Naapurin pulska pallomahamies on juhannuksen kunniaksi tuonut pihalle
kiikkustuolin ja istuu kiikkustuolissa suuri mansikkatäytekku sylissä ja muurauskauha kädessä.
Pallomahamies kiikkuu ja muurauskauhalla lohkoo mansikkakausta lohkoja suuhun.
Miten nainen reagoi, meneekö pallomahamiehen seuraksi, jos pallomahamies lohkaisisi palan kakkua naiselle vai katseleeko ikkunasta, kun pallomahamies turpoaa vai mitä?
Naapurin pulska pallomahamies istuu puutarhassa
7
98
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Molemmat kuulostaa hyvälle vaihtoehdolle. 😋
- Anonyymi00003
Pallomaha mies kauhaisee muurauskauhalla naiselle 500 gramman palan manikkakermakaakkua ja sanoo olehan hyvä, minulla on vielä viisi samanlaista kaakkua pakastimessa, vadelmaa, mesimarjaa, nevamarjaa ja mustaherukkaa.
Voimme syödä niitä seuraavaksi tai vaikka ensi viikonloppuna...
- Anonyymi00004
Nainen menee pallomahamiehen luo, hipaisee kermavaahtoa ja tekee miehelle viikset.
Mansikalla hän värjää punaiset posket.
Katoaa hihitellen takavasemmalle.- Anonyymi00006
Tuollaisesta viekoittelusta seuraa se, että pallomaha mies luulee, että nainen on rakastunut pallomahamieheen ja sen jälkeen naisen ovikello soi joka päivä, koska pallomaha mies myöskin rakastui naiseen ja haluaa istua naisen olohuoneessa.
Aamulla, kun nainen herää ja vetää verhot ikkunalta, niin siellä pallomaha seisoo ja tuijottaa naisen huoneeseen.
- Anonyymi00005
Naisen varmaan kannattaa ensin tarkastaa ikänsä, tuon ikäiset urokset havittelevat pääasiassa 19-24v naisia.
Onko soveliasta häväistä ja pilkata naapurin miestä? Eikö hänelle kuulukaan oikeus olla oma itsensä, vaikka ei sillä edes vahingoita toista?
- Anonyymi00007
https://www.youtube.com/watch?v=1U4yyEUdqzQ
Tolleen naapurin pallomahamies tarjoaa naiselle täytekaakkua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091330
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129684- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 5448
- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 52403
- 42400