Kun sanoin kaverille että älä polta röökiä kun muut syö ja ota huomioon muut. Sitten se tulee grillaamaan ja polttaa röökiä samalla niin käskin sen tuonne mökin taakse että muut saa syödä ilman tupakan savua. Siitä se suuttui että ei ketään haittaa. Sanoin että minua haittaa koska en polta ja muitakin haittaa. Olen sille ennenkin sanont samasta asiasta mutta ei meinaa mennä perille. Nyt se mököttää tuolla ja olen muka pahis.
Kaveri vähän suuttui.
10
115
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ilman muuta tupakointi häiritsisi minuakin kun en ole polttanut itse enää pitkään aikaan. Kuului sinun sanoa, itse varmaan pyytäisin poistumaan, jos sitten tämä ei olisi grillauspaikan isäntä.
Mutta kerron sinulle että vielä pölhönpiäkin on - minä. Kymmenisen vuotta sitten poltin ja tupakka oli suussa kun tankkasin autoa huoltoasemalla. Onneksi yksi tyyppi karjaisi, Mene nyt helvettiin siitä tupakkasi kanssa bensapumppujen ääreltä. En suuttunut, en kyllä anteeksikaan pyydellyt mutta viisastuin - onneksi.- Anonyymi00007
Hyvä, että sanoit. Monesti on niin, että kukaan ei uskalla moukalle sanoa hänen olevan moukka, joka ei osaa asettua muiden asemaan. Tällaisesta helppoa synnyttää turhalta tuntuvia riitoja, josta sitten tuntuu vielä, että muiden puolustaja on se kaiken pahan fiiliksen synnyttäjä.
Tätä voi sanoa pahimmaksi väärin ymmärtämiseksi, josta voisi sanoa, että voi olla myös se pahin ilmapiirin myrkyttäjä ja vain siksi, että on yksi tai kaksi muokkaa porukassa, joille annetaan liikaa tilaa olla omia itsejään. Aplle peukkuja, että uskalsit ottaa asian puheeksi. 🫣🤔👍 - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hyvä, että sanoit. Monesti on niin, että kukaan ei uskalla moukalle sanoa hänen olevan moukka, joka ei osaa asettua muiden asemaan. Tällaisesta helppoa synnyttää turhalta tuntuvia riitoja, josta sitten tuntuu vielä, että muiden puolustaja on se kaiken pahan fiiliksen synnyttäjä.
Tätä voi sanoa pahimmaksi väärin ymmärtämiseksi, josta voisi sanoa, että voi olla myös se pahin ilmapiirin myrkyttäjä ja vain siksi, että on yksi tai kaksi muokkaa porukassa, joille annetaan liikaa tilaa olla omia itsejään. Aplle peukkuja, että uskalsit ottaa asian puheeksi. 🫣🤔👍Jos huomasit, niin tässä ketjussa ei ole muita kuin paheksujia. Itse olen kyllästynyt narisijoihin ja naama norsun sillä elävikn. Aina tulisi osoittaa mieltään ja pahastia jotakin. Ihmiset eivät kykene sietämään mitenkään toisiaan nykyisin. Lapset huutaa, tupakka haisee, hajusteet estävät sukuelinten huumaavan tuoksun, -niin kuun ne pitäisi olla tarjolla ihan kaikille, melua kuuluu, koirat kakkii, joku on vain muuten niin helvetin ärsyttävä ettei sitä miut kestä. Olet ottanut tavaksi häipyä matkoihin. En vain satu innostumaan märinäjoukkoon lyöttäytymisestä jos jossakin harvoin sattuu käymään.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos huomasit, niin tässä ketjussa ei ole muita kuin paheksujia. Itse olen kyllästynyt narisijoihin ja naama norsun sillä elävikn. Aina tulisi osoittaa mieltään ja pahastia jotakin. Ihmiset eivät kykene sietämään mitenkään toisiaan nykyisin. Lapset huutaa, tupakka haisee, hajusteet estävät sukuelinten huumaavan tuoksun, -niin kuun ne pitäisi olla tarjolla ihan kaikille, melua kuuluu, koirat kakkii, joku on vain muuten niin helvetin ärsyttävä ettei sitä miut kestä. Olet ottanut tavaksi häipyä matkoihin. En vain satu innostumaan märinäjoukkoon lyöttäytymisestä jos jossakin harvoin sattuu käymään.
Erityisesti suututtaa, että viereeni tullaan kovaäänisesti jostakin kolmannesta puhumaan, niin että se kenestä puhutaan kuulee sen varmasti.
Minua ei häiritse.
Ap. sentään teki oikein, että puhuin vain omasta puolestaan. Tuollaisissa tilanteissa jätän koko joukon sinne keskenään.
- Anonyymi00002
Olen lopettanut suitsutramisen joitakin vuosia sitten.
Minusta ihmiset savukkeen kanssa näyttävät hassuilta.
Terassillakin. Miksei naisilla ole esim. sukkakutimusmukana? No jaa silmät putoilisivat ja puikot silmillä. Minusta olisi jotenkin jändeä seurata tarkkuutta vaativia toimia terasseilla (juottolakarsinoilla) sivusta. Neulominen, pitsinnypläys,palapelien teko ja jazzy.
Vilma - Anonyymi00003
Tosi epäterveellistä. Käsken myös aina et menkää h€lvataan siitä kutemasta, kun jotkut tulee seurustelee luontomaiseman eteen. Haittaahan koska en itse seurustele. Ja viinakin niillä saattaa haista hengityksestä, joten pois vaan mökin taakse.
- Anonyymi00004
Et tule koskaan olemaan minulle mitään muuta, kuin pelkkä ahdistus!
Ihmisen, jolle tupakka maistuu, on mahdoton kuvitella, miten se häiritsee niitä, jotka eivät tupakoi. Muistan sen hyvin kaukaisesta nuoruudestani, jolloin vielä itse tupakoin.
Tässäkin pätee, että ihminen ei ymmärrä likikään riittävästi, mitä itse ei ole kokenut.- Anonyymi00005
Tuo, mitä kirjoitit, on totta.
Vilma
Kauhistelen mennyttä piittaamattomuuttani.
- Anonyymi00006
Monet tupakoijat eivät osaa asettua sellaisen asemaan, joka ei polta. Haju kulkeutuu todella kauas eli vaikka polttaisi omalla pihallaan, saattaa haju kantautua useiden talojen päähän ja tätä ei moni ymmärrä, ettei tarvitse seistä metrin päässä, jotta tupakointi häiritsee.
Luojan kiitos nykyään ei enää juuri kukaan polta. En häiriinny siitä, jos joku jossain kaupungin keskustassa polttaa yhden siellä täällä, mutta jos joutuisi haistelemaan jatkuvasti kotonaan tai pihassaan tupakan hajua, niin se olisi todella epämiellyttävää.
Aletheias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40975Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38705- 14630
- 36616
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19590Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553