Hirmuna menee ruokasoodaa.

Anonyymi-ap

Taas jälleen Prismulin ruokalähetti tuo huomenna 850 grammaa. Hirmu paljon halvempaa kuin nätästyslääkkeet.
Närästylääkkeiden vaikuttava aine on natriumbikarbonaatti alias ruokasooda

>Simiti<

15

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Joo toi 850g ruokasooda maksoi Tokmannilla vain 2,40 €/purkki -halpaa on - !

    • Anonyymi00002

      Närästykseen helpotus on vain yksi osa ongelmaasi. Se, mistä se kroonisena tulee olisi tärkrämpi tietää.. todin täällä sokea harakkakin sen tajuaa...

      • Anonyymi00003

        Etanoli löystyttää vatsanporttia tilapäisesti.

        🦄


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Etanoli löystyttää vatsanporttia tilapäisesti.

        🦄

        Eiköhän nuo muutkin mitä suustansa sisään työntää, vaikuta vatsahappoihin.

        3-5 vuotta sätkii tätä tahtia...


    • Anonyymi00004

      Onko sullaki siru aivoissa?

    • Anonyymi00006

      Ei oikein hyvä idea käyttää ruokasoodaa, varsinkaan ennen ja jälkeen ruokailun. Vatsa emäksöityy ja ruuansulatus heikkenee.

      • Anonyymi00007

        Varsinkaan ennen ja jälkeen ruokailun... No vittu milloin sitten? Ruokaillessa?


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Varsinkaan ennen ja jälkeen ruokailun... No vittu milloin sitten? Ruokaillessa?

        Ei kai kukaan syö 24/7?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ei kai kukaan syö 24/7?

        Ei vittu niin syökkään. Jos ruokailun jälkeen, eikä ennen ruokailua ei saa ottaa, niin tajuatko nyt kysymykseni. Milloin sitten? Ei ikinä? Ruokasoodaa on käytetty jo 1900 luvun alusta ja siitä ei vittu ole ollut kuin hyötyä.

        Jotkut mukatietavät pellet haluaa päteä ja heittää mutua faktana. Oletteko huomanneet erään tietyn puolueen kannattajissa ja edustajissa? Niiden sanomisia saa oikein hävetä tieteellisesti valheellisena. Uskovat vain keskikaljaan ja halpaan makkaraan.

        >Simiti<


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ei vittu niin syökkään. Jos ruokailun jälkeen, eikä ennen ruokailua ei saa ottaa, niin tajuatko nyt kysymykseni. Milloin sitten? Ei ikinä? Ruokasoodaa on käytetty jo 1900 luvun alusta ja siitä ei vittu ole ollut kuin hyötyä.

        Jotkut mukatietavät pellet haluaa päteä ja heittää mutua faktana. Oletteko huomanneet erään tietyn puolueen kannattajissa ja edustajissa? Niiden sanomisia saa oikein hävetä tieteellisesti valheellisena. Uskovat vain keskikaljaan ja halpaan makkaraan.

        >Simiti<

        Tuohan on täysin putkiaivoista saivartelua. Jokainen normiälyinen kyllä ymmärtää, jos esim. jotain lääkettä ei suositella otettavaksi ennen, tai jälkeen ruokailun, että mitä se tarkoittaa.
        Ylenmääräinen ruokasoodan käyttö ei ole suositeltavaa tuon erään kommentoijan esittämän syyn vuoksi.


    • Kannattaa mitata verenpainetta, sillä ylimääräinen Natrium nostaa sitä.
      Kaliumbikarbonaatti voisi kohtuulisena lisänä olla hyväksi verenpaineelle.

      (mutta hapontuotantoa ehkäisevä lääkitys voisi olla paras vaihtoehto)

      • Anonyymi00008

        Happoa neutraloiva ruokasoodako sataa muiden kuin sinun laariin? Puhalla jo pilluusi.


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Happoa neutraloiva ruokasoodako sataa muiden kuin sinun laariin? Puhalla jo pilluusi.

        ?
        ...


      • Anonyymi00010
        buddy-love kirjoitti:

        ?
        ...

        Hapanleipä sopii meille niukkaaivoisille, sillä hapan ei närästää.


    • Anonyymi00011

      Vittu. Neuvotaan aina muita, kun luullaan sen sopivan kaikille. Hakeekaa mun mielestä vaikkaa omaa kuivattua paakaanne sieltä apteekista.
      Toiset vain sattuu olemaan epäorgaanisen ja orgaanisenkemian vittu ammattilaisia ja kyllä tietävät nämä jutut. Lääkärit sanoo sulle justiin sen, mitä vittu käsken sanoa.

      >Simiti<

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe