https://suomenkuvalehti.fi/paajutut/he-olivat-onnellinen-pari-sitten-loytyi-toinen-nainen-kolmas-neljas/?shared=1353680-c2951d32-4
Koska mies on komea niin sillä voi olla monta naista. Naiset aina luulee että komea mies on uskollinen yhdelle naiselle. Noin käy koska naisille on tiukkoja ulkonäkövaatimuksia ja ottavat vain komean miehen.
Miehellä voi olla monta naista samaaan aikaan.
117
602
Vastaukset 117
- Anonyymi00001
Naisellakin voi olla monta miestä yhtä aikaa. Se on kuitenkin totta, että naisella hyvin harvoin on useampaa perhettä yhtaikaisesti. En ole kuullut yhdestäkään tuollaisesta tapauksesta, että naisella olisi useita perheitä. Jos naisen lapsilla on useita isiä, ne lapset asuvat yleisimmin kaikki samassa taloudessa.
- Anonyymi00003
Niin mutta se heidän kanssa asuva mies ei välttämättä tiedä jos onkin joku lapsista jonkun muun
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin mutta se heidän kanssa asuva mies ei välttämättä tiedä jos onkin joku lapsista jonkun muun
No eiväthän naiset aloituksen linkin tarinassakaan tienneet toisistaan. Sama toimintatapa siis, mutta kun syntymätön lapsi kulkee naisen mukana niin pitkään, niin on pakko olla ns. ykkössuhde, jonka huomiin lapset syntyvät. Tilanne olisi enemmän aloituksen miehen tilanteen kaltainen, jos ihmiset vaikkapa munisivat.
- Anonyymi00081
Anonyymi00003 kirjoitti:
Silloin olisi hyvä otattaa dna testi mikä kertoo onko isä isä vai joku toinen on isä...
- Anonyymi00082
Anonyymi00005 kirjoitti:
No eiväthän naiset aloituksen linkin tarinassakaan tienneet toisistaan. Sama toimintatapa siis, mutta kun syntymätön lapsi kulkee naisen mukana niin pitkään, niin on pakko olla ns. ykkössuhde, jonka huomiin lapset syntyvät. Tilanne olisi enemmän aloituksen miehen tilanteen kaltainen, jos ihmiset vaikkapa munisivat.
Naisen apu on juuri hätätilanteessa vara- isä. Mitenkähän paljon niitä lapsia on jotka eivät ole " isän" lapsia?
- Anonyymi00096
Anonyymi00082 kirjoitti:
Naisen apu on juuri hätätilanteessa vara- isä. Mitenkähän paljon niitä lapsia on jotka eivät ole " isän" lapsia?
Mikäs hätätilanne lapsi muka on nykymaailmassa?
LOL:D
Naiset olivat hyvin tyytyväisiä suhteeseen siihen saakka kunnes kuulivat toisistaan. Ehkä semmoinen 1/4 mies on semmoinen optimaalinen määrä. Jos mies on yhtään enemmän läsnä naisen elämässä, niin nainen kyllästyy siihen ja alkaa kiusaamaan miestä loppumattomalla puutelistalla tai muulla.- Anonyymi00002
Totta. Tästä huomaamme, että naiset ja miehet ovat pohjimmiltaan hyvin samanlaisia. 👍
- Anonyymi00004
Toi puutelista tulee vain jos on väärä kumppani. Toimintatapojen yhteensovittaminen onkin sitten eri juttu kun molempien on joustettava tavoistaan jotta molemmilla on hyvä olla.
- Anonyymi00012
Kermat päältä -suhteita. Ei rasittavaa arkea koskaan. Mies on onnistunut roolissaan, kun jännitys säilyy. Ehkä seksiriippuvuutta, vahva oikeutuksen tunne ilman omaatuntoa, kyltymätön hyväksynnän tarve?
Jotainhan tuolta tyypiltä puuttuu päästä. Jotain, mitä normaaleilla ihmisillä on.
Hyytävää. Ja taidan tuntea yhden tuollaisen mikan. Jotain säälintunteitakin herää. Tuskin se tyyppi pääsee tuollaisesta elämäntavasta koskaan eroon. Joku vielä päästää sen päiviltä herkkänä hetkenään.
xLiner Anonyymi00012 kirjoitti:
Kermat päältä -suhteita. Ei rasittavaa arkea koskaan. Mies on onnistunut roolissaan, kun jännitys säilyy. Ehkä seksiriippuvuutta, vahva oikeutuksen tunne ilman omaatuntoa, kyltymätön hyväksynnän tarve?
Jotainhan tuolta tyypiltä puuttuu päästä. Jotain, mitä normaaleilla ihmisillä on.
Hyytävää. Ja taidan tuntea yhden tuollaisen mikan. Jotain säälintunteitakin herää. Tuskin se tyyppi pääsee tuollaisesta elämäntavasta koskaan eroon. Joku vielä päästää sen päiviltä herkkänä hetkenään.
xLinerMinusta naurettavinta tuossa on, että naiset kokivat olevansa jotain rikoksen uhreja. Ovat löytäneet jonkun pellen joka viitsii leikkiä heidän kanssaan ja esittää jotain unelmien miestä. Naiset olisivat luultavasti tänä päivänä tyytyväisiä järjestelyyn jos eivät olisi kuulleet toisistaan. Ihan heidän oma valintansa. Maailma olisi täynnä oikeitakin ihmisiä, mutta he ovat halunneet jonkun keski-ikäisen Kenin barbie-leikkeihinsä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
xLinerMinä ymmärsin jo monia vuosia sitten, että oman lapseni ikäinen on kukasta kukkaan hyppijä! Mutta tavallaan se tieto ei ollut minulle välttämätön, koska minua ei ole enää eroni jälkeen ollut mitään tarvetta harrastaa seksiä enää koskaan yhdenkään miehen kanssa!
- Anonyymi00006
Onhan niitä sarjaseukkaajia.
Mies ei löydä tarpeeksi hyvää.
Sehän, kun mies itse on niin täydellinen. (Sivusta)
Oi sitä viuhtomista.
Ja ikää karttuu.
Vilma - Anonyymi00007
Mutta hänellä ei ollut. Oli vaan monta naista ja kaikki eri aikaan.
Aivan h.lvetin uuvuttavan kuuloista peite-elämää.
Miten jollakin riittää tuollaiseen energiaa / aikaa ?
Elämässä on niin paljon mielenkiintoisemiakin juttuja kuin naiset :)
-keinovaginamies-- Anonyymi00009
Tuota samaa olen miettinyt monet kerrat, että miten joillain riittää mielenkiintoa tuollaiseen. Yhdessäkin on ihan riittävästi "sietämistä". En huolisi useampaa riesakseni.
No jotkut miehet ilmeisesti rakastavat naisia, ihan kaikenlaisia. Ja naiset sitten rakastavat sitä, että mies käyttää kaiken energiansa heihin.
- Anonyymi00020
scrg kirjoitti:
No jotkut miehet ilmeisesti rakastavat naisia, ihan kaikenlaisia. Ja naiset sitten rakastavat sitä, että mies käyttää kaiken energiansa heihin.
Kyllä tuo enemmän vaikuttaa pakkomielteiseltä tai riippuvuudelta kuin rakastamiselta. Minun näkökulmasta raskas elämä noin.
Se on selvää että naiset pitävät huomiosta.
-keinovaginamies- - Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuota samaa olen miettinyt monet kerrat, että miten joillain riittää mielenkiintoa tuollaiseen. Yhdessäkin on ihan riittävästi "sietämistä". En huolisi useampaa riesakseni.
Se on hyvä ja normaali tapa ajatella!
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä tuo enemmän vaikuttaa pakkomielteiseltä tai riippuvuudelta kuin rakastamiselta. Minun näkökulmasta raskas elämä noin.
-keinovaginamies-Ei tuollaisessa toiminnassa todellakaan ole kyse rakastamisesta!
Anonyymi00020 kirjoitti:
-keinovaginamies-Kyllä tuollainen elämä minullekin olisi hyvin raskasta, mutta minä en voikaan sanoa rakastavani naisia. Pakkomielteistäkin joo, mutta joku viettää kaiken liikenevän ajan golfkentällä, joku moottoripyörän kanssa, joku tekee musiikkia ja tämä yhden asian mies oli todellinen naisasiamies. Luultavasti kaikki muu palveli vain rakkautta asiaan.
Mutta sitä voi pohtia miten hyvin nuo naiset edustavat naisia yleisesti ja sitä mitä he miehiltä odottavat. En ole varma, mutta ihan harkinnanarvoinen vaihtoehto on käyttää 3/4 ajasta ja energiasta se yksikin nainen sivuuttaen ja unohtaen, koska pelkästään 1/4 voi naiselle hyvin riittää kunhan sen tekee oikein.- Anonyymi00026
scrg kirjoitti:
Kyllä tuollainen elämä minullekin olisi hyvin raskasta, mutta minä en voikaan sanoa rakastavani naisia. Pakkomielteistäkin joo, mutta joku viettää kaiken liikenevän ajan golfkentällä, joku moottoripyörän kanssa, joku tekee musiikkia ja tämä yhden asian mies oli todellinen naisasiamies. Luultavasti kaikki muu palveli vain rakkautta asiaan.
Mutta sitä voi pohtia miten hyvin nuo naiset edustavat naisia yleisesti ja sitä mitä he miehiltä odottavat. En ole varma, mutta ihan harkinnanarvoinen vaihtoehto on käyttää 3/4 ajasta ja energiasta se yksikin nainen sivuuttaen ja unohtaen, koska pelkästään 1/4 voi naiselle hyvin riittää kunhan sen tekee oikein.Eikös perinteinen suomalainen maalaismies vietä vähintään 3/4 osaa vapaa-ajasta autotallissa ja muissa harrasteissa?
Kun nainen yrittää vaatia lisää miestä, niin toteat vaan että se ei tee hyvää suhteellemme:)
-keinovaginamies- Anonyymi00026 kirjoitti:
Eikös perinteinen suomalainen maalaismies vietä vähintään 3/4 osaa vapaa-ajasta autotallissa ja muissa harrasteissa?
Kun nainen yrittää vaatia lisää miestä, niin toteat vaan että se ei tee hyvää suhteellemme:)
-keinovaginamies-Pitäisiköhän kirjoittaa perinteisen suomalaisen maalaismiehen parisuhdeopas? Iltalehden klikkiotsikkoon ja Sanna Ukkolan haastatteluun, niin kai sen joku lukisi tai kuuntelisi. Noista avoimista suhteista, parinvaihdoista ja muista seksihurjasteluista on jatkuvasti pulinaa ja pöhinää niin luulisi että vähitellen vähän kyllästyttäisi.
Olen kokenut sen jonkinlaisena häiritsevänä vajeena, että kumppanin kanssa on niin vähän yhteistä. Mutta miksi tehdä siitä suurempaa ongelmaa, jos se ei lopulta kumpaakaan sen enempää haittaa ja toisaalta se 1/4 onkin jonkinlainen "onnen" avain.- Anonyymi00030
Anonyymi00020 kirjoitti:
-keinovaginamies-🤭
Jos sillä oli joku ongelma, et kaikille naisille pitää jutella mukavasti. Lopulta niitä kerty vaan monta vahingossa. On sen pitänyt olla hermopeliä loppumetreillä. - Anonyymi00032
scrg kirjoitti:
Pitäisiköhän kirjoittaa perinteisen suomalaisen maalaismiehen parisuhdeopas? Iltalehden klikkiotsikkoon ja Sanna Ukkolan haastatteluun, niin kai sen joku lukisi tai kuuntelisi. Noista avoimista suhteista, parinvaihdoista ja muista seksihurjasteluista on jatkuvasti pulinaa ja pöhinää niin luulisi että vähitellen vähän kyllästyttäisi.
Olen kokenut sen jonkinlaisena häiritsevänä vajeena, että kumppanin kanssa on niin vähän yhteistä. Mutta miksi tehdä siitä suurempaa ongelmaa, jos se ei lopulta kumpaakaan sen enempää haittaa ja toisaalta se 1/4 onkin jonkinlainen "onnen" avain.Joo,
Menestysresepti pitkäaikaiseen laimeaan parisuhteeseen :)
Heti Ukkola soittaa mulle ja pyytää haastatteluun.
Meillä tuota häiritsevää vajetta oli taas aamulla kumppanin puolelta ilmassa, kun keskusteltiin yhteisistä (melko olemattomista) kesälomasuunnitelmista. No, minun elämäni ja minun aikani, ei siitä määrättömästi kaikille riitä :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eikös perinteinen suomalainen maalaismies vietä vähintään 3/4 osaa vapaa-ajasta autotallissa ja muissa harrasteissa?
-keinovaginamies-Noinhan se monien miesten kohdalla on. siksi totesinkinbtuollaylempänä ketjussa, että "Tästä huomaamme, että naiset ja miehet ovat pohjimmiltaan hyvin samanlaisia". Ei tuossa nimittäin sukupuolten välillä ihmeempää eroa ole. Iso osa ei varsinaisesti kaipaa kumppania, jonka kanssa sen ihmeemmin vietettäisiin aikaa yhdessä. Tietysti jotkut myös kaipaavat ja ongelmia syntyy, kun kaksi keskenään erilaista muodostaa parisuhteen.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Noinhan se monien miesten kohdalla on. siksi totesinkinbtuollaylempänä ketjussa, että "Tästä huomaamme, että naiset ja miehet ovat pohjimmiltaan hyvin samanlaisia". Ei tuossa nimittäin sukupuolten välillä ihmeempää eroa ole. Iso osa ei varsinaisesti kaipaa kumppania, jonka kanssa sen ihmeemmin vietettäisiin aikaa yhdessä. Tietysti jotkut myös kaipaavat ja ongelmia syntyy, kun kaksi keskenään erilaista muodostaa parisuhteen.
Jotenkin mielipiteekseni on muodostunut sellainen yleisluontoinen käsitys, että naiset kaipaavat enemmän sitä keskinäistä kälätystä ja sosiaalisuutta.
Toki tämä on pelkkä raaka yleistys oman elämänkokemukseni pohjalta.
Yksilöt ovat aina yksilöitä.
-keinovaginamies- - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jotenkin mielipiteekseni on muodostunut sellainen yleisluontoinen käsitys, että naiset kaipaavat enemmän sitä keskinäistä kälätystä ja sosiaalisuutta.
Toki tämä on pelkkä raaka yleistys oman elämänkokemukseni pohjalta.
Yksilöt ovat aina yksilöitä.
-keinovaginamies-Ihmisen käsitys toisesta sukupuolesta usein muodostumaan pitkälti sen ympärille millaisiin yksilöihin on itse tuntenut vetoa. Jos on onnistunut haalimaan seuraansa noita kälättäviä ja sosiaalisia, niin ei yleensä juurikaan tutusti niihin hiljaisiin ja yksikseen vetäytyviin. Nuo kaksi ryhmää kin luonnollisestikaan eivät hirveän helposti sekoitu. Kälättäjä ei saa hiljaisesta kälätysseuraa ja hiljaisella menee hermo kälättäjän kuuntelemiseen.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ihmisen käsitys toisesta sukupuolesta usein muodostumaan pitkälti sen ympärille millaisiin yksilöihin on itse tuntenut vetoa. Jos on onnistunut haalimaan seuraansa noita kälättäviä ja sosiaalisia, niin ei yleensä juurikaan tutusti niihin hiljaisiin ja yksikseen vetäytyviin. Nuo kaksi ryhmää kin luonnollisestikaan eivät hirveän helposti sekoitu. Kälättäjä ei saa hiljaisesta kälätysseuraa ja hiljaisella menee hermo kälättäjän kuuntelemiseen.
Lisään vielä, että oma kokemukseni taas on, että naiset ovat paljon miehiä hiljaisempia ja itsekseen viihtyvämpiä. Oma tuttavapiirini ja sukuni kun koostuu melkein vain ja ainoataan melko hiljaisista ja usein itsekseen viihtyvistä naisista. Miehillä taas tuppaa aina olemaan jotain sosiaalisia harrasteita ja kaipuu sosiaaliseen elämään. Aina tarve mennä johonkin kissanristiäisiin tai järjestää sellaiset.
- Anonyymi00048
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ihmisen käsitys toisesta sukupuolesta usein muodostumaan pitkälti sen ympärille millaisiin yksilöihin on itse tuntenut vetoa. Jos on onnistunut haalimaan seuraansa noita kälättäviä ja sosiaalisia, niin ei yleensä juurikaan tutusti niihin hiljaisiin ja yksikseen vetäytyviin. Nuo kaksi ryhmää kin luonnollisestikaan eivät hirveän helposti sekoitu. Kälättäjä ei saa hiljaisesta kälätysseuraa ja hiljaisella menee hermo kälättäjän kuuntelemiseen.
Liikaa painoarvoa vastakohdilla; puheliailla ja hiljaisilla.
Yleensä ihmiset ovat molempia niiden väliltä jompaan kumpaan suuntaan ja eri ihmisten seurassa eri suuntaan. Ja sitten silläkin on merkitystä mistä puhutaan, kuinka paljon ja onko vuorovaikutustekijät kunnossa.
Kovin puhelias ei aina ymmärrä missä menee sosiaaliset rajat. Jotkut taas pulisevat hermostuessaan tai yksinkertaisesti eivät ajattele. Tai jotain muuta. Ihan erikseen ovat sellaiset, joilla on jokin mielenterveyden häiriö. Jos toisella ihmisellä menee hermo "kälättäjän" kuuntelemiseen, on usein kyse jostain häiriöstä.
- Sheena - Anonyymi00049
Anonyymi00036 kirjoitti:
Lisään vielä, että oma kokemukseni taas on, että naiset ovat paljon miehiä hiljaisempia ja itsekseen viihtyvämpiä. Oma tuttavapiirini ja sukuni kun koostuu melkein vain ja ainoataan melko hiljaisista ja usein itsekseen viihtyvistä naisista. Miehillä taas tuppaa aina olemaan jotain sosiaalisia harrasteita ja kaipuu sosiaaliseen elämään. Aina tarve mennä johonkin kissanristiäisiin tai järjestää sellaiset.
Eiköhän tuo itsekseen viihtyminen mene persoonan ja mieltymysten mukaan enemmän kuin sukupuolen mukaan.
- Sheena - Anonyymi00058
Anonyymi00049 kirjoitti:
Eiköhän tuo itsekseen viihtyminen mene persoonan ja mieltymysten mukaan enemmän kuin sukupuolen mukaan.
- SheenaPuhuinkin omasta kokemuksestani. En ole oikeataan koskaan tavannu muunlaisia miehiä. Ainakaan en ole koskaan oppinut tuntemaan yhtäkään toisenlaista miestä siinä määrin, että tuo olisi käynyt ilmi. Oman sukuni miehet ovat tuollaisia kuvaamani kaltaisia. Kaikkien ystävien miehet ovat tuollaisia. Omat kumppanini ovat olleet tuollaisia. Kaikilla miespuolisilla työkavereilla on sosiaalisia harrasteita ja jatkuva tarve kissanristiäisille (ainakin puheissaan) ja liiakseen kotona ja itsekseen viihtyvä vaimo. En vain ola koskaan missään tavannut toisenlaista miestä. Tunnen miehiä, jotka omasta mielestään ovat "puolierakkoja" jne. Oma isänikin oli omasta mielestään sellainen, erämies, mokillä itsekseen viihtyvä jne. Silti jokainen, joka hänet tunsi, tiesi että heistä äitini on se, joka voisia erakoitua mökille, isäni ei ikinä. Aina piti päästä kirkolle kaupoille ja juoruamaan kaikkien puolituttujen kanssa tuntikausiksi. 🤣
- Anonyymi00059
Anonyymi00048 kirjoitti:
Liikaa painoarvoa vastakohdilla; puheliailla ja hiljaisilla.
Yleensä ihmiset ovat molempia niiden väliltä jompaan kumpaan suuntaan ja eri ihmisten seurassa eri suuntaan. Ja sitten silläkin on merkitystä mistä puhutaan, kuinka paljon ja onko vuorovaikutustekijät kunnossa.
Kovin puhelias ei aina ymmärrä missä menee sosiaaliset rajat. Jotkut taas pulisevat hermostuessaan tai yksinkertaisesti eivät ajattele. Tai jotain muuta. Ihan erikseen ovat sellaiset, joilla on jokin mielenterveyden häiriö. Jos toisella ihmisellä menee hermo "kälättäjän" kuuntelemiseen, on usein kyse jostain häiriöstä.
- SheenaIhmiset nimeonmaan ovat tuollaisia vastakohtia. Hiljainen ei ikinä, koskaan, milloinkaan ole yhtälailla puhelias, kuin puhelias on hiljaisimpanakaan hetkenään. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö hiljainen osaisi joskus avata suunsakin.
- Anonyymi00065
Anonyymi00058 kirjoitti:
Puhuinkin omasta kokemuksestani. En ole oikeataan koskaan tavannu muunlaisia miehiä. Ainakaan en ole koskaan oppinut tuntemaan yhtäkään toisenlaista miestä siinä määrin, että tuo olisi käynyt ilmi. Oman sukuni miehet ovat tuollaisia kuvaamani kaltaisia. Kaikkien ystävien miehet ovat tuollaisia. Omat kumppanini ovat olleet tuollaisia. Kaikilla miespuolisilla työkavereilla on sosiaalisia harrasteita ja jatkuva tarve kissanristiäisille (ainakin puheissaan) ja liiakseen kotona ja itsekseen viihtyvä vaimo. En vain ola koskaan missään tavannut toisenlaista miestä. Tunnen miehiä, jotka omasta mielestään ovat "puolierakkoja" jne. Oma isänikin oli omasta mielestään sellainen, erämies, mokillä itsekseen viihtyvä jne. Silti jokainen, joka hänet tunsi, tiesi että heistä äitini on se, joka voisia erakoitua mökille, isäni ei ikinä. Aina piti päästä kirkolle kaupoille ja juoruamaan kaikkien puolituttujen kanssa tuntikausiksi. 🤣
Sivusta ... mä kyllä allekirjotan ton, että naiset on useimmin niitä hiljasempia ja itsekseen viihtyviä. Mulla on ihan sama kokemus, että miehillä on keskimäärin selvästi isompi tarve noille sosiaalisille harrasteille jatkuvalle menemiselle. On ollut tosi vaikee löytää hiljasta miestä, joka ei kaipaa jatkuvaa menoa ja meininkiä, loputtomasti viihdykettä. Tuo on se asia, johon omassa miehessäni ihastuin ja tykästyin ihan ensimmäisenä. Ainoa tapaamani mies, joka ei jatkuvasti tohota jonnekin.
- Anonyymi00086
Anonyymi00030 kirjoitti:
🤭
Jos sillä oli joku ongelma, et kaikille naisille pitää jutella mukavasti. Lopulta niitä kerty vaan monta vahingossa. On sen pitänyt olla hermopeliä loppumetreillä.Tietenkin kaikille naisille on puhuttava m u k a v a s t i.
Eikö vastuu ole myös kuulijalla?
Vilma Anonyymi00065 kirjoitti:
Sivusta ... mä kyllä allekirjotan ton, että naiset on useimmin niitä hiljasempia ja itsekseen viihtyviä. Mulla on ihan sama kokemus, että miehillä on keskimäärin selvästi isompi tarve noille sosiaalisille harrasteille jatkuvalle menemiselle. On ollut tosi vaikee löytää hiljasta miestä, joka ei kaipaa jatkuvaa menoa ja meininkiä, loputtomasti viihdykettä. Tuo on se asia, johon omassa miehessäni ihastuin ja tykästyin ihan ensimmäisenä. Ainoa tapaamani mies, joka ei jatkuvasti tohota jonnekin.
Luulen että kenenkään tai ainakaan useimpien on hyvin vaikea arvioida omiin kokemuksiin perustuen millaisia miehet tai naiset yleensä ovat. Ihan vaan siksi, että se oma otanta ja kokemusmaailma on vino.
Minulla on työympäristössä nyt kokemuksia hiljaisista ja itsekseen viihtyvistä naisista, mutta ei minulla olisi mitään tietoa edes heidän olemassaolostaan, ellen heidän kanssaan työn vuoksi olisi tekemisissä.
Ja ihan samalla tavalla olen itse ihminen, jota ei hyvin suurelle enemmistölle ole olemassa, koska en juuri näy tai kuulu missään (paitsi palstalla).
- Anonyymi00008
Myönnän, että kerran tapailin 2 naista samaan aikaan. Se oli sitä sekavaa aikaa, kun ajelin lastutetulla aerosaabillani luu pihalla ja ennen mönkkärisekoiluani. Onneksi nyt on vanhempi ja viisaampi.
>Simiti< - Anonyymi00010
Sulttaneillahan oli 4 vaimoa ja haaremissa muitakin.
Kaikkia vaimoja tulisi kohdella tasapuolisesti.
Hmmm.
Vilma - Anonyymi00011
En ole koskaan ymmärtänyt, miten joku jaksaa pyörittää useampaa ihmisiä samanaikaisesti, olipa se avointa tai ei. Miten pystyy kohtaamaan kaikkien kanssa emotionaalisesti ja fyysisesti niin, että kaikilla on hyvä olla? Tietysti tarpeita ja toiveita on hyvin erilaisia, kaikki eivät kaipaa tietystikään niin tiivistä suhdetta, mutta silti kuulostaa todella kuormittavalta setiltä.
Aletheias- Anonyymi00016
Minusta noin toimiva ihminen ei ole tasapainossa itsensä ja elämänsä kanssa! Ehkä on sellainen, joka kyllästyy nopeasti ja siksi lentää kukasta kukkaan! Tai ehkä on narsisti mene ja tiedä!
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minusta noin toimiva ihminen ei ole tasapainossa itsensä ja elämänsä kanssa! Ehkä on sellainen, joka kyllästyy nopeasti ja siksi lentää kukasta kukkaan! Tai ehkä on narsisti mene ja tiedä!
Kyllähän tuollainen käytös usein heijastelee jonkin tason epätasapainoa. Joillekin ihmisille monisuhteisuus voi olla oikea suhdemuoto, en siitä ketään tuomitse, mutta valtaosa tällaisista useamman ihmisen pyörityksistä johtuu kyllä jonkinlaisista tunnepuolen haasteista.
Aletheias - Anonyymi00050
Ihmissuhteet ovat kuormittavia, tavalla tai toisella, vaikka erilaisista suhteista saa erilaista *jotain* mitä kokee tarvitsevansa.
Jos "pyöritettäviä" on useampia kuin kaksi tai kolme, niin tuskin heidät kaikki pystyy kohtaamaan emotionaalisesti, mutta toisaalta kaikki eivät kohtaa emotionaalisesti edes yhden kanssa.
Sitten on vielä niitä, ehkä etupäässäkin niitä, jotka ovat vaki-ja rinnakkaissuhteessa.
- Sheena
- Anonyymi00013
Ihmisillä on oikeus luottaa toisiinsa. Ei voi rakentaa suhdetta sillä epäilyksellä, että toiseen ei ole luottamista.
Jos nyt jotain voisit oppia, niin naiset pitävät kohteliaasti ja huomaavaisesti käyttäytyvistä miehistä. Paljon ei oikeastaan vaadita.
Sovinistinen ja vihamielinen mies on naisille kauhistus. Esim. hän joka täällä syleksi, pitääkö hänen naisten edes madella, on ehdoton vastaus ei. Myös seurustelulle.
Komeudesta on etua, mutta toimeliaisuudesta ja itsevarmuudesta vielä enemmän. Mies vaikutti itsenäiseltä ja varmalta, mitä pidetään hyvänä ominaisuutena yleensä.- Anonyymi00018
Kohteliaisuutta on todella kaikenikäisissä nykymiehissä vähän.
