Luin Iltalehdessä matkustajan huomion kuljettajan ajotyylistä käyttää puhelinta ajon aikana. Hänen ajotyyli oli epävakaata ja pelottavaa. Itse myös olen matkustanut Rovaniemeltä Kemiin. Tosin siitä on jo aikaa ja kiinnitin ihan samaan asiaan huomiota. Pelotti olla kyydissä. Kuljettaja räpläsi puhelinta ja soitteli useita puheluita. Tosin silloin hänellä oli käytössä handsfree. En nauttinut matkasta lainkaan. Ei käynyt itsellä silloin mielessä, että olisin videokuvannut tapahtumaa. Nyt olen viisaampi, videokuvaan ja ihan varmasti teen asiasta ilmoituksen, mikäli tällaista tapahtuu ja siin myös sanoa asiasta kuljettajalle silläkin uhalla, että poistaa minut kyydistä. Puhelin riippuvuuteen tulisi saada hoitoa.
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Monta kertaa olen miettinyt tätä, että miten puhelimen käyttö eroaa näytöstä, joita autoissa on? Ajelin taannoin erään sähkärin perässä ja kuski seilasi miten seilasi. Ensi.mäiseksi tuli mieleen, että nyt on kännissä! Ajoin jonkun 5 km sen perässä ja sitten ohitin sen. Katsoin, mitä kuski puuhaa ja soitan sitten poliisit, no äijä näpelöi näyttöä. Taisi testailla uutta sähkäriään? Enpä sitten soitellut poliisia, olihan sähkärinäytössä huomio. Toista se olisi kännykkä, heti olisi vähintään 3 poliisiautoa oerässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547