Icon -luokan alukselta vois löytää puolison

Anonyymi-ap

Kyllähän sille toki hintaa tulisi, jos lähtisi risteilemään Floridasta Legend of the seas -aluksella, mutta voishan se toki olla mukava elämys ja niin sanottu kerran elämässä -kokemus. Mut voi olla, että jää tässä elämässä kokematta sekin, jos ei lottovoittoa tule! Ilmankin pärjää kyl!

22

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tuskin löytäisit puolisoa, sen verran erilainen meininki. Sen sijaan risteilyille ei tarvita lottovoittoa, ei ne kovinkaan kalliita ole.

    • Anonyymi00002

      Seurasin silloin kun sitä ensimmäistä tehtiin suomessa, oli aika huvittavaa kun se turusta lähti kiireesti karkuun meren ylitse, eikä tule ikinä takaisin tänne pohjolaan.... Niitä vaan rakennetaan täällä ja ne lähtevät karkuun kunhan vaan liikkeelle pääsevät.

    • Anonyymi00003

      Jos kuitenkin tahtoo suomalaisen puolison niin tuskin Karibian risteilyllä on suurempi todennäköisyys löytää-

      • Anonyymi00004

        No minkä ihmeen takia haluaisit suomalaisen puolison??!!
        Ei sitä ehkä karibialta kannata lähteä hakemaan. Joku viron risteily voisi olla parempi, tai ruotsin.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        No minkä ihmeen takia haluaisit suomalaisen puolison??!!
        Ei sitä ehkä karibialta kannata lähteä hakemaan. Joku viron risteily voisi olla parempi, tai ruotsin.

        Miksi en haluaisi suomalaista puolisoa? Yhteinen äidinkieli ja samassa kulttuurissa kasvaminen ovat huomattavasti vahvempi pohja suhteelle, kuin täysin erilaisella kulttuurisella- ja arvopohjalla varttuneiden suhde.

        En muutoinkaan haluaisi virolaista ja korvani luultavasti räjähtäisivät kyseisen kielen intonaatiota kuunnellessani.

        Länsimaissa syntynyt ja varttunut saattasi olla okei, mutta suhtautuisin silti varauksella suhteen toimivuuteen.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Miksi en haluaisi suomalaista puolisoa? Yhteinen äidinkieli ja samassa kulttuurissa kasvaminen ovat huomattavasti vahvempi pohja suhteelle, kuin täysin erilaisella kulttuurisella- ja arvopohjalla varttuneiden suhde.

        En muutoinkaan haluaisi virolaista ja korvani luultavasti räjähtäisivät kyseisen kielen intonaatiota kuunnellessani.

        Länsimaissa syntynyt ja varttunut saattasi olla okei, mutta suhtautuisin silti varauksella suhteen toimivuuteen.

        No katsopa netistä kuvia brasilialaisista naisista ja mieti sen jälkeen uusiksi.

        Sitä paremmin tulee toimeen mitä vähemmän kommunikaatiota, siksi parhaiten toimii sellainen jossa molemmat kommunikoivat englanniksi ja molemmille englanti on toinen kieli, niin joutuu miettimään jokaista lausetta mitä muodostaa.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        No katsopa netistä kuvia brasilialaisista naisista ja mieti sen jälkeen uusiksi.

        Sitä paremmin tulee toimeen mitä vähemmän kommunikaatiota, siksi parhaiten toimii sellainen jossa molemmat kommunikoivat englanniksi ja molemmille englanti on toinen kieli, niin joutuu miettimään jokaista lausetta mitä muodostaa.

        Olen nainen enkä etsi naista, joten minulle on yks hailee miltä brasialialaiset naiset näyttävät. Miehissä minuun vetoaa ennemmin vaalea kuin tumma.

        Mielestäni sitä huonommin tulee toimeen mitä vähemmän kommunikaatiota. Kommunikoimattomuus toiminee heille, jotka eivät välitä siitä kenen kanssa sattuvat olemaan, kunhan ulkonäkö miellyttää.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Olen nainen enkä etsi naista, joten minulle on yks hailee miltä brasialialaiset naiset näyttävät. Miehissä minuun vetoaa ennemmin vaalea kuin tumma.

        Mielestäni sitä huonommin tulee toimeen mitä vähemmän kommunikaatiota. Kommunikoimattomuus toiminee heille, jotka eivät välitä siitä kenen kanssa sattuvat olemaan, kunhan ulkonäkö miellyttää.

        Unohda sitten. Olet nainen, ei sinun tarvitse välittää mistään realismista yhtään mitään, voit elää vapaasti mielikuvitusmaailmassasi.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Unohda sitten. Olet nainen, ei sinun tarvitse välittää mistään realismista yhtään mitään, voit elää vapaasti mielikuvitusmaailmassasi.

        Milllä tavoin sinun maailmankuvasi on realistinen?

        Olet ilmeisesti tämä tapaus, joka on hakemassa itselleen morsiota maista, joissa elintaso on suomalaista elintasoa matalampi ja sinulle riittää, että nainen näyttää nätiltä, on hiljaa ja tyytyy rahoihisi.🤔
        Ei tosin ole tullut ilmi, mitä sinä pystyt kyseiselle naiselle tarjoamaan ihmisenä, koska ilmeisesti sinua ei kiinnosta hänen ajatusmaailmansa, tunteensa saatika se rakastaako hän sinua?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Milllä tavoin sinun maailmankuvasi on realistinen?

        Olet ilmeisesti tämä tapaus, joka on hakemassa itselleen morsiota maista, joissa elintaso on suomalaista elintasoa matalampi ja sinulle riittää, että nainen näyttää nätiltä, on hiljaa ja tyytyy rahoihisi.🤔
        Ei tosin ole tullut ilmi, mitä sinä pystyt kyseiselle naiselle tarjoamaan ihmisenä, koska ilmeisesti sinua ei kiinnosta hänen ajatusmaailmansa, tunteensa saatika se rakastaako hän sinua?

        Raha on ainoa asia mikä naiselle oikeasti merkitsee mitään.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Raha on ainoa asia mikä naiselle oikeasti merkitsee mitään.

        Maailmakuvasi on kyyninen, muttei realistinen. Minä ennemmin tienaan rahani kuin jättäydyn miehen tulojen varaan. Toisaalta en myöskään suostuisi elättämään puolisoa vaan oletus on, että myös hän kantaa kortensa kekoon.

        Johtuisiko kyynistynyt käsityksesi naisista siitä, että hamuilet naisia juuri niistä maista, joissa länsimainen tulotaso nähdään korkeana ja tavoiteltavana?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        No katsopa netistä kuvia brasilialaisista naisista ja mieti sen jälkeen uusiksi.

        Sitä paremmin tulee toimeen mitä vähemmän kommunikaatiota, siksi parhaiten toimii sellainen jossa molemmat kommunikoivat englanniksi ja molemmille englanti on toinen kieli, niin joutuu miettimään jokaista lausetta mitä muodostaa.

        Siis miksi sinulle eu kelpaisi esimerkiksi Jenna Salminen? Mitä vikaa Jennassa muka on, ettei Jenna sulle kelpaisi vaan tarvitset brasilialaisen?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Siis miksi sinulle eu kelpaisi esimerkiksi Jenna Salminen? Mitä vikaa Jennassa muka on, ettei Jenna sulle kelpaisi vaan tarvitset brasilialaisen?

        No, ei kelpaisi. Voisin vaikka sanoa niin että se ei vaan riitä ...

        Brasilialaiset on noin niinkun aika PALJON paremman näköisiä.


    • Anonyymi00005

      Eiköhän se tuolla välimerellä seilaa jatkossa, ei Karibialla.

      • Anonyymi00007

        Ap mainitsi Floridan, joten tuskin sieltä seilailee Välimerelle. Saattavathan varustamot tosin vaihtaa laivojen satamasijainteja ja reittejä Roya Caribbeanilla on useampia laivoja ja osa seilaa Karibialla ja taitaa löytyä myös Välimeren reittejä.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ap mainitsi Floridan, joten tuskin sieltä seilailee Välimerelle. Saattavathan varustamot tosin vaihtaa laivojen satamasijainteja ja reittejä Roya Caribbeanilla on useampia laivoja ja osa seilaa Karibialla ja taitaa löytyä myös Välimeren reittejä.

        Välimerestä puhuivat uutisissa?


    • Anonyymi00013

      Joo sivuilla sanotaan että saapuu Barceloonaan ja Roomaan 22 päivän päästä, aika erikoista. Meneekö sitten takaisin amerikkaan vai jääkö välimerelle.

      • Anonyymi00016

        Ilmeisesti Välimeren reittien laivojen kotisatamat ovat Italiassa, Espanjassa ja Briteissä.


    • Jos löytyisi, niin voisiko sellaista kestää, joka haluaa lähteä tuollaisille reissuille.
      Varsinkin kun todennäköisesti haluaisi lähteä niille usein.

      • Anonyymi00020

        Eikun hänkin olisi tietenkin lähtenyt sen ainoan kerran reissuun, jotta universumi voisi yhdistää sielunkumppanit toisiinsa. Universumilla on kummallisia tapoja yhdistää ihmisiä.


    • Anonyymi00019

      Ei sieltä kiltti ja kunnollinen mies mitään löydä. Jännämiesten biletyspaikkoja ovat nuokin laivat.

    • Anonyymi00021

      En tuosta tiedä mutta rakkauteni kaivattuun on kuin Floridassa, Lämpö ei lopu koskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe