Surullista jos oot siellä

Ja haluaisit löytää minut ja mä istun yksin kotona 😢😢💔
16213
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Kotona olen.

Äänestä

Kotona minäkin olen.

Äänestä

Minäkin, menin just sänkyyn köllii. Väsyttää.

Äänestä

Muuten siis kyllä ihanaa jos sulla on mukavaa, en mä sillä 🥰

Äänestä

Ajattelen lähtee rientoihin, ei viitsinyt, ehkä huomenna.

Äänestä

Klit_rikseen pakottaa... voisko joku sitä n_olla

Äänestä
  • Hyi, tuollaisia juttuja ei kannata kirjoittaa täällä!

Äänestä

• soita lassie

Äänestä

• Mulle kelpaisi vain yks 👩‍❤️‍💋‍👩

Äänestä

Surullista, kun teille käy noin. Mutta sitten kun löydätte toisenne, niin kertokaa siitä meille. Voitas juhlistaa sitä jotenki.

Äänestä
  • Minulla ei ole mitään tarvetta löytää ketään!

Äänestä

Minä en koe mitään tarvetta löytää ketään! Ja sen tiesivät minulle rakkaat työkaveritkin. Kerroin heille jo yli kymmenen vuotta sitten, että ainoa mikä voisi olla mahdollista minulle, olisi olla pelkässä ystävyyssuhteessa ikäiseni miehen kanssa. Enää en haaveile sellaisestakaan, koska ikää on nyt yli kymmenen vuotta enemmän kuin kymmenen vuotta sitten! Ja nyt voin yhä huonosti projektin takia, enkä tiedä kuinka monta vuotta tarvitsen unohtaakseni kaiken kokemani!

Äänestä

nnii

Äänestä

En halua löytää ketään! Tykkään liikkua yksin ja tykkään muutenkin olla yksin ja sitä projekti on vain vahvistanut!

Äänestä

Minä olin jussin kotona

Äänestä

Katselin samalta näyttäviä pitkään, mutta en uskaltanut oikeesti toivoa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Ja haluaisit löytää minut ja mä istun yksin kotona 😢😢💔

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu