Onko kiva olo ☺️?
Hei........
48
442
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vähän apaattinen :/
- Anonyymi00003
Miksi apaattinen olo?
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi apaattinen olo?
Melkein aina on, kun elämä on mitä on :/ ja sitten vaan vuodesta toiseen ikävä miestä ja ikävä lemmikkieläintä..
- Anonyymi00002
Missä kohtaa?
- Anonyymi00011
No tässä kohtaa tai vähän aikaa sitten esimerkiksi.
- Anonyymi00004
En pysty uskoa mitään ennenkö tapahtuu oikeassa elämässä :/
- Anonyymi00005
Lähinnä syvästi pettynyt
- Anonyymi00012
Mikä aiheutti pettymyksen?
- Anonyymi00006
Keneltä kysyt? ❤️ ikävä lähinnä.
- Anonyymi00007
On mutta sun kans ois potenssiin sata 😊
- Anonyymi00009
On kyllä, ihana päivä takana ihanan ja kohteliaan miehen seurassa töissä tänään🤗
- Anonyymi00010
Helpottunut. Kyllä se intuitio vielä toimii. 😉
- Anonyymi00014
Pussataanko?
- Anonyymi00015
Hyvä. Intuitioon pitää luottaa 😗
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pussataanko?
Joooo!!! (Jos olet oikea mies)
T. Innokas sivusta - Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pussataanko?
Tai halataan...
- Anonyymi00037
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joooo!!! (Jos olet oikea mies)
T. Innokas sivustaOon intuitio-mies. Onko oikea nainen linjoilla 🤓
- Anonyymi00042
Anonyymi00037 kirjoitti:
Oon intuitio-mies. Onko oikea nainen linjoilla 🤓
Ei voi tietää.
Ap
- Anonyymi00013
On ihan kiva olo ja jotenkin yllättynyt 🙃
- Anonyymi00019
Mistä olet yllättynyt?
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mistä olet yllättynyt?
No arvaappa? 😊 Kunhan vaan olen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
No arvaappa? 😊 Kunhan vaan olen.
Älä sit kerro, jos et halua 😠🤣
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Älä sit kerro, jos et halua 😠🤣
Älä ole vihainen 😇
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Älä ole vihainen 😇
Se oli mun kiukkuilme leikisti vain.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Se oli mun kiukkuilme leikisti vain.
I know, I realize 😀
- Anonyymi00017
Ei oo. Voin tosi huonosti.
- Anonyymi00020
🫂.
- Anonyymi00018
Ahdistunut ja elämä vit uttaa, ihan sitä normi meininkiä mitä muutenkin ollut tämä vuosi.
- Anonyymi00023
🫂 Toivottavasti helpottaa.
- Anonyymi00021
Ihan ok, sain hoidettua pois rästihommat joita en ole ehtinyt viikolla tehdä ja elämä tuntuu heti paljon selkeämmältä.
- Anonyymi00022
oon hyvin yksin
hyvin väsynyt- Anonyymi00024
🫂
- Anonyymi00027
Joo on ja kuuntelen oon pitkästä aikaa kuunnellut suomalaista musiikkia ja ajatellut, että Suomalainen turjake mieheni laulaa minulle miten hän RAKASTAA JA IKÄVÖI minua hänen OMAA RAKASTA PIKKU PULLUKKA SUOMALAISTA TURJAKE VAIMOAAN.
Tunnen, kun oikein möyrit nyt minun alla nyt ja sanot, että ON KYLLÄ NIIN MUKAVA OOT SUOMALAINEN TURJAKE VAIMONI JOSTA SAA KIINNI EIKÄ TARVI LUU JA NAHKAA KASAA PURISTELLA SEKÄ HALATA. ET ONNEKSI OO NIIN LIHAVA SENTÄÄN, ETTÄ SUMO-PAINIJAAN SEKOITUT!- Anonyymi00029
Lisään että sinulla on varmaan myös nyt hyvä olla!
- Anonyymi00030
Joo, kävin katsomassa kuviasi 🥰 toisaalta tuli isompi ikäväki 🥺
- Anonyymi00033
Minulla taitaa olla vain kuva.
- Anonyymi00038
Anonyymi00033 kirjoitti:
Minulla taitaa olla vain kuva.
Facebookissa olis näkyvillä useampia (mutta siellä en nyt käynyt. Instassa olis paljon kuvia jos mä vaan näkisin ne 😁 näen siis vain yhden mutta sekin on ihana ❤️ googlettamalla löytyy myös muutama, siihenkin lankesin taas 😚😚🎵 🎶🎶🎵🎶
- Anonyymi00031
Olen onnellinen Kun nähdään aika kohta ❤️ naiselta
- Anonyymi00036
Ei ole kiva olla julkkis ilman palkkaa.
- Anonyymi00043
Onko pakko olla, jos ei tahdo?
- Anonyymi00040
AP:llä on ainakin Puutteessa olet.
- Anonyymi00044
🤔 Mielenkiintoista. Luit sen aloituksesta?
- Anonyymi00041
Mikä on vanha kettu mikset saunaan mene?
- Anonyymi00046
Ei ole saunavuoroa tällä hetkellä. Ei mua varmaan kukaan vanhaksi ketuksi kutsuisi, mutta kerta se on ensimmäinenkin.
- Anonyymi00045
Ketä Ap kaipaat? F j vai k naista?
- Anonyymi00047
No en naista ollenkaan 😅
No HEI!
Totta kai on kiva olo, kun viikonloppu alkoi. olikin ihan helvetillisen kiirenen viikko. Mutta näin sitä osaa arvostaa viikonloppua enempi. Toi on kuitenki hirmuhyvä toi mun työ, että oon ihan v*tun kateellinen ittelleni, kukaan muu maailmassa ei oo onnistunu hankkiin näin hyviä työpaikkoja mitä mulla on ollu. Ei ees putini tai trumppi.- Anonyymi00048
1.7 ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483