Vaikka kaupungille, päivällä terassille, tai muuta kivaa..?
Essi22
Löytyiskö Heinolasta lomansa aloittaneelle seuraa
29
139
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä löytyy mutta te muijat ootte samanlaisia.
Terveisin Rane 49 vuotias Heinola- Anonyymi00002UUSI
Ja sä setä oot homo
- Anonyymi00003UUSI
Pillun vinkuvja naisviha yhdistettynä.
Nyt menee lujaa. Oon vierestä katellut kun yhdeltä ihmiseltä hajosbpollantäysun kun himotti ja vihatti yhtä aikaa.
Suljettu alkaa hissuksinsa kutsua.
Anna kun selvennän sulle tilannetta: Jos et kelpaa kellekään, pienin yhteinen nimittäjä olet SINÄ. Aika miettiä miten muuttua haluttavaksi. Vika onnsiis ihan oikeasti silloin sinussa ja sitten pitää sun itsesinkorjata sitä. - Anonyymi00004UUSI
Voidaanko sun luona tavata ? Essi
- Anonyymi00005UUSI
Ajattelit alkaa ensimmäisenä haukkumaan?
Essi22
- Anonyymi00006UUSI
Moi,
Kiinnostaisiko nähdä Helsingissä olisi paikka mielessä.
Max18- Anonyymi00007UUSI
Kerro lisää?
Essi22
- Anonyymi00008UUSI
Essi 22
Arvasin ettei sua edes kiinnosta seura ja oot samanlainen ku monet muutkin muijat.
Terveisin
Rane 49 vuotias Heinola- Anonyymi00009UUSI
Arvasit väärin! Voidaan tavata vaikka heti
Essi22 - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Arvasit väärin! Voidaan tavata vaikka heti
Essi22Täytyy ihan kohta painella kylpylän rantaa kokeilemaan puron vettä että kuin kylmää se on ja jatkan matkaa.
Kyllä mä tiesin että ukon pitää olla viimeisen päälle täydellinen ja sen yhden pitää olla yhtä iso ku tummaihoisten ukkojen.
Terveisin
Rane 49 vuotias Heinola - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Täytyy ihan kohta painella kylpylän rantaa kokeilemaan puron vettä että kuin kylmää se on ja jatkan matkaa.
Kyllä mä tiesin että ukon pitää olla viimeisen päälle täydellinen ja sen yhden pitää olla yhtä iso ku tummaihoisten ukkojen.
Terveisin
Rane 49 vuotias HeinolaMistä arvasit ? Iso pitää olla. Essi
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Täytyy ihan kohta painella kylpylän rantaa kokeilemaan puron vettä että kuin kylmää se on ja jatkan matkaa.
Terveisin
Rane 49 vuotias HeinolaKato ku kivasti tungit sanoja mun suuhun! Mikä vittu sua oikein vaivaa?
Essi22 - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Terveisin
Rane 49 vuotias HeinolaSinähän se tunnut tummaihosten ukkojen kullit tietävän. Maistuuko edes pässinpaskalle kun imet niitä?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kato ku kivasti tungit sanoja mun suuhun! Mikä vittu sua oikein vaivaa?
Essi22Essi 22
Kerroin totuuden etkä sä voi tavata missään muualla ku räkälässä
Mutta mä lähen nyt kylpylän rannalle kokeilemaan puron veden lämpötilaa ja jatkan matkaa - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Essi 22
Kerroin totuuden etkä sä voi tavata missään muualla ku räkälässä
Mutta mä lähen nyt kylpylän rannalle kokeilemaan puron veden lämpötilaa ja jatkan matkaaEi, vaan hätäännyit ja säikähdit että joutuuko hitto vie tavata naisen, mutta ei, pelastit poikuutesi alkamalla syöttää sanoja mun suuhun ja änkyttää ja piipittää tuota samaa paskaa kuin olet aina tehnyt. Ei ihme että oot neitsyt
Essi22 - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei, vaan hätäännyit ja säikähdit että joutuuko hitto vie tavata naisen, mutta ei, pelastit poikuutesi alkamalla syöttää sanoja mun suuhun ja änkyttää ja piipittää tuota samaa paskaa kuin olet aina tehnyt. Ei ihme että oot neitsyt
Essi22Essi 22
Niinhän sitä voi olla neitsyt ku neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä
Terveisin
Rane 49 vuotias Heinola - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Essi 22
Niinhän sitä voi olla neitsyt ku neljä muijaa tuli raskaaksi niistä joitten kanssa oon harrastanut seksiä
Terveisin
Rane 49 vuotias HeinolaPaitsi ettet ole harrastanut seksiä, ellei faijaas, veljeäs ja kulkukoiria lasketa, mutta niistä ei mustalaishuorat tule raskaaks
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Paitsi ettet ole harrastanut seksiä, ellei faijaas, veljeäs ja kulkukoiria lasketa, mutta niistä ei mustalaishuorat tule raskaaks
Hyvä ku sä kusipää huoran pentu tajusit änkyttää itestäs
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Essi 22
Terveisin
Rane 49 vuotias HeinolaAha! Eli olet täysin vastuuton kusipää joka ei älyä käyttää ehkäisyä ja oot vielä jakorasia mieshuora
Essi22 - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hyvä ku sä kusipää huoran pentu tajusit änkyttää itestäs
Ei se oo hyvä, kuten ei sekään että isäsi käytti sua hyväkseen
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Aha! Eli olet täysin vastuuton kusipää joka ei älyä käyttää ehkäisyä ja oot vielä jakorasia mieshuora
Essi22Kato ku tajusit änkyttää itestäs
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kato ku tajusit änkyttää itestäs
En kato. Mikä siinä muuten on että et osaa mitään muuta vastata? Jakorasia ja vastuuton pösilösetä
Essi22 - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
En kato. Mikä siinä muuten on että et osaa mitään muuta vastata? Jakorasia ja vastuuton pösilösetä
Essi22Essi 22
Ei sitä tavata kerta susta ei ole tapaamisee etkä sä edes antais pillua - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Essi 22
Ei sitä tavata kerta susta ei ole tapaamisee etkä sä edes antais pilluaEt uskalla tulla ottamaan pillua
Essi22 - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Essi 22
Ei sitä tavata kerta susta ei ole tapaamisee etkä sä edes antais pilluaTaisi käydä taas niin että oli suuret puheet
Essi22 - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Essi 22
Terveisin
Rane 49 vuotias HeinolaToi sun mustalaistarina ei muutu todeksi, vaikka kuinka hoet sitä
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Toi sun mustalaistarina ei muutu todeksi, vaikka kuinka hoet sitä
Mustalaistarinat ovat kuten mustalaiset. Perseestä
- Anonyymi00016UUSI
Tavataako essi? Onko kik?
- Anonyymi00017UUSI
Ai setä menet kylpylän rannalle ja kokeilet puron lömpötilaa. Että voisit kylvettää siinä neitoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363806Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171101Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46935
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34903Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896- 43810
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799