Vihaiset fe-mi-nis-tit hyökkäsivät hänen kimppuunsa kun tosi-tv ohjelma Dubaista tuli katsottavaksi suoratoistopalveluihin.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/3a22a03c-88e8-4a32-8da8-0ac2921372ae
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d867075a-00c5-4765-9526-23957e5088b6
Keskustelupalstat täyttyivät hetkessä kommenteista, joiden mukaan Belórf ei voi olla aito, ei voi olla älykäs, eikä varsinkaan ole voinut ansaita rahojaan millään rehellisellä keinolla. Hänen vartalonsa tai parisuhteensakaan ei voi olla aitoja, eikä suhteessa tietenkään voi olla aitoja tunteita.
Järkyttävää on, että 36-vuotiaan Belórfin äitiyshaaveet ja jopa hedelmällisyys joutuivat kovan arvostelun kohteeksi, vaikka näitä teemoja pidetään yleisesti ottaen nykyään sensitiivisinä.
Pahinta on, ettei tätä keskustelua ylläpidä miehet, vaan toiset naiset. Samat ihmiset, jotka puhuvat somessa toisten naisten tukemisesta, osallistuvat innolla toisen naisen julkiseen nöyryyttämiseen.
Luksuselämäänsä Sofia Bling Bling Dubai -realityssä esittelevä Sofia Belórf on ollut toistuvan ilkkumisen kohteena somessa. Milloin hän leveilee elämäntyylillään, milloin elää Jeff-rakkaansa siivellä. Hänen ulkonäköään arvostellaan myös surutta eikä tulevaisuudennäkymiä pidetä toiveikkaina.
Vaikka suurin osa kommenteista Ruudun Facebookissa edustaakin pilkkaavaa sisältöä, löytyy joukosta myös niitä, jotka tuomitsevat moiset kommentit.
Sofia joutui vihapuheen kohteeksi
83
490
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo vihapuhe on kamalaa. 😥
Minulla ei ole mitään Sofiaa vastaan. Tuomitsen kaiken häneen kohdistuvan vihapuheen. Toivotan hänelle onnea ja menestystä!
Jokaisella naisella on oikeus elää sellaista elämää kuin haluaa. 💃
🦄- Anonyymi00002
Jokaisella miehellä on tietysti sama oikeus myös.
🦄 - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jokaisella miehellä on tietysti sama oikeus myös.
🦄Entäs lapsilla?
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Entäs lapsilla?
Minä en tiedä enkä ymmärrä lapsista mitään. Käsittääkseni huoltajasuhde vaikuttaa siihen, etteivät he ole määräysvaltaisia elämänsä suhteen.
🦄 Realismikohtauksen vallassa korjaan tuon muotoon: velvollisuus elää sellaista elämää johon kykenee.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä en tiedä enkä ymmärrä lapsista mitään. Käsittääkseni huoltajasuhde vaikuttaa siihen, etteivät he ole määräysvaltaisia elämänsä suhteen.
🦄Periaatteessa lapsellekaan ei mitään mahda. Mä päätin nelivuotiaana, kun päiväkotiin tuli remontti, että mä rupeen rakennusalalle. Ja vaikka kuinka mua yritettiin ohjata muuhun, niin rakennusalalle mä menin. Enkä ikinä sisimmässäni antanu periks. Ne oppiaineet koulussakin mitkä katoin tatpeettomiksi, niin ne oli vaan huonoja ja toisissa olin tosi hyvä. Vaikka periaatteessa olin kiltti, niin tosi jääräpäinen kyllä, enkä sitä oo katunu, vaan oikeestaan päinvastoin, vaikka siitä ikäviä tilanteita toisinaan koituikin.
- Anonyymi00055
buddy-love kirjoitti:
Realismikohtauksen vallassa korjaan tuon muotoon: velvollisuus elää sellaista elämää johon kykenee.
Miksi olisi velvollisuus?
Anonyymi00055 kirjoitti:
Miksi olisi velvollisuus?
Sivusta, että periaatteessa velvollisuus ja tietyllä tapaa myös tarve. Eli jakaa kokemuksia, mitä elämän varrella on kertyny. Sehän on ihan tieteellisesti määritelty sosiaalinen konstruktivismi. Kaikkee ei tarvi keksiä ite. Ja vaikka ois kuinka pieni keksintö tai idea, niin se voi yhdessä pohtimalla jalostua. Tietenki omalta kojdalta vähän haastavaa täältä ulkokehältä huudella. Mutta eipä sitä koskaan tiedä, mitä päätyt ytimeen.
- Anonyymi00004
Voi ei!
Miten kukaan voi kohdalla julmasti tätä ihanaa ihmistä, tätä nuorta ja pätevää naista, joka suorastaan Ajatusten Tonavana jakaa elämäänsä rahvaalle?
Onhan prostituutioepäilyt, huumerikollisten kanssa pyöriminen sekä pienet kakut jo unohdettu, lusittu ja sovitettu! Kuinka joku ei ymmärrä tätä vieläkään?!
Kyllä naisella on oikeus elää sellaista elämää kuin haluaa ja kenelläkään ei saa olla siihen mitään pahaa sanottavaa.
Nyt kaikki yxisarviset yhteisrintamaan häntä puolustamaan!- Anonyymi00009
Heh, kuulostaa kateudelta. 😄
Happamia pihlajanmarjoja! 🦊
🦄 - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Heh, kuulostaa kateudelta. 😄
Happamia pihlajanmarjoja! 🦊
🦄Ei, kyllä se oli ihan vain ivaa.
Miten et sitä huomannut? - Anonyymi00014
En tiedä sen enempää Sofiasta kuin mitä on satunnaisesti osunut mediassa silmiin, mutta mitä hänen valintansa sinua kutittelevat?
Tuskin hänen ja hänen elämänsä ovat vaikuttaneet sinun elämääsi millään tavoin konkreettisesti. Kuulostat todellakin kateelliselta ja sinua ilmeisesti korpeaa, että hän on julkisuuden henkilö ja elää taloudellisesti runsasta elämää. Se, että hän ei olisi julkisuudessa tai eläisi köyhemmin, ei vaikuta sinun elämääsi kohentavasti. - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei, kyllä se oli ihan vain ivaa.
Miten et sitä huomannut?Kysyin itseltäni, miksi joku ivaisi Sofiaa. Vastasin, että kateuden vuoksi.
Minuakin voi ivata, ja pidän sitäkin kateuden osoituksena! Otan sen saavutukseksi itselleni. ✨
🦄 - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
En tiedä sen enempää Sofiasta kuin mitä on satunnaisesti osunut mediassa silmiin, mutta mitä hänen valintansa sinua kutittelevat?
Tuskin hänen ja hänen elämänsä ovat vaikuttaneet sinun elämääsi millään tavoin konkreettisesti. Kuulostat todellakin kateelliselta ja sinua ilmeisesti korpeaa, että hän on julkisuuden henkilö ja elää taloudellisesti runsasta elämää. Se, että hän ei olisi julkisuudessa tai eläisi köyhemmin, ei vaikuta sinun elämääsi kohentavasti.Juuri näin. Kateushan siellä taustalla on. 😃
Minäkin pidän rahasta, mutta vapaus on minulle vielä tärkeämpi arvo. Sen vuoksi en tunne kateutta Sofiaa kohtaan. Hän ei ole niin vapaa tekemään mitä haluaa kuin minä, varsinkin kun haaveilee vielä perheestäkin.
🦄 - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kysyin itseltäni, miksi joku ivaisi Sofiaa. Vastasin, että kateuden vuoksi.
Minuakin voi ivata, ja pidän sitäkin kateuden osoituksena! Otan sen saavutukseksi itselleni. ✨
🦄Voit aina lohduttautua sillä, että he eivät naurakaan sinulle, vaan että he nauraravat kanssasi.
Kuinka hienoa! - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voit aina lohduttautua sillä, että he eivät naurakaan sinulle, vaan että he nauraravat kanssasi.
Kuinka hienoa!Ei, kyllä tuntuu paremmalta sellainen ajatus, että joku siellä ruudun takana olisi minulle kateellinen, ärsyyntyisi minusta, eikä voisi tehdä asialle mitään! 😄
🦄 - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei, kyllä tuntuu paremmalta sellainen ajatus, että joku siellä ruudun takana olisi minulle kateellinen, ärsyyntyisi minusta, eikä voisi tehdä asialle mitään! 😄
🦄Sinulla tuo logiikka laukkaa kuin teköälyttömyydellä konsanaan. Lepikko vaan ruskaa, loogiset yksisarviset suistuvat logiikan tieltä.
Samalla vaikutat ihan henkiseltä spandex-mieheltä. He eivät keksi mitään muuta syytä huonoon palautteeseen, kuin sen että heitä kadehditaan.
Mikäli onnistut ärsyttämään minua oikeasti, niin laitan perääsi botin jänkäämään kanssasi ja unohdan olemassaolosi. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinulla tuo logiikka laukkaa kuin teköälyttömyydellä konsanaan. Lepikko vaan ruskaa, loogiset yksisarviset suistuvat logiikan tieltä.
Samalla vaikutat ihan henkiseltä spandex-mieheltä. He eivät keksi mitään muuta syytä huonoon palautteeseen, kuin sen että heitä kadehditaan.
Mikäli onnistut ärsyttämään minua oikeasti, niin laitan perääsi botin jänkäämään kanssasi ja unohdan olemassaolosi.Henkinen spandex-mies! 😁
Tällainen luonnehdinta oli käytössä kohdallani nyt ensimmäistä kertaa. Niin, en minä kyllä keksi muuta syytä kuin kateus. Minulla on erinäisiä näyttöjäni loogisuudestani, mutta en koe tarvetta kertoa niistä sinulle tai muille. Nauran täällä vain partaani.
🦄 - Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Henkinen spandex-mies! 😁
Tällainen luonnehdinta oli käytössä kohdallani nyt ensimmäistä kertaa. Niin, en minä kyllä keksi muuta syytä kuin kateus. Minulla on erinäisiä näyttöjäni loogisuudestani, mutta en koe tarvetta kertoa niistä sinulle tai muille. Nauran täällä vain partaani.
🦄Kannattais se parta ajella joskus, ja ne sääret myös, ja selkä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kannattais se parta ajella joskus, ja ne sääret myös, ja selkä.
Voin olla juuri niin karvainen kuin haluan, etkä sinä voi sille mitään. 🤭
Mistä sinä edes tiedät, olenko minä nainen?
🦄 - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Voin olla juuri niin karvainen kuin haluan, etkä sinä voi sille mitään. 🤭
Mistä sinä edes tiedät, olenko minä nainen?
🦄En tiedä, enkä usko että olisit.
- Anonyymi00005
Kukaan ei määritä naisen tapaa olla nainen niin tiukasti kuin muut naiset.
Loppujen lopuksi olipa ulkoisesti eritääin feminiininen tai ulkoisesti maskuliinisempi niin aina on vääränlainen. Meikkaapa tai eipä meikaa niin on vääränlainen. Pukeutuu huolitellusti niin on pinnallinen ja välittää liikaa ulkonäöstä. Ei pukeudu huolitellusti niin ei välitä itsestään ja siitä m illaisen mielikuvan antaa. Hymyilee ja on puhelias, on turhaan lörpöttelvä kihertelijä. On hiljaisempi ja hymyilee vähemmän, on mököttäjä ja tuppisuu.
Omakohtaisena kokemuksena: Pukeudun mekkoon - kommentti: oi onko sulla tänään mekko päällä? Äänensävy täynnä ivaa. Pidän hiukset pitkinä - vinkkaillaan, että olisi aika leikata lyhyeksi. Jos taasen pukeududn farkkuihin niin voisi vähän huolitellummin ja naisellisemmin pukeutua. Jos kuntoilen ja laihdutan niin en kuulemma hyväksy itseäni sellaisena kuin olen. Jos taasen en kuntoile ja tarkkaile ruokavaliota niin en välitä itsestäni ja terveydestäni. Haaveilen parisuhteesta - ole itsenäinen ja pärjää itse. Yleensä kritiikki tulee heiltä, jotka ovat parisuhteessa.
Summa summarum. Koskaan ei ole sellainen, että olisi okei vaan aina löytyy heitä joiden mielestä tulisi olla erilainen. Imo muiden naisten elämänvalintojen ja ulkoisen habituksen kimppuun hyökkääminen ei ole okei elleivät he ensin ole itse hyökkineet tai yrittäneet muokata oman näkemyksensä mukaiseksi.- Anonyymi00006
Ja tiedätkö miksi ne naiset tekevät noin, ne haluavat että sinulla menee huonosti. Ne antavat tahallaan huonoja neuvoja jotta sinulla menisi huonommin kuin heillä. Ne haluavat nähdä kun epäonnistut ja voit huonosti.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja tiedätkö miksi ne naiset tekevät noin, ne haluavat että sinulla menee huonosti. Ne antavat tahallaan huonoja neuvoja jotta sinulla menisi huonommin kuin heillä. Ne haluavat nähdä kun epäonnistut ja voit huonosti.
Tuskin kaikki, sillä ketä kiinnostaa niin paljon jonkun satunnaisen kohtaamisen perusteella menneekö huonommin vai paremmin. Sen päätöksen kuitenkin tein etten huomioi ulkopuolelta annettuja neuvoja tai vinkkejä ellen ole kysynyt ja pyytänyt neuvoa.
olisi ehkä peiliin katsomisen paikka, jos saa iloa siitä, että muila menee huonommin tai etteivät toiveet toteudu. Kertoo roskistason persoonasta, jos antaa tarkoituksella huonoja neuvoja ja itseasiassa taitaa kuulua tietyn pershäiriön ilmenemismuotoihin se tarkoituksella virheellisten ja ohjeiden antaminen. - Anonyymi00018
Parempi vain kun ei liikaa mieti niitä muiden kommentteja. 😃 On parempi vain tehdä asiat niin kuin itse haluaa.
🦄 - Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Parempi vain kun ei liikaa mieti niitä muiden kommentteja. 😃 On parempi vain tehdä asiat niin kuin itse haluaa.
🦄Ei se aina niinkään mene, sillä yleisesti on paree tulla toimeen suurimman osan kanssa. Osa on kontrolloivempia ja haluavat, että jokainen muukin tekisi niin kuin he tekevät.
Esimerkiksi työssä on seikkoja joissa tietyt toimintatavat ovat oleellisia ja perusteltuja, mutta se, että tulisi omaksua prikulleen sama toimintamalli ei ole suurimmassa osassa töitä kovin merkityksellistä. Asia erikseen jos kollegan työskentelytapa aiheuttaa itselle vahinkoa tai kohtuuttomasti lisäduunia. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei se aina niinkään mene, sillä yleisesti on paree tulla toimeen suurimman osan kanssa. Osa on kontrolloivempia ja haluavat, että jokainen muukin tekisi niin kuin he tekevät.
Esimerkiksi työssä on seikkoja joissa tietyt toimintatavat ovat oleellisia ja perusteltuja, mutta se, että tulisi omaksua prikulleen sama toimintamalli ei ole suurimmassa osassa töitä kovin merkityksellistä. Asia erikseen jos kollegan työskentelytapa aiheuttaa itselle vahinkoa tai kohtuuttomasti lisäduunia.Keskustelu koski naisellisuuden performointia.
🦄 - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Keskustelu koski naisellisuuden performointia.
🦄Jeps, mutta ilmiö on laajempi kuin feminiisyyden ilmentäminen.
- Anonyymi00027
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuskin kaikki, sillä ketä kiinnostaa niin paljon jonkun satunnaisen kohtaamisen perusteella menneekö huonommin vai paremmin. Sen päätöksen kuitenkin tein etten huomioi ulkopuolelta annettuja neuvoja tai vinkkejä ellen ole kysynyt ja pyytänyt neuvoa.
olisi ehkä peiliin katsomisen paikka, jos saa iloa siitä, että muila menee huonommin tai etteivät toiveet toteudu. Kertoo roskistason persoonasta, jos antaa tarkoituksella huonoja neuvoja ja itseasiassa taitaa kuulua tietyn pershäiriön ilmenemismuotoihin se tarkoituksella virheellisten ja ohjeiden antaminen.Kyse on naisten seksuaalisesta kilpailusta toistensa kanssa. Se on todella hurjaa ja kylmää touhua.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyse on naisten seksuaalisesta kilpailusta toistensa kanssa. Se on todella hurjaa ja kylmää touhua.
Onneksi se on vapaaehtoista.
🦄 - Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyse on naisten seksuaalisesta kilpailusta toistensa kanssa. Se on todella hurjaa ja kylmää touhua.
En tiedä kuinka miehet suhtautuvat kyseiseen ilmiöön, mutta itselleni ihminen, joka yrittää tehdä itsensä kiinnostavammaksi potentiaalisen kumppanin silmissä, lyttäämällä tai sabotoimalla muita, olisi todellinen turn-off.
Loppujen lopuksihan pointti on ilmaista itseään omaksi kokemallaan tavalla, olipa kyse vaatteista, meikkamisesta ja olemuksesta yleisesti. En tosin tällä hetkellä pukeudu niin kuin haluaisin saatika muutoinkaan elä elämää tavalla, konkaa kokisin omaksi. Eipä liene siis ihme, että minusta yleensä kiinnostuvat he, joista minä en kiinnostu. - Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Onneksi se on vapaaehtoista.
🦄Sinä siis olet täysin sen ulkopuolella, et meikkaa, et pukeudu näyttäviin vaatteisiin, et ajele karvoja( se jo tulikin selväksi), et välitä siitä miltä näytät kun lähdet kaupungille tai kauppaan jne.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sinä siis olet täysin sen ulkopuolella, et meikkaa, et pukeudu näyttäviin vaatteisiin, et ajele karvoja( se jo tulikin selväksi), et välitä siitä miltä näytät kun lähdet kaupungille tai kauppaan jne.
Hah. Tämänkin voimaannuttamismuoson tyrkyttäminen oli jossakin vaiheessa läsnä. Tyyliin: älä seilaa ja kasvata suurinpiirtein partaa, jos muutama hormonaalinen karva kasvaa leuassa. Oli kyllä varsinainen feminiinisyyden latistamisen oppikoulu.
Ei se minulta ole pois, jos joku kokee olonsa super naiselliseksi karvaisilla säärillö ja kainalokarvoilla. Se ei vain ole minun tapani olla naisellinen. sivusta - Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
En tiedä kuinka miehet suhtautuvat kyseiseen ilmiöön, mutta itselleni ihminen, joka yrittää tehdä itsensä kiinnostavammaksi potentiaalisen kumppanin silmissä, lyttäämällä tai sabotoimalla muita, olisi todellinen turn-off.
Loppujen lopuksihan pointti on ilmaista itseään omaksi kokemallaan tavalla, olipa kyse vaatteista, meikkamisesta ja olemuksesta yleisesti. En tosin tällä hetkellä pukeudu niin kuin haluaisin saatika muutoinkaan elä elämää tavalla, konkaa kokisin omaksi. Eipä liene siis ihme, että minusta yleensä kiinnostuvat he, joista minä en kiinnostu.Tuo muiden naisten haittaaminen eri tavoin, on vain yksi sen seksuaalisen kilpailun muoto, samaa kilpailu-ilmiötä on ne meikkaamiset ja vaatteet ym. Toisille naisille haitan aiheuttaminen on usein niin huomaamatonta ettei sen kohde edes itse tajua mitä tapahtui, eivätkä muutkaan siitä saa tietää. Jos et ole vielä huomannut, niin naiset osaavat tarvittaessa olla ovelia, ja tarvittaessa osaavat olla tyhmiä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tuo muiden naisten haittaaminen eri tavoin, on vain yksi sen seksuaalisen kilpailun muoto, samaa kilpailu-ilmiötä on ne meikkaamiset ja vaatteet ym. Toisille naisille haitan aiheuttaminen on usein niin huomaamatonta ettei sen kohde edes itse tajua mitä tapahtui, eivätkä muutkaan siitä saa tietää. Jos et ole vielä huomannut, niin naiset osaavat tarvittaessa olla ovelia, ja tarvittaessa osaavat olla tyhmiä.
Ja siis kun puhutaan nyt tästä julkkiksen vihan kohteeksi joutumisesta, niin netissä nämä sisäiset oikeat tunteet pääsevät valloilleen ja sellaisia asioita ja tunteita ilmaistaan julkisesti mitkä muuten olisivat henkilökohtaisia ja salaisia.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tuo muiden naisten haittaaminen eri tavoin, on vain yksi sen seksuaalisen kilpailun muoto, samaa kilpailu-ilmiötä on ne meikkaamiset ja vaatteet ym. Toisille naisille haitan aiheuttaminen on usein niin huomaamatonta ettei sen kohde edes itse tajua mitä tapahtui, eivätkä muutkaan siitä saa tietää. Jos et ole vielä huomannut, niin naiset osaavat tarvittaessa olla ovelia, ja tarvittaessa osaavat olla tyhmiä.
En yleistäisi väittämääsi sukupuoleen vaan huonoon itsetuntoon liittyväksi.
Ja sinun agendasi tässä keskustelussa on? Tai kyllähän se tulee ilmi väitteidesi perusteella. - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
En yleistäisi väittämääsi sukupuoleen vaan huonoon itsetuntoon liittyväksi.
Ja sinun agendasi tässä keskustelussa on? Tai kyllähän se tulee ilmi väitteidesi perusteella.Naisten keskinäinen seksuaalinen kilpailu on tosiasia eikä liity mitenkään itsetuntoon.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Naisten keskinäinen seksuaalinen kilpailu on tosiasia eikä liity mitenkään itsetuntoon.
Olisiko hyvän itsetunnon ja itsensä halutuksi kokevalla naisella tarvetta yrittää sabotoida muita naisia, heidän ulkonäköää, tavoitteitaan tai elämäänsä saatika suhteita?
Ei olisi sillä he ymmärtävät, että ellei mies ole kiinnostunut juuri heistä, eivät he saisi aitoa rakkautta vaikka yrittäisivätkin mustamaalata muita naisia tai pakottaa miehen kiinnostumaan itsestään.
Samoin he käsittävät, että jos ura ei etene tietyssä firmassa on parempi vaihtaa työpaikkaa ja työnantajaa, sellaiseen, jossa nähdään hänen potentiaalinsa sen sijaan, että yrittäisi saada muut naistyöntekijät näyttämään huonommilta.
Mean girl-tyyli on niin ysäriä ja 2000-luvun alkua. - Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Olisiko hyvän itsetunnon ja itsensä halutuksi kokevalla naisella tarvetta yrittää sabotoida muita naisia, heidän ulkonäköää, tavoitteitaan tai elämäänsä saatika suhteita?
Ei olisi sillä he ymmärtävät, että ellei mies ole kiinnostunut juuri heistä, eivät he saisi aitoa rakkautta vaikka yrittäisivätkin mustamaalata muita naisia tai pakottaa miehen kiinnostumaan itsestään.
Samoin he käsittävät, että jos ura ei etene tietyssä firmassa on parempi vaihtaa työpaikkaa ja työnantajaa, sellaiseen, jossa nähdään hänen potentiaalinsa sen sijaan, että yrittäisi saada muut naistyöntekijät näyttämään huonommilta.
Mean girl-tyyli on niin ysäriä ja 2000-luvun alkua.Veit sanat näppimistöltäni.
Tai tarkemmin ottaen: kirjoitit juuri niin kuin minä ajattelen! 😮
🦄 - Anonyymi00048
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mean girl-tyyli on niin ysäriä ja 2000-luvun alkua.Jotenkin yrität työntää tämän toiminnan tietoiseksi toiminnaksi, ei se ole, se on alitajuista. Eivät ne suunnittele miten se mies heidät näkee tms. vaan toimivat tilaisuuden tullen automaattisesti.
Mikäli tuo "hyvä itsetunto" muutetaan muotoon hyvä ulkonäkö, niin ehkä ei tarvitsekaan sabotoida muita jotka ovat selkeästi tuota naista alempana. Mutta tuo nainen on muiden naisten hyökkäysten kohteena, eikä voi luottaa keneenkään naiseen ikinä. - Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Jotenkin yrität työntää tämän toiminnan tietoiseksi toiminnaksi, ei se ole, se on alitajuista. Eivät ne suunnittele miten se mies heidät näkee tms. vaan toimivat tilaisuuden tullen automaattisesti.
Mikäli tuo "hyvä itsetunto" muutetaan muotoon hyvä ulkonäkö, niin ehkä ei tarvitsekaan sabotoida muita jotka ovat selkeästi tuota naista alempana. Mutta tuo nainen on muiden naisten hyökkäysten kohteena, eikä voi luottaa keneenkään naiseen ikinä.Jostakin syystä syntyy mielikuva manspleinaajasta.
Odotapas niin kerron miten miehet ajattelevat, toimivat ja mihin heidän käytöksensä perustuu. Seuraavasi kerron naisena sinulle kuinka ajaa partasi ja mikä sinusta tuntuu hyvältä. - Anonyymi00056
Anonyymi00051 kirjoitti:
Jostakin syystä syntyy mielikuva manspleinaajasta.
Odotapas niin kerron miten miehet ajattelevat, toimivat ja mihin heidän käytöksensä perustuu. Seuraavasi kerron naisena sinulle kuinka ajaa partasi ja mikä sinusta tuntuu hyvältä.En ole sanonut mitä naisten pitäisi tehdä tai miten heidän pitäisi toimia. Kuvailen vain sitä kuinka naiset toimivat, ja mistä syystä.
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
En ole sanonut mitä naisten pitäisi tehdä tai miten heidän pitäisi toimia. Kuvailen vain sitä kuinka naiset toimivat, ja mistä syystä.
Kyllä sinä mansplainasit.
Tämä oli myös Yxärin Virallinen Arvio. 😄
🦄 - Anonyymi00075
Anonyymi00058 kirjoitti:
🦄Kukaan täällä ei välitä sinun arvioistasi minkään vertaa.
- Anonyymi00076
Anonyymi00058 kirjoitti:
🦄Jostain syystä et pysty käsittämään sitä että sinun mielipiteesi eivät muuta tai vaikuta tosiasioihin mitenkään.
- Anonyymi00010
En ole seurannut Sofian elämää enkä katsonut tuota ohjelmaa yhtään, joten käsitykseni hänestä on todella hataralla pohjalla, mutta olen ymmärtänyt hänen todella saaneen kohtuuttomasti vihamielisiä kommentteja elämäntyylistään.
Hänellä on oikeus elää elämänsä haluamallaan tavalla. Se, että minä tai joku muu haluaa elää toisella tavalla, ei liity mitenkään siihen, miten Sofia päättää elämänsä elää. Hänellä on ilmeisen erilaiset arvot kuin minulla ja se on ihan ok. Jos hän on tyytyväinen ja hänen puolisonsa on tyytyväinen, niin ei siinä muiden mielipiteillä ole väliä. Ainoastaan, jos tilanteeseen liittyisi jotain väkivaltaa tai muuta rikollista, olisi siitä syytä huolestua, mutta mistään tällaisesta ei ymmärtääkseni ole kyse vaan ainoastaan siitä, että Sofian puoliso elättää heitäja sehän on täysin heidän välinen asia.
Ilkeät ihmiset voisivat pitää mölyt mahassaan.
Aletheias- Anonyymi00020
Varmaan kohtuuttomastikin tulee kuraa, mutta eikö tilanne ole nykyään sama ihan jokaisen julkisuuteen tulevan kohdalla? Epäilen, että tokkopa tuo tilanne on sen erikoisempi juuri Sofian kohdalla. Itsehän hän on itsensä julkiauuteen tuonut ja nyt jopa uudelleen, hetken hiljaisemman vaiheen jälkeen. Ei tuo siis vaikuta häntä oikein hetkauttavan, kun sitä kerta tuli lisää hakemaan. Onko se oikein - no ei varmaan, mutta tuskin sentään yllätyksenä tuli. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin onhan hänellä melko pahojakin tahroja tuolla historiassaan, kuten vaikka nyt nuo kaikki huumekuviot. Eihän hän niissä selvästikään puhdas pulmunen ollut, niiden äänitteiden perusteella, joita hänestä oli. Isompien kakojen nappaaminen ja tuomitseminen oli kuitenkin tärkeämpää, joten hän pääsi vähällä, kun teki yhteistyötä.
Itsekään en hänen elämäänsä ole koskaan seurannut, saati ohjelmia seurannut. Kokkelihörhöt ja muutkaan huumeveikot eivät kuitenkaan ole hirveän korkealla arvostuksessani. Koen oudoksi, että heitä tyrkytetään julkisuuteen. - Anonyymi00041
Anonyymi00020 kirjoitti:
Varmaan kohtuuttomastikin tulee kuraa, mutta eikö tilanne ole nykyään sama ihan jokaisen julkisuuteen tulevan kohdalla? Epäilen, että tokkopa tuo tilanne on sen erikoisempi juuri Sofian kohdalla. Itsehän hän on itsensä julkiauuteen tuonut ja nyt jopa uudelleen, hetken hiljaisemman vaiheen jälkeen. Ei tuo siis vaikuta häntä oikein hetkauttavan, kun sitä kerta tuli lisää hakemaan. Onko se oikein - no ei varmaan, mutta tuskin sentään yllätyksenä tuli. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin onhan hänellä melko pahojakin tahroja tuolla historiassaan, kuten vaikka nyt nuo kaikki huumekuviot. Eihän hän niissä selvästikään puhdas pulmunen ollut, niiden äänitteiden perusteella, joita hänestä oli. Isompien kakojen nappaaminen ja tuomitseminen oli kuitenkin tärkeämpää, joten hän pääsi vähällä, kun teki yhteistyötä.
Itsekään en hänen elämäänsä ole koskaan seurannut, saati ohjelmia seurannut. Kokkelihörhöt ja muutkaan huumeveikot eivät kuitenkaan ole hirveän korkealla arvostuksessani. Koen oudoksi, että heitä tyrkytetään julkisuuteen.Tuskin ilkeily ketään yllättää, sitä esiintyy niin paljon. Se, että henkilö on julkisuudessa, ei tee ilkeilystä silti yhtään hyväksytympää. Ihmisiä ne julkkiksetkin ovat. Toki kritiikkiä voi esittää, mutta sen voi esittää asiallisesti henkilökohtaisuuksiin menemättä. Sofia lienee tottunut jo monenlaiseen, mutta ei sekään tarkoita, että ilkeillä voi vapaasti.
Sofialla taitaa tosiaan olla jonkinlaisia huumekytköksiä tai muuta taustallaan, mikä ei myöskään minun kunnioitustani herätä, mutta ilmeisen paljon hän ihmisiä edelleen kiinnostaa. Ja onhan hän voinut kääntää elämänsä suunnan ja pysyttelee nykyään ehkä kaukana kaikesta epämääräisestä. Hänen itsensä takia ainakin toivon niin erityisesti jos hän haaveilee perheenlisäyksestä.
Aletheias - Anonyymi00046
Anonyymi00020 kirjoitti:
Itsekään en hänen elämäänsä ole koskaan seurannut, saati ohjelmia seurannut. Kokkelihörhöt ja muutkaan huumeveikot eivät kuitenkaan ole hirveän korkealla arvostuksessani. Koen oudoksi, että heitä tyrkytetään julkisuuteen.Katsojat pitkälti määrittävät keitä näkyy julkisuudessa. Ellei ohjelma saa tarpeeksi suuria katsojamääriä niin tuskin yksikään sarja saa uusia tuotantokausia.
Kaupallisilla kanavilla mainosajan myynti on tulonlähde ja elleivät mainostajat saa näkyvyyttä ostamalleen mainosajalle, eivät he myöskään osta mainosaikaa kyseisten ohjelmien mainoskatkoilla.
Sama ilmiö näkyy somessa. Mitä suuremmat katselu-, seuraaja- ja reagointimäärät, sen korkeammalle sisällöntuottajan klipit nousevat somekanavien prioriteettilistalla ja heidän sisältöjään tarjotaan useammin feedeihin.
Toisaalta somessa on myös nähty massacanselointeja, jos sisällöntuottaja on laittanut näkyville yleisen mielipiteen vastaisia sisältöjä eli katsojat ovat äänestäneet poistumalla seuraajalistalta ja lopettaneet kyseisen henkilön tai firman sisältöjen katsomisen.
- Anonyymi00011
Epäilyttää se vanha uutisointi missä puhuttiin Sofiasta ja hänen h**mekytköksistään. Hän selvisi siitä vissiin tuomiotta. Epäilen vahvasti että hän oli sekaantunut viihdekäyttöön eli h**mekäyttöön. Ainakin hän tiesi että lähipiirissään liikkuu h**meita.
- Anonyymi00013
Eikö se sitten ole fakta, että 36 -vuotias hyvinkin vetelee tuon raskautumisen suhteen viimeisillään? Näin varsinkin, kun ei ole aiemminkaan lapsia tehnyt? Toki tuolla elämäntyylillä luulisi olevan varaa vaikka sijaissynnyttäjään, jollei muuten onnistu.
- Anonyymi00034
On hyvin henkilökohtaista mihin ikään saakka kukakin raskautuu luonnollisesti. On muitakin apukeinoja kuin sijaissynnyttäjä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00034 kirjoitti:
On hyvin henkilökohtaista mihin ikään saakka kukakin raskautuu luonnollisesti. On muitakin apukeinoja kuin sijaissynnyttäjä.
Kylmä tosiasia on kuitenkin se, että tuon ikäiselle luonnollinen raskautuminen on jo selvästi vaikeampaa. Kylmä tosiasia on myös se, että tuon ikªinen on geriatrinen synnyttäjä ja ensisynnyttäjäksi hyvin iäkäs.
Ihmiselle, joka on noin ulonäkökeskeinen, sijaissynnyttäjä tuossa iässä on jo se yleisin vaihtoehto.
- Anonyymi00028
Itse olen mies, enkä ymmärrä mitään koko jutusta. Olisin itse halunnut seurata tuota ohjelmaa, nimenomaan sen elämäntyylin takia, mutta en pysty kun se on ruutu+ ohjelmistoa, eikä näy televisiosta ollenkaan.
Just tuo ylenpalttinen elämäntyyli mitä Dubaissa eletään kiinnostaisi, onhan se hienoa. Ei kyllä tullut mieleenikään että kadehtisin sitä naista ja alkaisin pommittamaan vihaviesteillä.... Ainoa mitä tulisi mieleen tuolle sanoa on että "onnea, harva onnistuu saavuttamaan tuollaista elämäntyyliä koskaan, sinulla on monta syytä olla tyytyväinen. Olet todella onnistunut elämässä ja päässyt pitkälle". - Anonyymi00040
Mitä höliset? Tottahan tuo kaikki on , ei kateellisten feministiakkojen huuhaata. Kateellinen feministiakka ei voi tuntea kateutta sellaiseen mitä väheksyy. Tämä luulo tulee naisille kateilta miehiltä joiden suurin syy on luulotella tätä ns kateutta ja riitaa naisten välille. Itseään arvostava nainen ei koe kateutta rahan ahneisiin kansaasisariin, ei ala kilpaileen heidän kanssa suuremmista silikoneista tai peffa implanteista. Sellainen nainen arvostaa itseään ja toivoo että kaikki arvostaisi. Sofiakin. Riitaa ei aiheuta naiset naisille vaan riidan lirtsoja miehet jotka ei voi sietää sitä että naiset tukee toisiaan, silloinkin vaikka ei arvot kohtaisi. Sofia on hyvä esimerkki siitä miten nainen menee koukkuun ja ulkonäöllä, sen hinnalla millä hyvänsä hakee tämän sielutiedottoman pintaliitoelämän hyväksyntää. Sofialla on siinä erittäin tärkeä tehtävä. Hän voi sen tehdä joko tietämättään tai sitten ihan tietoisesti, herätäksesi muita ajattelemaan. 🤷♀️
- Anonyymi00043
Maailmassa on myös sielutiedottomia päättäjiä kuin myös sielutietoisia jotka on tulleet jopa itsekkyyden tahi pahuuden kautta meitä opettamaan. Osa tämänkin maan päättäjistä tietää tekevänsä väärin, mutta se on heidän tarkoitus, opettaaksemme tänne syntyneitä sieluja, näkemään. Mikään täällä ei ole sattumaa. Ilman pahuutta, ilman ulkonäkökeskeisyyttä, ilman itsekkyyttämme ymmärtäisi / hokaisi niiden vastakohtia. Emme me noilla kriteereillä onnellisiksi tule.🤷♀️
- Anonyymi00045
Itselleni on suht käsittämätöntä millä perusteella on niin suuri tarve hyökätä julkisuuden henkilöiden kimppuun. Katson runsaasti erityyppisiä sisältöjä niin somesta kuin valtamediankin kanavilta sekä suoratoistopalveluista. Eivät katsomieni sisältöjen henkilöiden arvot välttämättä kohtaa arvojeni kanssa, mutta silti saatan nauttia vaikkapa stand-up komediasta ja ymmärtää milä vitseissä on hauskaa vaikka jutu olisivat eri arvomaailmasta.
Pointtina se, että kukaan ei pakota ruudun läpi omaksumaan arvomaailmaansa tai tekemään samoja valintoja, kuin he ovat tehneet. Toisaalta, jos joku ärsyttäisi minua suunnattomasti, olisi minulla vapaa valinta jättää hänen ohjelmansa katsomatta.
Huomattavasti tukalampia ja ärtymystä herättävämpiä tilanteita ja ihmisiä ovat he, jotka yrittävät runnoa oman arvomaailmansa ja elämänvalintansa kaikkien arvoiksi ja valinnoiksi. Tämäkin on tietysti kontekstisidonnaista. En tiiä aiheesta. Mutta miks aina, kun on jotain, niin ku toi Dubai, missä ihmisoikeuksia on törkeesti rikottu. Niin miks se aina niin pirusti kiihottaa ihmisiä. Vaikka sitä pitäs paheksua. Moni menetti henkensä tota Dubaita rakentaessa.
- Anonyymi00054
Kyllä, ihmisoikeuksien polkemista pitäisi paheksua.
🦄
- Anonyymi00050
Tämä ketjukin on aivan täynnä naisvihaa. 😮
🦄- Anonyymi00052
Tämä palsta on täynnä niin nais-kuin miesvihaakin ja vihaa kaikkia mahdollisia kohtaan. Väitän, että mielenterveys ja käsitys kanssaihmisistä pysyy huomattavasti positiivisempana, jos välttelee palstailua parhaansa mukaan.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tämä palsta on täynnä niin nais-kuin miesvihaakin ja vihaa kaikkia mahdollisia kohtaan. Väitän, että mielenterveys ja käsitys kanssaihmisistä pysyy huomattavasti positiivisempana, jos välttelee palstailua parhaansa mukaan.
Mutta toisaalta on niin mukavaa triggeröidä ihmisiä, jotka triggeröityvät sanasta "feministi". 🤭😂
Ja on täällä muutama, joka pitää minusta kovasti. 🤗
🦄 - Anonyymi00057
Anonyymi00053 kirjoitti:
Mutta toisaalta on niin mukavaa triggeröidä ihmisiä, jotka triggeröityvät sanasta "feministi". 🤭😂
Ja on täällä muutama, joka pitää minusta kovasti. 🤗
🦄KUka täällä pitää sinusta? Sano yksikin.
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mielenterveys siis miellyttävä terveys pysyy juurikin parhaiten tällä palstalla. Täällä saa jopa tukea kun terveys reistailee ja ihmiset olleet aidosti kiinnostuneita monenlaisesta elämän vaiheista. Missä muualla saat inhimillistä kohtelua? Kun tuolla oikeessa maailmassa vedetään niin viimesetkin voimat. Ja sitten niitä kaiken maailman myyjiä pyörii jaloissa. Ne ei tajuu elämästä mitään, eikä ymmärrä, että elämässä on muutakin kun raha.
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
KUka täällä pitää sinusta? Sano yksikin.
Ei minun tarvitse sanoa. 😄 Sinä et tee sillä tiedolla mitään hyödyllistä.
Riittää että minä ja tykkääjäni tiedämme asiasta. 🤗
🦄 - Anonyymi00060
JeroP kirjoitti:
Mielenterveys siis miellyttävä terveys pysyy juurikin parhaiten tällä palstalla. Täällä saa jopa tukea kun terveys reistailee ja ihmiset olleet aidosti kiinnostuneita monenlaisesta elämän vaiheista. Missä muualla saat inhimillistä kohtelua? Kun tuolla oikeessa maailmassa vedetään niin viimesetkin voimat. Ja sitten niitä kaiken maailman myyjiä pyörii jaloissa. Ne ei tajuu elämästä mitään, eikä ymmärrä, että elämässä on muutakin kun raha.
Olemme ilmeisesti tsekkailleet eri palstaa 😂 Minulle on jäänyt mieleen lähinnä " Naiset rakastavat ainoastaan"- rahaa tyyppi, koska tahtoo vaimon maasta, jonka kieltä ei puhu, koska puheyhteys sotkee suhteen. Ilmeisesti mies, joka kirjoittelee palstalle, jollekin tuntemalleen naiselle, usein useitakin ivailualoituksia päivässä. Tässäkin ketjussa esiintynyt naisten keskinäistä vihaa lietsova käytöksen ja motiivien selittäjä. Lisäksi joku, joka ei koskaan halua suhdetta lapsensa ikäisen kanssa. Ja milloin kukakin naiset hellan ja nyrkin väliin, koska naisen kuuluu palvella- tapaus.
On täällä myös toisinaan hyvinkin kärkkäitä kommentteja miehiä kohtaan, joten kummatkin saavat osansa.
Henkilökohtaisesti koen palstan jutut toisinaan todella raskaiksi ja mielenrauhaa heilauttaviksi, etenkin kun tietyt tyypit ilmestyvät ketjuun. Eräänkin nimettömän kirjoittajan kohdalla mielessäni näen todella pirullisen mairean hymyn ja hatunlierin varjoon jäävät silmät. Ei minulla ole harmainta aavistusta hänen henkilöllisyydestään, mutta tunnistan kirjoitustyylin ja hän aiheuttaa minulle todella vastenmielisen sokeri-tahma-myrkky-fiiliksen. - Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Olemme ilmeisesti tsekkailleet eri palstaa 😂 Minulle on jäänyt mieleen lähinnä " Naiset rakastavat ainoastaan"- rahaa tyyppi, koska tahtoo vaimon maasta, jonka kieltä ei puhu, koska puheyhteys sotkee suhteen. Ilmeisesti mies, joka kirjoittelee palstalle, jollekin tuntemalleen naiselle, usein useitakin ivailualoituksia päivässä. Tässäkin ketjussa esiintynyt naisten keskinäistä vihaa lietsova käytöksen ja motiivien selittäjä. Lisäksi joku, joka ei koskaan halua suhdetta lapsensa ikäisen kanssa. Ja milloin kukakin naiset hellan ja nyrkin väliin, koska naisen kuuluu palvella- tapaus.
On täällä myös toisinaan hyvinkin kärkkäitä kommentteja miehiä kohtaan, joten kummatkin saavat osansa.
Henkilökohtaisesti koen palstan jutut toisinaan todella raskaiksi ja mielenrauhaa heilauttaviksi, etenkin kun tietyt tyypit ilmestyvät ketjuun. Eräänkin nimettömän kirjoittajan kohdalla mielessäni näen todella pirullisen mairean hymyn ja hatunlierin varjoon jäävät silmät. Ei minulla ole harmainta aavistusta hänen henkilöllisyydestään, mutta tunnistan kirjoitustyylin ja hän aiheuttaa minulle todella vastenmielisen sokeri-tahma-myrkky-fiiliksen.Kuvaat reaktioitasi todella tarkasti. 🥺
Jos oikeasti tunnet noin, kannattaa tehdä pieni "etäisyysrituaali" ennen palstan juttujen lukemista. Minä ainakin teen niin, koska täällä on niin erilainen ilmapiiri kuin minulla IRL. Täytyy siis etukäteen päättää, ettei anna näiden juttujen satuttaa itseään. Se toimii hyvin.
🦄 - Anonyymi00066
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kuvaat reaktioitasi todella tarkasti. 🥺
Jos oikeasti tunnet noin, kannattaa tehdä pieni "etäisyysrituaali" ennen palstan juttujen lukemista. Minä ainakin teen niin, koska täällä on niin erilainen ilmapiiri kuin minulla IRL. Täytyy siis etukäteen päättää, ettei anna näiden juttujen satuttaa itseään. Se toimii hyvin.
🦄Tai, jos vaikka jättää aikansa tuhlaamisen tähän palstaan. Eivät palstalaiset ole todellisisa ihmissuhteita ja anonyymikirjoittelu on pelkkää helinää netin syövereissä.
- Anonyymi00068
Anonyymi00066 kirjoitti:
Tai, jos vaikka jättää aikansa tuhlaamisen tähän palstaan. Eivät palstalaiset ole todellisisa ihmissuhteita ja anonyymikirjoittelu on pelkkää helinää netin syövereissä.
Digitalisaatio ulottuu kaikille elämänalueille, myös sosiaalisiin suhteisiin.
Toivotaan, ettei anonymiteetti ole kenellekään ainoa tapa olla yhteydessä ihmisiin.
🦄 - Anonyymi00070
JeroP kirjoitti:
Jero puhuu asiaa, kyllä tällä palstalla voi saada jopa enemmän välittämistä kuin normaalissa maailmassa. Todellisessa elämässä porukka väläyttää tekohymyä ja menee kiireesti eteenpäin, ei kukaan kerro mitään aitoa itsestään tai todellisia asioitaan kenellekään. Täällä taas voit ilmaista todellisen itsesi ja tunteesi, koska et tapaa näitä ihmisiä koskaan. Ei tarvitse hävetä itseään.
Anonyymi00070 kirjoitti:
Jero puhuu asiaa, kyllä tällä palstalla voi saada jopa enemmän välittämistä kuin normaalissa maailmassa. Todellisessa elämässä porukka väläyttää tekohymyä ja menee kiireesti eteenpäin, ei kukaan kerro mitään aitoa itsestään tai todellisia asioitaan kenellekään. Täällä taas voit ilmaista todellisen itsesi ja tunteesi, koska et tapaa näitä ihmisiä koskaan. Ei tarvitse hävetä itseään.
00070: "...ei kukaan kerro mitään aitoa itsestään tai todellisia asioitaan kenellekään. Täällä taas voit ilmaista todellisen itsesi ja tunteesi, koska et tapaa näitä ihmisiä koskaan. Ei tarvitse hävetä itseään."
Juuri näin, täällä voi esimerkiksi sanoa kiertelemättä, että itseni ja useimpien muidenkin miesten mielestä naisen vittu on kaiken ihanempi, kiihoittavempi ja kauniimpi, kuin mies on koskaan voinut edes kuvitella.
Mutta irl moni mies jänistää sen sanomisesta, siitäkin huolimatta, että naisen kauneuden keskus on aikuisviihdepalstojen pääkohde sekä kuvasarjoissa että videoissa.
Kiitos sinulle 00070 selkeästä kommentistasi!
- Anonyymi00061
minusta tunutuu niin hän joku tyttönen riwrää murra olen kai mukava aduin kaveri.. täällä on turvallisra, murtta, en ole nähnyt häntä naamatusen niiin...
- Anonyymi00063
minä en ymmärrä- miksi joku voisi olla vihainen naisisa kohtaan, koska kaikki naiset ovar mukavia minua kohtaan...
..täytyy olla joku mielenvikaiken pslykov´paarti jos vihaanaisia. - Anonyymi00064
Nyt tuntuu vähän pahalta sanoa, etten pitänyt Sofiasta ja ohjelmaformaatista. Ajattelin, että joko tätä venäläistyylistä ökyrikkaiden elämäntyyliä suomenkin nuorille myydään. Kohta yksi haaveilee julkkikseksi ja toinen sutenööriksi. Surullista kyllä, että kun töitä ei eikä tulevaisuuta ole, niin voidaan katsella kuitenkin tätä.
- Anonyymi00065
Eihän ohjelmasta tarvitsekaan pitää. Keskustelussa taisi olla ennemminkin kyse siitä, ettei ole okei hyökätä joukolla kirjoittelemaan vihaviestejä vaikkei pitäisikään julkisuuden henkilöstä tai hänen elämänvalinnoistaan.
- Anonyymi00069
Vaikka et pidä jostain elämäntyylistä, ei se kait tarkoita sitä että hyökkäät sanallisesti tuota elämäntyyliä elävän henkilön kimppuun ja halvennat sitä kaikin mahdollisin tavoin ihmisenä ja naisena?
- Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Vaikka et pidä jostain elämäntyylistä, ei se kait tarkoita sitä että hyökkäät sanallisesti tuota elämäntyyliä elävän henkilön kimppuun ja halvennat sitä kaikin mahdollisin tavoin ihmisenä ja naisena?
No taisin mainita hänet nimensä, kun jollekin sanoin että katsoa vain tv:stä jotain Sofiaa.
Näin pätkän ja ajattelin että voi jeesus perk#le. Hänellä on keksinyt itselleen hyvän työn myymällä elämäänsä ja elämäntapaansa. Melkein arvaa miten siinä käy. Kymmenen vuoden päästä mies kyllästyy ja hän eroaa ja siitä uutta voimatarinaa. Onko muka mitään muuta edes odotettavissa, vaikka se on sitten sen ajan ongelma. Olen vain pessimisti. - Anonyymi00072
Anonyymi00069 kirjoitti:
siitä haluan kyllä kysyä, onko aina oltava puolesta loukkaantumassa?
Jos sanon että kuntosali on paskaa, niin tuskin kukaan haluaa loukkaantua kuntosalirakennuksen puolesta pohjimmiltaan, mutta Ihmiset ovat yksinkertaisia puhueissaan.
Hyvä ja huono puhe edistää kuitenkin julkisuuden näkyvyttä samalla tavalla, joten sitäkään ei voi mennä takuuseen kenen hyötyä itse ajat. Vai. rikokseen syyllistyminen voi keskeyttää menestyjän uran. - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
siitä haluan kyllä kysyä, onko aina oltava puolesta loukkaantumassa?
Jos sanon että kuntosali on paskaa, niin tuskin kukaan haluaa loukkaantua kuntosalirakennuksen puolesta pohjimmiltaan, mutta Ihmiset ovat yksinkertaisia puhueissaan.
Hyvä ja huono puhe edistää kuitenkin julkisuuden näkyvyttä samalla tavalla, joten sitäkään ei voi mennä takuuseen kenen hyötyä itse ajat. Vai. rikokseen syyllistyminen voi keskeyttää menestyjän uran.Millä perusteella saat hyökätä jotain henkilöä kohtaan jos et hyväksy hänen elämäntyyliänsä? Osaatko selittää sitä?
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Millä perusteella saat hyökätä jotain henkilöä kohtaan jos et hyväksy hänen elämäntyyliänsä? Osaatko selittää sitä?
Millä perusteella etsit polarisaatioaiheita? Elämäntyylisi on luopiomaista ja yhtä naurettava aihe kuin feministiperseesi.
- Anonyymi00067
En tunne tapausta, ulkoisesti kaunis rintava nainen.
AV Sillei ei saa tehä, et kamaloittaa toisen vihapuheella. Soon huono ja hylättävä tapa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683