Kokoomuksella on uusi brandy. Onko se uskottava ja kauanko sitä "rentoa villiyttä" kestää ?

Anonyymi-ap

Orpo ajelee mahtipontisesti ärisevällä ralliautolla. Euroviisujen aikaan Orpon
somekuvissa näkyi liekinheitin. Kokoomus haluaa suomalaisille iloa ja valoa.
(Ei uskoisi !) Kokoomus korostaa nyt rentoutta, villiyttä ja rouheisuutta.
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja avasi puoluekokouksen villillä tanssilla Stray Catsin Rock in this town- kappaleen soidessa.

Viimeaikaiset uutiset talouskasvun piristymisestä ovat oljenkorsi,
jota kokoomus puristaa käsin, kun Orpo hehkuttaa innoissaan:
"Kaasu pohjaan !" (niinkuin eräs Junnila, PS: "Kaasua !")
Onnettoman huonosti valittu viestintäidea.

Eräs kokoomuslainen kertoo, että kokoomuksella pitää nyt olla "isompi visio"
ja se lähtee suomalaisuuden perusarvosta eli tasa-arvosta.
(vaikka kokoomus tekee mm. massiivista tulonsiirtoa pienituloisilta ja heikossa
asemassa olevilta isotuloisille)

Pahvinen Petteri Orpo oli vastassa Jyväskylän puoluekokouksessa julistaen:
"Things are gettiNG PETTER"
(kansa on toista mieltä: Things are getting HANURI )

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012002447.html

29

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      On niin rento puolue ETTÄ !!! Ei kestä yhtäkään kommenttia :D

      • Anonyymi00017

        TOLOKKU RENTOUTTAA


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        TOLOKKU RENTOUTTAA

        TOLOKKUA RIITTÄÄ, LUPAA SARIPETTERI


      • Anonyymi00025

        LÖYSÄTÄÄN KRAVATTIA PERJANTAISIN, TOTEAA PETTERI KOTIVIDEOSSAAN.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        LÖYSÄTÄÄN KRAVATTIA PERJANTAISIN, TOTEAA PETTERI KOTIVIDEOSSAAN.

        TAAS KANSAAA VASTAAN KOKOOMUS!!!!!!!


    • Anonyymi00003

      orpo, ralliauto ja brandy. Siinä on jotain, mikä ei kuulu joukkoon ;)

      • Niin mutta mikä. Veikkaan brandya. Ei Orpo varmaan sitä kossulla korvaa (ja kossuthan loppuu kaupasta) vaan ehkä tuon tulotason mies ryypiskelee konjakkia. Siis juhlatuulella ollessaan Orpo käy Jaskan grillillä syömässä nimikkoannoksensa "Orvon oivalluksen", jossa on hodarisämpylän välissä bratwurstia ja bbq -kastiketta. Ehkä tuohon rasvaiseen annokseen voisi kuulua kyytipojaksi kalliinpuoleinen konjakki. Konstrakti olisi silloin riittävän suuri. Vähän sama kuin rikkaille annettaan ja köyhiltä otetaan, että saadaan suurempi konstrakti aikaan.

        Ralliauton ja hallituksen Orpo on kyllä ehtinyt kaasuttaa ojan pohjalle jo ennen ensimmäistäkään hörppyä, joten väite jälkinauttimisesta menee kyllä helposti läpi.


      • Anonyymi00005
        mielipidepankki kirjoitti:

        Niin mutta mikä. Veikkaan brandya. Ei Orpo varmaan sitä kossulla korvaa (ja kossuthan loppuu kaupasta) vaan ehkä tuon tulotason mies ryypiskelee konjakkia. Siis juhlatuulella ollessaan Orpo käy Jaskan grillillä syömässä nimikkoannoksensa "Orvon oivalluksen", jossa on hodarisämpylän välissä bratwurstia ja bbq -kastiketta. Ehkä tuohon rasvaiseen annokseen voisi kuulua kyytipojaksi kalliinpuoleinen konjakki. Konstrakti olisi silloin riittävän suuri. Vähän sama kuin rikkaille annettaan ja köyhiltä otetaan, että saadaan suurempi konstrakti aikaan.

        Ralliauton ja hallituksen Orpo on kyllä ehtinyt kaasuttaa ojan pohjalle jo ennen ensimmäistäkään hörppyä, joten väite jälkinauttimisesta menee kyllä helposti läpi.

        Kyllä se taitaa orpo olla kuulumatta joukkoon, kun nuo molemmat muuthan ovat omassa lajissaan tasokkaita...


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kyllä se taitaa orpo olla kuulumatta joukkoon, kun nuo molemmat muuthan ovat omassa lajissaan tasokkaita...

        Ehkä noin, mutta on kyllä ainakin minulla vaikeuksia löytää kokoomuspolitikoista paljon parempaakaan tasoa kuin Orpo. Se johtuu tason laskusta. Ne jotka saattoivat olla tasokkaita, eivät enää ole Kokoomuksen aktiivipoliitikkoja.

        Ja brandy nyt siinä omassa lajissaan kuitenkin b-luokkaa konjakkiin verrattuna ja kyllähän se ralliautokin kulkee paljon hitaammin kuin F1-kulkupeli. Kalle Robanperäkin halusi kokea vauhdin hurmaa ja vaihtoi formulauralle takamuksia rassaavasta ralliautosta, joka on aika lailla rahvaanomainen muistuttaessa taviskansan menopelejä ulkoisesti.


      • Anonyymi00008
        mielipidepankki kirjoitti:

        Ehkä noin, mutta on kyllä ainakin minulla vaikeuksia löytää kokoomuspolitikoista paljon parempaakaan tasoa kuin Orpo. Se johtuu tason laskusta. Ne jotka saattoivat olla tasokkaita, eivät enää ole Kokoomuksen aktiivipoliitikkoja.

        Ja brandy nyt siinä omassa lajissaan kuitenkin b-luokkaa konjakkiin verrattuna ja kyllähän se ralliautokin kulkee paljon hitaammin kuin F1-kulkupeli. Kalle Robanperäkin halusi kokea vauhdin hurmaa ja vaihtoi formulauralle takamuksia rassaavasta ralliautosta, joka on aika lailla rahvaanomainen muistuttaessa taviskansan menopelejä ulkoisesti.

        Jos orpon olemus tosiaan kelpaa keulakuvaksi, niin kaiken muun voi lisätä rahalla...


      • Anonyymi00009

        SIRKUS KIEHTTO KANSAA.
        TOLOKKUA SAA PIAN KOTIOVELLE


    • Anonyymi00004

      Kokoomus on epätoivoinen.

      • Anonyymi00006

        kokoomus on omassa kontekstissaan sinnikäs mutta alimittainen.

        piirisarjaa...?


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        kokoomus on omassa kontekstissaan sinnikäs mutta alimittainen.

        piirisarjaa...?

        Jos kykyjä puuttuu, ne voi aina korvata pääomittamalla, jos sponssia löytyy. Ja löytyyhän sitä, kun asia on oikea...


    • Anonyymi00010

      "Kaasu pohjaan" hehkuttaa Orpo. Herättää epäilyksiä......
      Tulee todellakin Junnila mieleen.

    • Anonyymi00011

      Kokkarit lobbaa aseteollisuutta ja aborttia, - tappajapuolue!

    • Anonyymi00012

      Orpo on niin-

      miten sen sanoisi? No sanotaan.

      MITÄTÖN.

    • Anonyymi00013

      Onko Kokoomus lähtenyt tekemään tisleitä?
      Onkohan seuraavana olut vai viini?

    • Anonyymi00014

      Teennäisempää porukkaa saa hakea, jotta kokoomuksen voittaa teennäisyydessä. Oksettavaa sakkia

    • Anonyymi00015

      Kauankohan "uusi brändi" kestää ? "Päälleliimattu" teennäinen
      imagonmuutos ei edes vakuuta ketään ja miksi sen pitäisi ketään vakuuttaa ?
      Miten kokoomus nyt muuttuisi paremmaksi ?

      • Anonyymi00016

        Ai niin - siihen oli "liimattu" ripaus persuutta: "Kaasu pohjaan !"
        Yrittääkö kokoomus viedä PS:n rasistien ääniä ?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Ai niin - siihen oli "liimattu" ripaus persuutta: "Kaasu pohjaan !"
        Yrittääkö kokoomus viedä PS:n rasistien ääniä ?

        Persu-Junnilan slogan.


    • Anonyymi00020

      Kasva Lapanen aikuiseksi !

    • Anonyymi00022

      Keski-ikäisillä on nyt "villi brändi". Hehheh.

      • Anonyymi00026

        Setämiehet "villiintyivät": KAASUA !


    • Anonyymi00024

      Nyt saa löysätä kravattia, mutta ei liikaa sentään.

    • Anonyymi00027

      Ei setämiehiin istu "rennon villi" brändi. Aivan naurettavaa.

    • Anonyymi00028

      Mikähän konsulttitoimisto tuonkin "idean"/brändin on keksinyt
      ja paljonko maksoi ? 50000 euroa ? Verorahoista sekin ehkä menee.

    • Anonyymi00030

      Kokkareet on epätoivoisia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe