täällä paskaa änkytät ja valehtelet itestäs minkä ehdit! Yks asia on että keksit aina tekosyyn mikset pääse tapaamaan, uhriudut, tunget sanoja naisen suuhun, haukut homoksi ja piipität sata uutta aloitusta. Ei kauhean älykästä
ElisaVittu mä mittää vitun tekosyitä keksi saatana.
Eikä mun tapoihin kuulu puhua paskaaRaunosetäkiihkeenä kirjoitti:
Vittu mä mittää vitun tekosyitä keksi saatana.
Eikä mun tapoihin kuulu puhua paskaaMä kyllä meen tapaamiseen jos neitoa on juuri sellainen kuin pitää.
Mä meen tapaamiseen jos olen luvannut.- Anonyymi00008UUSI
Mä kyllä meen tapaamiseen jos neitoa on juuri sellainen kuin pitää.
Mä meen tapaamiseen jos olen luvannut.Et tullut eilen etkä tänään, miljoona kertaa yritin pyytää, mutta änkytit vain että olen homo. Kerro nyt vitussa kuinka nainen voi olla homo? Sitäpaitsi vain vitun daiju haukkuu ihmisiä homoksi
Elisa - Anonyymi00009UUSI
Eikä mun tapoihin kuulu puhua paskaaTurhaa kiroilet. Uhriutuminen ei tepsi minuun, eikä raivoaminen, et ole hakemassa yhtään mitään ja se on fakta
Elisa Anonyymi00009 kirjoitti:
Turhaa kiroilet. Uhriutuminen ei tepsi minuun, eikä raivoaminen, et ole hakemassa yhtään mitään ja se on fakta
ElisaKuinka saatanan monta kertaa se pitää sanoa että mä etin tosissaa aitoa muijaa itelleni
- Anonyymi00010UUSI
Kuinka saatanan monta kertaa se pitää sanoa että mä etin tosissaa aitoa muijaa itelleni
Silloin varmaan kannattais tavatakin eikä tehtailla miljoonaa uutta aloitusta?
Elisa Raunosetäkiihkeenä kirjoitti:
Kuinka saatanan monta kertaa se pitää sanoa että mä etin tosissaa aitoa muijaa itelleni
Elisa
Eipä tarvi tavata sua Huomena ku käyn Savontien ärrällä
Etkä sä edes voi kertoa ikääs etkä kuinka pitkä ja painava oot- Anonyymi00012UUSI
Elisa
Eipä tarvi tavata sua Huomena ku käyn Savontien ärrällä
Etkä sä edes voi kertoa ikääs etkä kuinka pitkä ja painava ootVoi vittu 🤦 Oon kahtena päivänä pyytänyt sua tapaamiseen vittu sen sata kertaa! Mitä helvettiä sun päässä oikein liikkuu? Onko vaikea ilmestyä paikalle? Onko?
Elisa Anonyymi00012 kirjoitti:
Voi vittu 🤦 Oon kahtena päivänä pyytänyt sua tapaamiseen vittu sen sata kertaa! Mitä helvettiä sun päässä oikein liikkuu? Onko vaikea ilmestyä paikalle? Onko?
ElisaSe siitä tapaamisesta!
Se siitä tutustu miestä!
Se siitä suhteesta!- Anonyymi00017UUSI
Se siitä tapaamisesta!
Se siitä tutustu miestä!
Se siitä suhteesta!Voi kyynel sentään, kuinka nyt pärjään
Elisa - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voi vittu 🤦 Oon kahtena päivänä pyytänyt sua tapaamiseen vittu sen sata kertaa! Mitä helvettiä sun päässä oikein liikkuu? Onko vaikea ilmestyä paikalle? Onko?
ElisaMä pistä paremmaksi, mä yritin sopia kaksi kuukautta ton kaa tapaamista ja ei ikinä kertaakaan onnistunut.
Välillä piti mennä saunaa, välillä piti katsoa kummelia, vettä satoi tai ei ollut puhtaita vaatteita ni ei voinu nähä.
Eveliina Raunosetäkiihkeenä kirjoitti:
Se siitä tapaamisesta!
Se siitä tutustu miestä!
Se siitä suhteesta!Toivottavasti mä löydän aidon neitosen jonka kanssa voi sopia tapaamisen huomiseksi.
Mä kyllä meen siihen tapaamiseen ja se on varma.- Anonyymi00020UUSI
Toivottavasti mä löydän aidon neitosen jonka kanssa voi sopia tapaamisen huomiseksi.
Mä kyllä meen siihen tapaamiseen ja se on varma.Seuraava tapaaminen sedällä on Heinolan sosiaalitoimen ihmisten kanssa ja sinne on PAKKO mennä! Ei auta piipittelyt!
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mä pistä paremmaksi, mä yritin sopia kaksi kuukautta ton kaa tapaamista ja ei ikinä kertaakaan onnistunut.
Välillä piti mennä saunaa, välillä piti katsoa kummelia, vettä satoi tai ei ollut puhtaita vaatteita ni ei voinu nähä.
EveliinaEveliina
Mä voin sanoa suoraa että jos me sovittais Snapis tapaaminen ni sua ei näkyis- Anonyymi00022UUSI
Eveliina
Mä voin sanoa suoraa että jos me sovittais Snapis tapaaminen ni sua ei näkyisPiipitä vielä lisää NI hyvä tulee, vai mitä 😅😅😅
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mä pistä paremmaksi, mä yritin sopia kaksi kuukautta ton kaa tapaamista ja ei ikinä kertaakaan onnistunut.
EveliinaUskomaton tyyppi, ja vielä änkyttää että on neljän lapsen isä 😅 Tietokoneen välityksellä ei ketään tiineeksi saa, vaikka tekisi miljoona uutta aloitusta
Elisa - Anonyymi00024UUSI
Toivottavasti mä löydän aidon neitosen jonka kanssa voi sopia tapaamisen huomiseksi.
Mä kyllä meen siihen tapaamiseen ja se on varma.Miksi huomenna? Miksei tänään?
Iiris - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Uskomaton tyyppi, ja vielä änkyttää että on neljän lapsen isä 😅 Tietokoneen välityksellä ei ketään tiineeksi saa, vaikka tekisi miljoona uutta aloitusta
ElisaSetä on tavannu viidetoista vuode aikana satoja neitosia joista vähintää neljä tuli raskaaksi jote ei setä voi olla neitsyt
Anna11 Anonyymi00024 kirjoitti:
Miksi huomenna? Miksei tänään?
IirisIiris
Se on sama vaikka yrittäis tavata tänää tai Huomenna ku sama tulos- Anonyymi00028UUSI
Iiris
Se on sama vaikka yrittäis tavata tänää tai Huomenna ku sama tulosNiin on, et tule tapaamiseen kuitenkaan
Iiris - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Setä on tavannu viidetoista vuode aikana satoja neitosia joista vähintää neljä tuli raskaaksi jote ei setä voi olla neitsyt
Anna11Paljonkos setä on tapaillut pikkupoikia? Eli setä ei voi olla perseneitsyt
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niin on, et tule tapaamiseen kuitenkaan
IirisIiris
Mä kyllä meen tapaamiseen- Anonyymi00032UUSI
Iiris
Mä kyllä meen tapaamiseenMuistatko kun Evelinaa jotai kuukausi sitte yritti nähä kaksi päivää ja et mennyt? Sitten sen jälkeen teit kaksi päivää aloituksia miten Eveliina on feikki homo josta ei ole näkemään vaikka sinä olit se joka ei mennyt?
- Anonyymi00033UUSI
Iiris
Mä kyllä meen tapaamiseenOkei, katsotaan voiko suhun luottaa vai onko puheet pelkkää paskan piipitystä. Treffit kello 21:30 tänään iloisessa kulkijassa!
Iiris - Anonyymi00040UUSI
Iiris
Mä kyllä meen tapaamiseenAla valmistautua!!!
Iiris Anonyymi00033 kirjoitti:
Okei, katsotaan voiko suhun luottaa vai onko puheet pelkkää paskan piipitystä. Treffit kello 21:30 tänään iloisessa kulkijassa!
IirisIiris
Aha
Sain taas kerran tietää sen mitä halusinkin- Anonyymi00046UUSI
Iiris
Aha
Sain taas kerran tietää sen mitä halusinkinKerro ihmeessä minullekin? Nytkö jo perut piipityksesi että tulet tapaamiseen? Vai oletko tulossa?
Iiris - Anonyymi00052UUSI
Iiris
Aha
Sain taas kerran tietää sen mitä halusinkinJÄLLEEN KERRAN SETÄ KEKSII TEKOSYYN OLLA TAPAAMATTA KETÄÄN. TÄNÄÄN OLI SE EILISEN "HUOMENNA" JOLLOIN PITI ONNISTUA. PELKURI-SETÄ EI KUITENKAAN USKALLA TEHDÄ MITÄÄN JA JÄÄ PIIPITTÄMÄÄN TAAS "HUOMENNA... HUOMENNA"
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kerro ihmeessä minullekin? Nytkö jo perut piipityksesi että tulet tapaamiseen? Vai oletko tulossa?
IirisIiris
Mulla on aika hyvässä muistissa mitä oot kirjotellu mulle aikasemmin.
Niissä kirjoituksissa luki aika selvästi että ei tollasen luuseri homon kaa voi näyttäytyä julkisella paikalla ja niissä oli muutakin- Anonyymi00060UUSI
Iiris
Mulla on aika hyvässä muistissa mitä oot kirjotellu mulle aikasemmin.
Niissä kirjoituksissa luki aika selvästi että ei tollasen luuseri homon kaa voi näyttäytyä julkisella paikalla ja niissä oli muutakinOkei, mahtava uhriutuminen! En ole koskaan ennen kirjoitellut sulle
Iiris - Anonyymi00064UUSI
Eikä mun tapoihin kuulu puhua paskaaNo ethän sinä muuta teekään kuin puhut paskaa!
Anonyymi00060 kirjoitti:
Okei, mahtava uhriutuminen! En ole koskaan ennen kirjoitellut sulle
IirisNiissä oli nimi Iiris
- Anonyymi00067UUSI
Niissä oli nimi Iiris
Ehkä mun nimikaimoja voi olla useampia! Niin uskomatonta kuin se onkin! Vai ootko ite ainoa rauno?
Iiris Anonyymi00067 kirjoitti:
Ehkä mun nimikaimoja voi olla useampia! Niin uskomatonta kuin se onkin! Vai ootko ite ainoa rauno?
IirisIiris
Harmi ku et voi tavata mua huomena.
Mä kyllä aivan että sulle kelpaa viimesen päälle täydelliset ukot- Anonyymi00073UUSI
Iiris
Mä kyllä aivan että sulle kelpaa viimesen päälle täydelliset ukotTuota... onko setä sulla oma asunto? Entä auto? Mites munan koko?
Iiris Anonyymi00067 kirjoitti:
IirisIiris
Harmi ku et voi tavata mua Huomena.
Harmi ku sulle kelpaa vain viimesen päälle täydelliset ukot- Anonyymi00074UUSI
Iiris
Mä kyllä aivan että sulle kelpaa viimesen päälle täydelliset ukotEi mua harmita yhtään
Iiris - Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ranesta kannattaa viimein mahdollisimman usean tehdä huoli-ilmoitus ja nettivihje poliisille.
Hänet on saatava viimein vastuuseen rikoksistaan ja toiminnastaan.Ja kunnon hoitoon. Tosin, Ranenvsmnat ovat parantumattonia, mutta joutuu joka tapauksessa hoitokotiin lopullisesti, kun veljensä ei enää jaksa.
- Anonyymi00076UUSI
Eikä mun tapoihin kuulu puhua paskaaSun tapoihin kuuluu puhua VAIN paskaa.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voi kyynel sentään, kuinka nyt pärjään
ElisaParemmin, veikkaan.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Setä on tavannu viidetoista vuode aikana satoja neitosia joista vähintää neljä tuli raskaaksi jote ei setä voi olla neitsyt
Anna11Setä ei ole tavannut kuin kätensä.
Anonyymi00073 kirjoitti:
Tuota... onko setä sulla oma asunto? Entä auto? Mites munan koko?
IirisArvasin taas ton
Hyvästi- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Ja kunnon hoitoon. Tosin, Ranenvsmnat ovat parantumattonia, mutta joutuu joka tapauksessa hoitokotiin lopullisesti, kun veljensä ei enää jaksa.
Sitä olen ihmetellytkin , että kuinka sedän Vesku-veli on näinkin kauan jaksanut tuota rasittavaa loiseläjää nurkissaan hyysättävänä. Mitään hyötyä tuosta vätyksestä ei ole, pelkkää harmia ja kustannuksia.
😁😁😁😁
Lisäksi Vesku saa hävetä silmät päästään kun Heinola on pieni paikkakunta jossa ihmiset tietää toisensa. Vesku joutuu väkisinkin miettimään eri paikoissa asioidessaan, että onkohan muut siellä olevat ihmiset nähneet näitä Ranen umpihulluja tyhmiä kirjoituksia täällä ja muuallakin. Sedän jatkuva paikallaolo Veskun luukussa on tuhonnut myös Veskunkin sekaielämän kun Ranen takia ei voi ketään naista pyytää kylään. Vesku ei saa edes runkata kotonaan rauhassa kun sairas homoksi todettu Rane kuuntelee veljensä runkkausta ja alkaa itsekin runkkaamaan toivoen että Vesku kuulisi sen ja tulisi kehumaan Ranea komeaksi.
Näin on setä ihan itse kertonut.
😁😁😁😉
Nooh, enää kolmisen varttia niin sitten se vasta tekee eetvarttia , kun tyhmä setä nukkumaan laitetaan. Ens viikolla setä Lahden Masa Levanderin kanssa näyttään
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara - Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00092 kirjoitti:
Sitä olen ihmetellytkin , että kuinka sedän Vesku-veli on näinkin kauan jaksanut tuota rasittavaa loiseläjää nurkissaan hyysättävänä. Mitään hyötyä tuosta vätyksestä ei ole, pelkkää harmia ja kustannuksia.
😁😁😁😁
Lisäksi Vesku saa hävetä silmät päästään kun Heinola on pieni paikkakunta jossa ihmiset tietää toisensa. Vesku joutuu väkisinkin miettimään eri paikoissa asioidessaan, että onkohan muut siellä olevat ihmiset nähneet näitä Ranen umpihulluja tyhmiä kirjoituksia täällä ja muuallakin. Sedän jatkuva paikallaolo Veskun luukussa on tuhonnut myös Veskunkin sekaielämän kun Ranen takia ei voi ketään naista pyytää kylään. Vesku ei saa edes runkata kotonaan rauhassa kun sairas homoksi todettu Rane kuuntelee veljensä runkkausta ja alkaa itsekin runkkaamaan toivoen että Vesku kuulisi sen ja tulisi kehumaan Ranea komeaksi.
Näin on setä ihan itse kertonut.
😁😁😁😉
Nooh, enää kolmisen varttia niin sitten se vasta tekee eetvarttia , kun tyhmä setä nukkumaan laitetaan. Ens viikolla setä Lahden Masa Levanderin kanssa näyttään
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraSiis ens viikolla rane Lahden Masa Levanderin kanssa NAITETAAN !
- Anonyymi00001UUSI
Ei Sedälle onnistu tapaaminen koskaan mutta selityksiä senkin edestä löytyy.
- Anonyymi00002UUSI
Ja kormuskyrpää suoleen.
- Anonyymi00006UUSI
Tuli huomattua, viiskymppinen juntti jonka sanavarasto rajoittuu yhteen säälittävään hokemaan. Tonni vetoa ettei setä saa ikinä naista
Elisa - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuli huomattua, viiskymppinen juntti jonka sanavarasto rajoittuu yhteen säälittävään hokemaan. Tonni vetoa ettei setä saa ikinä naista
ElisaKorotan viiteen tonniin.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Korotan viiteen tonniin.
Nokitan tonnilla 😁
Tiina
- Anonyymi00014UUSI
Tiinan vois ottaa isolla 22cm/6cm kyrvällä
- Anonyymi00015UUSI
Ota tuo aloittaja vaan
Tiina - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ota tuo aloittaja vaan
TiinaHetero oon Tiina
- Anonyymi00019UUSI
Mä haluan tuo isokyrpäisen ukon! Munaa kunnolla pyllykkään!
Rane 49 - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mä haluan tuo isokyrpäisen ukon! Munaa kunnolla pyllykkään!
Rane 49Tiina vois saadaankin pyllyyn jos iso mahtuu.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tiina vois saadaankin pyllyyn jos iso mahtuu.
😅
Tiina - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
😅
TiinaKivahan Tiina olis saada pylly pystyssä tuohon sängylle...nuolla molemmat reiät...käyttää terskaa kosteessa pillussa...sano vaan jos haluat peppuun sen.
- Anonyymi00029UUSI
Jaaha...vai niin
Tiina- Anonyymi00031UUSI
Aika namia 👋
- Anonyymi00034UUSI
Tiina ihanan märkänä kun takaapäin upottaa...pallit kastuu kiimamehuista...
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tiina ihanan märkänä kun takaapäin upottaa...pallit kastuu kiimamehuista...
Hieman epäilen
Tiina
- Anonyymi00036UUSI
Älä nyt epäile Tiina...avaat ne ihanat reidet... kielihoitoa molempiin reikiin...vedät jalat koukkuun niin saat kunnon esileikit...
- Anonyymi00037UUSI
Vai tuollaiselle vanhukselle 😅
Tiina - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Vai tuollaiselle vanhukselle 😅
TiinaKontillaan sun reisien välissä Tiina...hieroa kivikovalla terskalla sun häpyhuulia...
- Anonyymi00039UUSI
Jassoo...
Tiina - Anonyymi00041UUSI
Terskaa sisään ja ulos... kiusaan Tiinan märkää pillua
- Anonyymi00042UUSI
Tuu Heinolaan niin saat koittaa?
Tiina
- Anonyymi00043UUSI
Voisin...avata sun pikkupillua kunnolla...joka työnnöllä vähän syvemmälle Tiina
- Anonyymi00044UUSI
Voisin ottaa suihin jos maksat hotellin
Tiina - Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Voisin ottaa suihin jos maksat hotellin
TiinaVoisin maksaa jos saan upotttaa kyrvän sun kohdunsuuta vasten Tiina
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Voisin maksaa jos saan upotttaa kyrvän sun kohdunsuuta vasten Tiina
Miksi ei...
Tiina - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Miksi ei...
TiinaUuuuuuups...sun sääret olkapäille...
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Jaahas se yksinpuhelija "Jari" vai mikä olikaan on palannut kaikkien iloksi..
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Uuuuuuups...sun sääret olkapäille...
Ja rahaa pöydälle ..
Tiina - Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
"Tiina" antaa pedo-Jarille karvaista pyllykkätä!
- Anonyymi00051UUSI
Paljonko kokoyö? Tiina
- Anonyymi00053UUSI
Tee tarjous
Tiina - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tee tarjous
Tiina500e kai kohtuullinen🤔
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
500e kai kohtuullinen🤔
Mitä haluat vastineeks
Tiina - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Mitä haluat vastineeks
TiinaPidät seuraa ja ehkä parit panot Tiina...jos saa maistaa sua niin en sen ihmeempää...peppuun en paa jos et halua...se on aika iso
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Pidät seuraa ja ehkä parit panot Tiina...jos saa maistaa sua niin en sen ihmeempää...peppuun en paa jos et halua...se on aika iso
Oisko sulla kaveria mukaan?
Tiina - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Oisko sulla kaveria mukaan?
TiinaHaluat siis molempiin reikiin yhtäaikaa Tiina?
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Haluat siis molempiin reikiin yhtäaikaa Tiina?
Jos sopivat kaverukset löytyy niin kokeilla voi
Tiina - Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Jos sopivat kaverukset löytyy niin kokeilla voi
TiinaVois tuntuu tosi hyvältä...Pitää miettiä Tiinaseni.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Vois tuntuu tosi hyvältä...Pitää miettiä Tiinaseni.
Tumma mukaan
Tiina - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tumma mukaan
TiinaNo mietin kenet löydän...💋
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tumma mukaan
TiinaSiis kaks isokyrpäistä miestä Tiina...
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tumma mukaan
TiinaTaidat olla märkänä Tiina
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Siis kaks isokyrpäistä miestä Tiina...
Toinen musta
Tiina - Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tumma mukaan
TiinaVieläkö haluat Tiina?
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Tumma mukaan
TiinaÖitä Tiina
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Vieläkö haluat Tiina?
Haluan
Tiina - Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Siis kaks isokyrpäistä miestä Tiina...
Kyllä
Tiina - Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Haluan
TiinaUuuuuup...mä sun alla ja tumma pyllyssä...vaihdetaan paikkaa välillä...ihana maistaa sun rintoja kun ratsastat päällä Tiina
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Uuuuuup...mä sun alla ja tumma pyllyssä...vaihdetaan paikkaa välillä...ihana maistaa sun rintoja kun ratsastat päällä Tiina
Tummaa suuhun
Tiina - Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Kyllä
TiinaIhana uikutus kun otat kaluja sisään Tiina
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ihana uikutus kun otat kaluja sisään Tiina
Mustaa paljaalla
Tiina - Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Tummaa suuhun
TiinaOta vaan tummaa suuhun...nussin sun kiimaista pillua takaapäin Tiina
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Ota vaan tummaa suuhun...nussin sun kiimaista pillua takaapäin Tiina
Ehdottomasti
Tiina - Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Ehdottomasti
TiinaIhanasti pillu sykkii samalla Tiina
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Ihanasti pillu sykkii samalla Tiina
Lypsää sun mällit
Tiina - Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Lypsää sun mällit
TiinaIhana Narttu oot Tiina
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Lypsää sun mällit
TiinaTaisit laueta Tiina
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Mustaa paljaalla
TiinaMusta tykkää työntää maidonvaaleaan kiimaiseen pilluun....
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Lypsää sun mällit
TiinaTiina pillu paljaana?
- Anonyymi00088UUSI
Terska pyllynreikää vasten...painan 22cm sisään Tiina
- Anonyymi00096UUSI
Sedän aloitus johti siihen että vammainen setä itse jäi jälleen tyhjin käsin kun muut jo kaukosextailee sedän avaamassa ketjussa!
😁😁😁😁
Setä on niin avuton ettei sanotuksi saa! Haukkui tytöt homoiksi jääden taas yksin oman kätensä kanssa. Kohta setää vasta ottaakin kupoliin koska nukkumaanmenoaika on hänellä enää puolen tunnin päässä.
😁😁😁😁
Huomisaamuna taas setä laitospuuroa korvattomaan päähäsi lusikoit ihmetellen kun et koskaan saa seuraa
😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara
- Anonyymi00090UUSI
Rane tietää, ettei suhteista tule mitään, koska ei asu yksin ja on rahaton, eikä voi mennä kenenkäön luokse yöksi eikä kukaan voi yöpyä Ranen luona. Lisäksi ymmärtää sen verran, että kun muut kouluttautuivat ammatteihin hän ei pärjännyt edes koulukypsyyskokeessa.
Ranea harmittaa, että kaikki, mikä on muille tavallista elämää, on jäänyt kokematta.
Nyt Rane tietää elävänsä loppuelämänsä yksin. Kun sukulaiset kuolevat kukaan ei välitä. Eikä voi välitääkään, koska otsalohkon vaurio estää impulssikontrollin ja niinpä Rane toimii aggressiivisesti kaikkia kohtaan. Veljen luona tuo vielä käy, mutta veljen kuoleman jälkeen edessä on vuosien elämä lepositeissä ja lääkkeillä rauhoitettuna.
Muttei Rane halua myöntää sitä, että inhoaa itseään kaikkein eniten. Rane ei kuitenkaan löydä tietä ulos nurkasta, johon on itsensä maalannut.
Pillua Ranen tekisi mieli, mutta ymmärtää itsekin, ettei hänellä ole tarjota kenellekään mitään ja naamioi kömpelösti itseinhonsa ulkoiseksi rähinäksi.
Kehitysvamma ja neuropsykologiset häiriöt, edes ilmeinen DID, eivät estä ihmistä syyllistymään rikokseen. Jossain välissä Ranea voi jo ennen veljen kuolemaa odottaa pakkohoito.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa853588Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292373Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412018Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33861En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30790- 43785
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen59732Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet3716- 40687
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87666