Näyttää S24 olevan helisemässä, kun Google ja Microsoft ovat aloittaneet pakkomainokset. Sekä vähentää palstan käyttöä hankalakäyttöisyyden takia, että osa mainostuloista menee nyt toisaalle.
Hakukoneet mainosmarkkinoilla
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mainosesto-ohjelmat kannattaa ottaa käyttöön. Jos klikkaa vahingossa mainosta niin siellä voi olla vastassa jopa jokin haittaohjelma.
- Anonyymi00002
Tosi paljon häirintää.
Sääli, kun en osta mitään niistä, mitä väkivalloin mainostetaan.
VilmaTuskinpa itse tavara kovin hyvin pakkomainonnalla menee kaupaksi, mutta suuret hakukonefirmat ainakin toistaiseksi saavat huijattua mainostajia, kun myyvät kehnotuottoista pakkomainostilaa.
- Anonyymi00003
Eiköhän se ole tämän sivuston omistaja, kuka on tuota mainostilaa myynyt.
Että heristele vaan sitä sormeasi sinnepäin. Pakkomainokset, vaikka niitä noudattaakin tarkoituksenaan päästä jatkamaan, eivät kokemukseni mukaan johda millekään sivulle, jolla voisi päästä sellaisesta irti.
Ainoa keino päästä irti, jonka olen havainnut, on vain odottaa, että pakkomainoksen esittämisaika on kulunut, jolloin voi taas jatkaa keskustelua. Onko joku havainnut muun keinon?
Tämä haittaa palstalla keskustelua niin paljon, että karkottaa jotkut keskustelijat kokonaan ja vähentää vakiokeskustelijoidenkin esiintymistä, siis haitta S24:lle.- Anonyymi00004
DuckDuckGo on hyvä. Ei näy mainoksia.
- Anonyymi00005
DuckDuckGo ei tallenna hakuhistoriaasi käyttäjäprofiiliin eikä pyri seuraamaan sinua hakujen välillä.
DuckDuckGo tarjoaa myös oman selaimen ja selainlaajennuksia, jotka estävät monia verkkoseurantoja.
👍👍👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466