Taas jälleen Prismulin ruokalähetti tuo huomenna 850 grammaa. Hirmu paljon halvempaa kuin nätästyslääkkeet.
Närästylääkkeiden vaikuttava aine on natriumbikarbonaatti alias ruokasooda
>Simiti<
Hirmuna menee ruokasoodaa.
15
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo toi 850g ruokasooda maksoi Tokmannilla vain 2,40 €/purkki -halpaa on - !
- Anonyymi00002
Närästykseen helpotus on vain yksi osa ongelmaasi. Se, mistä se kroonisena tulee olisi tärkrämpi tietää.. todin täällä sokea harakkakin sen tajuaa...
- Anonyymi00003
Etanoli löystyttää vatsanporttia tilapäisesti.
🦄 - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Etanoli löystyttää vatsanporttia tilapäisesti.
🦄Eiköhän nuo muutkin mitä suustansa sisään työntää, vaikuta vatsahappoihin.
3-5 vuotta sätkii tätä tahtia...
- Anonyymi00004
Onko sullaki siru aivoissa?
- Anonyymi00006
Ei oikein hyvä idea käyttää ruokasoodaa, varsinkaan ennen ja jälkeen ruokailun. Vatsa emäksöityy ja ruuansulatus heikkenee.
- Anonyymi00007
Varsinkaan ennen ja jälkeen ruokailun... No vittu milloin sitten? Ruokaillessa?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Varsinkaan ennen ja jälkeen ruokailun... No vittu milloin sitten? Ruokaillessa?
Ei kai kukaan syö 24/7?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei kai kukaan syö 24/7?
Ei vittu niin syökkään. Jos ruokailun jälkeen, eikä ennen ruokailua ei saa ottaa, niin tajuatko nyt kysymykseni. Milloin sitten? Ei ikinä? Ruokasoodaa on käytetty jo 1900 luvun alusta ja siitä ei vittu ole ollut kuin hyötyä.
Jotkut mukatietavät pellet haluaa päteä ja heittää mutua faktana. Oletteko huomanneet erään tietyn puolueen kannattajissa ja edustajissa? Niiden sanomisia saa oikein hävetä tieteellisesti valheellisena. Uskovat vain keskikaljaan ja halpaan makkaraan.
>Simiti< - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei vittu niin syökkään. Jos ruokailun jälkeen, eikä ennen ruokailua ei saa ottaa, niin tajuatko nyt kysymykseni. Milloin sitten? Ei ikinä? Ruokasoodaa on käytetty jo 1900 luvun alusta ja siitä ei vittu ole ollut kuin hyötyä.
Jotkut mukatietavät pellet haluaa päteä ja heittää mutua faktana. Oletteko huomanneet erään tietyn puolueen kannattajissa ja edustajissa? Niiden sanomisia saa oikein hävetä tieteellisesti valheellisena. Uskovat vain keskikaljaan ja halpaan makkaraan.
>Simiti<Tuohan on täysin putkiaivoista saivartelua. Jokainen normiälyinen kyllä ymmärtää, jos esim. jotain lääkettä ei suositella otettavaksi ennen, tai jälkeen ruokailun, että mitä se tarkoittaa.
Ylenmääräinen ruokasoodan käyttö ei ole suositeltavaa tuon erään kommentoijan esittämän syyn vuoksi.
Kannattaa mitata verenpainetta, sillä ylimääräinen Natrium nostaa sitä.
Kaliumbikarbonaatti voisi kohtuulisena lisänä olla hyväksi verenpaineelle.
(mutta hapontuotantoa ehkäisevä lääkitys voisi olla paras vaihtoehto)- Anonyymi00008
Happoa neutraloiva ruokasoodako sataa muiden kuin sinun laariin? Puhalla jo pilluusi.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Happoa neutraloiva ruokasoodako sataa muiden kuin sinun laariin? Puhalla jo pilluusi.
?
...- Anonyymi00010
buddy-love kirjoitti:
?
...Hapanleipä sopii meille niukkaaivoisille, sillä hapan ei närästää.
- Anonyymi00011
Vittu. Neuvotaan aina muita, kun luullaan sen sopivan kaikille. Hakeekaa mun mielestä vaikkaa omaa kuivattua paakaanne sieltä apteekista.
Toiset vain sattuu olemaan epäorgaanisen ja orgaanisenkemian vittu ammattilaisia ja kyllä tietävät nämä jutut. Lääkärit sanoo sulle justiin sen, mitä vittu käsken sanoa.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429