Orpo ajelee mahtipontisesti ärisevällä ralliautolla. Euroviisujen aikaan Orpon
somekuvissa näkyi liekinheitin. Kokoomus haluaa suomalaisille iloa ja valoa.
(Ei uskoisi !) Kokoomus korostaa nyt rentoutta, villiyttä ja rouheisuutta.
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja avasi puoluekokouksen villillä tanssilla Stray Catsin Rock in this town- kappaleen soidessa.
Viimeaikaiset uutiset talouskasvun piristymisestä ovat oljenkorsi,
jota kokoomus puristaa käsin, kun Orpo hehkuttaa innoissaan:
"Kaasu pohjaan !" (niinkuin eräs Junnila, PS: "Kaasua !")
Onnettoman huonosti valittu viestintäidea.
Eräs kokoomuslainen kertoo, että kokoomuksella pitää nyt olla "isompi visio"
ja se lähtee suomalaisuuden perusarvosta eli tasa-arvosta.
(vaikka kokoomus tekee mm. massiivista tulonsiirtoa pienituloisilta ja heikossa
asemassa olevilta isotuloisille)
Pahvinen Petteri Orpo oli vastassa Jyväskylän puoluekokouksessa julistaen:
"Things are gettiNG PETTER"
(kansa on toista mieltä: Things are getting HANURI )
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012002447.html
Kokoomuksella on uusi brandy. Onko se uskottava ja kauanko sitä "rentoa villiyttä" kestää ?
29
183
Vastaukset
- Anonyymi00002
On niin rento puolue ETTÄ !!! Ei kestä yhtäkään kommenttia :D
- Anonyymi00017
TOLOKKU RENTOUTTAA
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
TOLOKKU RENTOUTTAA
TOLOKKUA RIITTÄÄ, LUPAA SARIPETTERI
- Anonyymi00025
LÖYSÄTÄÄN KRAVATTIA PERJANTAISIN, TOTEAA PETTERI KOTIVIDEOSSAAN.
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
LÖYSÄTÄÄN KRAVATTIA PERJANTAISIN, TOTEAA PETTERI KOTIVIDEOSSAAN.
TAAS KANSAAA VASTAAN KOKOOMUS!!!!!!!
- Anonyymi00003
orpo, ralliauto ja brandy. Siinä on jotain, mikä ei kuulu joukkoon ;)
Niin mutta mikä. Veikkaan brandya. Ei Orpo varmaan sitä kossulla korvaa (ja kossuthan loppuu kaupasta) vaan ehkä tuon tulotason mies ryypiskelee konjakkia. Siis juhlatuulella ollessaan Orpo käy Jaskan grillillä syömässä nimikkoannoksensa "Orvon oivalluksen", jossa on hodarisämpylän välissä bratwurstia ja bbq -kastiketta. Ehkä tuohon rasvaiseen annokseen voisi kuulua kyytipojaksi kalliinpuoleinen konjakki. Konstrakti olisi silloin riittävän suuri. Vähän sama kuin rikkaille annettaan ja köyhiltä otetaan, että saadaan suurempi konstrakti aikaan.
Ralliauton ja hallituksen Orpo on kyllä ehtinyt kaasuttaa ojan pohjalle jo ennen ensimmäistäkään hörppyä, joten väite jälkinauttimisesta menee kyllä helposti läpi.- Anonyymi00005
mielipidepankki kirjoitti:
Niin mutta mikä. Veikkaan brandya. Ei Orpo varmaan sitä kossulla korvaa (ja kossuthan loppuu kaupasta) vaan ehkä tuon tulotason mies ryypiskelee konjakkia. Siis juhlatuulella ollessaan Orpo käy Jaskan grillillä syömässä nimikkoannoksensa "Orvon oivalluksen", jossa on hodarisämpylän välissä bratwurstia ja bbq -kastiketta. Ehkä tuohon rasvaiseen annokseen voisi kuulua kyytipojaksi kalliinpuoleinen konjakki. Konstrakti olisi silloin riittävän suuri. Vähän sama kuin rikkaille annettaan ja köyhiltä otetaan, että saadaan suurempi konstrakti aikaan.
Ralliauton ja hallituksen Orpo on kyllä ehtinyt kaasuttaa ojan pohjalle jo ennen ensimmäistäkään hörppyä, joten väite jälkinauttimisesta menee kyllä helposti läpi.Kyllä se taitaa orpo olla kuulumatta joukkoon, kun nuo molemmat muuthan ovat omassa lajissaan tasokkaita...
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä se taitaa orpo olla kuulumatta joukkoon, kun nuo molemmat muuthan ovat omassa lajissaan tasokkaita...
Ehkä noin, mutta on kyllä ainakin minulla vaikeuksia löytää kokoomuspolitikoista paljon parempaakaan tasoa kuin Orpo. Se johtuu tason laskusta. Ne jotka saattoivat olla tasokkaita, eivät enää ole Kokoomuksen aktiivipoliitikkoja.
Ja brandy nyt siinä omassa lajissaan kuitenkin b-luokkaa konjakkiin verrattuna ja kyllähän se ralliautokin kulkee paljon hitaammin kuin F1-kulkupeli. Kalle Robanperäkin halusi kokea vauhdin hurmaa ja vaihtoi formulauralle takamuksia rassaavasta ralliautosta, joka on aika lailla rahvaanomainen muistuttaessa taviskansan menopelejä ulkoisesti.- Anonyymi00008
mielipidepankki kirjoitti:
Ehkä noin, mutta on kyllä ainakin minulla vaikeuksia löytää kokoomuspolitikoista paljon parempaakaan tasoa kuin Orpo. Se johtuu tason laskusta. Ne jotka saattoivat olla tasokkaita, eivät enää ole Kokoomuksen aktiivipoliitikkoja.
Ja brandy nyt siinä omassa lajissaan kuitenkin b-luokkaa konjakkiin verrattuna ja kyllähän se ralliautokin kulkee paljon hitaammin kuin F1-kulkupeli. Kalle Robanperäkin halusi kokea vauhdin hurmaa ja vaihtoi formulauralle takamuksia rassaavasta ralliautosta, joka on aika lailla rahvaanomainen muistuttaessa taviskansan menopelejä ulkoisesti.Jos orpon olemus tosiaan kelpaa keulakuvaksi, niin kaiken muun voi lisätä rahalla...
- Anonyymi00009
SIRKUS KIEHTTO KANSAA.
TOLOKKUA SAA PIAN KOTIOVELLE
- Anonyymi00004
Kokoomus on epätoivoinen.
- Anonyymi00006
kokoomus on omassa kontekstissaan sinnikäs mutta alimittainen.
piirisarjaa...? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
kokoomus on omassa kontekstissaan sinnikäs mutta alimittainen.
piirisarjaa...?Jos kykyjä puuttuu, ne voi aina korvata pääomittamalla, jos sponssia löytyy. Ja löytyyhän sitä, kun asia on oikea...
- Anonyymi00010
"Kaasu pohjaan" hehkuttaa Orpo. Herättää epäilyksiä......
Tulee todellakin Junnila mieleen. - Anonyymi00011
Kokkarit lobbaa aseteollisuutta ja aborttia, - tappajapuolue!
- Anonyymi00012
Orpo on niin-
miten sen sanoisi? No sanotaan.
MITÄTÖN. - Anonyymi00013
Onko Kokoomus lähtenyt tekemään tisleitä?
Onkohan seuraavana olut vai viini? - Anonyymi00014
Teennäisempää porukkaa saa hakea, jotta kokoomuksen voittaa teennäisyydessä. Oksettavaa sakkia
- Anonyymi00015
Kauankohan "uusi brändi" kestää ? "Päälleliimattu" teennäinen
imagonmuutos ei edes vakuuta ketään ja miksi sen pitäisi ketään vakuuttaa ?
Miten kokoomus nyt muuttuisi paremmaksi ?- Anonyymi00016
Ai niin - siihen oli "liimattu" ripaus persuutta: "Kaasu pohjaan !"
Yrittääkö kokoomus viedä PS:n rasistien ääniä ? - Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ai niin - siihen oli "liimattu" ripaus persuutta: "Kaasu pohjaan !"
Yrittääkö kokoomus viedä PS:n rasistien ääniä ?Persu-Junnilan slogan.
- Anonyymi00020
Kasva Lapanen aikuiseksi !
- Anonyymi00022
Keski-ikäisillä on nyt "villi brändi". Hehheh.
- Anonyymi00026
Setämiehet "villiintyivät": KAASUA !
- Anonyymi00024
Nyt saa löysätä kravattia, mutta ei liikaa sentään.
- Anonyymi00027
Ei setämiehiin istu "rennon villi" brändi. Aivan naurettavaa.
- Anonyymi00028
Mikähän konsulttitoimisto tuonkin "idean"/brändin on keksinyt
ja paljonko maksoi ? 50000 euroa ? Verorahoista sekin ehkä menee. - Anonyymi00030
Kokkareet on epätoivoisia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501