Mukavimmat pakkisi?

Anonyymi-ap

Sitä kun ihastuu johonkuhun ja loppuviimein saa sitten ilmaisua tunteensa toiselle osapuolelle, niin useimmitenhan tunteet eivät ole samalaisia sillä toisella. Hän sitten ilmaisee asiantilan tavalla tai toisella. Oletteko koskaan saaneet mukavia pakkeja? Siis sellaisia, että oikeastaan jää ihan hyvä mieli. Tokihan "unelmien särkyminen" on ikävä juttu, mutta ihailun kohde voi näyttää hyvyytensä lempeällä torjunnalla.

Onko kokemuksia?

34

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On. Kerran aivan upea nainen, kertoi iskuyritykseni olleen hänelle imartelevaa ja muutenkin kehui, kuinka hieno olen! Negatiivinen puoli viestissä oli jotakin, ettei elämäntilanne nyt sovi suhteelle.

• Anonyymi00006

Pelkäsi kuollakseen, mutta oli taitava puhumaan.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pelkäsi kuollakseen, mutta oli taitava puhumaan.

Hehe! Sain pakit puhelimessa, joten tuskin naisen pelkäsi mitään silloin. Iskuyrityskin oli tehty sähköpostitse!

• En ole yleensä ladannut mitään suuria unelmia tai odotuksia ihmisiin joihin olen yrittänyt tutustua. Ja siinä tilanteessa ei se kummemmin tunnu missään, jos toiselta kiinnostus loppuu.

Eniten harmittanut ja jopa ihmetyttänyt se, että olen ollut niin turha, että mitään kiinnostusta ei juuri ole ollut. Mikä ei sinänsä ihmetyttäisi ellei sitten vertailun vuoksi kaikenlaiset ihme urpot kuitenkin ovat kiinnostavia.

Ei varmaan pakeilla ketään voi ilahduttaa. Ihan ok ilmaisuna pidän sitä, kun on kerrottu että jatkettaisiin kavereina, vaikka se tarkoittakin että ei jatketa mitenkään.

• Anonyymi00005

Jokos viimeisin tapaus on taputeltu?

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Jokos viimeisin tapaus on taputeltu?

Minä mitään ole taputellut. Viimeisin tapaus tuli pyytämättä ja yllättäen ja vieläpä hitaasti.

Ei ole aikomusta asian suhteen edetä mitenkään. Yritän vaan nauttia tunteesta niin kauan kuin sitä riittää.

• Anonyymi00009
        scrg kirjoitti:

Minä mitään ole taputellut. Viimeisin tapaus tuli pyytämättä ja yllättäen ja vieläpä hitaasti.

Ei ole aikomusta asian suhteen edetä mitenkään. Yritän vaan nauttia tunteesta niin kauan kuin sitä riittää.

Niin minäkin aioin, mutta kun tunteet eivät hävinneet. Tein sitten peliliikkeeni ja sain vastauksen. Hyvän sellaisen, josta asia tuli selväksi. Ehkä ystävällinen torjunta parantaa minun vaivani. Toivossa ainakin elän.

Ja toivon, että sinä osaat nauttia tunteistasi. Hitaasti tulleet pysyvät tiukimmin minun kokemuksen mukaan.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Niin minäkin aioin, mutta kun tunteet eivät hävinneet. Tein sitten peliliikkeeni ja sain vastauksen. Hyvän sellaisen, josta asia tuli selväksi. Ehkä ystävällinen torjunta parantaa minun vaivani. Toivossa ainakin elän.

Ja toivon, että sinä osaat nauttia tunteistasi. Hitaasti tulleet pysyvät tiukimmin minun kokemuksen mukaan.

Torjunta kai voi johtua joko syystä että tilanne tai olosuhteet eivät ole oikeanlaiset tai sitten puhtaasti siitä että sinä olet vääränlainen. Ja joku voi olla vääränlainen niin, että ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta ei kuitenkaan herätä jotain sellaista mitä pitäisi.

Luulen että ihmiset pääsääntöisesti yrittävät tehdä torjunnat mahdollisimman mukavasti, vaikka perusasetelma sotii mukavuutta vastaan. Oletan, että useimmat ihmiset useimpina aikoina joutuvat torjumaan ketään hyvin harvoin.

• Anonyymi00012
        scrg kirjoitti:

Torjunta kai voi johtua joko syystä että tilanne tai olosuhteet eivät ole oikeanlaiset tai sitten puhtaasti siitä että sinä olet vääränlainen. Ja joku voi olla vääränlainen niin, että ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta ei kuitenkaan herätä jotain sellaista mitä pitäisi.

Luulen että ihmiset pääsääntöisesti yrittävät tehdä torjunnat mahdollisimman mukavasti, vaikka perusasetelma sotii mukavuutta vastaan. Oletan, että useimmat ihmiset useimpina aikoina joutuvat torjumaan ketään hyvin harvoin.

Joskus nuoruudessa piti itsekin pakkeja antaa. Mten lie mennyt, en muista enää. Ei se silläkään puolella kovin hauskaa ole. Pitääkin tässä yrittää kehittää omia kommunikaatiokykyjään, jos tässä vaikka alkaa kesäheilaa haeskelemaan. Siis että saa omat ajatuksensa toiselle taholle selkeästi esille.

Pitikin tässä sitten tuupata oma lähestymisviestini tekoälyn analyysiin. Kyllä tekoäly sieltä löysi viitteitä myös mahdollisesta romanttisesta kiinnostuksesta, jotta eiköhän asia tullut sieltä selväksi, vaikka vastaanottaja olisi millainen "tunnevammainen" tahansa. Jos on ollut epäselvää, niin hän on varmasti käyttänyt siihenkin tekoälyä. (Mihin tämä suhdeviestittely ihmisillä vielä meneekään...) Ehdottelin siis juhannustapaamista, mutta suunnitelmat hänellä oli jo lukittu, tietenkin. Tai jos ei ollutkaan, niin hyvä tekosyyhän tuo on. Heitti vielä, että pidetään mielessä tulevia juhannuksia varten. Hauska kevennys minusta. Mutta en siihen ite tarttunu, vaan toivottelin hyvät pyhät ja kesät.

Mutta pakko myöntää, että sinun tapaus mietityttää täällä palstalla. Onko hän varattu, kun et halua edistää asiaa mitenkään? Vai haluat pitää asian täysin itselläsi. Minusta kaikki pitäisi suoltaa palstalle, aina ja ihan kaikki. Se olisi vähän niin kuin velvollisuus.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Joskus nuoruudessa piti itsekin pakkeja antaa. Mten lie mennyt, en muista enää. Ei se silläkään puolella kovin hauskaa ole. Pitääkin tässä yrittää kehittää omia kommunikaatiokykyjään, jos tässä vaikka alkaa kesäheilaa haeskelemaan. Siis että saa omat ajatuksensa toiselle taholle selkeästi esille.

Pitikin tässä sitten tuupata oma lähestymisviestini tekoälyn analyysiin. Kyllä tekoäly sieltä löysi viitteitä myös mahdollisesta romanttisesta kiinnostuksesta, jotta eiköhän asia tullut sieltä selväksi, vaikka vastaanottaja olisi millainen "tunnevammainen" tahansa. Jos on ollut epäselvää, niin hän on varmasti käyttänyt siihenkin tekoälyä. (Mihin tämä suhdeviestittely ihmisillä vielä meneekään...) Ehdottelin siis juhannustapaamista, mutta suunnitelmat hänellä oli jo lukittu, tietenkin. Tai jos ei ollutkaan, niin hyvä tekosyyhän tuo on. Heitti vielä, että pidetään mielessä tulevia juhannuksia varten. Hauska kevennys minusta. Mutta en siihen ite tarttunu, vaan toivottelin hyvät pyhät ja kesät.

Mutta pakko myöntää, että sinun tapaus mietityttää täällä palstalla. Onko hän varattu, kun et halua edistää asiaa mitenkään? Vai haluat pitää asian täysin itselläsi. Minusta kaikki pitäisi suoltaa palstalle, aina ja ihan kaikki. Se olisi vähän niin kuin velvollisuus.