Kettuuntuneen oloisia on paljon.
Vilma
- Anonyymi00014
Minä en ole halunnut minkään näköistä uutta miestä, jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Ja noin päätin jo silloin, kun laitoin eropaperit menemään! En ole tyhmä, enkä ymmärtämätön! Minulle riittää yksi kauan kestänyt parisuhde ja halut loppuneet 20 vuotta sitten, joten ele koskaan halunnut uutta miestä vaivoikseni! Yksin oleminen on ollut valtavan hyvä kokemus, eikä minulla ole koskaan ollut mitään halua ruveta passaamaan yhtäkään miestä enää koskaan! Ja näin ajattelevat monet ikäiseni vanhemmat naiset!
- Anonyymi00017
Yhtä lailla taitaa pettää naiset joille vain ulkonäöllä on merkitystä
- Anonyymi00019
17:09
Tuokin voi pitää paikkansa. Rihän erot pelkästään miehistä johdu.
Vilma
- Anonyymi00024
Vaimo joka hoitaa kodin ja tyttöystävä. siinä hyvä setti.
- Anonyymi00025
Niin. Aikoinaan oli isäntä, emäntä ja piika.
Piika laitettiin nyytin kanssa mierontielle.
Piikalauma lienee ollut isäntien haaremi?
Jotkut sijoittaa isäntä-ajattelun työpaikalle tj tai pikkukympit ja alaiset.
Vilma
- Anonyymi00027
Yksi muslimimies kerran sanoi, että neljä vaimoa on hyvä, kunhan ovat kaikki eri ikäisiä noin 40v ikähaarukassa. Hän itse 49v. Ykkösvaimo 39v, joka pyörittää kotitaloutta, käy myös töissä ja tuo rahaa perheelle. Toinen vaimo keskittyy rahan ansaitsemiseen perheelle. Kolmas on 19v ja hänen ensisijainen tehtävänsä on tehdä lapsia ja kotitöitä. Nuorin on tietysti vasta 9v ja hän keskittyy kotitöihin ja isännän palvelemiseen.
- Anonyymi00028
Toinen vaimo siis 29v.
- Anonyymi00029
Ei mies saa montaa naista ellei ole komea. eli jutun mies on naisten ihannemies ja naiset lankee siihen helposti. Ulkonäöllä on iso merkitys että mies voi paneskella montaa naista.
- Anonyymi00037
Mietis aikoinaan kreivi Lindgreniä. Komeus?
- Anonyymi00031
Juu juu voi olla, ja miehellä voi olla monta miestäkin samaan aikaan tai naisella monta naista tai miestä (sateenkaari, polyamoria).
- Sheena -keinovaginamies-: "Kyllä tuo enemmän vaikuttaa pakkomielteiseltä tai riippuvuudelta kuin rakastamiselta."
Kun miehellä on joku 'sovelias' harrastus, pilkkiminen, kalastus, penkkiurheilu, urheilu, autonromujen kunnostus tai vastaava, niin saa harrastaa rauhassa.
Mutta jos se on - niinkuin joillakin on - 'epäsopiva', niin se on heti joidenkin mielestä 'vaikuttaa pakkomielteiseltä tai riippuvuudelta', siis mielenterveyden häiriöltä.
Kantsis katsella vähän laajemmin, ja vain nähdä ja hyväksyä, että me ihmiset olemme erilaisia. exKynis.mi- Anonyymi00046
Sinustako jutun mies aidosti rakasti kaikkia naisia?
Anonyymi00046 kirjoitti:
Sinustako jutun mies aidosti rakasti kaikkia naisia?
En ole sanonut mitään sen suuntaista, enkä ole tarkoittanut. Näkemykseni on yksiselitteisesti ilmaistu kommentissani, johon viittaat.
- Anonyymi00053
rennosti.m kirjoitti:
En ole sanonut mitään sen suuntaista, enkä ole tarkoittanut. Näkemykseni on yksiselitteisesti ilmaistu kommentissani, johon viittaat.
Ihan hyvä harrastus kuitenkin?
- Anonyymi00057
Se ongelmahan tuossa on se miten paljon kipua se oma ilo tuottaa muille
- Anonyymi00038
Mun miehellä ei voi olla kuin yksi nainen, minä. 😌
Ihmisellä on Suomessa keskimäärin ollut 12 seksipartneria, kun elämä on nyt keskimäärin puolivälissä. Puolivälin jälkeen se vielä kasvaa, mutta ei enää toiseksi 12:ksi. Ei ole kuitenkaan odotettavissa, että tavat muuttuisivat hetkessä.
Kyselytutkimuksissa on havaittu, että noin puolella kummastakin sukupuolesta on ollut kiinteän suhteen aikana myös sivusuhde. Siis joka toisella niin naisella kuin miehelläkin.
Koska nämä eivät kiinteässä suhteessa suinkaan mene päällekkäin, voimme arvioida, että ehkä vain neljäsosa on sellaisia liittoja, joissa ei ole ollut kolmatta osapuolta.
Et edusta enemmistöä, mutta onnellista vähemmistöä. Hyvää kesää teille! exKynis.mi
- Anonyymi00039
Komeat miehet saa kaiken anteeksi, koska he ovat komeita ja nämä komeat miehet pyörittävät panorinkiä. Kaikki naiset haluavat parisuhteeseen heidän kanssaan.
- Anonyymi00041
Kaikki naiset ei todellakaan elä noin. Miten ihmisten maailmankuva voi olla noin vääristynyt? Ai niin, sehän on rakennettu viihdeteollisuuden ja pornon pohjalta... Sitten kehitellään perusteetonta naisvihaa miesluolassa.
- Anonyymi00040
Komeat miehet pyörittävät panorinkiä ja sitten kun komea mies paljastuu sarjapettäjäksi, niin naiset haukkuvat kaikki miehet, vaikka itse kohdistavat kiinnostuksensa todella pieneen miesjoukkoon.
- Anonyymi00042
Miten komea mies reagoi, jos joku nainen ei ole pätkääkään kiinnostunut?
Onko takuuta, että ihan kaikki on komeaa?
Palautusoikeus?
Vilma- Anonyymi00044
Komea mies kertoo vastauksen: jos joku nainen ei ole pätkääkään kiinnostunut, katsotaan "jonosta" seuraava nainen. Ei sitten minkäänlaista ongelmaa. ;)
- Anonyymi00043
Seksitykkäilemällä ja panemalla melkein kaikkia miehet mahdollistavat naisille komeimpien miesten saamisen.
Komeilla miehillä on ylitarjontaa naisista ja miesten suurempien seksihalujen takia miehet eivät tyydy yhteen naiseen, mutta vain komeilla miehillä on mahdollisuus pyörittää useita naisia.Naisen ja miehen seksihalut eivät ole yhteismitalliset, koska naisen täytyy valintaa tehdessään ottaa HUOMATTAVASTI laajemmin huomioon myös muita tekijöitä, kuin seksi, miehen kyky tuoda turvallisuutta, miehen varallisuus ja metsästyskyky, eli kyky hankkia elantoa.
Nämä siis asioita kauan sitten, jolloin geenistömme muotoutui silloisiin oloihin. Jos taas vertaamme itsetyydytyksen useutta, naiset ja miehet ovat jokseenkin samalla viivalla.
- Anonyymi00045
Sen kun vaan, ihan se ja sama jonkun miehen haaremit
- Anonyymi00047
Entä jos miehellä on ystävänaisia? Äitihahmoja, sisarhahmoja, kollegoita jne.
Siis voiko mies vain opetella naista?
Voiko mies opetella itseään naistensa kautta?
Jospa kaikki on varsin vuatonta?
Vilma - Anonyymi00051
Täsmentäisin että komeudesta on hyötyä vain jos olet ekstrovertti normo. Olen siitä elävä todiste. Ei komeudella tee mitään jos olet vähänkin outo erakko. -💊-.
- Anonyymi00052
Siis oon introvertti burger vaikka mut vois syödä. En mä pysty teeskentelemään olevani jokin NPC. Toisaalta mä se vasta NPC oonkin normojen mielestä, ihan varmana. Pilleri.
- Anonyymi00054
Tavallinen mies olisi uskollinen ja rakastaisi, komea mies vaan panee haareminsa naisia.
Jos tavallisen näköiset naiset tyytyisivät tavallisen näköisiin miehiin kaikki olisivat tyytyväisiä.
Tavallisen näköinen nainen ei muuten koskaan kelpaa komean näköiselle miehelle kuin pelkäksi panoksi, sillä komean näköiset miehet haluavat erittäin hyvän näköisen tyttöystävän / vaimon.- Anonyymi00055
Mutta ne pettää. Pettäjät sopivat toki toisilleen. Mitä useampia kumppaneita, sitä todennäköisempää on pettämiset, lyhytsuhteilut ja ylipäätään kaikenlainen rikkonaisuus. Aina ns. tasoilla ei ole edes väliä koska yksittäinen ihminen voi rakastua johonkuhun vaikkei kohde olisi naamaltaan sieltä top 5 % upeimmasta päästä.
Kuulin kerran ex-frendiltäni kuinka se kiinnostui jostakusta vaikkei se ollut sen mielestä edes kaunis, tai sanotaan että korkeintaan keskinkertaisen näköinen. Entä kaverini sitten? Ei se hullumman näköinen ollut. On se kaiketi hengisä vaikkei ollakaan enää väleissä. Sosiaalinen passiivisuus oli mulle liikaa. Ghostasin kostoksi. Tein saman tempun eräälle toisellekin tyypille. Siitäs saivat. Toivottavasti spekuloivat ja tajusivat että vika oli heissä ja ottivat itseensä. -💊-. - Anonyymi00060
Siinäpä sanoit juuri sen totuuden
- Anonyymi00056
No kaikki naiseet haluaa komean miehen. Ei tavis miehellä voi olla yhtään naista kun tuollaisilla jutun miehillä on kymmenen naista. Naisille se miehen ulkonäkö on tärkeintä aina.
- Anonyymi00085
Olet väärässä, koska jokaisella naisella on oma makunsa! Minä olen vanhempaa ikäluokkaa, eikä minulla ole enää mitään tarvetta saada uutta niestä elämääni. On vain se mahdollisuus, että elämääni voisi tulla ikäiseni mies pelkästään ystävänä!
- Anonyymi00061
Tampereella mies vienyt kotiinsa kolme naista.
Yksi tyhjensi tiliä 27.000 €.
Liekkö sama aiemmin jo putsannut 6.000 €.
Vilma
Miten mies voi olla noin t y h m ä.
Imarteleeko joku niin taitavasti miehen egoa, että 'sokeutuu' samantien.- Anonyymi00062
Jotkut nauttii, että imetään kuiviin ja käydä lompsalla.
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Jotkut nauttii, että imetään kuiviin ja käydä lompsalla.
16:04
Silti tarvitaan poliisia! Miten noloa.
Vilma - Anonyymi00067
Vähällä päässyt. Suomalainen mies sijoitti 25 miljoonaa euroa sijoitushuijaukseen ja menetti koko summan. Poliisi tutkii.
- Anonyymi00074
Anonyymi00067 kirjoitti:
Vähällä päässyt. Suomalainen mies sijoitti 25 miljoonaa euroa sijoitushuijaukseen ja menetti koko summan. Poliisi tutkii.
Mitähän Lajusenkin touhu oikein on.
Siinä meni säätiönkin rahoja yli milli. Tuskin koskaan 'palauttaa'.
Vilma
No ihan jos etsisin ja vaikka löytyisi sellainen turvallinen, rakastava ja puhuva tapaus. Ei enää tunneälytöntä maton alle lakaisijaa, kiitos.
- Anonyymi00064
Kilteillä ja kunnollisilla miehillä ei ole yhtäkään naista, sillä naiset eivät halua kilttejä ja kunnollisia miehiä.
- Anonyymi00068
Alfamiehillä on paremmat geenit. 0,5% kaikista maailman miehistä on Tsingis Khanin jälkeläisiä. Hän oli panomiesten panomies!
- Anonyymi00066
Mielikuvitysta se vain on. Ei todellista. Perustuu vain miehen omaan nupoiin ja se ei ole kovin paljon. Rauhallista Juhannusta välty petoksilta ole rauhassa.
- Anonyymi00069
Suominaisille tavismiehet kelpaa vasta sitten kun joku panoalfa on laittanut pullan uuniin ja ero on tullut. Sitten sinulta kysytään otatko kopin ja kyllähän sinä otat, koska olet puutteessa, etkä saa ketään muutakaan.
- Anonyymi00070
Tiedämme, että naiset reagoivat hyvin voimakkaasti jonkun yleisesti halutun miehen näkemiseen, esimerkiksi teini-idolit ovat tästä esimerkkinä. Naiset saattavat jopa pyörtyä. Miehillä ei vastaavia äärimmäisiä reaktioita esiinny. Tämä valitettavasti viittaa siihen, ettei ihminen ole pekkaa parempi ja luontaisin pariutumismuoto ihmisellekin on sellainen missä harvat valiourokset vastaavat siittämisestä ja muiden urosten tehtävä on vain hankkia ravintoa ja suojella laumaa.
Pariutuminen ja lastenteko vain ovat siirtyneet myöhemmiksi ja seksikumppanien määrä on naisilla keskimäärin kasvanut kun suurin osa miehistä tumputtaa ja katsoo pornoa, koska eivät vain yksinkertaisesti saa ketään naista. Valiourokset sitten siittävät naiset ja hetken päästä jatkavat siitospuuhia seuraavan kaunottaren kanssa ja sitä rataa.. - Anonyymi00071
Nainen saa itseään korkeamman markkina-arvon Chad-jännämiehiä nettideittailussa lyhytaikaisena "seikkailuna" tarjotessaan pesää. Chad-jännämiehet taas haluavat vaihtelua eli kaatoja, joten he satsaavat määrään yhden yön suhteissaan. Molemmat voittavat, incelit ja normot kärsivät puutteessa.
- Anonyymi00072
Tottahan tuo aloittaja puhuu. Ellet ole komea, jykeväleuikainen, tappajankatseinen, soturikalloinen, menestyvä ja treenattu alfa chad on turha unelmoidakaan mistään rakkaudesta, seksistä tai parisuhteesta. Et ole mitään naisten silmissä.
- Anonyymi00078
😂 kaijalle keksi 🍪
- Anonyymi00073
Alfamies siittää lapsia ja betamies niitä sitten elättää, kun alfa hurmaa jo uutta kaunokaista.
Valitettavasti täyttä faktaa, näin se menee.
Alfamiehet korkkailee nuoret kauniit naiset, jotka ei koskaan anna betalle.
Sitten kun Alfa heittää naisen ja lapset pihalle, kelpaa naiselle betamies aisuriksi ja lasten elättäjäksi.
Naisille Alfa-Beta-Aisuri systeemin pyöritys näyttää kelpaavan oikein hyvin.
Miehet! Äläkää ottako YH:ta vaikka kuinka puutteessa olette, älkää menkö tähän naisten haluamaan aisuri-systeemiin! Se alistaa tavallista miestä!
Kiitos. - Anonyymi00075
En ole koskaan kursseerannut miestä, että alfa vai beta.
Mä edes ymmärrä tuollaista pohdintaa.
Jää hyvinmäkkiä lapset tekemättä tai saamatta.
Kivoja miehiä on.
Vilma - Anonyymi00076
Komea mies ei ole yhtä kuin naistenmies. Eikä toisinpäin.
- Anonyymi00077
Jokaisella naisella on oma makunsa ja koska olen jo ollut kauan kestäneessä parisuhteessa se riittää minulle oman elämäni ajaksi. Joten onpa mies komea, tai vähemmän komea niin ei kiitos en halua seurustella enää koskaan yhdenkään miehen kanssa! Enkä' varsinkaan olla parisuhteessa ja asua miehen kanssa yhdessä!! Ainoa joka on minun näköistä elämää, on olla ystävyysuhteessa suunnilleen ikäiseni miehen kanssa! Yksin oleminen ei ole ollut minulle ongelma koskaan kauan tapahtuneen eroni jälkeen vaan täysin päinvastoin, olisi todella kamalaa jos samassa asunnossa kuin minä, olisi mies joka haluaisi huomiota minulta joka päivä! Hyi olkoon! Menettäisin elämänhaluni kokonaan! Siksi yksikään ikäiseni mies ei voi olla kuin pelkkä ystävä ja ystävät eivät seurustele koskaan keskenään!
- Anonyymi00079
Ei se ole oikea alfa, jos ei paneskele ympäriinsä. Jos miehelle on tarjolla runsaasti naisia, niin kyllä se käyttää tilaisuuden hyväkseen.
- Anonyymi00080
Joo. Ei naiset sano ääneen, että jaottelevat miehiä, mutta kuitenkin toimivat niin, että vain pienelle miesjoukolle annetaan piparia.
- Anonyymi00083
Jotkut on patologisia valehtelijoita. Kyse jostain ihan muusta kuin normaalista suhteen muodostuksesta miehen ja naisen kesken. Itse näen, että tuo on miehen omaa kyvyttömyyttä olla vastuullisesti ja luottamuksellisesti suhteessa toisen ihmisen kanssa. Syitä voi olla useita. Hän voi olla seksiriippuvainen tai kaivata jännitystä elämäänsä. Joillain miehillä on työ, jossa he ovat koko ajan kauniiden naisten ympäröimänä. Kiusaus hullaantua erilaisista naisista on päivittäistä.
Ketjussa ylempänä käytiin läpi kokemusta myös kälättävistä naisista. Olen huomannut naisena esim. työssä sen, että monet naiset ”esittävät” hyvännäköisten miesten edessä jotain muuta kuin normaalisti ovat. Se on sellaista kovaäänistä selittämistä ja nauramista. Jutut on sinällään tyhjänpäiväisiä. Osallistun sosiaalisen paineen vuoksi siihen ajoittain, mutta ymmärrän hyvin miehiä, jotka ei tykkää tästä naisten ylenpalttisesta selittämisestä.
Olen kuitenkin huomannut, että tämä on myös miehillä esiintyvä ilmiö. Oma kokemukseni on lukuisista tilanteista, joissa miehet selittävät rehvakkaan äänekkäästi toisilleen asioita ja katsovat samalla sivusilmällä naista, jonka huomion he haluavat saavuttaa. Tulee vaikutelma, että he esittävät jotain muuta kuin ovat. Varsinkin nuoret miehet tekevät välillä tätä. Tilanteessa on jokin ylimääräinen viritys, jonka olen yhdistänyt siihen, että mies haluaa tehdä vaikutuksen naiseen.
-Thinksy- Anonyymi00087
Niin. Eli, jos miehellä olisi erityisen väriset sulat ja höyhenet ja komea pyrstösulka, he pörgistelisivät niitä: eks sää nyt nää, et täs olen mää?
Entä naiset?
Vilma - Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Niin. Eli, jos miehellä olisi erityisen väriset sulat ja höyhenet ja komea pyrstösulka, he pörgistelisivät niitä: eks sää nyt nää, et täs olen mää?
Entä naiset?
VilmaNiin no naisilla on just tuo ”kälätys ja kiherrys” miesten huomion saamiseksi sekä tietysti ulkoinen koristautuminen ja/tai paljastelu.
-Thinksy - Anonyymi00097
Anonyymi00088 kirjoitti:
Niin no naisilla on just tuo ”kälätys ja kiherrys” miesten huomion saamiseksi sekä tietysti ulkoinen koristautuminen ja/tai paljastelu.
-ThinksyJoo, se kälätys. Pitkitettynä sille tahtomattaan altistuminen on kuin henkistä v-valtaa ja tylsistyttää miehen mielen. "Makes Jack a dull boy." Hulluksihan siinä tulee. Ihmisellä ei ole oikeaa asiaa jos se on koko ajan äänessä. Ehkä se on puhtaasti huomionhakemista? Mielenkiintoinen näkökulma. Mä kun aattelin itte että naiset on muuten vaan sosiaalisempia ja enemmän äänessä kuin miehet. -💊-.
- Anonyymi00103
Anonyymi00097 kirjoitti:
Joo, se kälätys. Pitkitettynä sille tahtomattaan altistuminen on kuin henkistä v-valtaa ja tylsistyttää miehen mielen. "Makes Jack a dull boy." Hulluksihan siinä tulee. Ihmisellä ei ole oikeaa asiaa jos se on koko ajan äänessä. Ehkä se on puhtaasti huomionhakemista? Mielenkiintoinen näkökulma. Mä kun aattelin itte että naiset on muuten vaan sosiaalisempia ja enemmän äänessä kuin miehet. -💊-.
En kestä niitä juttuja usein itsekään. Sinällään en ole hiljaisimpia ihmisiä, mutta jatkuva sisällötön puhe raastaa hermoja.
Uskon, että nämä puheliaat naiset ovat sosiaalisempia ylipäätään, tilanne vain pahenee, kun miehiä on kuulolla.
-Thinksy
- Anonyymi00084
Minä en ole koskaan halunnut komeaa, itseäni todella paljon nuorempaa miestä elämääni! Hänessä ei ole mitään sellaista minkä takia pitäisin hänestä, vaan täysin päinvastoin! Mies luulee yhä, että haluaisin tutustua häneen, koska tuli tällä viikolla samaan kulkuneuvoon minun kanssani! Minä menin kauemmas hänestä, jotta en olisi samassa bussin osassa hänen kanssaan! Näen hänessä aina narsistin, koska ei yksikään tasapainoinen ihminen toimi koskaan noin, ettei suostu ymmärtämään etten halua olla koskaan tekemisissä hänen kanssaan!
- Anonyymi00090
Tämä on melko hauska spämmi.
-Thinksy - Anonyymi00095
Anonyymi00090 kirjoitti:
Tämä on melko hauska spämmi.
-ThinksyJa joku voisi tulkita, että on kyse hidastetusta soidinmenosta.
Katsoo, että älä vaan tule tänne = tule tule jo...
Vilma
- Anonyymi00089
No miksi kauniilla naisella ei voi olla monta miestä????????
- Anonyymi00093
Olipa taas oikein perusteellinen miehensättimisjuttu, naiselta joka itse on kiertopalkinto.
- Anonyymi00094
Miksi tuon sepitteen naispäähenkilö on aiemmin jätetty? Hänellähän on aikuinen tytär, joka mainitaan sepitteen miespäähenkilön tytärpuolena. Naispäähenkilö on siis myöskin erittäin vanha, naisen iällä on valtava merkitys parisuhteen laadun kannalta, miksi sepitteessä ei mainita roolihenkilöiden ikiä?
- Anonyymi00098
Ei se ikäero mihinkään 'laatuun' vaikuta.
Eikö se ole samaa rakkaushurausta tai sietämistä?
Vilma
Armottomasta matematiikasta voidaan helposti päätellä, että koska heteroyhdyntään vaaditaan aina sekä nainen että mies, niitä tulee kummallekin sukupuolelle keskimäärin YHTÄ PALJON.
Väitteen, että erityisesti miehellä voisi olla samanaikaisesti useampi nainen, voi siis kirjoittaa loogista implikaatiota rikkomatta myös muotoon, että miehellä ja naisella on yhtä monta heterosuhdetta, mutta mies voi harrastaa niitä yhtaikaa, kun naisella ne taas ovat peräkkäisiä.
Samanaikainen moniperheisyys lienee miehellä yleisempi kuin naisella, mutta se on niin HARVINAINEN ilmiö, että se ei kaikkien ihmisten SUURESSA joukossa vaikuta tuota eikä tätä.
Kyselytutkimuksessa niin naiset kuin miehetkin kertovat YHTÄLÄISESTI, että heistä puolet on ollut kiinteän suhteen aikana myös sivusuhteessa. Kun nämä tiedot yhdistetään, ei jää enää mitään järkevää syytä väittää, että he käyttäytyisivät eri tavalla.
SK on tehnyt tarkoitushakuista, tutkimuksiin perustumatonta, mutta joitakin kiinnostavaa tarinaa, valitsemalla jutun juureksi harvinaisen, poikkeavasti käyttäytyvän moniperheisen miehen.
Todellisuudessa Suomen oloissa sekä naiset että miehet käyttäytyvät yksiperheisesti, mutta saattavat samalla olla sivusuhteessa. Mikäli ovat aikaisemmin olleet tahollaan naimisissa ja eronneet, seksi- ja rakkaussuhde ei enää yleensä ole voimassa.- Anonyymi00099
Mun täytyy sanoa, että kyllä kykenevä yksi mies voi riittää.
Kaipaako jotkut jotain jännitystä?
Entäpä, jos sivusuhteen toinen osapuoli karistaa kannoiltaan ja henkilö onkin vain vakituisensa kanssa, tuleeko kriisi. Ihminen on tunteva; kyllä tulee. Paitsioon jääminen ihan rastusti haittaa myös vakiduhdetta.
Vilma - Anonyymi00100
" miehellä ja naisella on yhtä monta heterosuhdetta, mutta mies voi harrastaa niitä yhtaikaa, kun naisella ne taas ovat peräkkäisiä. "
Mikä estää naisten yhtäaikaiset suhde-harrastukset? Anonyymi00100 kirjoitti:
" miehellä ja naisella on yhtä monta heterosuhdetta, mutta mies voi harrastaa niitä yhtaikaa, kun naisella ne taas ovat peräkkäisiä. "
Mikä estää naisten yhtäaikaiset suhde-harrastukset?00100, lainauksesi on kai minulta, mutta kirjoitin vain alkuperäisen väitteen loogisesti yhtäpitävään muotoon. En ole lukenut mitään tutkimusta, josta ilmenisi, että naisella ja miehellä on tässä suhteessa ero.
En siis hyväksy väitettä, jos joku ei osoita tutkituksi ja eroa havaituksi. Tätä vastaan nimittäin vittaavat monet lasten kertomukset, että äiti harrasti kotona seksiä milloin kenenkin miehen kanssa, välillä samankin, välillä aivan uuden.- Anonyymi00105
Anonyymi00100 kirjoitti:
Mikä estää naisten yhtäaikaiset suhde-harrastukset?Mikään ei estä suhdeharrastuksia?, mutta onko siinä mieltä.
Voi muuttua tsudinkantajaksi.
Mitens sitten? Mitä vakimiehelle?
Kaikilla kuppa, herbesgondylooma, tippuri....
Tosi jännää ja kivaa.
Vilma
Vastuuntuntoa. Miks muuten sitten elää edes missään vakisuhteessa?
- Anonyymi00101
Mun puolesta olkoot vaikka puolivaltakuntaa, mutta minua ei ole.😄🤷♀️
- Anonyymi00102
Jos noin on ap, niin hyväksy kohtalosi. Elätä alfan siittämät lapset tai ruikuta suolisivuilla niin kauan kuin henki pihisee. Miksi sodit kohtaloasi vastaan? Ja jos sodit, niin omankätöses kyllikiksi jäät. Ota tai jätä tahi ruikuta hamaan tappiin. Siinä vaihtoehdot. Me naiset ei sulle parempaa tulevaisuutta luvata.👍😄.🤷♀️
- Anonyymi00104
Anonyymi00102 kirjoitti:
Jos noin on ap, niin hyväksy kohtalosi. Elätä alfan siittämät lapset tai ruikuta suolisivuilla niin kauan kuin henki pihisee. Miksi sodit kohtaloasi vastaan? Ja jos sodit, niin omankätöses kyllikiksi jäät. Ota tai jätä tahi ruikuta hamaan tappiin. Siinä vaihtoehdot. Me naiset ei sulle parempaa tulevaisuutta luvata.👍😄.🤷♀️
Ja oikeasti tuo tulevaisuushan on sulle lottovoitto!! Herää pahvi.🤷♀️
- Anonyymi00106
Onhan sitä karjankasvattajillakin monta lehmää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53887
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 73446
- 33425
- 37416