Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Anonyymi-ap

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?

118

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mitäpä veikkaan pitääkö paikkansa?
      Tosin itsekin kyllä kuulin tuossa jokin aika sitten että eräs (rekattu) palstamies olisikin nainen oikeasti :D
      Paljon kaikkea muutakin höpöhöpöhöpinää tullut vastaan palstalaisista. On niitä todenperäisiäkin juttuja kerrottu.
      Jollain tavalla huvittavaa kyllä kuinka ihmiset uskovat niitä valehtelijoita eikä vaivaudu edes kysymään siltä joltain josta valehdellaan itseltään pitääkö paikkansa.............

      • Anonyymi00089

        Eikö kukaan muka hiffaa kuinka teennäistä tämä oikeasti USEINA naisina huom pirkot useina naisina esiintyvän keken länkytys on?


    • Anonyymi00002

      Saattaa se joidenkin kohdalla pitää paikkansa. Varmasti myös jotkus mieheksi esittäytyvät ovat naisia. Valtaosa on kuitenkin varmasti ihan sitä mitä sanovatkin olevansa.

    • En osaa muista sanoa, mutta ainakin Näädän Janica on ihan oikea ja todellinen henkilö. Mä jos joku sen tiedän, kun olen tavannut hänet Naantalissa 🙂🙂🙂

    • Onko aloituksella sellainen tarkoitus, että naiset ajetaan pois palstalta? En ymmärrä mitä tässä ajetaan takaa, jos jatkuvasti pitää raivata tietään ja todistella olevansa nainen. Tissikuvako se vasta vakuuttaisi? Tuskinpa sekään ja ei tule tapahtumaan. Olen nainen ja piste.

      • Anonyymi00003

        Nykyisenä ai aikakautena kuva ei todista mitään. Sitäpaitsi monella miehelläkin on ihan terhakat tissit.


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Nykyisenä ai aikakautena kuva ei todista mitään. Sitäpaitsi monella miehelläkin on ihan terhakat tissit.

        Niinpä ja siksi en laitakaan tissikuvaa. Muiden muassa.


      • Anonyymi00007

        Olikohan jollain ylilauta-palstalla (tms.) niin että jos väittää olevansa nainen, pitää laittaa tissikuva, muuten ei tipu mitään erityiskohtelua ja on vain yksi miehistä.


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Olikohan jollain ylilauta-palstalla (tms.) niin että jos väittää olevansa nainen, pitää laittaa tissikuva, muuten ei tipu mitään erityiskohtelua ja on vain yksi miehistä.

        Voi vttujen kevät gubbe


      • Anonyymi00086

        Uu olipa siskot ja veljet voimaannuttava puheenparsi naisia esittävältä sedältä vai mitä lapsenmieliset höpsöt? T naiselta


      • Anonyymi00086 kirjoitti:

        Uu olipa siskot ja veljet voimaannuttava puheenparsi naisia esittävältä sedältä vai mitä lapsenmieliset höpsöt? T naiselta

        Veikkaan, että sulta on jäänyt lapsena muutama selkäsauna välistä. Näin oletettavasti aikuisena et uskaltais oikeassa elämässä nousta ketään vastaan, niin louskutat tätä kulunutta levyäsi netissä tyyliin jokaiselle, joka kehtaa tarttua näppäimistöön. Kyllä karma vielä kostaa moiselle ala-arvoiselle kpäälle.


    • Ei pidä paikkaana, että monet esiintyisivät väärällä sukupuolella, mutta trolleista on suuri huvi sekoittaa keskustelua työntämällä joukkoon disinfoa. Miehillä ja naisilla on HYVIN erilainen kieli.

      Takavuosina useat naiset usein kirjoittivat miehen minällä seksikerotomuksia, koska olivat taitavia kirjoittajia. Oli vaikea eläytyä hyvään, mutta naiskieliseen kirjoitukseen. Joissakin lehdissä melkein kaikki oli naisten kirjoittamia.

      Onneksi tämä tapa ei ole pesiytynyt nettiin, vaan kieli paljastaa armottomasti, että feikkaamisyritykset ovat harvinaisia.

      Trollit vain ovat viime aikoina ruvenneet uskomaan, että sukupuolen selittäminen toiseksi olis suuri ja onnistunut häväistys ja kiusa. Ei kuitenkaan onnistu mainitusta syystä.

    • Anonyymi00004

      Olen taas kuullut,että 99,9% palstan trolleista ovat alle 30 vuotiaita, työttömiä kynäniska incel poikia äitinsä kellarissa.
      Niillä (ei heillä) on tapana haukkua naisia ja kaikkia eri mieltä olevia. Sitten tekevät idioottimaisia oletuksia. Minuakin on monesti väitetty naiseksi.

      >Simiti<

      • Anonyymi00006

        Se nainen älähtää johon kalikka kalahtaa.....


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Se nainen älähtää johon kalikka kalahtaa.....

        Vaikeneminen on myöntymisen merkki.


      • Anonyymi00030

        Olen kuullut että palstan marxilaiset ovat kesäkurpitsatransuja isänsä vintillä. Siellä saavat sitten raivokohtauksia kun kurpitsa on hanurissa poikittain ja tuska on suunnaton. Naapuriin saakka kuuluu kun kirotaan persua omista virheistä.

        "Minuakin on monesti väitetty naiseksi. "
        Vaikka mekkoon pukeudutkin et sinä niin sievä ole, että naiseksi luulisi.


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Se nainen älähtää johon kalikka kalahtaa.....

        Eli tämä mr Simiti on mielestäsi joku tietty nainen jota osoittelet täällä virtuaalisesti kalikalla, ymmärsinkö oikein?


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Vaikeneminen on myöntymisen merkki.

        Niin, kelaa nyt poika tätä instanttodellisuutesi/nne kautta kun sulle ei ollut kukaan puoleen tuntiin vastannut😬


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Olen kuullut että palstan marxilaiset ovat kesäkurpitsatransuja isänsä vintillä. Siellä saavat sitten raivokohtauksia kun kurpitsa on hanurissa poikittain ja tuska on suunnaton. Naapuriin saakka kuuluu kun kirotaan persua omista virheistä.

        "Minuakin on monesti väitetty naiseksi. "
        Vaikka mekkoon pukeudutkin et sinä niin sievä ole, että naiseksi luulisi.

        Kuka olet? En tierä, minun toteemieläin ehkä 10/10


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Se nainen älähtää johon kalikka kalahtaa.....

        ” Niillä (ei heillä) on tapana haukkua naisia ja kaikkia eri mieltä olevia. Sitten tekevät idioottimaisia oletuksia” Tätäkö kohtaa arvon herjaajajunttakakara jäi soittamaan? Nolla olet, olette


    • Anonyymi00005

      Tuossa saattaa olla perää. Feminstisiä miehiä on kuulemma olemassa, ne voi olla niitä. Fantasioivat täällä että olisivat oikeasti naisia.

      • Anonyymi00011

        Miksi peukutan omia juntti-incel kirjoituksiasi? Oletko noin säälittävä? Kaikki nauraa sulle.

        >Simiti<


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Miksi peukutan omia juntti-incel kirjoituksiasi? Oletko noin säälittävä? Kaikki nauraa sulle.

        >Simiti<

        Naisenergiaa!...


      • Anonyymi00078

        No kannattaakin fantasioida elämä on yhtä ruusuilla tanssimista ilmaisia lounaita drinkkejä


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Miksi peukutan omia juntti-incel kirjoituksiasi? Oletko noin säälittävä? Kaikki nauraa sulle.

        >Simiti<

        Kaikki normaalit tyypit ymmärtää gubbe että väsäät tällaisia teennäisiä torantynkiä WT-väel


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Naisenergiaa!...

        Sinu pitää selvittää äitis kans tämä asia


    • Anonyymi00010

      Kyllä yksi tai useampi naista esittävä mies on. Kaikista pahinta, hän lepertelee ja yrittää antaa tunteellista ja jopa romanttista kuvaa itsestään. Kyllähän se muuten olisi ok, mutta jos hän on heteromiehestä kiinnostunut, niin johan on rumaa meininkiä. Nimittäin on aavistus hänen olevan iso mies, eikä nyt ainakaan miestä ulkonäkö hivele, eikä tietenkään mitään vetoa voi tuntea muutenkaan vaikka olisi maailman komein mies.

      • Anonyymi00076

        Kerrotko aloittajaäijä hieman lisää mm tästä heterouden erityismerkityksestä, ei ihan auennut sekään ja muutenkaan mikään😆


    • Anonyymi00012

      Minä en ole missään vaiheessa esiintynyt naisena! ☝️

      Olen vain kirjottanut. Jotkut ovat tehneet sukupuolestani johtopäätöksiä. Niitä saa vapaasti tehdä. 😄

      🦄

      • Anonyymi00013

        Lisään vielä, että mielestäni koko käsite 'sukupuoli' on määritelmältään performanssi. 🤔

        🦄


      • Anonyymi00016

        Täällä myös eräät miehet puhuvat kauniisti naisesta vaikka tarkoittavat oikeasti miestä. Ehkä se on heidän tapansa ilmaista haluamaansa valta-asetelmaa.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Täällä myös eräät miehet puhuvat kauniisti naisesta vaikka tarkoittavat oikeasti miestä. Ehkä se on heidän tapansa ilmaista haluamaansa valta-asetelmaa.

        Anteeksi. Nyt meni niin pahasti ohi että putosin kärryiltä.

        🦄


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Anteeksi. Nyt meni niin pahasti ohi että putosin kärryiltä.

        🦄

        En tarkoittanut sinua. Kun luen tekstejä, niin näen sanojen taakse, joten näen kirjoitusten piilomerkityksen ja tietenkin kaiken perusta on, se mitä on tapahtunut irl, se vaikuttaa tännekin ja "samoja" ihmisiä on täällä niin kuin sielläkin, se nyt on jokseenkin varmaa.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Lisään vielä, että mielestäni koko käsite 'sukupuoli' on määritelmältään performanssi. 🤔

        🦄

        "... koko käsite 'sukupuoli' on määritelmältään performanssi. 🤔🦄"

        Samalla kuin feminismi kokonaisuudessaan on jo radikaalisti vähenemässä, äärifeministinen kieli eroaa todellisuudesta yhä enemmän, joten se tuntuu naisistakin yhä ufomaisemmalta. Tällaisen kuplakielen käyttö nopeuttaa feminismin loppua.


      • Anonyymi00071
        exKynis.mi kirjoitti:

        "... koko käsite 'sukupuoli' on määritelmältään performanssi. 🤔🦄"

        Samalla kuin feminismi kokonaisuudessaan on jo radikaalisti vähenemässä, äärifeministinen kieli eroaa todellisuudesta yhä enemmän, joten se tuntuu naisistakin yhä ufomaisemmalta. Tällaisen kuplakielen käyttö nopeuttaa feminismin loppua.

        No vähän liian tärkeilevää termistöjen kilpavarustelua joissain keskusteluissa tai ”traditiossa” eli ihan mm netissä jostain aiheesta x kättä vääntäen. Tieteenalasta en nyt puhu


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Anteeksi. Nyt meni niin pahasti ohi että putosin kärryiltä.

        🦄

        Voitko sinä muka olla joskus lakeijoinesi väärässä ja siten levittää väärää tietoa henkilöön mennen?


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Täällä myös eräät miehet puhuvat kauniisti naisesta vaikka tarkoittavat oikeasti miestä. Ehkä se on heidän tapansa ilmaista haluamaansa valta-asetelmaa.

        Voi ei tjn, aloittaja/palstaäijä. Kai tässäkin joku probleema on, en vaa ainakaan itse hiffannu mikä


    • En ole huomannut kenenkään teeskentelevän mitään muuta kuin on. Olen ilmeisesti huono tunnistamaan henkilöitä, koska nämä keskustelut ja mielipiteet eivät vaadi sukupuolisidonnaisuutta.
      Keskityn ketjujen aiheisiin ja ajatustenvaihtoon. En siihen, kuka on nimimerkin/ anonymiteetin takana laukomassa mielipiteitään.

      Miksi kukaan edes viitsisi haaskata aikaansa tuollaiseen kepposteluun? Omana itsenään on paljon helpompi olla.

      • Anonyymi00014

        "Miksi kukaan edes viitsisi haaskata aikaansa tuollaiseen kepposteluun? Omana itsenään on paljon helpompi olla."

        Nuo tuollaiset kuvitelmat kertovat juurikin kuvittelijastaan paljon. Miksi hän kuvittelee useiden harrastavan tuollaista? Harrastaako hän tuota itse ja luulee siksi kaikkien muidenkin toimivan niin? Jos taas ei, niin mitä hän kuvittelee muiden saavan siitä irti?


      • Anonyymi00017

        Ihan esim. sellaiset ihmiset, joilla on joku pakkomielle toiseen ihmiseen. Sellainen ihminen on valmis tekemään mitä vaan!


      • Anonyymi00028

        Tosi typy = gubbe!


      • Anonyymi00066

        Monia tuttuja sanoja vilahtelee tekstissäsi. Teidät on kyllä helppo tunnistaa ilman profiiliakin.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Tosi typy = gubbe!

        Jep. Yksi multinikkimiehen monista upeista pikku illustraatioista. -Tee


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        "Miksi kukaan edes viitsisi haaskata aikaansa tuollaiseen kepposteluun? Omana itsenään on paljon helpompi olla."

        Nuo tuollaiset kuvitelmat kertovat juurikin kuvittelijastaan paljon. Miksi hän kuvittelee useiden harrastavan tuollaista? Harrastaako hän tuota itse ja luulee siksi kaikkien muidenkin toimivan niin? Jos taas ei, niin mitä hän kuvittelee muiden saavan siitä irti?

        Vähän teennäinen ja ikäänkuin ylikiihkeä kysymyspatteristo sulla tavallaan itestäs, gubbe


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Vähän teennäinen ja ikäänkuin ylikiihkeä kysymyspatteristo sulla tavallaan itestäs, gubbe

        Ja toiset yhtä liikuttavan touhukkaana joka kerta näistä miettimässä jotain aivan täyttä humpuukia


    • Anonyymi00015

      No mitä väliä sillä on, vaikka olisivatkin? Ei täällä palstalla ole mitään merkitystä, minkä sukupuolinen on tänne kirjoittamassa. Jos joku kokee tarvetta esiintyä toisen sukupuolisena, niin siinäpähän esiintyy.

      Minulle on ainakin yksi lysti, mitä kukakin ajattelee sukupuolestani. Jos joku ajattelee minun olevan mies, niin aivan sama minulle.

      Aletheias

      • Anonyymi00036

        Täällähän vois keikauttaa sukupuolta tosiaan, kun joistain minunkin jutut on naisen kirjoituksia. 😄

        Seksuaalisuuttaan kyllä joutuu muuttamaan sitten myös. Minusta tulis ehta lesbo. 😁

        Sinäänsä ei kyllä mua haittais, jos niin kävis. Tää miesten maailma osaa jossainmäärin läpeensä tyhmä. 🤔


      • Anonyymi00040

        Juurikin tämä. Onhan täällä muutama, joka yrittää väen väkisin vääntää eri sukupuoleksi kirjoitusten perusteella,mutta koska en ole etsimässä palstalla kaivattua tms. niin sillä mitä kukakin olettaa ei ole juurikaan merkitystä


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Juurikin tämä. Onhan täällä muutama, joka yrittää väen väkisin vääntää eri sukupuoleksi kirjoitusten perusteella,mutta koska en ole etsimässä palstalla kaivattua tms. niin sillä mitä kukakin olettaa ei ole juurikaan merkitystä

        Eiköhän se sukupuoli jossainvaiheessa selviäisi.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Täällähän vois keikauttaa sukupuolta tosiaan, kun joistain minunkin jutut on naisen kirjoituksia. 😄

        Seksuaalisuuttaan kyllä joutuu muuttamaan sitten myös. Minusta tulis ehta lesbo. 😁

        Sinäänsä ei kyllä mua haittais, jos niin kävis. Tää miesten maailma osaa jossainmäärin läpeensä tyhmä. 🤔

        Ihan hyvä olla avoin kaikenlaisille mahdollisuuksille 😅

        Onhan minuakin täällä joku joskus sanonut mieheksi, mutta se ei kyllä hetkauta yhtään. Ainoa millä on väliä, on se, miten itse asiasta ajattelee ja tuntee. Irl on tietty ihan kiva, jos miehet tunnistavat minut naiseksi, mutta toistaiseksi ei ole ollut ongelmia sen kanssa 😁

        Täytyy olla ainakin osittain samaa mieltä kanssasi, että miesten maailma on paikoin kehityksen tarpeessa. Toki naistenkin maailma, mutta jo tilastoista voidaan päätellä, että esim miesten rikollisuuden osalta olisi paljon työtä tehtävänä.

        Aletheias


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Ihan hyvä olla avoin kaikenlaisille mahdollisuuksille 😅

        Onhan minuakin täällä joku joskus sanonut mieheksi, mutta se ei kyllä hetkauta yhtään. Ainoa millä on väliä, on se, miten itse asiasta ajattelee ja tuntee. Irl on tietty ihan kiva, jos miehet tunnistavat minut naiseksi, mutta toistaiseksi ei ole ollut ongelmia sen kanssa 😁

        Täytyy olla ainakin osittain samaa mieltä kanssasi, että miesten maailma on paikoin kehityksen tarpeessa. Toki naistenkin maailma, mutta jo tilastoista voidaan päätellä, että esim miesten rikollisuuden osalta olisi paljon työtä tehtävänä.

        Aletheias

        No on siinä muutakin, mitä vois fiksailla. Lähinnä tunnemaailmaa vois vähän tarkastella. 😄

        Tää juttu, että kuka on vaikka täällä mitäkin sukupuolta on kyllä huvittava itseasiassa. 😄
        Sams kuin väännettäisiin tuleeko sitä vettä sinisestä letkusta vaiko punaisesta, kun kastellaan. 😁


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        No on siinä muutakin, mitä vois fiksailla. Lähinnä tunnemaailmaa vois vähän tarkastella. 😄

        Tää juttu, että kuka on vaikka täällä mitäkin sukupuolta on kyllä huvittava itseasiassa. 😄
        Sams kuin väännettäisiin tuleeko sitä vettä sinisestä letkusta vaiko punaisesta, kun kastellaan. 😁

        Yritin pysyä suht neutraalina, ettei joku tulkitse mun sanomisia miesvihaksi 😁 Kun minähän pidän miehistä, vaikken tietenkään kaikista enkä kaikista miesten maailmaan liittyvistä ilmiöistä, mutta fiksut miehet tunnistaa itsekin näitä epäkohtia.

        Nimenomaan huvittava ilmiö 😅 Eihän täällä ole sukupuolella sen erityisempää merkitystä ja vaikka joku feikkaisikin, niin mihin se vaikuttaisi? Paitsi, jos täältä on kumppania itselleen katsomassa. Tai no joskus on mielenkiintoista kuulla nimenomaan miesten tai nimenomaan naisten näkökulmia, mutta muuten ei mitään merkitystä.

        Aletheias


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Yritin pysyä suht neutraalina, ettei joku tulkitse mun sanomisia miesvihaksi 😁 Kun minähän pidän miehistä, vaikken tietenkään kaikista enkä kaikista miesten maailmaan liittyvistä ilmiöistä, mutta fiksut miehet tunnistaa itsekin näitä epäkohtia.

        Nimenomaan huvittava ilmiö 😅 Eihän täällä ole sukupuolella sen erityisempää merkitystä ja vaikka joku feikkaisikin, niin mihin se vaikuttaisi? Paitsi, jos täältä on kumppania itselleen katsomassa. Tai no joskus on mielenkiintoista kuulla nimenomaan miesten tai nimenomaan naisten näkökulmia, mutta muuten ei mitään merkitystä.

        Aletheias

        No näkökulmia joo...

        Mutta mä väittäisin eläväni aika samanlaista elämää nyt, olisinpa mies tai nainen. 🤔Kaikki hommat hoituis vaikka vähän sirommalla kropallakin mitä touhuun ja saattaisin olla kiinnostunut ihan samoista asioista. 🤔

        En mä usko että mun mieli mihinkään muutuis, olisimpa sit nainen tai mies. 🤔

        Olisin ehkä nainen mikä hallitsee listan asennukset ja pulttiviputtimen salaisuudet. 😁 Ja oon joskus vitsaillut, että ekana vähän hiplaisin itseäni ja kokeilisin taskuunperuutusta... mutta kyllä mä testaisin sarjaorgasmit ihan ekana. 😆

        Pitää puhua totuutta. 😁


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        No näkökulmia joo...

        Mutta mä väittäisin eläväni aika samanlaista elämää nyt, olisinpa mies tai nainen. 🤔Kaikki hommat hoituis vaikka vähän sirommalla kropallakin mitä touhuun ja saattaisin olla kiinnostunut ihan samoista asioista. 🤔

        En mä usko että mun mieli mihinkään muutuis, olisimpa sit nainen tai mies. 🤔

        Olisin ehkä nainen mikä hallitsee listan asennukset ja pulttiviputtimen salaisuudet. 😁 Ja oon joskus vitsaillut, että ekana vähän hiplaisin itseäni ja kokeilisin taskuunperuutusta... mutta kyllä mä testaisin sarjaorgasmit ihan ekana. 😆

        Pitää puhua totuutta. 😁

        Sarjaorgasmeista olisi hyvä aloittaa, voin suositella 😁 Ja taskuunperuutuskin onnistuu naiselta vallan mainiosti. Siihenhän on hyvin yksinkertainen sääntö, mihin pitää rattia veivata ja auto liukuu kuin itsestään oikealle paikalle 👌🏻 Pulttiviputtimen käyttö vaatii sen sijaan jo kovemman luokan osaamista, se ei ole mikään herkkien työkalu 😅

        Mutta uskon, että jokin perusta pysyisi varmaankin samana, olipa sukupuoli mikä tahansa. Ihmisen luonne, temperamentti, perimä yms eivät sinänsä ole sukupuolesta kiinni. Tietysti hormonit vaikuttaa omalla tavallaan, mutta uskon, että eniten vaikuttaa opitut roolit ja normit ja yhteiskunnan odotukset.

        Mutta onneksi olen nainen, näin on oikein hyvä 😊

        Aletheias


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Sarjaorgasmeista olisi hyvä aloittaa, voin suositella 😁 Ja taskuunperuutuskin onnistuu naiselta vallan mainiosti. Siihenhän on hyvin yksinkertainen sääntö, mihin pitää rattia veivata ja auto liukuu kuin itsestään oikealle paikalle 👌🏻 Pulttiviputtimen käyttö vaatii sen sijaan jo kovemman luokan osaamista, se ei ole mikään herkkien työkalu 😅

        Mutta uskon, että jokin perusta pysyisi varmaankin samana, olipa sukupuoli mikä tahansa. Ihmisen luonne, temperamentti, perimä yms eivät sinänsä ole sukupuolesta kiinni. Tietysti hormonit vaikuttaa omalla tavallaan, mutta uskon, että eniten vaikuttaa opitut roolit ja normit ja yhteiskunnan odotukset.

        Mutta onneksi olen nainen, näin on oikein hyvä 😊

        Aletheias

        Niin on aistikasta proosaa taas gubbe ajatelkaamme tätä kun ajattelemme rattia


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Eiköhän se sukupuoli jossainvaiheessa selviäisi.

        Niinhän sitä luulis mitä tulee vuosikymmeniä naisia esittävän setteihin


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Täällähän vois keikauttaa sukupuolta tosiaan, kun joistain minunkin jutut on naisen kirjoituksia. 😄

        Seksuaalisuuttaan kyllä joutuu muuttamaan sitten myös. Minusta tulis ehta lesbo. 😁

        Sinäänsä ei kyllä mua haittais, jos niin kävis. Tää miesten maailma osaa jossainmäärin läpeensä tyhmä. 🤔

        Niin, eihän sitäkähän gubbe tosiaan kokeilematta tiiä kuin sujuis ja tulisko revanssia ym🥱


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Sarjaorgasmeista olisi hyvä aloittaa, voin suositella 😁 Ja taskuunperuutuskin onnistuu naiselta vallan mainiosti. Siihenhän on hyvin yksinkertainen sääntö, mihin pitää rattia veivata ja auto liukuu kuin itsestään oikealle paikalle 👌🏻 Pulttiviputtimen käyttö vaatii sen sijaan jo kovemman luokan osaamista, se ei ole mikään herkkien työkalu 😅

        Mutta uskon, että jokin perusta pysyisi varmaankin samana, olipa sukupuoli mikä tahansa. Ihmisen luonne, temperamentti, perimä yms eivät sinänsä ole sukupuolesta kiinni. Tietysti hormonit vaikuttaa omalla tavallaan, mutta uskon, että eniten vaikuttaa opitut roolit ja normit ja yhteiskunnan odotukset.

        Mutta onneksi olen nainen, näin on oikein hyvä 😊

        Aletheias

        No itselläkään ei ole juurikaan niiden hormoonihommien ja menkkojen kanssa mitään intoa naiseksi, että kyllä mä miehenä ihan pärjään.

        Mutta toisaalta voishan sitä vaihtelun vuoksi toki olla se nainenkin, jos siihen mahkuja olisi. :oD

        Niin, sen vois muuten kokeilla naisena, että voiko vetää kunnon soosit baarissa ilman pohjia ilmaiseksi. :oD


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        No itselläkään ei ole juurikaan niiden hormoonihommien ja menkkojen kanssa mitään intoa naiseksi, että kyllä mä miehenä ihan pärjään.

        Mutta toisaalta voishan sitä vaihtelun vuoksi toki olla se nainenkin, jos siihen mahkuja olisi. :oD

        Niin, sen vois muuten kokeilla naisena, että voiko vetää kunnon soosit baarissa ilman pohjia ilmaiseksi. :oD

        Niin, naisena olemisessa on aaioita, jotka eivät varsinaisesti aina ole kovin mieltä ylentäviä, mutta itse en voi valittaa, kun olen saanut perusterveenä olla ja esim raskaus ja synnytys sujui ongelmitta. Silti välillä vähän purnaan, että eikö luonto olisi voinut joitain asioita suunnitella hieman vähemmän vaivalloisiksi 😁

        En suosittele toisen laskuun juomista, siinä on niin valtavat odotukset vastapuolelta siinä vaiheessa, että ei maksa vaivaa 😁

        Aletheias


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Niin, naisena olemisessa on aaioita, jotka eivät varsinaisesti aina ole kovin mieltä ylentäviä, mutta itse en voi valittaa, kun olen saanut perusterveenä olla ja esim raskaus ja synnytys sujui ongelmitta. Silti välillä vähän purnaan, että eikö luonto olisi voinut joitain asioita suunnitella hieman vähemmän vaivalloisiksi 😁

        En suosittele toisen laskuun juomista, siinä on niin valtavat odotukset vastapuolelta siinä vaiheessa, että ei maksa vaivaa 😁

        Aletheias

        Niin. Jostain podcastidta opin, että menkat on itseasiassa naiselle aika raskas ja turhakin juttu.... tai se koko kierto, jos ei lasta mieti. Se olis hyvä saada loppumaan, niin säästyis paljolta. 🤔

        Ai niin... mä en tuota miettinytkään. 😬

        No jos livahtaa ulos, kun se tyyppi katoaa veskiin. 😁


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Niin. Jostain podcastidta opin, että menkat on itseasiassa naiselle aika raskas ja turhakin juttu.... tai se koko kierto, jos ei lasta mieti. Se olis hyvä saada loppumaan, niin säästyis paljolta. 🤔

        Ai niin... mä en tuota miettinytkään. 😬

        No jos livahtaa ulos, kun se tyyppi katoaa veskiin. 😁

        Ei naisen keho kuukautisia mihinkään muuhun tarvitse kuin raskautumiseen ja kun nykyään saadaan lapsia merkittävästi vähemmän kuin ennen, on kuukautiset monelle käytännössä täysin turhat. Kuukautisten estäminen onkin monelle tuonut paljon helpostusta, pääsee kivuista, rautavaje helpottaa jne.

        Livahtaminen on paras vaihtoehto 😁 Mitä sitä siihen turhaan jää vääntämään..

        Aletheias


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Ei naisen keho kuukautisia mihinkään muuhun tarvitse kuin raskautumiseen ja kun nykyään saadaan lapsia merkittävästi vähemmän kuin ennen, on kuukautiset monelle käytännössä täysin turhat. Kuukautisten estäminen onkin monelle tuonut paljon helpostusta, pääsee kivuista, rautavaje helpottaa jne.

        Livahtaminen on paras vaihtoehto 😁 Mitä sitä siihen turhaan jää vääntämään..

        Aletheias

        Naisten kuukautiskierron pysäyttäminen luonnollisin menetrlmin ja miesten tunne-elämän ongelmat kun saisi kuntoon, niin tulisipa iso voitto. 🙂

        Joo. Mekko ylös ja pikaravia himpeen. 😁

        Vois tietty vähän jostain puskasta vaklata ja jos ei tuu perästä, niin eikun toiseen baariin ja uutta matoa koukkuun... jos vielä kaikki näkyy "yhtenä". 😁


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Naisten kuukautiskierron pysäyttäminen luonnollisin menetrlmin ja miesten tunne-elämän ongelmat kun saisi kuntoon, niin tulisipa iso voitto. 🙂

        Joo. Mekko ylös ja pikaravia himpeen. 😁

        Vois tietty vähän jostain puskasta vaklata ja jos ei tuu perästä, niin eikun toiseen baariin ja uutta matoa koukkuun... jos vielä kaikki näkyy "yhtenä". 😁

        Niinpä, luonnolliset menetelmät olisivat aina se paras vaihtoehto. Niin naisten kuin miesten suhteen 😁

        Tuli mieleen eräs tuttu menneisyydestä, joka haastoi miehiä tequilan juontiin sillä twistillä, että se tarjoaa, joka pystyy juomaan vähemmän. Tuttuni voitti lähes joka kerta ja sai näin ilmaisia iltoja 😅 Oma keho ei kyllä tuohon olisi pystynyt 😲

        Aletheias


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

        Niinpä, luonnolliset menetelmät olisivat aina se paras vaihtoehto. Niin naisten kuin miesten suhteen 😁

        Tuli mieleen eräs tuttu menneisyydestä, joka haastoi miehiä tequilan juontiin sillä twistillä, että se tarjoaa, joka pystyy juomaan vähemmän. Tuttuni voitti lähes joka kerta ja sai näin ilmaisia iltoja 😅 Oma keho ei kyllä tuohon olisi pystynyt 😲

        Aletheias

        No mun efäällä naisystävällä oli jotkut "nipsut", mikä ei ollut hormoonsllinen ehkäisy, mut hänellä menkat oli kosmeettisia... en tiedä, miten muuten vaikutti... mutta hänellä toimi hyvin. 🤩

        Vähemmän? Wtf? Varmaan haastavaa...😆


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        No mun efäällä naisystävällä oli jotkut "nipsut", mikä ei ollut hormoonsllinen ehkäisy, mut hänellä menkat oli kosmeettisia... en tiedä, miten muuten vaikutti... mutta hänellä toimi hyvin. 🤩

        Vähemmän? Wtf? Varmaan haastavaa...😆

        Nipsut kuulostaa sterilisaatiolta 🤔 Mikä onkin erinomainen ehkäisykeino, jos lapsiluku on täynnä eikä seksitaudeista tarvitse huolehtia.

        Kyllä, vähemmän 😁 Eli se joka luovutti aiemmin, joutui maksumieheksi. Hurja tapa, mutta hurja oli mimmikin 😅

        Aletheias


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Nipsut kuulostaa sterilisaatiolta 🤔 Mikä onkin erinomainen ehkäisykeino, jos lapsiluku on täynnä eikä seksitaudeista tarvitse huolehtia.

        Kyllä, vähemmän 😁 Eli se joka luovutti aiemmin, joutui maksumieheksi. Hurja tapa, mutta hurja oli mimmikin 😅

        Aletheias

        Ei se sterilisaatio ollut...🤔
        Mutta munanjohtimet suljettiin jollain nipsuilla. Se oli 2010-luvulla jokseenkin uusi juttu, mutta ei ollut vissiin ehdoton...🤔

        Toinen nipsu ei sattunut yhtään, toinen oli vähän...🙄

        Mutta hän selvisi kuukautisista helposti...ehkä päivä pari piti siteitä... tiputti snanisti. Hän kehui niitä...🤔 mutta mä en tiedä sen enempää? 🙄

        Huulia kastoi vaan ja ei juonut mitään? 😄


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Ei se sterilisaatio ollut...🤔
        Mutta munanjohtimet suljettiin jollain nipsuilla. Se oli 2010-luvulla jokseenkin uusi juttu, mutta ei ollut vissiin ehdoton...🤔

        Toinen nipsu ei sattunut yhtään, toinen oli vähän...🙄

        Mutta hän selvisi kuukautisista helposti...ehkä päivä pari piti siteitä... tiputti snanisti. Hän kehui niitä...🤔 mutta mä en tiedä sen enempää? 🙄

        Huulia kastoi vaan ja ei juonut mitään? 😄

        Kyllä tuo vahvasti sterilisaatiolta kuulostaa 🤔 Munanjohtimien sulkeminen kun on sama kuin sterilisaatio, mutta en ole mikään asiantuntija niin voi olla kyseessä jokun itselle tuntemattomampi variaatio. Hormonikierukka tekee sen, että kuukautiset joko loppuu kokonaan tai jää niukoiksi.

        Saattaa olla, että jotain vilppiä tapahtui, mutta en muista sellaista todistaneeni 😁 Tai en ainakaan tunnusta 😂

        Aletheias


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00105 kirjoitti:

        Kyllä tuo vahvasti sterilisaatiolta kuulostaa 🤔 Munanjohtimien sulkeminen kun on sama kuin sterilisaatio, mutta en ole mikään asiantuntija niin voi olla kyseessä jokun itselle tuntemattomampi variaatio. Hormonikierukka tekee sen, että kuukautiset joko loppuu kokonaan tai jää niukoiksi.

        Saattaa olla, että jotain vilppiä tapahtui, mutta en muista sellaista todistaneeni 😁 Tai en ainakaan tunnusta 😂

        Aletheias

        Se voi kuule olla... 🤔

        Nsinen on saattanut selittää mulle asian itse toisin...🤔 Ehkei halunnut olla "steriilisoitu"?

        Hänellä saattoi olla "muutakin" epäselvää juttua, että ehkä mua on vähän "kustu linssiin". 🤔 Vaikka se vaikuttaa vaan mun tiehämykseen asioista...ei muuhun. Mut vaikeaa sanoa miks näin? 🤷‍♂️

        Pìkkuvilunki kuuluu noihin juttuihin. 😁


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00106 kirjoitti:

        Se voi kuule olla... 🤔

        Nsinen on saattanut selittää mulle asian itse toisin...🤔 Ehkei halunnut olla "steriilisoitu"?

        Hänellä saattoi olla "muutakin" epäselvää juttua, että ehkä mua on vähän "kustu linssiin". 🤔 Vaikka se vaikuttaa vaan mun tiehämykseen asioista...ei muuhun. Mut vaikeaa sanoa miks näin? 🤷‍♂️

        Pìkkuvilunki kuuluu noihin juttuihin. 😁

        Tässä tämän ihanan pipopään selitykset...😁

        https://youtu.be/cDnUhI_cyF0?is=Y7c8v9FEgsHoEdIj

        Yuosts opin jotsin nsistrn "kiertosta..

        Ja olipahan mylläkkä...🙄

        Mulle joku ehkäisy ei olf vain ehkäisy lspsensaantiin liittyen...sdn mä voisin hoitaa itsekin...

        Mutta tuon "mylläävän", jops toksisen kierron minimoiminen ois tärkfämpää, jos sille ei ole tarvetta...

        Mutta hormoonallinen juttu voi tappaa seksuaalisuuden... 🙄

        Tuohon pitäis kfkdiä jotain muuta...

        Toi pipopääkin selkeästi toivois sitä. 🙂


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Ihan hyvä olla avoin kaikenlaisille mahdollisuuksille 😅

        Onhan minuakin täällä joku joskus sanonut mieheksi, mutta se ei kyllä hetkauta yhtään. Ainoa millä on väliä, on se, miten itse asiasta ajattelee ja tuntee. Irl on tietty ihan kiva, jos miehet tunnistavat minut naiseksi, mutta toistaiseksi ei ole ollut ongelmia sen kanssa 😁

        Täytyy olla ainakin osittain samaa mieltä kanssasi, että miesten maailma on paikoin kehityksen tarpeessa. Toki naistenkin maailma, mutta jo tilastoista voidaan päätellä, että esim miesten rikollisuuden osalta olisi paljon työtä tehtävänä.

        Aletheias

        Kyl sä mies olet varma tieto!


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

        Kyl sä mies olet varma tieto!

        Hyvä... elä kyttää sit, kyrvänsyylä. 😁


    • Anonyymi00019

      Niin riippuu siitä miten otat asian 🤔
      Toisilla on munat sisällä
      Ja
      Toisilla roikkuu ulkona😝🤣

      • Anonyymi00060

        Ei väliä kumpikin vaikuttaa epäkäytännölliseltä


    • Anonyymi00023

      Hämmentävintä maailmassa:

      Joku istuu ruudun takana, lukee anonyymejä nettikirjoituksia ja miettii: tuo kirjoittaa että sillä on p*mps*kka mutta aivan satavarmasti sillä onkin p*pp*li!

      Tämä 'joku' viittaa siis ketjun aloittajaan.

      Jotenkin sitä on itse elänyt sellaisessa maailmassa, jossa sukuelimiä tarvitaan seksiin, pissaamiseen ja lisääntymiseen. 🤔

      Mutta sitten aina joskus joku tekee niistä aiheen sellaiseen nettilottoamiseen, jossa ei ole edes rahapalkintoa. 🤭

      🦄

    • Anonyymi00024

      Väitän ihan suoraan, selvästi suurin osa aloituksista tehdään naisena tai miehenä esiintyen, ollen kuitenkin vastakkainen sukupuoli. Ja nimenomaan täällä Ikävä-palstalla. Syy on yksinkertaisesti pakkomielle jostain ihmisestä IRL. Se on niin vahva vaikutin, koska se on kuin sairaus, valtava hyökyaalto, jota ei voi vastustaa. Yksikin ihminen voi tehdä aivan valtavasti aloituksia sen vuoksi, jopa AI:n voimin, se on vielä tehokkaampaa ja helppo monistaa aloituksia.

      • Anonyymi00025

        Mä en jaksais yrittää tekeytyä muuksi.
        Joistain ilkiöistä ajattelen, että kirkonkylän ämmiä. Rajoittuneita.
        Vilma


    • Anonyymi00026

      Kyllä käsilaukkumiehen tunnistaa kirjoitustyylistä, lauserakenteista ja sanajärjestyksistä.
      Mutta haitanneeko tuo.
      Olosuhteet mahdollistavat maskin vaihdon kirjoittamisen välillä.

      Mies 65

      • Anonyymi00057

        Siinä vaiheessa kun alkavat attaseasalkkuja raijaamaan niin tulee sanomista ehkä?


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Siinä vaiheessa kun alkavat attaseasalkkuja raijaamaan niin tulee sanomista ehkä?

        Mormonei


    • Anonyymi00027

      Olipa kerran Jaakko sekä Jasmin. Kumpaakaan ei oikeasti ole. Käytin kuvitteellista esimerkkiä kommentoidessani tapakulttuuri hommia. Eli siis, kukaan ei esittäytynyt naisena. Silti monet luuli että Jasmin on todellinen.

      Tyhmästä päästä kärsii.

      • Anonyymi00037

        Hei Jasmin, minkä ikäinen olet?


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Hei Jasmin, minkä ikäinen olet?

        19 vuotta.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        19 vuotta.

        Just sopivan ikäinen! Itse olen 48 -vuotias viriili mies.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Just sopivan ikäinen! Itse olen 48 -vuotias viriili mies.

        Sama vika. Tuskin meillä kuitenkaan synkkaisi, koska jätkä ei tajua roolikirjoittamista. Ottaa kaiken sananmukaisesti. Itse olen intellektuellia sorttia.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Sama vika. Tuskin meillä kuitenkaan synkkaisi, koska jätkä ei tajua roolikirjoittamista. Ottaa kaiken sananmukaisesti. Itse olen intellektuellia sorttia.

        Niin, kai se gubbe pitäis joku draamatyöpaja vetää ja kartoittaa sitä heittäytymiskykyä🥱


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Hei Jasmin, minkä ikäinen olet?

        Minkä ikäinen täällä pitäis olla? Katotaan setämies jatkoa sitten vedetäänkö kohta kupoliin


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Sama vika. Tuskin meillä kuitenkaan synkkaisi, koska jätkä ei tajua roolikirjoittamista. Ottaa kaiken sananmukaisesti. Itse olen intellektuellia sorttia.

        4:57
        Ja missähän se intellektuallisuus piilee. Kas ei huomaa yhtään. Luulet siis vaan.
        Vilma naene


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Minkä ikäinen täällä pitäis olla? Katotaan setämies jatkoa sitten vedetäänkö kohta kupoliin

        Kukaan nyt ei paljoakaan pelkää tuollaista vähä-älyistä.


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Minkä ikäinen täällä pitäis olla? Katotaan setämies jatkoa sitten vedetäänkö kohta kupoliin

        18-20v on sopiva ikä naiselle.


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        4:57
        Ja missähän se intellektuallisuus piilee. Kas ei huomaa yhtään. Luulet siis vaan.
        Vilma naene

        Ei kaikkea huomaa, jos ei ole hoksottimia.


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00110 kirjoitti:

        Ei kaikkea huomaa, jos ei ole hoksottimia.

        2:38
        Kiitos tiedosta. Hankin hoks-ottimet. Mä ihan arvelin, että kyseessä useimmiten on pullon henki.
        Vilma


    • Anonyymi00029

      Ei tääl mittää naissia oo!
      Vedetään me poijat vaan junalla.

      • Anonyymi00032

        Jos alat veturiksi niin voin olla hiilivaunu. Tarvitaan joku punahousuinen tavaravaunuksi. Kun siinä pitää olla heijastimet taaksepäin.

        Mies 65


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Jos alat veturiksi niin voin olla hiilivaunu. Tarvitaan joku punahousuinen tavaravaunuksi. Kun siinä pitää olla heijastimet taaksepäin.

        Mies 65

        Veturihommat ei käy, mutta joku henkilövaunu kävis.


    • Anonyymi00031

      Mikä mies/naiskysymys tälle palstalle on nyt oikein tullut?
      Vuosi 2026 on ollut pelkkää sontaa.

      AV

      • Anonyymi00033

        Hyvä vuosi! Ainakin mulle.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Hyvä vuosi! Ainakin mulle.

        Palstalle tuskin.

        AV


    • Mä laitoinki tonne ylös, vaan että henkilö, muttei niitä kukaan lue. Joutuu samoja asoita kerta toisensa jälkeen sanoo. Mun mielestä sukupuolella ei oo meekitystä. Mä oon opiskellu naisvaltasilla kursseilla ja tiedän kun sen sukupuolen unohtaa, niin opiskelu on antoisaa.

    • Anonyymi00039

      Miksei minua taaskaan epäillä mistään.
      Syytä olisi, sillä olen yleisepäilyttävä.

      • Enkä taaskaan muistanut.
        (tiedätte kyllä mitä)


      • Anonyymi00042

        buddy-nuppunen kirjautuu nyt vaan eikä ujostele. Harrastuksen leipominen ja suklaaseen hukuttautuminen...hyyyvin epäilyttävää kieltämättä :D


      • Anonyymi00042 kirjoitti:

        buddy-nuppunen kirjautuu nyt vaan eikä ujostele. Harrastuksen leipominen ja suklaaseen hukuttautuminen...hyyyvin epäilyttävää kieltämättä :D

        Entäs orkideoiden kasvattaminen?


    • Anonyymi00049

      Suurelta osin varmaan joo

    • Anonyymi00052

      ..ja mieheksi esittäytyvät naisia.

      Kyllä, näin on. Lisäksi joka ainut kirjoittaja on oikeasti sukupuoleltaan potkukelkka.

      Mitä väliä?

      xLiner

      • Anonyymi00061

        Minulla tuo sama asenne. Kirjoitan naisena ja vain naisena asioita, jotka minua kiinnostavat. mutta on aivan samantekevää jos joku esittää olevansa muuta.
        Vastaan kirjoituksen aiheeseen, enkä mieti persoonaan lainkaan. Mitä se minulle kuuluu kuka hän on, otan kantaa jos hänen kirjoittamansa aihe kiinnostaa.


    • Anonyymi00054

      Sinähän sen itse nääs parhaiten tiedät multinikkimies, gallupien mies, palstaäijä mielihyvää/säväreitä lukijoilta hakemassa

    • Anonyymi00062

      Osa mitä luultavammin

    • Anonyymi00069

      Täällä jos missä ihminen sairastuu äkkiä. Syntyy persoonia kuin sateessa. Onneksi minulla on☔️

    • Anonyymi00090

      No itse olen mies. Olen esiintyny tahallani naisena

      • Anonyymi00094

        8:24
        En käsitä tuollaista huvittelua.

        No, onko ollut jännää/kivaa.

        Vilma
        Mies. Et pysty imettämään etkä kertomaan siitä kovaäänisesti bussissa.


    • Anonyymi00112

      Voi olla, ettei ne itsekään tiedä mitä ne on?

    • Mitä väliä jos joku tykkää tyttöillä? Miten se vaikuttaa muiden elämään? Minulle on aivan sama millainen sukuelin sieltä kenenkin kirjoittajan housuista löytyy Internetissä, ellei sitten kyseessä ole joku seuranhakupalsta.

      • Anonyymi00114

        Jos essiivinä esiintyy muuna, on se mielestäni vinksahtanutta.
        Miksi?
        Mikä on se mielentila.
        Saatanhan ajatella, että onpa kummallinen n a i n e n.
        Vääristää mielikuvia.
        Siis on vale.
        Valehtelua.
        Mautonta.
        Vilma
        Menkää teatteriin.


      • Anonyymi00116

        Ei se minua haittaa, kunhan hän ei halua olla missään tekemisissä kanssani! Siihen vedän rajan joka pysyy! Minua kiinnostavat vain miehet ja yhdestä miehestä olen todella kiinnostunut!


      • Anonyymi00114 kirjoitti:

        Jos essiivinä esiintyy muuna, on se mielestäni vinksahtanutta.
        Miksi?
        Mikä on se mielentila.
        Saatanhan ajatella, että onpa kummallinen n a i n e n.
        Vääristää mielikuvia.
        Siis on vale.
        Valehtelua.
        Mautonta.
        Vilma
        Menkää teatteriin.

        Ehkä hän saa toteuttaa jotain sisäistä tarvettaan olla nainen? Tai sitten pyrkii vaan luomaan negatiivista mielikuvaa naisista ja kyse on jostain naisvihasta?


      • Anonyymi00114 kirjoitti:

        Jos essiivinä esiintyy muuna, on se mielestäni vinksahtanutta.
        Miksi?
        Mikä on se mielentila.
        Saatanhan ajatella, että onpa kummallinen n a i n e n.
        Vääristää mielikuvia.
        Siis on vale.
        Valehtelua.
        Mautonta.
        Vilma
        Menkää teatteriin.

        Niin ja on tällä palstalla miehenä esiintyjäkin.


    • Anonyymi00115

      Kyllä se pitää!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe