Pitsojen laatu heikentynyt

Anonyymi-ap

Saarioisten pitsat on surkeita lättyjä missä ei ole juuri mitään täytettä. Pakastepitsat on hieman parempia ja suunnilleen sama kilohinta, mutta ne on suuria ja paksupohjaisia. Vaikea löytää sellaista "päivittäispitsaa" järkevällä hinnalla.

16

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Syö munakasta mieluummin. 🍳

      🦄

      • Anonyymi00002

        Ei sellainen ole sinkkujen ruokaa.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Ei sellainen ole sinkkujen ruokaa.

        Totta kai on tarvittaessa myös sinkkujen ruokaa:

        1. Proteiinia ja kasviksia pannulle. Paahda.
        2. 4 munaa ja juustoa siihen päälle. Tarvittaessa suolaa.
        3. Hyydytä matalalla lämmöllä.
        4. Syö puolet salaatin kanssa.

        Jos olet sinkku, nostat toisen puoliskon jääkaappiin rasiassa tai lautasella.

        Helppoa kuin heinänteko, eikä nälkä tule seuraavaan 6 tuntiin. 😎

        🦄


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Totta kai on tarvittaessa myös sinkkujen ruokaa:

        1. Proteiinia ja kasviksia pannulle. Paahda.
        2. 4 munaa ja juustoa siihen päälle. Tarvittaessa suolaa.
        3. Hyydytä matalalla lämmöllä.
        4. Syö puolet salaatin kanssa.

        Jos olet sinkku, nostat toisen puoliskon jääkaappiin rasiassa tai lautasella.

        Helppoa kuin heinänteko, eikä nälkä tule seuraavaan 6 tuntiin. 😎

        🦄

        Mitähän sinä tästä aiheesta ylipäätään tiedät??
        Sinkut ostaa yksittäispakattua valmisruokaa ja sillä selvä.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Mitähän sinä tästä aiheesta ylipäätään tiedät??
        Sinkut ostaa yksittäispakattua valmisruokaa ja sillä selvä.

        Elin sinkkuna kymmenisen vuotta.

        Parasta sinkkuruokaani olivat tuliset kanansiivet. 😛 Itse paistettuina.

        🦄


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Elin sinkkuna kymmenisen vuotta.

        Parasta sinkkuruokaani olivat tuliset kanansiivet. 😛 Itse paistettuina.

        🦄

        Näistä sinkkuruoista jää perunat salaatit kastikkeita pois. Parisuhde-etuja, pussauspolitiikkaan liittyvää.

        Näin olen nähnyt 8.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Näistä sinkkuruoista jää perunat salaatit kastikkeita pois. Parisuhde-etuja, pussauspolitiikkaan liittyvää.

        Näin olen nähnyt 8.

        Minä jätin tarkoituksella kaiken muun pois.

        Söin tyytyväisenä puoli pakettia kanansiipiä ja sillä sipuli. 😋

        🦄


    • Anonyymi00004

      Itse en ole huomannut eroa niiden lättyjen täytteissä ajan saatossa, mutta hinta on kyllä kohonnut todella paljon.

      Tosiaan tuntuu kuinka pakastepizzan kilohinta alkaa olemaan sama ja laatu parempi.

      Olen itse huomannut kuinka vaikka itse tekisi pizzan niin hinta on yllättävän korkea. Ja pakko ostaa tukkuna aineksia moneen levylliseen kerralla.

    • Anonyymi00005

      jos pizzoista poistaa pohjan kokonaan, kun täytteessähän se oikea ravinnon lähdr aina on.

    • Anonyymi00006

      niin no makunsa kullakin, joku voi tykätä pizzasta jossa on 10cm paksu pullataikina pohjana ja 1 pieni kokkare jauhelihaa päällä ja alle 5milligeamman eoiskw juusroa jauheliha-kokkaewwn päällä, ja pisaea ketsuppia.

    • Anonyymi00007

      Moska vaan lisääntyy kaupoissa ja hinnat nousee.
      Oi maamme armas.

    • Anonyymi00008

      joku lähellä oleva kebab ja pizzeria on lähistöllä, tuli pizzan tuoksu kun kävin ostamassa Amerikan pastilleja... niin kuulin jotain että ihan hyvää euokaa heillä... mutta pizzerian nimi on ARARAT. tulee mieleen joku muslimi, Jasser ARAFAT.

      • Anonyymi00010

        Siellä pitää osata puhua arabiaa, muuten eivät palvele ollenkaan. Kuitteja ei tarvita.


    • Anonyymi00011

      Jos pitää pizzaa syödä, mikset osta koti pizzasta mieleistä, paljon parempia pizzoja kuin Saarioisten pizzat.

    • Anonyymi00015

      Reilusti tabascoa.

    • Toista se oli silloin, kun oli vielä Grandiosa Original, jossa oli Jarlsbergin juustoa ja punaista paprikaa. Siinä oli pakastepizza, jossa oli sopivan paksu pohja ja ihan hyvä maku. Nykyään sitä saa ainakin Norjasta. Meillä on vain se kuppainen pannupizza-versio, jossa ei ole samaa makua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe