Hyväntuoksuinen mies juhannussaunasta

Anonyymi-ap

Nainen, mitä tuumaat kun mies tulee saunanraikkaana juhannussaunasta tuoksuen suklaa-vanilja -shampoollesi?

Voiko tällaisen miehen kanssa lähteä juhannustanssien loppuhuipenukseen, joka ei ymmärrä, että on miesten shampoot ja naisten shampoot!?!?
Mokomakin metroseksuaali ;))

-keinovaginamies-

19

183

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En käytä mitään "suklaa-vanilja-shampoota", joten vähän ihmettelisin mistä mies on sellaisen hankkinut.

• Anonyymi00002

Se on varmaan käynyt sitte naapurin muijan juhannussaunassa :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Se on varmaan käynyt sitte naapurin muijan juhannussaunassa :))

-keinovaginamies-

Tai käyttänyt jotain omaa piilopulloaan. 😀

• Anonyymi00004

Kauheinta mitä voin ajatella ovat tuoksuvat asiat!

• Anonyymi00007

Entäs Tuomi keväällä tai syreeni alkukesästä?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00013

Käsken aina mökin taakse, jos joku haisee hajusteelle. Ihan kamalaa kun jotkut käyttää hajusteita eikä itse käytä.

Nyt kyllä narrasin:). Joskus joku hyvä puhdas tuoksu tulee tuulahduksessa jonkun kävelessä ohi. Ei kehtaa katsoa perään. Tuskin minä kenenkään ominaistuksua erottaisin, mutta ihmisen kyllä :)

• Anonyymi00005

Shampoo kuin shampoo, en pitäisi tuota minään. Ihanintahan tuossa olisi se, että mies on suihku raikas. Sitä paitsi suklaa-vanilja saattaisi miehen hiuksissa oikein vetoava tuoksu sekoittuessaan miehen ominaistuoksuun..

Aletheias

• Anonyymi00006

Kumpi on puhtoisempi, suihkuraikas vai saunapuhdas?
        Yleensä käytän tervashampoota, mutta nyt oli mentävä lainapullolla :)

Noo, eipä me minnekään tansseihin kuitenkaan oltu menossa. Yhden maissa jo nukkumassa. Just sovelias vanhempien kansalaisten juhannus.

Joku neito oli näköjään yrittänyt juhannustaikojaan ja jättänyt luonnonkukkapuskan portin taakse. Minä tietysti autuaasti nukkunut, ja jotain alastomia neitoja olis ollut tyrkyllä :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kumpi on puhtoisempi, suihkuraikas vai saunapuhdas?
        Yleensä käytän tervashampoota, mutta nyt oli mentävä lainapullolla :)

Noo, eipä me minnekään tansseihin kuitenkaan oltu menossa. Yhden maissa jo nukkumassa. Just sovelias vanhempien kansalaisten juhannus.

Joku neito oli näköjään yrittänyt juhannustaikojaan ja jättänyt luonnonkukkapuskan portin taakse. Minä tietysti autuaasti nukkunut, ja jotain alastomia neitoja olis ollut tyrkyllä :))

-keinovaginamies-

Ei sen niin väliä, onko raikkaus saavutettu suihkussa vai saunassa. Puhdas mies on aina ihana. 🤗

Minulla meni vähän myöhempään, kun oli niin hyvä tunnelma ystävän luona, ettei meinannut malttaa lähteä, mutta pakko oli lopulta luovuttaa, että saa edes vähän nukuttua, koska näin vanhana ei pysty nukkumaan enää iltapäivään. Unta tulikin vain reilu viisi tuntia, mutta ei kai sitä juhannuksena tarvitsekaan nukkua, vaan nauttia keskikesästä yötä myöden. Ja vielä kun sattui näin unelmasäät 🌞🌞🌞

Oho, juhannuksen taika kirjaimellisesti tuli kotiportille 😁 Veikko puskan maljakkoon? Jos se toisi vaikka ensi yöksi mukavia unia alastomista naisista. Sellaiset unet ovat aina mukavia. Paitsi omalla kohdallani mieluiten katselisin alastomia miehiä 😊

Aletheias

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei sen niin väliä, onko raikkaus saavutettu suihkussa vai saunassa. Puhdas mies on aina ihana. 🤗

Minulla meni vähän myöhempään, kun oli niin hyvä tunnelma ystävän luona, ettei meinannut malttaa lähteä, mutta pakko oli lopulta luovuttaa, että saa edes vähän nukuttua, koska näin vanhana ei pysty nukkumaan enää iltapäivään. Unta tulikin vain reilu viisi tuntia, mutta ei kai sitä juhannuksena tarvitsekaan nukkua, vaan nauttia keskikesästä yötä myöden. Ja vielä kun sattui näin unelmasäät 🌞🌞🌞

Oho, juhannuksen taika kirjaimellisesti tuli kotiportille 😁 Veikko puskan maljakkoon? Jos se toisi vaikka ensi yöksi mukavia unia alastomista naisista. Sellaiset unet ovat aina mukavia. Paitsi omalla kohdallani mieluiten katselisin alastomia miehiä 😊

Aletheias

Mahtavat kelit kyllä ollu ja ilmeisesti jatkuukin.
        Totta kai, puska maljakkoon ja toimitus muorille.
        "Poimin sinulle kukkia, rakkaani" :)

Noh, oikeasti puskan löysi aamuvirkumpi muori, laittoi maljakkoon, ja heti epäili että siellä on ollut joku minun salaihailija. :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mahtavat kelit kyllä ollu ja ilmeisesti jatkuukin.
        Totta kai, puska maljakkoon ja toimitus muorille.
        "Poimin sinulle kukkia, rakkaani" :)

Noh, oikeasti puskan löysi aamuvirkumpi muori, laittoi maljakkoon, ja heti epäili että siellä on ollut joku minun salaihailija. :))

-keinovaginamies-

Ei mennyt läpi muorille selitys, että tilasit puskan kotiinkuljetuksella hänelle yllätykseksi? 😄 Hyvä kuitenkin, että puska sai jatkoa elämälleen maljakossa 😊

Tiesitkö muuten, että tutkimusten mukaan naiset pitävät sellaista miestä haluttavampana, joka kelpaa muillekin naisille? Saattaa siis muori oivaltaa mikä kultakimpale hänellä siellä on ja juhannuslempi voi hyvinkin leiskua, jos kerran ajattelee sinulla olevan salaisia ihailijoita 😁

Aletheias

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei mennyt läpi muorille selitys, että tilasit puskan kotiinkuljetuksella hänelle yllätykseksi? 😄 Hyvä kuitenkin, että puska sai jatkoa elämälleen maljakossa 😊

Tiesitkö muuten, että tutkimusten mukaan naiset pitävät sellaista miestä haluttavampana, joka kelpaa muillekin naisille? Saattaa siis muori oivaltaa mikä kultakimpale hänellä siellä on ja juhannuslempi voi hyvinkin leiskua, jos kerran ajattelee sinulla olevan salaisia ihailijoita 😁

Aletheias

No,
        En nyt ihan koko juhannusviikonloppua pidättänyt hengitystä tuota odotellessa :)))

Minähän esittäydynkin aina nuorille naisille ukkomiehenä, niin tietävät että olen ainakin jollekin kelvannut ;)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No,
        En nyt ihan koko juhannusviikonloppua pidättänyt hengitystä tuota odotellessa :)))

Minähän esittäydynkin aina nuorille naisille ukkomiehenä, niin tietävät että olen ainakin jollekin kelvannut ;)

-keinovaginamies-

Hyvä, jos ehdit juhannuksena vähän hengittääkin 😁

Hyvä taktiikka, teet itsestäsi heti monta astetta kiinnostavamman naisten silmissä 😅 Minäkin olen tuohon törmännyt, että heti kun pitää jotain miestä vähänkään mukavana, niin mies osoittautuu varatuksi. Sinkkunaisen raadollinen kohtalo 😄

Aletheias

• Anonyymi00008

Periaatteessa puhdas ei tuoksu miltään. Luonnolliset tuoksut on parempia kuin keinotekoiset aromit.

• Anonyymi00011

Kyllä puhdas ihminen tuoksuu. Itseltään. Tästä juuri kirjoiteltiin jossain valtakunnan mediassa. Että ihmisen kuuluu haista. Ei pahalle, ei hajusteille, vaan itseltään. Myyvät kuulemma intimialueille tarkoitettuja tuoksuja ja nykynuoriso luulee että alapään kuuluu olla hajuton. No eipä kuulu.

Nykyään jotkut käyttävät hirvittävän määrän hajustetta. Niin paljon, että kerrokseen tullessa tietää heti kuka on tullut töihin ja kuka ei.

En tykkää. Terve ihminen tuoksuu hyvälle ilman hajusteitakin. Mulle tulee hajustehyökkäyksestä mieleen uskonnolliset ihmisen kokonaan peittävät vaatteet. Onko jotain salattavaa,, piilossa pidettävää? Mielestäni näyttäytyy myös ylikorostunut itsekkyys, peitetään omalla hajulla kaikkien muiden olemassaolo ja jopa hyvinvointi.

Ehdottomasti lievä hien tuoksu miehellä on kuumempi kuin yksikään keinotekoinen hajuste.

xLiner

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä puhdas ihminen tuoksuu. Itseltään. Tästä juuri kirjoiteltiin jossain valtakunnan mediassa. Että ihmisen kuuluu haista. Ei pahalle, ei hajusteille, vaan itseltään. Myyvät kuulemma intimialueille tarkoitettuja tuoksuja ja nykynuoriso luulee että alapään kuuluu olla hajuton. No eipä kuulu.

Nykyään jotkut käyttävät hirvittävän määrän hajustetta. Niin paljon, että kerrokseen tullessa tietää heti kuka on tullut töihin ja kuka ei.

En tykkää. Terve ihminen tuoksuu hyvälle ilman hajusteitakin. Mulle tulee hajustehyökkäyksestä mieleen uskonnolliset ihmisen kokonaan peittävät vaatteet. Onko jotain salattavaa,, piilossa pidettävää? Mielestäni näyttäytyy myös ylikorostunut itsekkyys, peitetään omalla hajulla kaikkien muiden olemassaolo ja jopa hyvinvointi.

Ehdottomasti lievä hien tuoksu miehellä on kuumempi kuin yksikään keinotekoinen hajuste.

xLiner

Nyt puhut vähän, mutta asiaa.

• Anonyymi00015

Puhdas ihminen ei haise, paitsi, jos jokin syöty elävöittää ruumiissa.
      Mutta entisessä elämässä mies tupsautti jotain minun hajustetta putelista, mikä oli ehkä miehekäslookkinrn suihkepullo.
      Tuoksui kuin freesiakimppu. Hertsileijaa. Voi sitä naurua. Mistään ei tullut mitään. Ei edes.
      Vilma
      Nyt on jokin alapäädödö, mitä mainostetaan ja näytetään, miten laitetaan eli venytetään vyötärönauhaa ja pzzzssst. Allergikko? Atoopikko? Astmaatikko?

• Anonyymi00016

Vihreää Mennen partavettä vaan miehen kropalle holonataan ja hiuksiin muutama koivunlehti saunavihdasta, niin kyllä naisten sääret pyörii hipheijaa ja putoaa pikkarit....

• Anonyymi00019

Pari kuukautta pesemättä ollutta paitaani kavahtavat pihan variksetkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      138
      897
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      657
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      588
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      573
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      530
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      488
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      486
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      462
    Aihe