Mikä vei maineen Juha Sipilä-maahanmuuttoko?

Anonyymi-ap

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maineesta en osaa sanoa, mutta Sipilän vaikutuksesta Kepun kannatuksen alamäkeen voi sitten sanoa enemmänkin. Maahanmuutto oli persujen idioottimainen lyömäase Sipilää ja Kepua vastaan. Erityisen paljon Sipilän ja Kepun vastaisessa politiikassa kunnostautui Sebastian Tynkkynen ja muu persujen Oulun seudun katras. Se oli erittäin ikävää henkilön päälle käynyttä perusteetonta mielikuvapolitikointia, mikä on ollut persuille tyypillistä ja hyvin vastenmielistä. Se tuotti kyllä tulosta erityisesti juuri Pohjois-Pohjanmaalla ja Oulu-painotteisesti.

      Anne Bernerin ministerinimitys ärsytti monia, kun Berner tulii politiikan ulkopuolelta sivuutti varsinaiset politiikot. Varsinkin Anne Kalmari seurasi asiaa itku kurkussa, koska hänellä on ollut pitkään haaveita ministeriydestä. Berner tuli tunnetuksi taksiuudistuksesta, joka ei mennyt ihan niin kuin Strömsössä.

      Sipilä on henkilönä ennen muuta teknokraatti. Hän ei ymmärtänyt politiikan joukkopsykologiaa. Sanoisin, että Sipilä kohtaloksii koitui se, ettei hän käsittänyt tässä kohdin tasa-arvoisuuden herkkyyttä. Aina kun syntyy epätasa-arvoisuuden kokemuksia, katkeruutta ja vastustamista syntyy kuin itsestään. Tämän Sipilä sivuutti ja sen on minusta perussyy heikolle lopputulokselle. Erityisen katkerootuneeksi ryhmäksi muodostui julkisella sektorilla työskennelleet naiset. Kikyn leikkaukset painottuivat heihin, jotka kaiken päälle työskentelivät pääosin julkisella sektorilla. Heidän oli mahdoton ymmärtää sitä, miten esim. sairaanhoitajiin kohdistuneet leikkaukset voivat parantaa vientiyristysten kilailukykyä. Se kuulosti puhtaalta huijaukselta ja sitä se taisi pääosin ollakin. Nämä naiset sitten reagoivat seuraavissa vaaeissa ja Kepun kannatus romahti. Nykyhallitus on tekemässä täställeen samaa virhettä kuin Sipilä. Sipilä syyllistyi mokaan sen vuoksi, ettei hän ymmärrä tätä joukkopsykologiaa, mutta Orpo syyllistyy siihen pelkästään siksi, että haluaa ajaa kokoomuslaisen eturyhmän etuja. Muutenhan leikkauspolitiikka olisi ollut tasapuolisempaa.

      Sipilä on kyllä viisas mies, mutta ei poliitikko vaan teknokraatti mieleltään. Hän on innostunut tekoälystä ja on luultavasti asiassa täysin oikeassa. Tekoälyn käyttö vosi olla hyvä keino sopeuttaa taloutta. Tässä teknokratiassa Sipilä on vahvimmillaan. Tekoälyssä Suomella voisi olla uusi osaamisen suuri aluevaltaus, jos poliitikot älyäisivät ymmärtää tämän. Persut eivät ymmärrä mistään mitään, joten heidät pitää ensin saada ulos hallituksesta vahingoittamasta Suomea.

      Nykymuotoinen tekoälybuumi saattaa törmätä jossain vaiheessa seinään. Tekoäly ei sinällään ole kupla. On epäilty, ettei sillä ole käyttöä. Tässä on kyse samasta kuin vaikkapa autojen ja polkupyörien vastustamisessa sata vuotta sitten. Niillä ei ole käyttöä ja laiskistavat vain ihmisen. Kuten autojen myös tekoälyn käyttöön ryhtyminen on väistämätöntä. Se miksi nykymutoinen tekoäly törmää seinään, johtuu nykymuotoisen teknologia suurista energiakustannuksista. Kustannustehokkuus kärsii ja energiasta syntyy pulaa..Tässä on se uusi sauma. Suomessa on jo vaihtoehtoisen tavan tutkimusta ja tuotekehitystä, mutta siinä olisi se suuri mahdollisuus. Uutta tapaa selvityä tekoälyn energiakriisistä on kvanttiteknologian käyttöönotto. Se on huomattavasti energiaystävällisempää suhteessa tehoon. Kvanttiteknologian ongelmana on vielä sen epävakaus. Sitä voi kuvata vaikka niin, että vesikattilan lämpötila pitää säätää niin, että vesi kiehuu mahdollisimman kuumana, mutta pisaraakan ei lennä ulos kattilasta. Mutta tätä kohden luultavammin etenemme jollain aikataululla, minkä määrittää tekoälyn energiakriisin alkupiste.

      • Anonyymi00001

        terve moktargubtasuldaanhamid-hyvää juhannusta sdp sakille mielipidepankkiextyökkärirattjne


      • Anonyymi00002
        Anonyymi00001 kirjoitti:

        terve moktargubtasuldaanhamid-hyvää juhannusta sdp sakille mielipidepankkiextyökkärirattjne

        Perskokkareiden aikana 3 vuodessa 205 000 tulijaa Suomeen.


      • Anonyymi00003

        Berner tuli kokoomuksen piiloleiristä kepulle sotkemaan varsinkin taksiuudistuksen. Kokoomus pesi näin sopivasti kätensä Bernerin ansiosta. Se oli täysin taktinen veto, jotta kokoomuksen kannatus ei ainakaan taksiuudistuksen takia heikkenisi


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Perskokkareiden aikana 3 vuodessa 205 000 tulijaa Suomeen.

        vaikea padota keskustan ja woken toimia?


    • Anonyymi00004

      Tähän nykyään phaskaan maahan ei tulla mistään muualta kuin
      ei-suosituista maista, phaska mikä phaska!

    • Anonyymi00007

      ....

    • Anonyymi00008

      Juhallah on suuri

    • Anonyymi00010
      UUSI

      Kaikkonen A studioon ja Tynkkynen PS

      puhumaan keskusta historiasta

      maahanmuutto 2015 alkaen ja kutsuhuuto

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe