Palomies halusi työsuhdepolkupyöräedun:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e603f3c0-cc2b-4f88-aac8-6afbcf5deca8
Varmasti sähköpyöräintoilija.
palomiehen pyöräkiima
10
148
Vastaukset
- Anonyymi00001
>> "Varmasti sähköpyöräintoilija."
Kenties, tai sitten ei. Kenties on vasenkätinen, tai sitten ei. Kenties on kalju, tai sitten ei jne. - Anonyymi00002
"Palomiehellä meni pata jumiin, kun hänen ajamastaan sähköpyöräedusta ei tullut mitään."
Lihasheikkous aiheuttaa monenlaista murhetta.- Anonyymi00003
Hehee, tyyppi myös estoitta lataili fetissiobjektiaan kielloista huolimatta.
- Anonyymi00004
Hehee, 30 vuotta palomiehenä. Sitten kun sähkö keksittiin pyöriin, pata meni sekaisin.
Mitähän Lihasheikkousmies olisi tehnyt tilanteessa esihenkilön asemassa? Olisi varmasti antanut ensimmäisen varoituksen pelkästä sähkön maininnasta.- Anonyymi00005
Oot söpö kun suutut
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oot söpö kun suutut
Oletko ollut miehiin menevä ihan nuoresta saakka, vai oletko kokeillut olla myös naisten kanssa? En ole sulle mikään objekti, joten voit tyytyä sinkulamieheen, hänellä on pyörässä teräsrunko ja vannejarrut. Ja sähköä ei ole edes valoissa. Te olette loistava pari eli onnea tulevaisuuteen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oletko ollut miehiin menevä ihan nuoresta saakka, vai oletko kokeillut olla myös naisten kanssa? En ole sulle mikään objekti, joten voit tyytyä sinkulamieheen, hänellä on pyörässä teräsrunko ja vannejarrut. Ja sähköä ei ole edes valoissa. Te olette loistava pari eli onnea tulevaisuuteen.
Sähköpyörämiehet on söpöjä suuttuessaan:)
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sähköpyörämiehet on söpöjä suuttuessaan:)
On omituista huomata, että Lihasheikkousmies on miehiin menevä.... Lihasheikkousmies, pidätkö enemmän palomiehistä vai poliiseista, jos he suuttuvat?
Toisaalta, nyt on vuosi 2026, ei saa laittaa ihmisiä eri kasteihin. LIhasheikkousmiehen lapsuudessa kyseessä oli perverssi sairaus, jota piti hoitaa.
- Anonyymi00007
Eikös palomiehet ole kovakuntoisia eivätkä kärsi lihasheikkoudesta? No tämä selkeästi kärsi mutta eipä sitten ole enää palomies.
- Anonyymi00009
Vika oli päässä, kuten useilla eri asioiden vastustajilla.
Jos en saa tahtoani ja sanomaani läpi, mä suutun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701