Tuijottelin lintujs pihalla ihan sivuttain. Nyt on niska ihan irtipoikki. Voiko mun pää nyt tipahtaa?
>Simiti<
Voiko pää tipahtaa lattialle?
10
137
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinähän lupasit olla h0må. Miksi sinä nyt tipuja tuijottelet? 🥺
🦄 - Anonyymi00003
Eikö tipahtaminen tarkoita vähän kuin jokin pala putoaisi.
Joo. Mielestäni voi, mutta kyllä muu kroppa tulee sun tapauksessa perässä.
Oikein kolahtaa ja tömähtää. Ääniefektit.
Vilma- Anonyymi00004
Tuosta tulikin mieleen. Kerran liukastuin ja päähän tuli hirmu iso kuhmu. Muuten ihan ok, mutta naapuri näki ja hihitteli.
>Simiti< - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuosta tulikin mieleen. Kerran liukastuin ja päähän tuli hirmu iso kuhmu. Muuten ihan ok, mutta naapuri näki ja hihitteli.
>Simiti<No sattuiko naapurille koskaan omaan nilkkaan?
Vilma
Minä kaaduin viime vuonna liukkaalla ja sain palkkioksi nyrkin kokoisen hematooman.
Oikaisin vain, mut oikaisin koipeni sillai pitkälleen. Kiroilin. If sanois, että se auttaa vähän... Anonyymi00005 kirjoitti:
No sattuiko naapurille koskaan omaan nilkkaan?
Vilma
Minä kaaduin viime vuonna liukkaalla ja sain palkkioksi nyrkin kokoisen hematooman.
Oikaisin vain, mut oikaisin koipeni sillai pitkälleen. Kiroilin. If sanois, että se auttaa vähän...Ja mä kun siirsin vakuutukset kyseiselle vakuutusyhtiölle. Siis tein sen ennen tota typerää kampanjaa. No onneks ei oo niitä palveluja tarvinnu, jos vaikka kämppä palais ja ne sanoo: se auttaa vähän.
Erikoista muuten edellinen vakuutusyhtiö, niin anto mulle hyvän tarjouksen, jonka siis piti olla ihan viimenen. Mutta sitten kun olin siirtäny toiseen. Niin rupes soitteleen, että ois heillä vieläkin edullisempi.- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuosta tulikin mieleen. Kerran liukastuin ja päähän tuli hirmu iso kuhmu. Muuten ihan ok, mutta naapuri näki ja hihitteli.
>Simiti<Päästä on pidettävä kiinni, jos se on putoamassa pois paikaltaan, jossa sen kuuluu olla (tunne). Siksi ihmisillä on kädet, joilla voi tarvittaessa avittaa, pahemman toteutumista. Näin koen.
Kyllä, ehdottomasti. Päästä pitää pitää parempaa huolta, muuten hukkaat sen kokonaan. Mitäs siitä tuumaat? Jääkö sitä oikeasti kukaan kaipaamaan? 😂
Heh! Täällä on taas ihan päätömiä juttua!! 😁- Anonyymi00006
Minusta päättömät jutut ovat välillä päättömän hauskoja.
Toivottavasti niiden kirjoittelu ei pääty koskaan.
Päähän kannattaa laittaa kypärä äärioloissa.
Onhan vedipalloilijoillakin myssy.
Vilma Anonyymi00006 kirjoitti:
Minusta päättömät jutut ovat välillä päättömän hauskoja.
Toivottavasti niiden kirjoittelu ei pääty koskaan.
Päähän kannattaa laittaa kypärä äärioloissa.
Onhan vedipalloilijoillakin myssy.
VilmaTämä keskustelu lähti nyt laukalle. Tässä ei ole enää päätä, eikä häntää.
Keskustelufoormin parasta antia! 💥
😂- Anonyymi00007
tosi.typy kirjoitti:
Tämä keskustelu lähti nyt laukalle. Tässä ei ole enää päätä, eikä häntää.
Keskustelufoormin parasta antia! 💥
😂Joskus livahtaa ketunhäntä kainaloon.
Se on menoa ja meininkiä.
Vilma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381860
- 50828
- 82809
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43444
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28439