tuossa vaan juolahti mieleeni asia joka on vaivannut liikavarvastani jo pitemmän aikaa...kai te kaikki olette absolutisteja?
huuhaa-raitis?
13
493
Vastaukset
- quistis
asian puheeksi..Niin mä olen ehdottoman absolutisti...Siia ainakin melkein...;o))))))
- porumies
melkein. olet vai et ole?
- quistis
porumies kirjoitti:
melkein. olet vai et ole?
mut melkein olen:o))))))) Älä heitä kivillä...No en ole absolutisti;o)))
- porumies
quistis kirjoitti:
mut melkein olen:o))))))) Älä heitä kivillä...No en ole absolutisti;o)))
kai sentäs osaat annostella juomistasi? 2 pulloa ykkösolutta bile-ehtoona, korkeintaan.
- quistis
porumies kirjoitti:
kai sentäs osaat annostella juomistasi? 2 pulloa ykkösolutta bile-ehtoona, korkeintaan.
ei olutta....Vähän punkkua ja sit siideriä...Vähän:o)
..oon aina luullut täällä olevan kovia bilettäjiä?
- Abuela
Mä kyllä olen(nykyään).Johtuu siitä,kun toisella puoliskollani on A-ongelma.En mä silti mikään tiukkapipo ole.
- Anneli
En ole enkä tule. Nytkin löytyy ainakin 2 promillea.
- porumies
että löytyy viinan ystäviä. siirretään kankinen huomiseen, jookosta?
- Anneli
Jos kaikki olisivat absolutisteja, tätä palstaa tuskin olisi.
- marjuska
minä vihaan viinaa niin paljon,että se on heti juotava pois näkyviltä :)))
- onjarina
Absolut ole edes hyvää!
- yksitypy
onkin siinä pottuvarpaassa. Silloin sinulla on kihti. Ja ainakaan olut ei silloin sinulle käy.
Ehkä parein pysyä siinä absoluutissa :=))))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671