1. Valitaan niistä yksi.
2. Ei valita niistä mitään, pysytään vaan Jeesukseen uskomisessa, mutta millä tavalla sitten?
3. Perustetaan uusi kirkko, sillä perusteella minkä uskoo oikeaksi opiksi.
4. Ekumenia.
5. Kysytään Jumalalta, mitä teen tässä tilanteessa. Jumala vastaa? Jumala ei vastaa? Mikä vastaus on, jos vastaa?
Vastaan seuraavassa omani, miettikää omaa.
Kirkkoja on monta, miten se ongelma ratkaistaan?
13
141
Vastaukset
1. On oikein. Jos Jumala vastaa, että sellainen on olemassa, jonka hän hyväksyy.
5. On oikein, ja Jumala kyllä vastaa ja kertoo mihin on mentävä. Jos sellainen on olemassa.
2. On oikein. Jos ei saa mitään vastausta. Mutta miten sitten harjoittaa uskoaan.
6. Puuttui. Jatkaa vaan kiltisti siinä missä on, jos on jo jossakin. Jos ei ole tyytyväinen, vaihtaa parempaan sitten tai pysyy ulkopuolella.
Aina on ratkaisu, Jumalalla on aina ratkaisu. Ihmiset vaan eivät noudata Jumalan tahtoa tai luopuvat siitä. Onnelliseksi tulee kun noudattaa.- Anonyymi00001
4. Ekumenia
Ei pelkästään kirkkojen välinen, vaan myös uskontojen välinen.
Maailma ja todellisuus on muovautunut sellaiseksi kuin Jumala on luvannut ja tahtonut. Jeesus sanoi MITÄ TAHANSA TE PYYDÄTTE SEN MINÄ TEEN. Tässä suhteessa rajoitukset ovat vääryyttä. Olkaa huoletta piskuinen laumani Isäni on päättänyt antaa teille valtakunnan. Jo vuodesta 1780 lähtien on tuollaisia valtakuntia syntynyt tuhatmäärin. Mormonit ehtivät ensimmäisten joukkoon Jumalan ja Jeesuksen armosta.
Mutta muitakin on....Ekumeniasta tulee vaan uusi keskiaika, uusi pakollinen kirkko ja maallinen diktatuuri. Se kyllä on äärioikeiston päämäärä. Fasismin ja natsismin ja Rooman kirkon.
- Anonyymi00002
Paavalin saamaan ilmoitukseen kannattaa tutustua:
Galatalaiskirje 1:11-12 FB38
[11] Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista; [12] enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.
Osa Jeesuksen maanpäällisestä julistuksesta koskee vain Israelia, ei nykyajan seurakuntaa. Mietittäväksi: mihin Jumala tarvitsi kolmannentoista apostolin, jos tarkoitus ei ollut ilmoittaa jotain uutta? Ja kuten Paavali tuossa, Pyhässä Hengessä, sanoo, hän ei saanut julistamaansa evankeliumia muilta apostoleilta vaan suoraan Jeesukselta.- Anonyymi00006
santtunen2 kirjoitti:
Aiheen vierestä.
Ei ole aiheen vierestä. Katso tästä aloituksesta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18770347/kristuksen-ruumis-jumalan-antama-nimitys-seurakunnalle
- Anonyymi00003
Ongelma ratkaistaan kun lopetetaan uskomukset ja niihin perustuvat instituutiot. Eletään vaan totuudessa.
- Anonyymi00005
Nämä sanat ovat henki ja elämä.
Minä olen tie, totuus ja elämä.
Niin pysyvät nämä kolme Usko, toivo ja Rakkaus, mutta Rakkaus on Suurin.
Totuus yksin on hieman liian yksitotinen painotus. On Raamattu kokonaan pyhää sanaa.
- Anonyymi00004
Kaikki raamattu paskaa levittävät kirkot tulis mun mielestä jyrätä maantasalle tai polttaa poroksi.
Ateistinen ratkaisu. Ateistinen reaalisosialismi tai fasismi. Kyllähän uskonvapaus pitäisi olla.
- Anonyymi00007
Aletaan herjata homoja. Siinä se on ydin.
Vain Israelin homot jätetään rauhaan.
Täydellistä ja kaunista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603