"Työkaveri, 41, raískasí18-vuotiaan naisen helsinkiläisen yökerhon vessassa"
IS
"Mukavia" pelihetkiä jälleen
8
69
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
😎🌻❓
- Anonyymi00002
Vatuttaako kun et ehtinyt ensin vaan mikä närästää... Oletko aidon oikeasti naisten puolella? Olisitko tullut hyväsydämmisyyttäsi auttamaan naista jos olisit nähnyt tilanteen? Niin, ettet olisi naista tilanteesta syyllistänyt? 🤷♀️
- Anonyymi00003
Jos tapaisit sattumoisin vaikka metsässä kauniin yksin, ehkäpä eksyksissä olevan naisen, mitä tekisit? Auttaisitko vilpittömästi ja pyyteettömästi, vai olisiko sinulla pahat/ itsekkäät mielessä?🤷♀️
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos tapaisit sattumoisin vaikka metsässä kauniin yksin, ehkäpä eksyksissä olevan naisen, mitä tekisit? Auttaisitko vilpittömästi ja pyyteettömästi, vai olisiko sinulla pahat/ itsekkäät mielessä?🤷♀️
Vastaa rehellisesti ITSELLESI, minulle ei tarvitse. 🤷♀️
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vastaa rehellisesti ITSELLESI, minulle ei tarvitse. 🤷♀️
Olet äärettömän arvokas elämän oppikoululainen tällä maapallo telluksella. Sinun täytyy oppia ajattelemaan itse, ei ryhmässä. Joukossa tyhmyys tiivistyy. Ja kun opit rakastamaan itseäsi, opit rakastamaan lähimmäistäsi. Sen jälkeen kukaan ei ole uhka, väärä , tai ylimääräinen.🤷♀️
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olet äärettömän arvokas elämän oppikoululainen tällä maapallo telluksella. Sinun täytyy oppia ajattelemaan itse, ei ryhmässä. Joukossa tyhmyys tiivistyy. Ja kun opit rakastamaan itseäsi, opit rakastamaan lähimmäistäsi. Sen jälkeen kukaan ei ole uhka, väärä , tai ylimääräinen.🤷♀️
Ymmärrätkö, kun vihaat muita ympärilläsi, vihaatko todellisuudessa omaa itseäsi? Ja jos noin niin pahoinpitelet silloin ketä?🤷♀️
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ymmärrätkö, kun vihaat muita ympärilläsi, vihaatko todellisuudessa omaa itseäsi? Ja jos noin niin pahoinpitelet silloin ketä?🤷♀️
Ainakaan minä en puutu tilanteeseen, jos näen matun aikuisen suomalaisen naisen kimpussa. Korkeintaan voin kysyä tältä onko niitä "suvaitsevaisia" ja jos vastaa myöntävästi, niin jatkan välittömästi matkaani!
- Anonyymi00008
Toivottavasti suvaitsevaiset heräävät siitä omasta kuplastaan pikku hiljaa, vai onko jo liian myöhäistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3131409Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma311159- 62912
- 72911
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html451900- 48681
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen73645Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M94636Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl464609- 38602