Saarioisten pitsat on surkeita lättyjä missä ei ole juuri mitään täytettä. Pakastepitsat on hieman parempia ja suunnilleen sama kilohinta, mutta ne on suuria ja paksupohjaisia. Vaikea löytää sellaista "päivittäispitsaa" järkevällä hinnalla.
Pitsojen laatu heikentynyt
16
148
Vastaukset
- Anonyymi00001
Syö munakasta mieluummin. 🍳
🦄- Anonyymi00002
Ei sellainen ole sinkkujen ruokaa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei sellainen ole sinkkujen ruokaa.
Totta kai on tarvittaessa myös sinkkujen ruokaa:
1. Proteiinia ja kasviksia pannulle. Paahda.
2. 4 munaa ja juustoa siihen päälle. Tarvittaessa suolaa.
3. Hyydytä matalalla lämmöllä.
4. Syö puolet salaatin kanssa.
Jos olet sinkku, nostat toisen puoliskon jääkaappiin rasiassa tai lautasella.
Helppoa kuin heinänteko, eikä nälkä tule seuraavaan 6 tuntiin. 😎
🦄 - Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Totta kai on tarvittaessa myös sinkkujen ruokaa:
1. Proteiinia ja kasviksia pannulle. Paahda.
2. 4 munaa ja juustoa siihen päälle. Tarvittaessa suolaa.
3. Hyydytä matalalla lämmöllä.
4. Syö puolet salaatin kanssa.
Jos olet sinkku, nostat toisen puoliskon jääkaappiin rasiassa tai lautasella.
Helppoa kuin heinänteko, eikä nälkä tule seuraavaan 6 tuntiin. 😎
🦄Mitähän sinä tästä aiheesta ylipäätään tiedät??
Sinkut ostaa yksittäispakattua valmisruokaa ja sillä selvä. - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitähän sinä tästä aiheesta ylipäätään tiedät??
Sinkut ostaa yksittäispakattua valmisruokaa ja sillä selvä.Elin sinkkuna kymmenisen vuotta.
Parasta sinkkuruokaani olivat tuliset kanansiivet. 😛 Itse paistettuina.
🦄 - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Elin sinkkuna kymmenisen vuotta.
Parasta sinkkuruokaani olivat tuliset kanansiivet. 😛 Itse paistettuina.
🦄Näistä sinkkuruoista jää perunat salaatit kastikkeita pois. Parisuhde-etuja, pussauspolitiikkaan liittyvää.
Näin olen nähnyt 8. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Näistä sinkkuruoista jää perunat salaatit kastikkeita pois. Parisuhde-etuja, pussauspolitiikkaan liittyvää.
Näin olen nähnyt 8.Minä jätin tarkoituksella kaiken muun pois.
Söin tyytyväisenä puoli pakettia kanansiipiä ja sillä sipuli. 😋
🦄
- Anonyymi00004
Itse en ole huomannut eroa niiden lättyjen täytteissä ajan saatossa, mutta hinta on kyllä kohonnut todella paljon.
Tosiaan tuntuu kuinka pakastepizzan kilohinta alkaa olemaan sama ja laatu parempi.
Olen itse huomannut kuinka vaikka itse tekisi pizzan niin hinta on yllättävän korkea. Ja pakko ostaa tukkuna aineksia moneen levylliseen kerralla. - Anonyymi00005
jos pizzoista poistaa pohjan kokonaan, kun täytteessähän se oikea ravinnon lähdr aina on.
- Anonyymi00006
niin no makunsa kullakin, joku voi tykätä pizzasta jossa on 10cm paksu pullataikina pohjana ja 1 pieni kokkare jauhelihaa päällä ja alle 5milligeamman eoiskw juusroa jauheliha-kokkaewwn päällä, ja pisaea ketsuppia.
- Anonyymi00007
Moska vaan lisääntyy kaupoissa ja hinnat nousee.
Oi maamme armas. - Anonyymi00008
joku lähellä oleva kebab ja pizzeria on lähistöllä, tuli pizzan tuoksu kun kävin ostamassa Amerikan pastilleja... niin kuulin jotain että ihan hyvää euokaa heillä... mutta pizzerian nimi on ARARAT. tulee mieleen joku muslimi, Jasser ARAFAT.
- Anonyymi00010
Siellä pitää osata puhua arabiaa, muuten eivät palvele ollenkaan. Kuitteja ei tarvita.
- Anonyymi00011
Jos pitää pizzaa syödä, mikset osta koti pizzasta mieleistä, paljon parempia pizzoja kuin Saarioisten pizzat.
- Anonyymi00015
Reilusti tabascoa.
Toista se oli silloin, kun oli vielä Grandiosa Original, jossa oli Jarlsbergin juustoa ja punaista paprikaa. Siinä oli pakastepizza, jossa oli sopivan paksu pohja ja ihan hyvä maku. Nykyään sitä saa ainakin Norjasta. Meillä on vain se kuppainen pannupizza-versio, jossa ei ole samaa makua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402