Sinkkunainen kannattaisko tehdä jotain

Anonyymi-ap

Ja juhannuskin tulossa ja sinä yksin ypö yksin ja kotonasi ja ulkona ja missä vain vaikka vanhempiesi mökillä kylässä tunnet olet yksin ja on tylsää mälsää ja ei mitään tekemistä et saa rakkautta et saa rakastaa et seksiä mutta kun hankit iki oman miehen niin elämääsi tulee äksöniä ja rakkautta ja elämä onkin kivaa eli miksi et hanki omaa miestä itsellesi piakkoin ja äkkiä eli heti

14

140

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oiskii noin helppoa. Mut ei niitä saa kuin puoliväkisin ja roikkumaan ei kannata jäädä kuin hätätapauksessa. 🤑👀

• Anonyymi00002

No eikö se ole hyvä asia jos oma mies jää roikkumaan viereesi eli varmasti on sinun omasi eikä se tykkää muista kuin sinusta

• Anonyymi00003

Ei niitä miehiä noin vaan oteta. Jos en mitään muuta oppinut tässä elämässä niin sen ,että mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Kun on eronnut pitkästä avioliitosta jossa henkinen väkivalta oli vahvasti läsnä ja on siitä selvinnyt hengissä . Niin pistää kaksi kertaa miettimään uskaltaako päästää ketään lähelle.

• Juuri näin. Huonot kokemukset kasvattavat, mutta myös avaavat silmät ja opettavat luottamaan, että elämä kantaa myös ilman miestä, joka ei arvosta. Todellakin ennemmin yksin kuin / väkivaltaisessa / alkoholinhuuruisessa (ylipäätään huonossa) suhteessa. Niiden omien rajojen löytäminen ja niistä kiinnipitäminen on tärkeää. Samalla kasvaa itsekunnioitus.

• Anonyymi00005

Kyllä otetaan ja ota tavallinen kiva ja mukava mies omaksesi älä ota uuvatteja tai erikoisia mieheiä vaan tavallinen mukava mies jonka kanssa on helppo elää ja olla

• Anonyymi00004

Siis häh😟eikö yks riitä kerrallaan? Mitä mä niillä kaikilla. Sainjo kuulla siittä 😞

• Anonyymi00006

Eipä ole koskaan ollut tuollaista tunnetta, että "olen yksin ja on tylsää mälsää ja ei mitään tekemistä jne." Suorastaan odotan, että juhannuksena saisi olla rauhassa ja kaupungissa rauhallista jne. Nyt vain näyttää siltä, että sisko vaatii käymään mökillään ja mietin miten siitä kehtaisi kieltäytyä. Mies, joka toisi elämään äksöniä, kuulostaa kyllä hyvin vastenmieliseltä mieheltä.

• Anonyymi00007

Olet niiiiiiin asian ytimessä kuin vain voit olla! Sais kyllä olla mies tuomassa äksöniä.

Tässä nyt hiljaisuudessa sängyssä makoilen, mansikoita maha täynnä, ja katselen ulos. Uhkea suuri koivu kurkottelee taivaisiin. Oksat heiluvat tuulessa. Pihatien toisella puolen vankka paksuoksainen mänty. Puiden oksat hipovat toisiaa. Oksien välissä näkyy sydämen muotoinen pala taivasta. Missä olet minun ikioma Pinus sylvestrikseni?

• Anonyymi00009

Vankka paksu oksa tekee naiselle hyvää..

• Anonyymi00008

No naiset on aika nirsoja joten voi mennä 30 vuotta ennen kun nainen löytää komean ja varakkaan miehen jonka kanssa nainen haluaa elää. Tavis miehet ei naisille kelpaa joten joten naiset ei vaan voi noin vaan löytää kumppania.

• Anonyymi00010

Sopiva mies tulee vastaan, jos on tullakseen ,mutta ei minulla mikään hätä yksiksenikään ole. Juhannuksena menen poikkeamaan ystävän luona, mutta muutoin tiedossa ihana, auringon ja rentoilun täyttämä juhannus 🌞

Aletheias

• Anonyymi00011

Mitä mälsää ja mitä tylsää? Mitä ne ovat? Olen lomalla, mutta tänäänkin olen touhunnut koko päivän pihalla. Olen karsinut ihan hitokseen yli kasvanutta pensasaitaa. Sahannut oksia korkealta puista, etteivät kasva katolle. Suunnitellut ja mittonut tarkemmin uutta terassia ja parempaa paikka uima-altaalle ja mittonut markiisin paikkaa. Juhannuksena pitää aloitella pohjien tekoa. Huomenna käyn hakemassa vähän lisää tarvitteita. Valtaosa on jo valmiina. Ei pääse kyllä aika käymään pitkäksi.

• Anonyymi00012

Ei niitä jännämiehiä riitä kaikille. Jos sen jakaa neljän tai viiden muun kanssa kuten SK:n jutussa, niin käyttövuoroa ei kuitenkaan voi varata juhannukseksi.

• Anonyymi00013

Hmmm…mistä tiedät, että oisin kotona tai mökillä yksin enkä esimerkiksi mahdollisesti erään kivan miehen kanssa ellet sitten sattuisi olemaan juurikin hän? Ehkä me voimme jutustella tuosta sun pohdinnasta kun nähdään. Ehkä vähän muutakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      172
      1869
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1340
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      985
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 56
      820
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      765
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    8. 90
      737
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      636
    Aihe