Vai tekoäly näitäkin nykyään avustaa. No niinpä tietenkin. En vain itse ole tulkinta-apua kaivannut. Sen ole tehnyt että tiettyjen asiaa sivuavien keskustelujen jälkeen olen kysynyt millaista kumppania AI pitäisi minulle optimaalisena. Mutta viestinnän kyllä hoidan itse. Mutta jos johonkin 2000-luvun nettideittiaikaan peilaan, niin varmaan olisin jotain osannut tehdä paremmin Ai:n avulla. Se korvaisi osaavalle kokemusta.

Itselläni ei ole juuri mitään kokemusta pakkien antamisesta. Tällaisessa nettiympäristössä on joskus pitänyt todeta, että en lähde tuttavuutta mitenkään syventämään ja sitten johonkin yökerhoympäristöön liittyen on joitain "lähestymisiä" joiden voisi kuvailla olevan kaukana asiallisesta.

En lähde ehkä noita taustatietoja avaamaan muuten kuin että työyhteisöstä on kysymys, mikä itsessään on vahva este vaan ehkä ei ihan ehdoton pelkästään kuitenkaan.

Itselleni se mielenkiintoisin havainto keississä on se miten "helppo" olen. Lähtökohtaisesti en taustatietojen yms. perusteella halunnut edes pitää tai tutustua tyyppiin. Mutta kun sitten satunnaisten ja pakollisten ja siiten vapaaehtoistenkin kohtaamisten myötä huomasin että hän oikeasti kuuntelee mitä sanon, niin olin myyty sillä? Ehkä. Mutta voi siinä olla muutakin.

• Anonyymi00016
        scrg kirjoitti:

Vai tekoäly näitäkin nykyään avustaa. No niinpä tietenkin. En vain itse ole tulkinta-apua kaivannut. Sen ole tehnyt että tiettyjen asiaa sivuavien keskustelujen jälkeen olen kysynyt millaista kumppania AI pitäisi minulle optimaalisena. Mutta viestinnän kyllä hoidan itse. Mutta jos johonkin 2000-luvun nettideittiaikaan peilaan, niin varmaan olisin jotain osannut tehdä paremmin Ai:n avulla. Se korvaisi osaavalle kokemusta.

Itselläni ei ole juuri mitään kokemusta pakkien antamisesta. Tällaisessa nettiympäristössä on joskus pitänyt todeta, että en lähde tuttavuutta mitenkään syventämään ja sitten johonkin yökerhoympäristöön liittyen on joitain "lähestymisiä" joiden voisi kuvailla olevan kaukana asiallisesta.

En lähde ehkä noita taustatietoja avaamaan muuten kuin että työyhteisöstä on kysymys, mikä itsessään on vahva este vaan ehkä ei ihan ehdoton pelkästään kuitenkaan.

Itselleni se mielenkiintoisin havainto keississä on se miten "helppo" olen. Lähtökohtaisesti en taustatietojen yms. perusteella halunnut edes pitää tai tutustua tyyppiin. Mutta kun sitten satunnaisten ja pakollisten ja siiten vapaaehtoistenkin kohtaamisten myötä huomasin että hän oikeasti kuuntelee mitä sanon, niin olin myyty sillä? Ehkä. Mutta voi siinä olla muutakin.

Tähän kohtaan kuuluu nyt huudahtaa: sama!

Ihan samat mietinnät itelläkin ollut. Kaitpa se on niin yleisinhimillistä tämä ihastumistouhu. Mut olihaanjokin tutkimuskin, jossa pistettiin ihan satunnaiset ihmiset mies-naispareittain keskustelemaan ja katsomaan toisiaan silmiin, niin pim! ihastumisia tapahtui. Taisipa pariskuntiakin tulla oikeastikin. Helppoa? Tavallaan.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Tähän kohtaan kuuluu nyt huudahtaa: sama!

Ihan samat mietinnät itelläkin ollut. Kaitpa se on niin yleisinhimillistä tämä ihastumistouhu. Mut olihaanjokin tutkimuskin, jossa pistettiin ihan satunnaiset ihmiset mies-naispareittain keskustelemaan ja katsomaan toisiaan silmiin, niin pim! ihastumisia tapahtui. Taisipa pariskuntiakin tulla oikeastikin. Helppoa? Tavallaan.

Meidän nykyinen tapamme yrittää etsiä kumppaneita ihmisistä, joita emme tunne ja joista emme tiedä mitään on lajille vieras. Suomessa tätä korostaa vielä se, että meille on aika vierasta tapailla ihmisiä matalalla kynnyksellä ilman suurempia odotuksia.

Työpaikkaromanssit ovat sitten osoitus tuon mainitsemasi puolesta, että ihastuminen voi tapahtua myös hitaammin. Tuosta tapauksestasi kannattaa huomioida mahdollisuus että vastapuolella se prosessointi vasta käynnistyi.

Olen muuten kiinnittänyt huomiota myös katseisiin. Yleensä en saa ketään "kiinni" siitä, että kun katson häntä, hän juuri kääntää katseensa pois.

• Anonyymi00019
        UUSI
        scrg kirjoitti:

Meidän nykyinen tapamme yrittää etsiä kumppaneita ihmisistä, joita emme tunne ja joista emme tiedä mitään on lajille vieras. Suomessa tätä korostaa vielä se, että meille on aika vierasta tapailla ihmisiä matalalla kynnyksellä ilman suurempia odotuksia.

Työpaikkaromanssit ovat sitten osoitus tuon mainitsemasi puolesta, että ihastuminen voi tapahtua myös hitaammin. Tuosta tapauksestasi kannattaa huomioida mahdollisuus että vastapuolella se prosessointi vasta käynnistyi.

Olen muuten kiinnittänyt huomiota myös katseisiin. Yleensä en saa ketään "kiinni" siitä, että kun katson häntä, hän juuri kääntää katseensa pois.

Aijai, hänenkin katseensa siis sinuun etsiytyy. Sinä tietenkin aina vähänväliä häntä porukassakin katsot. Minä täällä huokailen kaihoisasti. Tällaista myötähempeyttä. Mutta en sano enempää. Et varmasti ohjeitani kaipaa, tai kenenkään muunkaan. Naisethan tällaisista asioista yleensä keskustelee keskenään aika paljonkin, suorastaan saatetaan analysoida asioita loputtoman tuntuisesti, mutta minulla ei nyt ole oikein tällaisia naisystäviä. Tai on, mutta jotenkin olen tämän oman tapaukseni halunnut pitää ihan vain itselläni. Mitä nyt täällä palstalla joskus avautunut... Ihan kuin sinäkin haluaisit kuitenkin kertoa omista kokemuksistasi ja tunteistasi ainakin jotain. Täällähän se käy. Mutta täältä tämän keskustelun seasta tätä ei muut löydä ja nasevat kommentit tilanteesta jäävät saamatta palstan paremmilta tietäjiltä.

Mutta meidän sosiaalinen kulttuurimme tai sen puute voisi tosiaankin olla kyllä hyvä syy sillekin, että on vaikea löytää kumppania. Pitääkö tässä vielä vanhoilla päivillään ryhtyä kehittämään sosiaalisia taitojaan. Pahus. Mutta jos sitten löytäisi jonkun, niin voisi linnoittautua omaan mökkiin toisen kanssa kahdestaan loppuelämäksi. Palkinto odottaisi, joten voisihan tuohon motivaatiota löytyä.

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Aijai, hänenkin katseensa siis sinuun etsiytyy. Sinä tietenkin aina vähänväliä häntä porukassakin katsot. Minä täällä huokailen kaihoisasti. Tällaista myötähempeyttä. Mutta en sano enempää. Et varmasti ohjeitani kaipaa, tai kenenkään muunkaan. Naisethan tällaisista asioista yleensä keskustelee keskenään aika paljonkin, suorastaan saatetaan analysoida asioita loputtoman tuntuisesti, mutta minulla ei nyt ole oikein tällaisia naisystäviä. Tai on, mutta jotenkin olen tämän oman tapaukseni halunnut pitää ihan vain itselläni. Mitä nyt täällä palstalla joskus avautunut... Ihan kuin sinäkin haluaisit kuitenkin kertoa omista kokemuksistasi ja tunteistasi ainakin jotain. Täällähän se käy. Mutta täältä tämän keskustelun seasta tätä ei muut löydä ja nasevat kommentit tilanteesta jäävät saamatta palstan paremmilta tietäjiltä.

Mutta meidän sosiaalinen kulttuurimme tai sen puute voisi tosiaankin olla kyllä hyvä syy sillekin, että on vaikea löytää kumppania. Pitääkö tässä vielä vanhoilla päivillään ryhtyä kehittämään sosiaalisia taitojaan. Pahus. Mutta jos sitten löytäisi jonkun, niin voisi linnoittautua omaan mökkiin toisen kanssa kahdestaan loppuelämäksi. Palkinto odottaisi, joten voisihan tuohon motivaatiota löytyä.

Joo, en kaipaa ohjeita. Jos sellaisia saisin, en niitä kuitenkaan noudattaisi. Enkä kyllä ohjeita paljon myöskään yritä jakaa, koska se mikä toimii minulle ei välttämättä toimi jollekulle muulle ja sama toisinpäin. Mutta niin paljon olen kirjoittanut palstalle ihan muusta, että jos joskus on kotain suhteet&,tunteet avauduttavaa, niin onhan se melkein velvollisuus.

Vähän yritän rajoittaa katsomista, jos on muita ihmisiä. Useinhan kuitenkin katsotaan porukassa äänessä olevaa ihmistä.

Kahdenvälisissä keskusteluissa aika varma indikaattori on, että kiinnostavan henkilön jutuista jää yksityiskohtia mieleen. Ja jos johonkin sinänsä merkityksettömään jotenkin palaa tai siihen viittaa päivien tai viikkojen jälkeen, niin on ehkä paljastunut, vahingossa tai tarkoituksella.

• Anonyymi00002

Olen kai. Olisi voinut ilmaista ikävämminkin. Ei ole kyllä juuri kokemuksia pakeista.

• Anonyymi00003

Aina on hyvä jos toinen reilusti antaa pakit ja lopettaa suhteen. Se on sitten selkeästi siinä ja voi lähteä uuteen. Pirullisinta on se kun toinen roikkuu, on ja ei ole, käy muualla ja palaa, pitää varalla. Viimeksi oli sellainen. Että meninkin ihastumaan moiseen meinaajaan. Lähdin sitten itse vaikka suhteessa oli paljon hyvää.
      Nyt olen päässyt irti ja uuden kanssa juhannusrientoihin. Tukka jo kiharalla, hame ostettu, meikit vielä puuttuu. Saapas nähdä...

• Anonyymi00004

💔💔

• Anonyymi00007

Ei ne koskaan ole mukavia, jos ei maan mullistaviakaan. Pahimpia taas on ne kun on jo ehtinyt ihastua. Ja tulee hylsy. Kyllä niistäkin selviää.

Onneksi en enää tunne tarvetta tunteilla, ihastuen. Pääsee helpommalla.

• Anonyymi00014

Selviää joo, mutta miten osaat olla ihastumatta? Miten pystyt itseäsi ohjaamaan? Onko se vain tunteensäätelyä?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Selviää joo, mutta miten osaat olla ihastumatta? Miten pystyt itseäsi ohjaamaan? Onko se vain tunteensäätelyä?

En tiedä miten pystyn, en ylipäänsä näe ihmisissä kovin paljon mitään mihin ihastua. Kait minä keskityn ihan muuhun kun romantisointiin. Kun ei ole mitään vailla, se on helppoa olla silloin retkahtamattakin.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei pidä olla ihastumatta! Mutta olen itse huomannut, että ihastus koskee aina jonkinlaista "ihannekumppania", eikä todellista ihmistä. Kun tämän ymmärtää, ei voi oikeastaan pakeista niin suuresti pettyä, koska ethän silloin saa pakkeja siltä "ihannekumppanilta", joka ei ole edes todellinen, vaan pakit tulee joltakin tuntemattomalta ihmiseltä, johon ei ole vielä ehtinyt tutustua.

Niin voi jatkaa "ihannekumppanin" etsimistä.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei pidä olla ihastumatta! Mutta olen itse huomannut, että ihastus koskee aina jonkinlaista "ihannekumppania", eikä todellista ihmistä. Kun tämän ymmärtää, ei voi oikeastaan pakeista niin suuresti pettyä, koska ethän silloin saa pakkeja siltä "ihannekumppanilta", joka ei ole edes todellinen, vaan pakit tulee joltakin tuntemattomalta ihmiseltä, johon ei ole vielä ehtinyt tutustua.

Niin voi jatkaa "ihannekumppanin" etsimistä.

No minusta ihmiset pettyykin omiin odotuksiinsa, kun saa pakit. Eikä niinkään muuhun.

• Anonyymi00008

En o saanu pakkeja kun en ole tehny koskaan aloitetta edes ja jos ei muuta halua kun mies pillua tai nainen munaa ni helpompaa kun kysytte suoraan löydätte sen kaltaisenne eikö onnea

• Anonyymi00010

Minä en ole saanut pakkeja keneltäkään! Mutta minä sen sijaan olen antanut pakit kolmelle miehelle! Ja nuo tapahtuivat noin viisitoista vuotta sitten noin suurin piirtein! Sain minä pakit illanvietossa, kun eräs mies tiesi etten harrasta enää seksiä kenenkään kanssa. Hän olisi halunnut ruveta tutustumaan minuun!

• Anonyymi00015

Ja tämä mies ihmetteli, että miksi käyn diskossa kun en etsi miestä sieltä! Olin aivan hölmistynyt ja vastasi hänelle, että eikö nainen muka saa käydä pelkästään tanssimassa diskossa eikä miestä etsimässä!

• Anonyymi00011

En ole koskaan saanut pakkeja, mikä johtunee siitä, että olen aina ollut äärimmäisen huono lähestymään itse miehiä.

Antoipa pakit kuka tahansa niin aina on syytä olla kunnioittava toista kohtaan. Ei ole helppoa ilmaista kiinnostustaan toista ihmistä kohtaan, joten jo siitä ansaitsee aplodit. Näin siis tilanteissa, joissa kkiinnostud on ilmaistu asiallisesti. Alatyylisiin ja törkeisiin kiinnostuksen ilmaisuihin voi suhtautua samalla töykeydellä.

Aletheias

• Anonyymi00013

Yhden kerran olen saanut pakit. Ei mukavaa.

• No meillä päin on siitä hyvä, ettei täällä voi saada pakkeja, kun ei täällä oo naisiakaan.

• Anonyymi00018
      UUSI

En minä muista. Ehkä mitään niin suoraviivaista ei ole tapahtunut sen jälkeen kun joskus seurakunnan päiväkerhossa viisivuotiaana, jolloin kysyin kaveriltani mennäänkö naimisiin. Poika alkoi itkemään. ☹️ Opin kerrasta.

Kaikki eivät opi. Tämä kesäaika varsinkin sekoittaa miesten päät. Että ihan tällaista vanhaa ämmääkin jotkut viitsivät vieläpä sitkeästi yrittää. Kovin on kiusallista, kun hyvin selkeästi olen heille aina ilmaissut, ettei lähempi kanssakäyminen mulle käy.

Ihastuminen ja haaveilu on miellyttävää. Miksi edes sotkisi kivoja fiiliksiään siitä toiselle kertomalla? Haaveilu on aina mukavampaa kuin todellisuus.

xLiner

• UUSI

Ylipäätään se, että sanoo jotain nättiä ja siihen päälle, "mutta..."

Kaikenlainen munattomuus, kuten mykkäkoulu, (jota eräs harrasti) ja ghostaaminen on ihan pylleröstä.

• Anonyymi00020
        UUSI

Tuo on kyllä kiva tapa. Mutta se ei toimi kaikkien kanssa. Jotkut kuvitteler, että sillä mukavalla osuudella voi silti päästä jatkoon. 🙄

xLiner

• UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tuo on kyllä kiva tapa. Mutta se ei toimi kaikkien kanssa. Jotkut kuvitteler, että sillä mukavalla osuudella voi silti päästä jatkoon. 🙄

xLiner

Tuokin on totta. "hampurilainen" ei toimi kaikkien kanssa.

• Anonyymi00024
      UUSI

Hirveimmät. Olin liian vanha. Halusi 20 vuotiaan. Hän jo 45 vuotias. Minä vasta 37 vuotias.

• Anonyymi00025
      UUSI

Harva mies osaa jättää lempeästi ja jäädä väleihin, hyvin harvinaista. Useimmiten pyrkivät häpäisemään naisensa pahoin. Se on huonoa itsetuntoa mitä nykyjään miehil on. Ri kaikilla, mutta …

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe