No niin, nyt on demokratia puhunut! Oppositio paikka lahjaksi! Kun noudattaisi demokratiaa eikä valehtelisi! Onnea nyt kuitenkin Marilyn ja annikki! Eritoten setä carvaccioö
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Tilanteet elää niemessä...
https://www.lapinkansa.fi/pelkosenniemen-aanikuningatar-laura-lakso-menetti/13542547 - Anonyymi00002
Tunturit ovat kääntäneet naisille selän ennenkin... Hakekaa entinen kunnanjohtaja takaisin!
- Anonyymi00003
Minä lähden siivoamaan pihaani
- Anonyymi00004
Tallille lähen minä juhlimaan.
- Anonyymi00005
Kyllä niin höpö. No onpa nuita nähty.
- Anonyymi00006
Nautin kun sataa,voi vain loikoilla sohvalla tekemättä mitään
- Anonyymi00007
Poliitikko Tossavaisella on kovasti, kovasti paha olo. Suuri ego on ilmeisesti sittenkin kuin sinapin siemen. Ja vielä kunnanhallituksen puheenjohtaja.
- Anonyymi00008
Tossavaisella kuitenkin käytöstavat kunnossa, ei soittele ilkeitä puheluita kuten edeltäjänsä. Hyvä näin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tossavaisella kuitenkin käytöstavat kunnossa, ei soittele ilkeitä puheluita kuten edeltäjänsä. Hyvä näin.
Tossavainen kirjoittelee ilkeitä. Ja missään ei ole ihan oikeasti mitään todistettu puheluista. Ihan tyhmää ja tyhjää puhetta. Samaa Sari Niemen potaskaa jota tämä viljelee. Hävytöntä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tossavainen kirjoittelee ilkeitä. Ja missään ei ole ihan oikeasti mitään todistettu puheluista. Ihan tyhmää ja tyhjää puhetta. Samaa Sari Niemen potaskaa jota tämä viljelee. Hävytöntä.
Missä se nyt muka ilkeitä kirjottelee? Ei ainakaan somessa.
Entinen pj vaan levittelee törröhuuli-tiara päässä selfieitä ja kirjottelee tyhjänpäiväisiä jorinoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.115525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410