Ja haluaisit löytää minut ja mä istun yksin kotona 😢😢💔
Surullista jos oot siellä
14
156
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kotona olen.
- Anonyymi00002UUSI
Kotona minäkin olen.
- Anonyymi00004UUSI
Minäkin, menin just sänkyyn köllii. Väsyttää.
- Anonyymi00005UUSI
Muuten siis kyllä ihanaa jos sulla on mukavaa, en mä sillä 🥰
- Anonyymi00006UUSI
Ajattelen lähtee rientoihin, ei viitsinyt, ehkä huomenna.
- Anonyymi00007UUSI
Klit_rikseen pakottaa... voisko joku sitä n_olla
- Anonyymi00008UUSI
Hyi, tuollaisia juttuja ei kannata kirjoittaa täällä!
- Anonyymi00009UUSI
soita lassie
- Anonyymi00011UUSI
Mulle kelpaisi vain yks 👩❤️💋👩
Surullista, kun teille käy noin. Mutta sitten kun löydätte toisenne, niin kertokaa siitä meille. Voitas juhlistaa sitä jotenki.
- Anonyymi00012UUSI
Minulla ei ole mitään tarvetta löytää ketään!
- Anonyymi00010UUSI
Minä en koe mitään tarvetta löytää ketään! Ja sen tiesivät minulle rakkaat työkaveritkin. Kerroin heille jo yli kymmenen vuotta sitten, että ainoa mikä voisi olla mahdollista minulle, olisi olla pelkässä ystävyyssuhteessa ikäiseni miehen kanssa. Enää en haaveile sellaisestakaan, koska ikää on nyt yli kymmenen vuotta enemmän kuin kymmenen vuotta sitten! Ja nyt voin yhä huonosti projektin takia, enkä tiedä kuinka monta vuotta tarvitsen unohtaakseni kaiken kokemani!
- Anonyymi00013UUSI
nnii
- Anonyymi00014UUSI
En halua löytää ketään! Tykkään liikkua yksin ja tykkään muutenkin olla yksin ja sitä projekti on vain vahvistanut!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571711Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321368Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 69681
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39521- 36477
- 45466
- 52442