Huh huh, mitä dokumenttia on luottamuksesta! Ei ilmeisesti ole mitään tolkkua valehtelussa! Hyvä timo ja Marko! Toki muutkin rohkeat rehelliset luottamushenkilöt jotka seisotte sanojenne takana. Kyllä carvaccio nuolee pahasti näppejä
Vastaukset 17
- Anonyymi00002
Voi voi Timo. Penslaa se ruuna etukäteen.
- Anonyymi00012
Timo Tossavainen tosi hyvä. Pitkä koulutus. Ollu kovissa töissä. Uraputkessa. Mikko tykkä.
- Anonyymi00003
Majevelli äänet meni hukkaan
- Anonyymi00004
Kyllä totuus on että deemukerho saa totaalisen tuhon kuntaan! Kairalan missit pikkuhiljaa paljastuu pösilöiksi
- Anonyymi00005
Kyllä oli omituisia ja sekavia vastauksia kunnanhallituksen pj:ltä. Ja mitä ihmettä tuo Torvinen on sekaantunut kunnan asioihin??? Mikä on hänen pitkäaikainen kytkös kunnanhallituksen puheenjohtajaan?
Hienosti on muut hallituksen jäsenet vastanneet valiokunnalla, selkeitä ja jäsenneltyjä vastauksia.- Anonyymi00006
Puheenjohtaja on palkannut Torvisen itselleen hoitamaan tätä kuulemisasiaa. Muusta asioiden hoitamisesta on myös kuulemismuistioissa, joista valiokunta on saanut tietoa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Puheenjohtaja on palkannut Torvisen itselleen hoitamaan tätä kuulemisasiaa. Muusta asioiden hoitamisesta on myös kuulemismuistioissa, joista valiokunta on saanut tietoa.
Eli ei edes itse viitsi asioihin vastata vaan laittaa muut asialle... Hohhoijaa... Eikös tuo Torvinen ole aika monta juttua tässä viime aikoina hävinnyt, ei vaikuta kovin pätevältä lakimieheltä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eli ei edes itse viitsi asioihin vastata vaan laittaa muut asialle... Hohhoijaa... Eikös tuo Torvinen ole aika monta juttua tässä viime aikoina hävinnyt, ei vaikuta kovin pätevältä lakimieheltä.
Eikös se Koskenlaineen valinta just kaatunut.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistähän muusta siellä hänestä on tietoa. Kerro ihmeessä..
- Anonyymi00010
Rikolliskööri! Asiat on julkaistu , ei ihme että sotku on selvä. Vai eduskuntaan? Ei edes siivoojaksi kykene. Järjetöntä tekstiä mitä on suustaan päästänyt, no kyllä net osakkeet pikkuhiljaa realisoituu! Oikeus kutsuu son takuulla varma kokokööriä. No, varaton pariskunta suustaan päästää mitä päästää. Ei niitä kukaan kuuntele enää. Totuus on tullut julki! Majevelli tulee olemaan kuret ruoka köörillä!
- Anonyymi00011
Kyllä kusi paska perkele. Timö on hyväi. Makro on tosi mies. Osa aja mönkijät. Kesät osa otta lokisasti. Lepä ohhs poikas mopoa. Isin jälki. Työttömyys.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä kusi paska perkele. Timö on hyväi. Makro on tosi mies. Osa aja mönkijät. Kesät osa otta lokisasti. Lepä ohhs poikas mopoa. Isin jälki. Työttömyys.
Lopeta jo se pullon kanssa kirjoittelu. Huomenna on taas räkyttäjien päivä. Ota Huomenna uudestaan. Ruuna pitää ruokia.
- Anonyymi00015
Voi teitä raukkoja! Lähdetään suu vaahdossa politiikkaan ja oikeasti ei kiinnosta kuin oma muna. Kertokaapas jatkossa rehellisesti vaaliteemanne, niin ei mene ääni hukkaan.
- Anonyymi00016
Minulla ei ole munaa mutta kyllä se kiinnostaa
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minulla ei ole munaa mutta kyllä se kiinnostaa
Minä vatkaan kädet sinisenä, naama vihreänä tattiani.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä vatkaan kädet sinisenä, naama vihreänä tattiani.
Siitä ne rouvien märät unet johtuu.
Välillä luetaan partisaanikirjaa.
- Anonyymi00020
Minä tykkään ratsastaa lierihattu päässä . Jii-haa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591511- 261144
- 82992
- 65816
- 36810
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 90733
- 47732
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13720Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131705Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19695- 115666
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605- 4602
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �141601- 43591
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19536
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523- 41518