Voiko pää tipahtaa lattialle?

Anonyymi-ap

Tuijottelin lintujs pihalla ihan sivuttain. Nyt on niska ihan irtipoikki. Voiko mun pää nyt tipahtaa?

>Simiti<

10

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Sinähän lupasit olla h0må. Miksi sinä nyt tipuja tuijottelet? 🥺

      🦄

    • Anonyymi00003

      Eikö tipahtaminen tarkoita vähän kuin jokin pala putoaisi.
      Joo. Mielestäni voi, mutta kyllä muu kroppa tulee sun tapauksessa perässä.
      Oikein kolahtaa ja tömähtää. Ääniefektit.
      Vilma

      • Anonyymi00004

        Tuosta tulikin mieleen. Kerran liukastuin ja päähän tuli hirmu iso kuhmu. Muuten ihan ok, mutta naapuri näki ja hihitteli.

        >Simiti<


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tuosta tulikin mieleen. Kerran liukastuin ja päähän tuli hirmu iso kuhmu. Muuten ihan ok, mutta naapuri näki ja hihitteli.

        >Simiti<

        No sattuiko naapurille koskaan omaan nilkkaan?
        Vilma
        Minä kaaduin viime vuonna liukkaalla ja sain palkkioksi nyrkin kokoisen hematooman.
        Oikaisin vain, mut oikaisin koipeni sillai pitkälleen. Kiroilin. If sanois, että se auttaa vähän...


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        No sattuiko naapurille koskaan omaan nilkkaan?
        Vilma
        Minä kaaduin viime vuonna liukkaalla ja sain palkkioksi nyrkin kokoisen hematooman.
        Oikaisin vain, mut oikaisin koipeni sillai pitkälleen. Kiroilin. If sanois, että se auttaa vähän...

        Ja mä kun siirsin vakuutukset kyseiselle vakuutusyhtiölle. Siis tein sen ennen tota typerää kampanjaa. No onneks ei oo niitä palveluja tarvinnu, jos vaikka kämppä palais ja ne sanoo: se auttaa vähän.

        Erikoista muuten edellinen vakuutusyhtiö, niin anto mulle hyvän tarjouksen, jonka siis piti olla ihan viimenen. Mutta sitten kun olin siirtäny toiseen. Niin rupes soitteleen, että ois heillä vieläkin edullisempi.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tuosta tulikin mieleen. Kerran liukastuin ja päähän tuli hirmu iso kuhmu. Muuten ihan ok, mutta naapuri näki ja hihitteli.

        >Simiti<

        Päästä on pidettävä kiinni, jos se on putoamassa pois paikaltaan, jossa sen kuuluu olla (tunne). Siksi ihmisillä on kädet, joilla voi tarvittaessa avittaa, pahemman toteutumista. Näin koen.


    • Kyllä, ehdottomasti. Päästä pitää pitää parempaa huolta, muuten hukkaat sen kokonaan. Mitäs siitä tuumaat? Jääkö sitä oikeasti kukaan kaipaamaan? 😂

      Heh! Täällä on taas ihan päätömiä juttua!! 😁

      • Anonyymi00006

        Minusta päättömät jutut ovat välillä päättömän hauskoja.
        Toivottavasti niiden kirjoittelu ei pääty koskaan.
        Päähän kannattaa laittaa kypärä äärioloissa.
        Onhan vedipalloilijoillakin myssy.
        Vilma


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Minusta päättömät jutut ovat välillä päättömän hauskoja.
        Toivottavasti niiden kirjoittelu ei pääty koskaan.
        Päähän kannattaa laittaa kypärä äärioloissa.
        Onhan vedipalloilijoillakin myssy.
        Vilma

        Tämä keskustelu lähti nyt laukalle. Tässä ei ole enää päätä, eikä häntää.
        Keskustelufoormin parasta antia! 💥

        😂


      • Anonyymi00007
        tosi.typy kirjoitti:

        Tämä keskustelu lähti nyt laukalle. Tässä ei ole enää päätä, eikä häntää.
        Keskustelufoormin parasta antia! 💥

        😂

        Joskus livahtaa ketunhäntä kainaloon.
        Se on menoa ja meininkiä.
        Vilma


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1860
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      809
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      444
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      439
    Aihe