Kuka haluaa perjantaina illalla olla kotona? Mieluummin sitä olisi viihteellä, mutta yksin en voi mennä.
Kuka haluaa perjantaina illalla olla kotona?
14
185
Vastaukset
No jos perjantaina haluaa jonnekin mennä, niin ei oo kyllä tehny tarpeeks töitä. Mulle tää on oikeestaan ainoo hetki rentoontua.
- Anonyymi00001
Minä haluan ja aika moni muu.
- Anonyymi00002
Kotona paras ja miksei mökilläkin näin kesällä.
Baarit ja ravintolat on luusereille. Sekä toimintakykyisille alkoholisteille.- Anonyymi00005
Ahaa, eli sinä ryyppäät kodin lisäksi mökillä!
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ahaa, eli sinä ryyppäät kodin lisäksi mökillä!
Mutten yksin...
- Anonyymi00009
Mökiltä kotiin kun kahvi tuoksuu.
- Anonyymi00003
Mitä siellä viihteellä tehdään?
- Anonyymi00004
Minä haluan ainakin. En haluaisi olla näkemässä kännissä örveltäviä ja hätistellä niitä kimpustani.
- Anonyymi00006
Live porno naapurin ansiota on kivempaa vai mitä?Ihan perus tirkistely syömiset,juomiset,paskalla käynnit kiihottaa.
- Anonyymi00007
Ei oo mikään niin palkitsevaa.Siellä ne baareissa ihmettelee mihin jäi kaikki viikonloppuisin.
- Anonyymi00010
Seniorin touhuja.
- Anonyymi00012
Minä haluan olla rauhassa kotona ja keskittyä omiin puuhiini ❤️.
Mn tumma - Anonyymi00013
Ihan kaikkina iltoina on mukavinta olla kotona! Ei kkinnosta yksikään ihminen, niin että haluaisin häneen tutustua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43492
- 46486