Myös he olivat https://images.sanoma-sndp.fi/96024372e5803e7ee906cd483cbd4e25/normal/978.avif
Naida sai kuin paljon halusi, tytöt ja naiset niin kiimassa Sateenkaarilaiset. Minäkin sanoin että valitsen kortsutkin sateenkaari väreissä. Tuli yhdenpäivän ajalta "pyykkiä kortsuista kuten kuva näyttää.
Pihinä ja säästeliäänä pesen kortsut uusiokäyttöön.
t: Jorma 30 cm
Olin minäkin Pride marsilla
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tosi kepulainen.
- Anonyymi00002
Pankkomajuri homomarssilla 😂🤣
- Anonyymi00005
Kuvassa olivat vähän kaikkien kanssa naiskentelevat
Sdp- puolueen älykääpiöt numero 1 ja 2.
- vasili -- Anonyymi00006
Vasili? Persuilla on siis yhä suhteet itänaapuriin kunnossa?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vasili? Persuilla on siis yhä suhteet itänaapuriin kunnossa?
Onko Antti ja Sanna persuja, väität niin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko Antti ja Sanna persuja, väität niin.
Äläpä typerys käännä asiaa ylösalaisin. Mitäs esim. Pensa-Mauri onkaan sanonut?
"Suomeen tarvitaan Venäjän ja Unkarin kaltaista kansallismielistä johtotyyliä, ei näitä bensan hintaa korottavia ja Voguen kuvauksissa juoksevia kassaneitejä."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18547034/mitas-pensa-peltokangas-onkaan-todennut-omalla-twitter-tilillaan-26-11-2021
Jaat siis yhteiset sävelet Pensa-Maurin kanssa? Mitäs muuta Pensa-Mauri onkaan sanonut?
"Olen eronnut kirkosta.
En halua maksaa senttiäkään instanssille jonka arvot ovat 180 astetta omistani. Arkkipiispa Luoma ja suuri joukko kirkollisia toimijoita on tuonut esiin nykyisen kirkon politisoituneet, kierot ja mielestäni sairaat ajatukset.
Perinteisiä kristillisiä arvoja vankasti kunnioittavana en enää näe oikeaksi rahoittaa noiden lipereihin sonnustautuneiden sateenkaarivasemmistolaisten ketkujen toimia. Nykyinen evankelisluterilainen kirkkomme on kaikkea muuta kuin sen tulisi olla.
Ei jatkoon!"
https://www.facebook.com/mauri.peltokangas.9/posts/2512726525580780?ref=embed_post
Yhä tiiviimmin käyvät näkemyksesi yhteen Pensa-Maurin kanssa?
- Anonyymi00008
Olen siro vasili.
- Anonyymi00010
Tynkkysen suihinottokomppanjan jäsenkö siis?
https://images.sanoma-sndp.fi/120de2a802574c86a6ff527c26726138/normal/1920.jpg
- Anonyymi00011
Mistä pölvästi kaivat kuvasi ?
- vasili siro -
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483